יום ראשון, 9 באוגוסט 2020

חדש על המדף - יולי 2020

סקירת מוצרים חדשים שעלו בחודש האחרון על המדף:




טעם חדש בסדרת המעדנים הפרוביוטיים ללא חלב "יופיקס" ONLY מעדן פרוביוטי ללא חלב עם תות


כשנתיים לאחר שהשיקה לראשונה את סדרת המעדנים הפרוביוטיים ללא חלב ONLY, משיקה חברת "יופיקס", המשווקת בישראל על ידי מחלבת שטראוס, טעם חדש המצטרף לסדרה: ONLY מעדן פרוביוטי ללא חלב עם תות. 

המעדן החדש מבוסס על חומרי גלם מוכרים מן הצומח בהם שיבולת שועל מלאה, עדשים, זרעים ופירות, והוא אינו מכיל סויה. המעדן הטבעוני אינו מכיל מייצבים וצבעי מאכל ומכיל חיידקים פרוביוטיים בדומה ליוגורט.

המעדן החדש בטעם תות מצטרף לסדרת ONLY הכוללת מעדן פרוביוטי עם אפרסק ומעדן פרוביוטי עם אננס. מאז הושקו לראשונה עברו כל המוצרים שיפור משמעותי, אשר כלל שיפור טעמים ומרקם. כיום, זוכה הסדרה להצלחה בשוק תחליפי החלב והמעדן החדש בטעם תות קיבל את הציון המירבי במבחן טעימה שנעשה בקרב הקהל הטבעוני בשיתוף עמותת ויגן פרנדלי. 

אנחנו טעמנו את המעדן בטעם תות החדש, אהבנו למרות שטעמו שונה לעומת מעדן רגיל. הבנים אמרו שזה מזכיר להם טחינה. אני אהבתי מאוד עקב הרכיבים הבריאים כאלטרנטיבה לארוחת ביניים או קינוח מתקתק ובטח כפתרון למי שנמנע ממוצרי חלב.  

בנוסף למעדנים, כוללת הסדרה משקה פרוביוטי ONLY עם תות ופטל ומשקה פרוביוטי ONLY עם תות ובננה.

לדברי ד"ר אסף בוך, חוקר תזונה ורפואה מונעת, דיאטן קליני ויועץ תזונתי לחברת יופיקס, בפיתוח ארוך שנים הצליחו יזמי הקבוצה לייצר מעדן מבוסס רכיבים צמחיים ללא סויה וללא חלב המהווה תשלובת של חומרי גלם שלמים צמחיים באיכות תזונתית גבוהה כגון: שיבולת שועל מלאה, עדשים, קוקוס ושומשום. כל הרכיבים נשמרים באופן טבעי, ללא צורך בחומרים משמרים, בזכות תהליך התססה של חיידקים פרוביוטיים (ביפידובקטריה ולקטובצילוס), בטעם ומרקם נהדרים. "המוצרים של ONLY מתאימים לכל מי שחפץ בגיוון תזונתי, מעדן פרוביוטי מפנק על בסיס צמחי וכמובן לקהלי יעד הנמנעים או מפחיתים חלב ומוצריו - בין אם על רקע אלרגיה, רגישות, צמחונות או טבעונות. צריכת מוצרי ONLY יכולה להשתלב בתפריט היומי הן כארוחת בוקר, ארוחת ביניים (קינוח/ מוזלי/ בסיס לשייק ועוד שימושים רבים), או כחלק מארוחה מרכזית עבור מבוגרים או ילדים. המעדן מהווה מקור משמעותי לחיידקים פרוביוטיים. הרכב חיידקים זה נמצא במחקרים מדעיים כקשור בהטבה בתפקוד מערכת החיסון ומערכת העיכול. יתרה מכך, המוצר ברמת עיבוד נמוכה באופן יחסי למעדנים בכלל ומעדנים ללא חלב בפרט וצריכתו עשויה לעזור באימוץ דפוס אכילה מקיים יותר, ים תיכוני - מבוסס צומח - דפוס תזונה המקבל הדר ותשומת לב מרכזית בקרב מדעני התזונה והקהילה הרפואית".

ONLY הינה פיתוח של חברת "יופיקס", העוסקת בפיתוח תחליפי חלב, בשיתוף חברת שטראוס. הסדרה מיוצרת בקו ייצור ייעודי אשר הוקם בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים. מעדני ONLY מיוצרים באותן שיטות מסורתיות בנות אלפי שנים של ייצור יוגורט שאינו מחלב אך עם אותם החיידקים. כחלק מראייה אקולוגית, בתהליך הייצור של מוצרי ONLY אין בזבוז של חומרי גלם ואין ייצור של פסולת. לאחרונה זכתה יופיקס בפרסים בינלאומיים על מוצרי ONLYבהם פרס החדשנות של תערוכת המזון המובילה בעולם אנוגה ובתחרות חדשנות מטעם חברת  פפסיקו העולמית.

