יום שישי, 20 במרץ 2015

מרק צח עם תוספות שילדים אוהבים

מרק צח עם איטריות דקות ושקדי מרק (של שופרסל) 






ניסיתי להציע לבכור שלי מתחילת החורף כמה סוגים של מרקים אבל לא היתה לו שום נכונות לטעום. בשישי בבוקר חשבתי איזו ארוחה קלה להציע לו בצהרים, כדי שעוד יאכל בארוחת ערב שבת אצל סבתא. 

 עכשיו הוא מצונן אז החלטתי לנסות מרק צח, להוסיף לו אטריות דקות ועם שקדי מרק הוא בטוח יאכל. הוספתי למרק עצמו גם עוף בעקבות הסגולות המרפאות שלו, אבל הגשתי בלי כי בערב אוכלים בשרי. איך ששמתי על השולחן הבן שלי לא התעניין, אחותו הקטנה יותר, פתוחה לרעיונות חדשים וכבר טעמה, ואז הוא בא לראות ולטעום ואמר "יאמי יאמי, חשבתי שזה לא טעים, אבל אני רוצה אחרי זה עוד" !! אולי רק אמהות יבינו איזה אושר זה. מרק עוף בריא נאכל בהנאה רבה ואכן ביקשו עוד. האמת, אני יודעת שהשחקן הראשי שגורם למרק צח להיות טעים, הם שקדי המרק, גם אני אוהבת אותם, וגם האטריות הם תוספת נחמדה לילדים ומוסיפה קצת פחמימות.

השתמשתי במוצרים של המותג שופרסל.






  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:
(נכתב ב-22.12.2013)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...