יום שלישי, 12 במאי 2015

קבלו את הזוכים בתואר מוצר השנה 2015 !





כבכל שנה נבחרים מוצרים מתחומים שונים ל"מוצר השנה" ע"י הצרכנים ופאנל שופטים.
ה"אוסקר" של עולם הצרכנות.

השנה, התקיים אירוע מוצר השנה לעיתונאים ובלוגרים. החלוקה נעשתה לפי תחומים; צרכנות, קולינריה, אמהות ומשפחה, טיפוח ויופי.

בכל קבוצה הוצגו מוצרים ושירותים נבחרים מהתחום.

אני רוצה לשתף אתכם במוצרים שאני הכרתי, לחלק גדול מהם נחשפתי רק באירוע, חלקם הכרתי כבר לפני, אם בשימוש בפועל או רק בהיכרות שיטחית.

 שנתחיל?


בקטגוריית קולינריה הזוכים הם... (דמיינו תופים...)



1. יוגורט מולר 0%



על מה אתם חושבים כשאתם חושבים "טבע"? בפאנל שלנו ענו מושגים כמו "פרות חופש, פירות, אושר, טוב, בריאות"...
אכן הכוונה של מולר היא לאושר והטוב שהטבע עושה.

מולר החדש מכיל 0% שומן ובנוסף רק 59% קלוריות!

מסתבר שאלו הם ערכים שמותאמים לצרכנים בארץ, וכשבחו"ל משווקים יוגורט 0% הוא מכיל יותר קלוריות והצרכנים שם מרגישים בנוח עם זה.

בנוסף, מולר אינו מכיל חומרים משמרים וגם לא ממתיקים מלאכותיים!

מולר חדש 0% שומן קיים בשלושה טעמים - תות, אפרסק ופירות יער.



אני לא חובבת מוצרי דיאט ו-0% זה מתקשר לי עם חוויית טעם פחות טעימה או עם טעם לוואי (שכנראה נובע משימוש בממתיקים מלאכותיים). כמובן שטעמתי מיוגורט מולר 0%, ואני חייבת לציין שאהבתי אותו למרות שהוא מאוד דיאטטי. המרקם שלו נשמר כמו ביוגורט הרגיל והפירות מוסיפים לו מתיקות מעודנות במידה הנכונה.



2. שמן זית של יד מרדכי


ידוע ששמן זית הוא מוצר בריא יחסית, אך מסתבר שהוא מוסיף גם לתחושת שובע. כך הסבירה לנו הדיאטנית של שטראוס. שמן זית תורם לעיכול איטי ועל כן מומלץ לשלב אותו עם מגוון מאכלים, כולל פירות וירקות, חלבונים, מוצרי חלב, דגים וקטניות.

הבעיה היחידה עם שמן זית היא, שהוא לא מוצר "מלהיב" ולא כך כך נוח לשימוש בתדירות גבוהה, ולכן המוצר שזכה בתואר מוצר השנה, הוא שמן זית בבקבוק... אשר מנגיש לנו את השימוש, הבקבוק קטן ונוח יותר לשימוש, עשוי מחומר בלתי-שביר, גם מעוצב נחמד והכי טוב לדעתי, יש לו פיה נוחה לזילוף השמן.
כל זה הופך את בקבוק שמן הזית לאטרקטיבי יותר, להיות חלק משולחן הארוחה.


אני מאוד אוהבת שמן זית, ומשתדלת לטפטף מספר טיפות על ירקות וסלטים, אפילו כשאני חותכת אותם גס ומגישה לילדים לארוחת הערב. אחרי ההרצאה הזו, ועם הבקבוק החדש של יד מרדכי, אני בהחלט אשלב את שמן הזית בהרבה יותר נדיבות וללא חשש וגם במאכלים שלפניכן לא חשבתי עליהם בהקשר הזה, כמו מוצרי גבינה או חלבונים. 




3. Schweppes 0%


זהו המוצר הראשון של מים בטעמים עם 0 קלוריות!