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ בית יוסף.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 4.90 ₪ ליחידה במשקל 125 גרם. 

להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות.  



פריכיות כוסמת - עם ספירולינה ועם כורכום
חגיגה אמיתית לאוהבי הפריכיות או לפחות למי שחשובה לו תזונה ביראה – מותג "ניליפוד מזונות על טבעיים" מציג טעמים מיוחדים של פריכיות: "פריכיות כוסמת עם ספירולינה" ו-"פריכיות כוסמת עם כורכום". 

הפריכיות, המיוצרות בישראל בחברת "זנבר", הן פרי פיתוחו של ד"ר עקיבא זנבר והן ללא מלח, חומרים משמרים, חומרים מלאכותיים, צבעי מאכל, שמן או ממתיקים מלאכותיים. רק כוסמת (98%) וכורכום או ספירולינה (2%).

הפריכיות מיוצרות בטכנולוגיה מיוחדת המשמרת את הערכים התזונתיים של רכיביה (כוסמת וכורכום או כוסמת ואצה). 
בכל מארז 5 אריזות אטומות, שבכל אחת מהן 4 פריכיות. פריכיות כוסמת מכילות כ-65% יותר חלבון מפריכיות אורז.


הפריכיות פריכות וטעימות, טעמתי את אלו עם הספירולינה ולא הרגשתי טעם נוסף שמשתלט. 
אפשר לאכול את הפריכיות כמובן עם גבינה לבנה, קוטג', טחינה, גבינה צהובה, גבינה מלוחה, אבוקדו, חומוס, פסטרמה, ירקות שונים, טונה, ביצה קשה, חמאה, קונפיטורה וכל מה שמתחשק.


כשר פרווה בהשגחת הרבנות מגידו
מחיר: 13 ש"ח לאריזה במשקל של 130 גרם
להשיג ברמי לוי, יוחננוף, ניצת הדובדבן ובחנויות הטבע



לחם שיפון מלא 7 דגנים


חברת "ביכורים מזון ומאפה" משיקה "לחם שיפון מלא 7 דגנים", על בסיס קמח שיפון מלא, קמח חיטה מלא ומחמצת טבעית.

חברת "ביכורים מזון ומאפה", המתמחה בייצור לחמי בריאות, ירקות קלויים ושירותי הסעדה, משיקה לחם חדש - "לחם שיפון מלא 7 דגנים", טעים טעים וטרי, על בסיס מחמצת טבעית. הלחם עשוי מקמח שיפון (45%), קמח חיטה מלא (40%), קמח חיטה (15%), מחמצת טבעית ותוספת של שיבולת שועל, חיטה מעוכה ושעורה – המעניקים ללחם מרקם איכותי במיוחד. הלחם ללא תוספת סוכר.

הלחם נפרס ונארז מיד בתום אפייתו, מה שמבטיח את טריותו. הלחם טעים עם כל ממרח, ירקות, ביצים, גבינות, דגים או בשרים.

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ ירושלים העדה החרדית והרבנות מעלה אדומים.
מחיר: 12.90 ש"ח לאריזה במשקל 600 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ.


חברת "ביכורים מזון ומאפה" שמחה להציע מתכון להכנת כריך טעים ומיוחד - 
הצעה למתכון: כריך עם קממבר, מנגו, מעדן שזיפים ונבטי חמניה
פרוסה של לחם שיפון מלא 7 דגנים של "ביכורים"
פרוסות גבינת קממבר
רצועות של מנגו בשל
מעדן שזיפים (ריבת שזיפים 100% פרי)
גבינת שמנת טבעית
נבטי חמניה

הרכבת הכריך:
למרוח את הפרוסה במעט גבינת שמנת טבעית. מעליה, למרוח מעט מעדן שזיפים.
להניח מעל פרוסות של גבינת קממבר ולהניח ביניהן מעט מעדן שזיפים
להניח מעל רצועות מנגו ולפזר נבטי חמניה (או נבטי ברוקולי, למי שרוצה להוסיף מעט חריפות)

← פוסט שעלה בבלוג על לחמים אחרים (לחם כוסמין מלא ולחם שיפון מלא) של ביכורים מזון ומאפה:
על לחם פשתן כאן  


הלחמים מיוצרים במאפיית הבוטיק של "ביכורים מזון ומאפה", המייצרת מדי יום מגוון לחמים מיוחדים, בהם – לחמי פשתן, חלות, עוגות ומאפי דגנים מלאים, מחומרי גלם משובחים. מערכת הייצור מאושרת ע"י משרד הבריאות ועומדת בתקנים המחמירים ISO 9001, ISO 22000 ו- HACCP.


