יום רביעי, 28 באוקטובר 2015

"אמא ואני אופים" - ספר פעילות חדש ומקסים




ספר חדש מצטרף לסדרה המקסימה של ספרי פעילות שכבר יצאו בנושאים מגוונים.

כבר הזכרתי בפוסטים שונים, שאני אוהבת לשלב פעילות במטבח עם הילדים, כי הם מאוד נהנים מכל התהליך ולאחר מכן מקבלים תוצאה, שהיה להם חלק בה, ובמקרה הטוב, גם תצא מוצלחת וטעימה.

אני כל כך אוהבת את כל הספרים בסדרה הזו, הספרים הם גדולים, מלאים בתמונות ברורות וגדולות, הכל מלווה בהסברים כולל התייחסות לכללי בטיחות.
הטקסט מנוקד.




בנוסף, תמיד יש ערך מוסף של למידה, בספר "אמא ואני אופים" לדוגמה, ישנם הסברים על תרומתם של רכיבים בסיסיים, פרק המסביר על "מה קורה בתוך התנור" ולמה הבצק תופח?
תוך כדי לומדים להכיר גם ציוד אפייה בסיסי, מושגים של שקילה ומדידה. 


בין המתכונים הטעימים והצבעוניים אפשר למצוא: פרחי עוגיות צבעוניות, קאפקייקס, עוגיות טארט עם ריבה וגם לחמניות ופוקצ'יה ועוד.



כל המתכונים בספר כשרים.


"אמא ואני אופים", מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 63 עמודים, פורמט מלבני גדול, 24X32, מנוקד, מחיר לצרכן: 58 ש"ח
להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: http://www.siman-kria.co.il/


בנוסף להכנת עוגיות כל ילד קיבל קופסה אישית לעוגיות אותה הוא קישט


ספרים נוספים בסדרה: "אמא ואני יוצרים" ו"אמא ואני מבשלים".

מוזמנים לקרוא גם פוסט על "אמא ואני מבשלים:
http://hamigvan.blogspot.co.il/2015/09/yeladimmevashlim.html

מוזמנים לקרוא גם פוסט על "אמא ואני יוצרים":
http://hamigvan.blogspot.co.il/2015/03/blog-post_87.html



  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...