יום ראשון, 8 באוגוסט 2021

סדרת צ'יפס קפוא חדש של חברת מילוטל

אחד המאכלים שאני הכי אוהבת זה צ'יפס, כמעט בכל הווריאציות. חברת מילוטל משיקה כעת צ'יפס קפוא חדש, של חברת מילוטל שמביאה את הצ'יפס של המסעדות אלינו הביתה! 

הצ'יפס של מילוטל איכותי, בריא יותר ו-100% ישראלי. 

מילוטל מגיעה אלינו עם חזון ומיתוג חדש. בסדרת הצ'יפס החדשה אפשר למצוא 6 סגנונות שונים של צ'יפס! מה שמאפשר גיוון לאוהבי הצ'יפס או לאלו שיש להם העדפה לבחור את מה שהם הכי אוהבים או מתאים, למנה שליד. 

המוצרים החדשים בסדרה:

  • צ'יפס זיג זג - מגיע בחיתוך זיג זג אהוב במיוחד על ילדים .מתאים לטיגון ואפייה. אריזה משפחתית גדולה של 1.5 ק"ג. 
  • צ'יפס קוביות - מגיע בחיתוך קוביות קטנות בסגנון ״הום-פרייז״, מתאים לטיגון ואפייה, מעולה לנשנוש. 1 ק"ג. 
  • צ'יפס פלחים – פלחי תפו״א עם קליפה, מתאים לטיגון ואפייה. מחליף את תוספת התפו״א בתנור, ניתן להוסיף תיבול לפי הטעם. 1 ק"ג. 
  • צ'יפס קלאסי משפחתי - "הצ׳יפס שכולם אוהבים". מתאים לטיגון ואפייה. 800 גרם. 
  • צ'יפס קלאסי משפחתי באריזה משפחתית גדולה של 1.5 ק"ג אריזה. 
  • צ'יפס אמריקאי – סגנון מקלות דקים כמו ברשתות המזון המהיר. מתאים לטיגון ואפייה. אריזה משפחתית גדולה של 1.5 ק"ג. 
  • צ'יפס סטייק - סגנון Wedges טרנדי ונפוץ במסעדות המבורגרים ודיינרים. מתאים לטיגון ואפייה. אריזה משפחתית גדולה של  1.5 ק"ג. 

כשרות לכל מוצרי הצ׳יפס המוקפא: מהדרין "הרב רובין". רבנות מועצה אזורית מטה אשר.


רקע על מילוטל - מהשדה לצלחת:

חברת מילוטל הינה יצרנית ומשווקת מובילה של צ׳יפס וירקות קפואים אחרים. החברה, שנוסדה בשנות השמונים של המאה שעברה כחלק ממפעלי מילואות של הקיבוצים והייתה במשך מספר שנים בבעלות קבוצת פישמן, נרכשה בשנת 2018 ע״י ג'אווד אגבריה והושקעו בה כ-15 מליון ש״ח במפעל מחודש. כיום מונה החברה 75 עובדים.

החברה פעילה הן בשוק המוסדי והן בשוק הקמעונאי. בשוק המוסדי החברה מוערכת מאד בקרב שפים מקצועיים ומסעדות איתם היא עובדת בשיתוף פעולה, ועונה על צרכיהם המדוייקים. בשוק הקמעונאי, ברשתות השיווק, שמה לה החברה למטרה להביא את הצ'יפס האהוב מהמסעדות הביתה.

תחת ההנהלה החדשה משנה מילוטל את פניה מחברה תפעולית לחברה שיווקית ששמה לה למטרה להיות חברה מובילה במקצועיות ובחדשנות טכנולוגית בתחום הקפואים ובפרט צ'יפס קפוא. מחלקת המחקר והפיתוח במילוטל מובילה אג׳נדה של פיתוח מוצרים חדשים לשוק הישראלי.

לצד ערכים של איכות, חדשנות ושירותיות, שמה לעצמה מילוטל מטרה לעודד חקלאות ישראלית והקפדה על כל שלב הייצור מהשדה לצלחת. מילוטל בוחרת עם אילו חקלאים לעבוד, מהם זני תפו"א המתאימים ביותר, מתי הכי נכון לאסוף אותם ומה הדרך הנכונה לטפל בהם ולארוז אותם.

מילוטל רואה בחקלאים שלה חלק מצוות המפעל ומשתפת אותם בפיתוחים ובהחלטות למציאת פתרונות ומוצרים המתאימים לצרכי הלקוח.


סיפורה של מילוטל שזור בסיפורו של הגליל, על אנשיו החמים והמנעד התרבותי שמרכיב אותו, ועל האדמה החקלאית והפורה שהיוותה כר להתפתחות תעשיות ישראליות רבות.

בקניית המפעל קסמה ג'אווד אגבריה, מנכ"ל ובעלים, ההזדמנות העסקית והאתגר המקצועי, אך יותר מכך – החיבור של מפעל מילוטל לאדמה, לחקלאים ולתושבי הגליל היווה מוקד משיכה ערכי עבורו.

בקניית המפעל דאג ג׳וואד להמשך פרנסתם של כ- 100 עובדים ומשפחות מרחבי הגליל, הבאים מפסיפס תרבותי מגוון – יהודים, ערבים, דרוזים, נוצרים ובדואים. גם בימים אלה, כמו בעבר, פועלים כולם כמשפחה אחת מלוכדת שבראשה שדרה ניהולית עם ערכי סטארט-אפ ורוח יזמית שמחלחלת לכל עובדי המפעל.

כהמשך ישיר לחיבור זה, מחזקים במפעל את הקשר האישי עם החקלאים והמגדלים בכל הארץ, מקפידים על בחירת זני היבול הטובים ביותר, מפתחים תהליכי גידול אקולוגיים וברי-קיימא, ומתחייבים לבסס תמיד את התוצרת על גידול ישראלי בלבד.

 




לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...