כידוע שתיית מים היא חיונית למגוון תפקודים פיזיים ומאוד חשובה לנו, אך תמיד חלק מהאוכלוסיה מתקשה בשתיית מים בכמות הנדרשת.

שתייה ממותקת אינה תחליף בעקבות כמות הסוכר שהיא מכילה. לכן המשקה החדש של שוופס יכול להיות פתרון נחמד בנוסף לשתיית מים, כשמתחשק לגוון בשתיית מים מרובה, אך לא רוצים משקה שלא מומלץ לבריאות או לגזרה.

השוופס החדש הוא מים בטעמים עם 0 קלוריות, ממותק בעזרת סוכרלוז, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים.
קיים בטעמים: תפוח ואפרסיק.




אז אם שמתם לב עד כה, המוצרים הראשונים עם מכנה משותף של בריאות, והפחתת קלוריות. זה מעיד על כך, שמוצרים דיאטטים ובריאים יותר הם כנראה מה שהצרכן הישראלי דורש ושהחברות שמות על כך דגש.


לאחר המקבץ הזה, ערכו שולחן בו מגוון רכיבים למטבח, וצמוד לו עומד שף.



4. סכין Lady Arcos



ולמה זאת? מסתבר שהרבה נשים מפחדות מסכין גדולה במטבח, אני אחת מהן! ולכן הרגשתי שזאת יכולה להיות ה-סכין בשבילי.
יש לי מגוון סכיני ארקוס שאני מאוד אוהבת ומרוצה מהן, אבל בעלי כבר מספר פעמים היה מעוניין לרכוש סכין גדולה יותר ואני נמנעת כי אני חשה לא בנוח להשתמש וגם לאחסן סכין גדולה.

בארקוס מייצרים את כל הסכינים באותה שיטה ואותו חומר, בצד אחד היא גמישה ומצד שני היא קשה. על כל סכין מקבלים 10 שנות אחריות.

אמנם ארקוס הנה חברה ספרדית, אך ליידי ארקוס היא סכין ישראלית שתמצאו רק בארץ.


התחלתי להרגיש סוג של התרגשות כשהשף שלף את הסכינים, שמיועדות לקהל של נשים.
אנחנו קיבלנו הדגמה של שף בחיתוך סלט עגבניות ובצל, שנחתכו עם הסכין ליידי ארקוס, בתנועות כאילו הוא מלטף את הירק.






ניתן להשיג את Lady Arcos בצבע וורוד או לבן. 

מחיר לצרכן: 269 ש"ח


כמו שהשף  עומרי בן פרז מסביר, כדי להפעיל את האחריות(10 שנות אחריות, מזכירה לכם!), אין צורך לשמור את הקבלה , יש על כל סכין קוד המיועד לנושא.




5. בייגלה שבורים



שמעתם? טעמתם?

כשאני שמעתי על השבורים לראשונה בזמן צפייה בפרסומת, חשבתי לי מיד כאילו, מה שמו לנו את כל השאריות? (לא באמת האמנתי בזה) - אז לא! הם לא שמו שאריות ולא באמת שברו כאן בייגלה, אלא מדובר בייצור מיוחד ושונה מבייגלה רגיל. שיטת היצור היא אפילו מורכבת יותר. בעקבות הצורה שלו, נדבק אליו גם יותר תיבול.

בייגל בייגל מובילה את השוק הבייגלה. בעצם משפחת בייגל התחילה והקימה את המותג.
במשך השנים הצטרפו מתחרים לשוק הבייגלה.

צרכנים בארץ אוהבים בייגלה, אך אוהבים גם כשמביאים משהו חדש. שינוי ענק הביאו עימם השטוחים, אך מאז לא היו שינויים גדולים ובייגל בייגל חיפשו חדשנות אמיתית.
כששאלו צרכנים מה הם מחפשים בבייגלה, תשובות היו בין היתר, שהם רוצים ממנו יותר, אז חיפשו משהו שישבור את השגרה ושברו את הראש.
וכך נולדו בייגלה שבורים.

השבורים קיימים בשלושה טעמים; מלח ופלפל, ברבקיו ובצל מטוגן ובשני גדלים של אריזות, 80 גרם ו-225 גרם.
כשרות בד"ץ.



