יום שלישי, 29 ביולי 2014

משחקי קופסה, חוברות לימוד וגם אפליקציה של הסוד של מיה


הסוד של מיה




כתבתי על האתר "הסוד של מיה" כבר פוסט נרחב בעבר, ואנחנו עדיין מאוד אוהבים אותו. הבן שלי מבלה באתר מדי פעם, ואני תמיד מעדיפה כך על פני אתרי משחקים אחרים "סתמיים". 

(את הפוסט עם סקירה מפורטת על האתר "הסוד של מיה" אפשר לקרוא כאן שוב.)




הסוד של מיה מתחדש עם אפליקציית חשבון.
 




בנוסף ניתן למצוא משחקי קופסא, בהוצאת משחקי ארדע-יצירה, בשיתוף פעולה עם מטח, וחוברות לימוד של הסוד של מיה, דברים מקסימים עם ערך לימודי. 

הסדרה החדשה כוללת 8 ערכות משחק ולמידה לפיתוח יכולות חשיבה קוגניטיביות, קריאה חשבון ועוד.
אור-דע תעשיות, אשר הפכה לאורך השנים לשם נרדף למשחקי חשיבה והגיון, מתמחה בייצור משחקים חינוכיים לגיל הרך כבר שנים רבות, כמו כן מייצרת משחקי אסטרטגיה וחשיבה לכל המשפחה, לגני ילדים, בתי ספר בארץ ובעולם ועוד.
לדברי מירב עופרי הרשקוביץ , מנהלת שווק אתר הסוד של מיה , המרכז לטכנולוגיה חינוכית:
"סדרת המשחקים הסוד של מיה היא פרי שיתוף הפעולה של מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית ושל חברת המשחקים אור-דע ומטרתו לפתח את המיומנויות ואת הכישורים של הילדים, תוך כדי משחק באמצעי מולטימדיה שונים. את המשחקים פיתחו מומחים בתחומי חשבון, השפה העברית ופיתוח משחקים לגיל הרך".
"אנו במשחקי אור-דע תעשיות ממשיכים לפתח במקביל את קווי מוצרי המדע לילדים ולילדות לגיל הרך כגון רובוטיקה, מעבדה לזיהוי פלילי, ערכות לימוד חשמל ואלקטרוניקה, שימוש באנרגיה סולארית, אנרגיית המים ועוד" מוסיף  יוסי גרף, סמנכ"ל שיווק חברת אור-דע.


אנחנו קיבלנו את המשחקים "לומדים לספור" ו"מאותיות למילים";



הפאזל "לומדים לספור" הוא מיוחד ומאוד אהבנו אותו.

המשחק מתרגל ספירה, זיהוי מספרים, כתיבת שם המספר, וניתן להרכיב אותו באופנים שונים, כך שילדים לא ממצים אותו מהר. הצורה המיוחדת, המעוגלת שלו עושה את שלה ומושכת את העין, לעומת פאזלים "רגילים". אך יש לה גם משמעות. ניתן להרכיב למשל את הפאזל מהעיגול הפנימי כלפי חוץ, וניתן גם להתחיל הפוך, עם המעגל החיצוני ולהתקדם כלפי פנים. ניתן גם להעזר ולהרכיב לפי הצבעים, שורה כל פעם, ולמתקדמים יותר, ניתן להפוך את הפאזל למשחק חברתי באמצעות חץ, כשכל אחד בתורו מרכיב חלק מהמספר שעליו החץ מצביע.

גם הבת שלי שעדיין לא בת 3 הרכיבה את הפאזל, בעזרת מבוגר ובעזרת הצבעים וכך היא מתרגלת את הספירה ואת זיהוי הספרות.

מחיר: 50-60 ש"ח

ללימוד אותיות קיבלנו את המשחק "מאותיות למילים" להתנסות.
גם את המשחק הזה ניתן לשחק באופנים וברמות שונות. מפרקים מילה לצלילים, מתאימים את האותיות ולומדים קרוא וכתוב.
מגיל 3 עד 7. מחיר כ- 50-60 ש"ח.


