יום שלישי, 12 במאי 2015

מלון מצפה הימים - הטיפוח המושלם לנפש ולזוגיות


מכירים את התחושה הזו שפתאום בא לכם לעזוב הכל ולצאת לחופשה לנוח ולהתנתק מהשגרה? אז הפעם אני רוצה לספר לכם על חופשה אמיתית, בה אפשר להרגע ולנוח ולקחת פסק-זמן מכל הפעילויות והמחשבות שלנו וכן כמובן גם להתפנק.


נוף מהמרפסת

עם שלושה ילדים קטנים בבית, אנחנו בקושי יוצאים לבילוי זוגי ולא הייתי מעלה על דעתי ליזום נסיעה שכוללת לינה ללא הילדים, אך עלתה בידינו הזדמנות נדירה לשהות במלון מיוחד שלא מתאים לשהיית ילדים קטנים. מלון ללא ילדים? חשבתי לעצמי, נו מה, כולם רוצים שקט...מוגזם...ואיך זה בכלל מתאים לנו? אבל, רצינו לנסות, עשינו מאמץ, (גייסנו כמובן את הסבתות) מה שלפני כמה חודשים היה נראה כבלתי-אפשרי התחיל לקרום עור וגידים וככל שהתקרב המועד יותר ויותר ציפינו לרגע המיוחל, לקצת זמן איכות יחד. 

במלון מצפה הימים אין אפשרות להגיע עם ילדים מתחת לגיל 10 ולא משוחחים במכשיר הסלולרי, אלא בחדרים או מחוץ לבניין. כבר נשמע שונה מכל חופשה רגילה, נכון? אז מה שנשמע לי ברגע הראשון כמעט מרתיע, הסתבר כחופשה רגועה אמיתית, אפילו סוג של תרפיה.
הרוגע הזה משתלב בצורה מושלמת עם נוף מדהים ליד הר כנען מעל ראש פינה. 




כבר בחניית המלון, השקט "מסתער" עליך, הטבע עוטף אותך בירוק ושלווה, ואתה מבחין בזוגות, מכל קשת הגילאים, חולפים על פניך, חלקם בחלוקים לבנים לאחר טיפול מלכותי, אחרים סתם יושבים בניחותא בפינה שקטה, והשאר או שמסיירים ברחבי גינת המלון או שמבלים בחדרם.

הכניסה למלון


בכניסה ללובי, אתה כבר משתלב באווירה השלווה, לצד הקבלה יש פינת שתיה חמה מהממת, העומדת לרשות האורחים כל הזמן, עם מבחר ענק של חליטות וצמחים היישר מגינת המלון. 




מבנה המלון אינו חדש, שכן משתדלים כאן לשמר את ההיסטוריה, אך הכל מתוחזק ומטופח. בדרך לחדרים ישנה גינה עם עץ ענק במרכזה, שאת צמרתו תפגשו רק אם תעלו במעלית לקומה האחרונה, את העץ גם לא גדעו חלילה, הכל כדי לשמר את הטבע. בקומה השישית שזו קומת הסוויטות, יש פינת שתיה חמה קטנה נוספת, שמשרתת גם את השוהים בקומה וגם את הבאים למרפסת המלון. 

בין החדרים

מרפסת המלון, זה המקום שלכם לתצפית על האיזור כולו, שכן המלון שוכן בדרך לצפת ועל כן הוא מתנוסס בגובה מרשים, ושילוב הגובה עם הנוף המרהיב והאוויר הצח, נותן לך תחושה עילאית , שאני מאמינה שאפילו ממרומי מגדלי you במרכז אין כזו. לזוגות הלא נשואים שרוצים לעלות שלב ביחסים אני ממליצה על המרפסת כמיקום מושלם להצעת נישואין, תחושת השיכרות מהנוף, תבטיח לכם הצלחה..




לצד הנוף המרהיב מהמלון, יש דבר ייחודי נוסף במלון מצפה הימים, הלא היא החווה האורגנית המהודרת של המלון, ממנה תהנו בכל ארוחות המלון, שהן צמחוניות וחלביות, וכל ארוחה נרקחת מן הפרחים הפירות והירקות הטריים שנקטפו מן הגינה האורגנית, ממש לפני הכנת הארוחה (יש גם אפשרות להשתדרג למסעדה הבשרית "מוסקט" ששמעתי שהיא מעולה גם כן, אך רצינו להתענג מארוחת הערב החלבית).




ארוחת ערב


ארוחת בוקר


חדרי המלון מעוצבים בסגנון רטרו, ונאמר שכל חדר אינו דומה למשנהו, שכן כל הפריטים הם מאספנות. 



לקומת הסוויטות הגדולות של המלון אין גישה לכל אורח, כדי לשמור על הפרטיות והשקט שם, גם מדונה הזמרת, שהתה שם במהלך ביקורה בארץ.


עוד עומדים לרשות המבקרים, בריכה מקורה ומחוממת, ג'קוזי מקורה, ג'קוזי בחוץ וסאונה. ניתן לקבוע טיפולים מפנקים בתשלום. 

במלון נערכים גם סיורים, אנחנו הצטרפנו לסיור של שבת בבוקר, ברחבי אתרי המלון. בסיור תקבלו הסבר על היסטוריית המקום, על הנוף הנצפה, תבקרו בגלרייה הסמוכה והסברים על כל גידולי החווה האורגנית ואפילו טיפים, כיצד להרחיק מזיקים מגינתכם הפרטית ללא שימוש בריסוס וחומריים כימיים אלא רק באמצעים טבעיים. 





את הסיור תחתמו בחנות המלון המציעה למכירה את כל התוצרת הטבעית של המלון, החל מהלחמים המיוחדים הנאפים במקום ועד לריבות, סבונים, סוגי חלווה שונים ועוד. אנחנו קנינו את הריבות "המעלפות" שהתמכרנו לטעמן בארוחות המלון. גם עוגיות החמאה מהחנות טעימות והן פשוט נמסות בפה!


יש לציין לשבח את השירות המצויין במלון, אדיבות במלוא הדרה, המתחילה מן העובדים הזוטרים ועד למנהלים, כמעט לכל בקשה תקבלו מענה ובמהרה. 

אז כיצד הייתי מסכמת את השהייה? בכל מלון אחר הייתי מדברת רק על האוכל, במלון מצפה הימים יש משהו אחר ומיוחד, בנוסף לאוכל שהוא חגיגה קולינרית עשירה בפני עצמה, תחושת הרוגע והשלווה שמושרת בכל פינה במלון, מעניקה תחושה טובה ועילאית, גם לנפש ובמיוחד לזוגיות, זה המקום לטפח את הזוגיות ולתת לה את המעמד הראוי לה בחיי היום-יום. אז קדימה, תפתיעו את בת הזוג או את בן הזוג, הזמינו חופשה, ותראו שאלו יהיו רגעים בלתי נשכחים..









  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:




















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...