יום שני, 23 במרץ 2015

החומוסיה של צבר אצלי בבית!




החומוסיה של צבר הגיעה אלי לבית, ויכולה להגיע עכשיו לכל אחד!
בקלי קלות, ותוך מספר דקות ספורות אירגנתי לבני הבית, ארוחת ערב טעימה ומפנקת, כמו בחומוסיה. 

עכשיו חדש מצבר - "החומוסייה בבית" - כוללת 2 סוגים, חומוס עם תוספות מעל לחימום: חומוס קומפלט וחומס מסבחה.


חומוס מסבחה - חומוס מיוחד למסבחה, עשיר בטחינה, עם תוספת של גרגרים ברוטב פלפלים לחימום.
חומוס קומפלט - חומוס בלאדי, עם תוספת של גרגרים ברוטב פלפלים לחימום.


הוראות הכנה קלות ומהירות: מסירים את המכסה מהתוספת ומחממים כ-40 שניות במיקרו, שופכים מעל החומוס ומנגבים!


הסוג הראשון שטעמנו היה המסבחה, שהיה מאוד טעים.
אני תמיד אוהבת את רוטב הפלפלים חריף-חמוץ שמגישים בחומוסיות, ועכשיו אני יכולה להינות ממנו גם בבית. כתוב על האריזה "קצת חריף" אבל לא ממש הורגש, ולכן גם הילדים יכלו לאכול מזה.

כצ'ופר קטן קיבלתי מעמד למפיות עם הכיתוב "החומוסיה בבית של..." והבן שלי ישר אמר "כמו במסעדות". הוא תמיד אהב חומוס, והיינו לוקחים אותו עוד שהיה קטן מידי פעם בימי שישי אחרי הגן לנגב חומום ביפו-תל אביב. היה לו ממש כיף לקבל ארוחה מוגשת ככה גם בבית והוא ביקש שאשמור לו מהחומוס גם למחר.

כל אריזת חומוס הנה במשקל 300 גרם והתוספת גרגרים במשקל 125 גרם.
ביחד יוצאת ארוחה משביעה ומהנה למשפחה.

בהזדמנות זו, אני רוצה להמליץ לכם על גם מוצר אחר שאני קונה בתקופה האחרונה באופן קבוע, אלו הן פיתות כפריות של המותג שופרסל. הן מכילות גם קמח מלא אבל הן עסיסיות, לא יבשות בכלל, העובי שלהן מעולה והן לא מתפרקות כשאני רוצה למלא אותן ובקיצור, מאוד טעימות לי וגם הילדים נגבו איתם את החומוס, כך שלדעתי זאת אלטרנטיבה מעולה לפיתות רגילות מקמח לבן בלבד. 

 


עכשיו גם אתם יכולים לנסות להביא את החומוסיה לבית שלכם בפעילות נחמדה בעמוד הפייסבוק של צבר:


(נכתב ב-21.1.2014)



  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...