אני מאוד אוהבת חטיפים מלוחים וטעמים חדשים, טעמתי מכל סוגי השבורים, ומאוד אהבתי את המרקם שלהם, הם קטנים אך עבים, לא קשים מידי, אך הטעמים המבטיחים קצת איכזבו. מלח ופלפל - הרגיש לי קצת תפל (טעמתי ממש מעט), ברבקיו - נחמד אבל באופן אישי לא אוהבת טעם ברבקיו והרגיש מעט מלוח. המנצח הוא ללא ספק טעם בצל מטוגן.
היתי שמחה לאכול בייגלה שבורים בטעמים נוספים, כמו שמנת בצל, צ'ילי מתוק למשל.


6. Strongbow

בתוכנית הערב היה רשום "Strongbow" ולרובנו לא היה מושג במה מדובר. עד שהגישו לנו מגש מלא בכוסות יפות עם משקה תוסס.

Strongbow הוא שילוב של בירה וסיידר תפוחים, מכיל 5% אלכוהול, מבית Heineken ובנוסף ללא גלוטן!

מחיר המוצר הוא זול יחסית, רביעיית בקבוקים (כל אחד 330 מ"ל) יעלו בערך 30 ש"ח, למרות שמדובר במוצר פרמיום. ניתן לרכוש אותו בחנויות וגם להנות ממנו בברים.


טעמתי ולמרות שאני לא חובבת בירות (חוץ מבירה שחורה), המשקה היה לי מאוד טעים ומרענן, עם טעם מעודן של בירה.




7. Eggmaster


שמעתי בעבר על האגמסטר, אבל לא באמת הבנתי למה הוא טוב, ולמה צריך מכשיר מיוחד כדי להכין ביצים. אחרי הדגמה וטעימה, הבנתי יותר.

עם האגמסטר יוצרים תבשילי ביצים בצורה של גליל, וזה נחמד ויפה לאירוח וכדי לגוון לילדים את ארוחת הערב. אפשר לשפד את החביתות, וכן, אפשר להכין איתו דברים נוספים, כמו בלינצ'ס, מצה מגולגלת בפסח וכל מיני דברים כיד הדמיון.


חוברת מתכונים מצורפת עם 20 מתכונים.

מוצר חמוד בעיני, עוד מוצר עזר נחמד בהכנת ארוחת ערב מעניינת לילדים או הכנה יצירתית בזמן אירוח. הביצים מתבשלות מהר מאוד, כ-5 דקות. 

מדובר בפטנט ישראלי.



8. מיקסר Mixart


ממשיכים בטרנד הבריאות שדיברתי עליו בהתחלה, אז חלק ממנו הוא גם הכנת מזון לבני הבית בעצמנו, באמצעות בישול ואפיה.

ברוב המתכונים שאני קוראת, שמשלבים בצקים , בדרך כלל יש כבר התייחסות לשימוש במיקסר. כיום המיקסר הוא גם כבר לא דבר שדוחפים למגירה, אלא אביזר שמשתלב עם העיצוב במטבח ונשאר לעמוד על השיש.

לפני כשנה וחצי הגיע לשוק המיקסר Mixart של אמקור תדיראן עם עוצמת 1000-1500 וואט, 3 פעולות ויחסית שקט ביותר.

יש לו אביזרים נלויים והוא קיים במגוון צבעים.




9. ממרח לוטוס





הממרח קיים בשני סוגים: קלאסי ועם שברי עוגיות. שניהם מכילים יותר מ-50% עוגיות לוטוס.

עוד מזמן, היו מגישים בכמה בתי קפה את עוגיות הלוטוס לצד קפה, אריזתם שקופה והם טעימים נורא, ולבסוף הם הגיעו לצרכן על מדפי הסופר.
לאחר מכן, הגיע ממרח הלוטוס, שהשתלב נורא מהר בעולם האפיה, ואני אוהבת אותו גם סתם כך על פרוסת לחם לצד הקפה.
אז לי יש חולשה ללוטוס.