מאפינס עתירי חלבון במגוון טעמים  

המאפינס עתירי החלבון של "בייק סיטי" (Bake City) מארצות הברית, נחתו בארץ: בכל מאפין 16 גרם חלבון מי גבינה איזולט איכותי. 
המאפין גדול (113 גרם) וארוז באריזה אישית ונוחה לנשיאה, השומרת על הטריות וההיגיינה.

בסדרת המאפינס שישה טעמים נהדרים:
•           שוקולד צ'יפס
•           בננה אגוזים
•           אוכמניות
•           עוגת יום הולדת
•           שוקולד כפול
•           לימון ופרג

כשר חלבי בהשגחת ou
מחיר: 15.80 ש"ח למאפין

להשיג ברשתות סופר פארם, BE, חדרי כושר, חנויות טבע, בתי מרקחת, חנויות נוחות ורשת AM-PM

← על סדרת העוגיות חלבון של בייק סיטי כאן:
https://hamigvan.blogspot.com/2020/07/madaf062020.html




דגני בוקר "צ'יריוס" מופחת סוכר


הפתרון לארוחות הבוקר של החופש הגדול -דגני בוקר לילדים עם פחות סוכר ועדיין טעים.


החופש הגדול כבר כאן, חלקנו ההורים עדיין עובדים במשרדים וחלקנו מהבית. 
לפעמים נדרש פתרון מהיר לארוחת בוקר טעימה ומשביעה וכדאי שתהיה גם מזינה ולא רק "מתוקה". 


האני נאט צ'יריוס במתיקות מעודנת מכיל 100% דגנים מלאים (מסך הדגנים) בדומה ליתר מוצרי צ'יריוס, מהווה מקור לסיבים תזונתיים ואינו מכיל צבעי מאכל וחומרים משמרים. המוצר עבר בהצלחה מבחני טעימה בקרב ילדים ומהווה פתרון מצוין לתקופת החופש הגדול לארוחת בוקר טעימה ומזינה הכוללת דגנים מלאים בשילוב חלבון- חלב/יוגורט/משקה צמחי מועשר בסידן, פרי ומים.


דורית שאלתיאל, דיאטנית דגני בוקר נסטלה מספרת:
בחופש הגדול ילדים רבים מדלגים על ארוחת הבוקר מסיבות שונות: הם קמו מאוחר, הם ממהרים לעיסוקים שלהם, הם לא רעבים, אין להם זמן ועוד שלל תירוצים. אבל כמו שכבר ידוע מדובר בארוחה חשובה. ארוחת בוקר משפרת ריכוז ותפקוד, מפחיתה רעב לאורך היום, ובכך תורמת לתזונה מאוזנת יותר להמשך היום.

דגני בוקר בהחלט יכולים לספק מענה לארוחת בוקר קלילה משביעה ומאוזנת אך קיימים סוגים רבים של דגני בוקר ולעיתים קשה לבחור את הסוג הטוב ביותר עבורנו שיכול להשתלב בארוחת הבוקר לכל המשפחה. בעת בחירת דגני בוקר חשוב לבחון את הרכב המוצר, העדיפו מוצרים על בסיס דגנים מלאים, השוו את כמות הסוכר בין המוצרים והעדיפו מוצרים ללא ממתיקים מלאכותיים כאשר מדובר במוצר המיועד לילדים.

מוצרי צ'יריוס מכילים 100% דגנים מלאים, מסך הדגנים, ולאורך השנים נעשו בהם שיפורים תזונתיים שכללו הפחתות הדרגתיות של סוכר ונתרן. שיפורים תזונתיים יכולים להיות מאתגרים במיוחד כשמדובר על מוצרים המיועדים לילדים, כשעניין החשיבות על שמירת הטעם עולה במיוחד בקהל זה.

לפני כשנתיים, צוות הפיתוח של דגני הבוקר של נסטלה החליט לקחת את המשימה הקשה של הפחתת סוכר בדגני הבוקר האני נאט צ'יריוס על מנת ליצר מוצר העונה על דרישות הצרכנים – ההורים והילדים. מצד אחד, מוצר ששומר על הטעם המצוין שלו, ומצד שני מכיל פחות סוכר. לאחר פיתוח מאומץ הצליחו להגיע למוצר מעולה שעונה על כל הדרישות, זאת ע"י תוספת של רכז פרי המונק המאפשר הפחתת סוכר שלא על ידי שימוש בממתיקים מלאכותיים.

הודות לרכז פרי המונק הופחתו כ-60% מכמות הסוכר במוצר בהשוואה למוצר הקיים, מבלי לפגוע בטעמו. כך שכעת תוכלו לבחור בין שני המוצרים הקיימים על המדף – האני נאט צ'יריוס הקלאסי והאני נאט צ'יריוס במתיקות מעודנת המכיל כ-3/4 כפית סוכר במנה של 30 ג'.


 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...