יום ראשון, 8 באוגוסט 2021

מרכז מבקרים באולפני ‏הקסם ‏הרצליה

סמוך לאולפני הרצליה ממוקמים אולפני הקסם, שמזמינים אתכם לחוויה משפחתית, סביב צילומי טלוויזיה וקולנוע של מסכים ירוקים, הקרנה אחורית, דיבוב, אנימציה ושידור חדשות על ידי התנסויות אינטראקטיביות. 




האולפן מחולק לשבעה מתחמי יצירה המותאמים לכל הגילאים וכוללים:
מתחם איפור ותחפושות בו יוכלו הילדים לעטות אביזרים, לאפר את עצמם ולשנות הופעתם לקראת היצירה באולפן



 אולפן חדשות לילדים בשיתוף חדשות 12 בו ניתן להרגיש כמו מגיש חדשות מול המצלמה, לבחור כתבות שיוקרנו על מסך מאחור ולאלתר דיווח על החדשות החמות

רכב הקרנה אחורית שבזמן ההקלטה מתחלף סוג הרכב והמקום, כמו לברוח מפיל ולנהוג בעננים


שני מסכים ירוקים  - (Green screens) מסך זחילה ומסך טיפוס, המאפשרים לדמיון של הילדים להמריא לגבהים חדשים, עם רקעים ואפקטים מפתיעים בהם יוכלו להיות תלויים על הקרח ולבלות במסיבת ממתקים


 חלל אנימציה בשיתוף שרוטונים וזאק אנד קוואק עם עמדות שונות – עמדת סטופ מושן, זאוטרופים ועוד


חלל סאונד שיאתגר את הילדים ליצור קולות לסרטים מוכרים מהארכיון העשיר של אולפני הרצליה וחלל דיבוב אליו מגיעים הילדים דרך מקרר המוביל אותם למיקום סודי שבו יוכלו לדובב את סרטי האנימציה שהכינו.


בתחילת הפעילות מקבלים צמידים, איתם צריך להרשם בכניסה לפעילות ולאחר מכן לסרוק בעמדות השונות לשם הקלטת הסרטונים. את החומרים שהמבקרים ייצרו ויצלמו בביקורם באולפן, יישלחו אליהם ישירות לתיבת המייל המבוקשת למזכרת ושיתוף.



בנוסף, מוצבת ב"אולפן הקסם" עמדה מיוחדת של סינמטק ירושלים – ארכיון הישראלי לסרטים, שתאפשר למבקרים להתרשם משלל קטעים מדהימים ונדירים מיומני כרמל ויומני גבע – מבזקי החדשות שהוקרנו לפני תחילת כל סרט בקולנוע בתקופת המנדט הבריטי ובקום המדינה. היומנים שהיוו כלי תקשורת מהותי בתקשור הנעשה בארץ לציבור ומהווים אוצר היסטורי המאפשר ללמוד על התנהלות החיים בראשית המדינה, מונגשים באמצעות אתר הארכיון והמשפחות המבקרות בתערוכה יוכלו לחפש בעמדה חומרים מעניינים לפי אנשים, אזורים גיאוגרפים, ונושאים שונים.


אולפן הקסם נפרש על פני 220 מ"ר בשטח אולפני הרצליה ומיועד לביקור של כ-60 מבקרים למשך שעה וחצי (כולל הדרכה של רבע שעה - חשוב להגיע כ-15-20 דקות לפני תחילת שעת הפעילות שהזמנתם). 

נהננו מאוד מהביקור במקום, פעילות קלילה ומבדרת, שלא אורכת הרבה זמן, חווייתית מגבשת ומפעילה חושים שונים. הפעילות עוזרת לנו לספוג מעט מהאווירה באולפני טלוויזיה ולקחת חלק מצילומי טלויזיה. עם קבלת הסרטונים המשעשעים למייל עולה שוב החיוך על פנינו וזו תוספת יפה לפעילות שנשארת למזכרת.

האולפן מוקף גם בחצר ומאווררת עם נדנדות וספסלים, אפשר לעשות שם פיקניק קטן או מנוחה קלה. 




"אולפן הקסם" הוקם בשטח ביתה ההיסטורי של מייסדת אולפני הרצליה, מרגוט קלאוזנר, שעלתה לארץ לפני כמעט 100 שנים עם חלום לספר את סיפורו של עם ישראל לכל העולם דרך מסך הקולנוע.
את "אולפן הקסם" יצרה תמר מאיר, המנהלת האומנותית והמעצבת של המתחם. יזמה ומובילה אותו דפנה גניגר. 


הביקור ב"אולפן הקסם" מתאים לכל הגילאים ובמיוחד עבור גילאי 4-13.

מחיר ההשקה המיוחד יעמוד על 60 ₪ לילד ולמבוגר כאחד.

אתר "אולפן הקסם": https://www.ulpanhakesem.co


אולפן הקסם, הקסם 12, צלע מזרחית, הרצליה

לינק לסרטון מאולפן הקסם



רקע אודות "אולפני הרצליה":

אולפני הרצליה מהווים את בית ההפקה הגדול בישראל. באולפנים ניתנים שירותי פיתוח תוכן והפקה, צילום ופוסט פרודקשן עד לשלב השידור. לצד פיתוח תוכן, מספקים האולפנים שירותי מערך מרובה מצלמות עם החזקה של אולפני צילום, חדרי קונטרול ושתי ניידות שידור המשוכללות והעדכניות בישראל. באולפנים מצולמות הפקות של קשת 12, רשת 13, הפקות עבור כאן 11 ועוד. האולפנים נוסדו ב-1949 על ידי מרגוט קלאוזנר, מחלוצות התיאטרון והקולנוע העברי והישראלי. מיומני כרמל וגבע לפני קום המדינה, למירב שעות השידור של הערוץ הראשון המקורי, שידוריה הראשונים של ערוץ שתיים המסחרי ועד להיום, אולפני הרצליה ממשיכים להיות הבית של הטלוויזיה הישראלית.



פוסט אטרקציות לחופש הגדול 2021 כאן:


לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...