עוגיות לוטוס נולדו בשנת 1932 במפעלי חברת Lotus Bakeries שבבלגיה.

את הממרח המציאה משתתפת בתוכנית טלוויזיה שסובבת סביב המצאות, אליס חובבת קולינריה המציאה את ממרח הלוטוס. ההמצאה שלה הובילה לשיתוף פעולה עם חברת לוטוס.

ממרח הלוטוס עלה למדפים ולעולם האפייה לפני כמה זמן ובהצלחה גדולה.

קינוח לדוגמה שקיבלנו לטעימה, בקלות אפשר להכין קינוחי כוסות טעימים בטירוף בתוספת לוטוס.



בקרוב תמצאו את הממרחים בצנצנות בעיצוב חדש על המדפים!




אלו הם רק חלק ממוצרים נהדרים וחדשניים שזכו השנה, יש עוד המון מוצרים נפלאים שזכו בתואר מוצר השנה על החדשנות שהביאו לנו, כמו לדוגמה: 
סרום Smart Costum Repair  של קליניק שזוכה לוגו זהב בקטגוריית: קוסמטיקה יוקרתית,CC Cream  של רבלון, סדרת השיער של Tony&Guy (סקירה שלי על המוצרים של Tony&Guy אפשר לקרוא כאן ), מסלסל שיער אוטומטי של Babyliss, הפצירה החשמלית של שול לכף הרגל, מזון לפעוטות של Beloved,  ספריי החתלה לתינוק עדינול של טבע, קפסולת ג'ל לכביסה 3 ב-1 של אריאל, מגבונים מתכלים של שופרסל green, קפסולות לניקוי וחיטוי אסלות של סוד, שקיות סנדוויץ' עם ידיות לקשירה של ניקול, ממש פרקטיים, מוט בלנדר של בראון,
המאפשר לחתוך ולפרוס ירקות, להכין בלילות וקצפות, לכתוש קרח וללוש בצק, כל זה עם מנגנון למניעת התזה,
קורנפלקס מלא של תלמה, סוכריות Skittles באריזת "עם כיבודים", אריזה מוגדלת עם סגירה חוזרת, סדרת שוקולדים קליק לייבל המיועדת למבוגרים, חטיפי דגנים גו!פיט בצורת לבבות כובשת, סדרת אורז עם ירקות של סנפרוסט (סקירה על הסדרה של סנפרוסט אפשר לקרוא כאן ), מים מירנלים של נביעות בבקוק ליטר אחד שמתאים לתיק ועם עזרה למדידת כוסות למעקב, סדרת אלפרו תחליפי חלב, גבינת עמק מופחתת שומן עם זיתים, גבינות שמנת של נפוליאון עם 16% שומן (לסקירה גבינת נפוליאון 16% כולל מתכון לעגבניות ממולאות גבינות כאן ),  צבע סופרקריל סופרמט של טמבור, אפליקציית קניות של שופרסל, בה אני משתמשת כבר הרבה זמן, אפשר למצוא בה קופונים ולוותר על הניירות ופונקציות נוספות, שירות "מרשם מידע" של הכללית - מייד לאחר הביקור אצל הרופא, יגיע לאימייל שלכם מידע רפואי עדכני בהתייחס לאבחנות ולתרופות, שנרשמו לכם במהלך הביקור. לא מזמן הבן שלי סבל מווירוס ואחרי ביקור אצל רופא, מצאתי מייל בתיבה שלי לפני שידעתי שקיים שירות חדש כזה, הופתעתי לטובה ושמחתי מאוד לקרוא על כל מה שקשור לנושא המחלה הרלוונטי. ישנם עוד הרבה מוצרים נוספים שלא ציינתי כאן.


אני ממש אוהבת את כל החידושים האלו, להכיר ולנסות מוצרים חדשניים (אחת הסיבות לכך שהבלוג נולד), וכל פעם להכיר ולהתפעל מחדש ממוצרים נפלאים חדשים שמפתחים עבורנו הצרכנים.

את כל מוצרי השנה שזכו בשנת 2015 אפשר לראות כאן:
 http://www.productoftheyear.co.il/winners2015.php





  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...