יום שלישי, 28 בינואר 2014

גבינת נפוליאון עם פחות שומן + ומתכון לעגבניות ממולאות בגבינות

 



אני מאוד אוהבת גבינות שמנת כמו שהן על הלחם, ובכל זאת, ניסיתי הפעם גם לשלב את הגבינה במתכון, משהו טעים, קליל ומהיר להכנה:


עגבניות ממולאות בגבינות:


1. חותכים את העגבניות לשני חצאים ומרוקנים בעזרת הסכין את העגבניה

2. להוסיף כדור בייבי מוצרלה בכל חצי עגבניה

3. בעזרת כף ממלאים בנפוליאון 16%

4. מפזרים מעל גבינה צהובה מגורדת

5. קצת שמן זית מעל הכל ולתנור (180 מעלות כ-20 דקות)







על גבינת נפוליאון 16%:

פעם בכמה שבועות, אני קונה גבינת נפולאין שמנת 30% כדי להתפנק, ובדרך כלל כריכים יכולים להיות אצלי מלאים בממרחים וירקות, אך מגבינת שמנת נפוליאון אני נהנית בלי תוספות, מקסימום עם קצת מלפפון ירוק או עגבניה. 

הפעם קיבלתי גבינת נפוליאון, שיצאה בגרסה חדשה, רזה יותר, עם 16% שומן. הייתי בסיום של מחלה עם חוסר-תיאבון, אבל כל כך סקרנית לדעת מה הטעם שלה, וחששתי מאוד להתאכזב. הרי מה שטעים בגבינות ה"שמנות", זה מעצם זה שהם שמנות.
טוב אז הייתי חייבת לטעום, והופתעתי ממש לטובה! הגבינה מאוד טעימה, מאוד דומה למקור שלה! לא יודעת איך, אבל זה הצליח להם!

עכשיו השאלה היא, אם באמת אפשר לאכול את אותו הדבר, בלי יסורי מצפון, או שעצם זה שאין יסורי מצפון, גורם לי לאכול ממנה ביותר קלות... 

הפתרון שלי הוא כזה, תמיד, הכל במידה! ואם כבר אוכלים, אז להנות ובלי יסורי מצפון בכלל!

 (נכתב ב-28.1.2014)


לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...