עוד בסדרה החדשה:
סדרות של "מספרים וצבעים" - זיהוי סדרות והכרת רצפים באמצעות משחק חשבון. מתאים לגיל 3 עד 7. מחיר כ- 50-60 ש"ח.
משולש חשבוני - מחזקים את השליטה בחיבור, בחיסור ובכפל ומפתחים תובנה מספרית מ- 0 עד 20. מתאים מגיל 3 עד 7. מחיר כ- 50-60 ש"ח.
היפו כמה - הילדים לומדים לחשב יחד עם היפו ההיפופוטם החייכני. לומדים על מספרים וכמויות באמצעות מספר חשבון. מגיל 3 עד 7. מחיר כ- 50-60 ש"ח.
אלקטרוניקס עברית - משחק אינטראקטיבי ללימוד אותיות הא-ב ומוכנות לקריאה. היתרונות באלקטרוניקס הינו התגובה המידית, הוויזואליות והשמיעתיות. גיל 3 עד 7. מחיר כ- 100 ש"ח.
אלקטרוניקס חשבון - ללימוד מספרים, כמויות סדרות ותרגילים.  היתרונות באלקטרוניקס הינו התגובה המידית, הוויזואליות והשמיעתיות. גיל 3 עד 7. מחיר כ- 100 ש"ח.
לוטו אות מילה - מזהים את האות הראשונה של המילה, מתאימים מילה כתובה לאיור, ולומדים את הקשר שבין האות לצליל שלה. מגיל 3 עד 7. מחיר כ- 50-60 ש"ח.
משחק זיכרון א-ת - משחק ללימוד האותיות, לפיתוח יכולת הריכוז והזיכרון. מגיל 3 עד 7. מחיר כ- 50-60 ש"ח.

כל הרוכש ערכות אלו יקבל מנוי חינם ל- 10 ימים לאתר הפופולארי "הסוד של מיה"!




גם חוברות הלימוד מצויינות! הבן שלי עולה לגן חובה, החוברת "אותיות מצלצלות" עדיין לא מתאימה לו, אז נמתין איתה, ובנתיים אנחנו נהנים מהחוברת ללימוד המספרים. דפי החוברות באיכות גבוהה, צבעוניות, בעזרתה מתרגלים את כתיבת הספרות, מנית עצמים ויש גם תרגילים המשלבים מדבקות,  גם כיף וגם לומדים. 





"הסוד של מיה" הינו אתר התפתחותי וחווייתי מבית מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית. האתר מיועד לגילאי 3-7, אבל ידוע שגם בגילאים צעירים יותר הקטנים דורשים לשבת מול המחשב ומסתדרים לא רע, וגם אחרי גיל 7 בהחלט יש ילדים שעדיין משחקים ב"סוד של מיה". ההורים יכולים להיות רגועים, שהילד גולש באתר מוגן, ללא פרסומות או חשיפה לתכנים לא ראויים, וכולל אך ורק תכנים חינוכיים ולימודיים, ומותאם מבחינת תכנים, שפה ועיצוב, לילדים. האתר ידידותי וקל להפעלה, כך שהילדים יכולים להתמצא בו גם באופן עצמאי.
יש מדורים בנושאי יצירה, חשבון, מוסיקה, אנגלית, סיפור תנ"ך (שניתן לבטל למי שלא מעוניין) וגם הכנה לקריאה ולכתיבה, בהתאם לתוכנית הלימודים של משרד החינוך - וכל זה בכיף והנאה!
גם להורים, יש באתר תכנים הקשורים להתפתחות ילדים, גדילה ולמידה, והכי חשוב, באתר ניתן לראות מידע על התקדמות הילד וכך לדעת איזה תחום כדאי לחזק, ואיזה תחום חביב עליו יותר.


היתרונות של  הסוד של מיה:
  • סביבה אינטרנטית הולמת, חכמה, מעשירה, מאתגרת וחינוכית
  • סביבה המפתחת  את יכולותיהם של הילדים באופן המתאים להם ולרמתם
  • סביבה המלמדת תוך כדי משחק, יצירה והנאה
  • האתר מתאים מאד כהכנה לכיתה א'
  • סביבה העוזרת לפתח את המיומנויות הקוגניטיביות הדרושות לילדים בבית הספר


http://sodmaya.co.il
פייסבוק: https://www.facebook.com/sodmaya
לסוד של מיה גם עמוד פפינטרסט עם הרבה דברים מעניינים ויצירתיים: http://www.pinterest.com/hasodshelmaya/



  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:
  

תגובה 1:

  1. שלום רב
    מאת : אוחיון הילדה פל 0506596912 כרמיאל
    רכשתי את המשחק צורות הנדסיות. בקופסה יש רק 16 חתיכות של צורות ז"א אם יש לך 2 ילדים לא נתן לצחק עם שניהם ביחד. אני מבקשת לרכוש עוד סט של חתיכות הפלסטיק

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...