יום רביעי, 13 במאי 2015

נפתחה עונת הרחצה בנחשונית!




למרות שעדיין לא כל כך מרגישים, הקיץ כבר בפתח ומביא איתו את כל הכיף! החל מגלידות וארטיקים ועד לאטרקציות האהובות הקשורות במים, החביב והקרוב ביותר אליי הוא פארק המים נחשונית.

בנחשונית כבר הכריזו על פתיחת עונת הרחצה, לצד פארק האטרקציות עם מתקנים, וג'ימבורי חדש בעל שתי קומות(!), נפתח פארק המים בשבוע שעבר בפתיחה חגיגית למוזמנים (הוזמנו אנשי יח"צ לצד כוכבי ילדים, מובילי דעת קהל ומפורסמים).



פארק נחשונית כולל בתוכו שלושה  פארקים - פארק מוטורי, פארק שעשועים ופארק מים. בנוסף יש מרחבי דשא גדולים ומזנונים ודוכני אוכל, ואפילו פינות יצירה ורכיבה על סוס פוני.
 
הגיוון הרב של המתקנים מביא לכך שהעומס על המתקנים מתפרס על כל מתקני הפארק הרחב, בנוסף אין מצב שילד ישתעמם, כל ילד ימצא שם את המתקן האהוב עליו!


אנחנו נכנסנו בראשונה לפארק המים, ובילינו רק שם כי הילדים ממש התגעגעו למתקני המים. אחרי שכשוך בבריכות השונות, התאספו כל האורחים ליד במת הפארק, ונהנו ממופע מרהיב של כל חברי "חברים הפקות", הכוללים את אורנה דץ, טל מוסרי, פיקו מכוכב פיקוללה, נוי והדר, רוני נדלר, טל מוסרי, סבא טוביה האגדי, מיקי האהובה ויובל המבולבל. שלל הכוכבים עלו לבמה אחד אחר השני והלהיבו את קהל הילדים והמבוגרים כאחד, יובל המבולבל אף ירד מן הבמה והסתובב בקהל, וגרר אחריו התרגשות מן הילדים וגם מן ההורים, אין ספק שלכוכב הילדים יש הילה מיוחדת. בסיום המופע עלו כל הכוכבים יחדיו ושרו יחד, עם כל עייפות הילדים מן השעה המאוחרת ומן הפעילות שקדמה, כולם היו מרותקים בזמן המופע.


בסיום האירוע הופרחו 20000 בלונים בצבעים שונים בו זמנית, על ידי הילדים האורחים, זה היה מחזה מהמם!

שאפו לנחשונית על ההפקה המושקעת והמרגשת, ואם זו רק הפתיחה ללא ספק מחכה לנו עונת רחצה כייפית ומלאה בהפתעות בנחשונית.

כל האטרקציות של שלושת הפארקים בכרטיס אחד!

בשבועות לדוגמה מצפה לכם חגיגה עם אילנה תדהר.


מחיר כרטיס במכירה מוקדמת 54 ש"ח





  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...