יום שני, 29 בפברואר 2016

קריבץ מתרחבת בתחום המשחקים, יצירות ומתנה



קרביץ מתחילה לשווק מגוון משחקי קופסה, פאזלים, ערכות הובי ויצירה, ספרי ילדים ופעוטות, חלקם ממותגים וכולם מתאימים לזמן איכות משפחתי, עיסוק חוויתי ופעיל וגם מצויינים כמתנות. 



לא מזמן חגגנו את יום המשפחה וזאת הזדמנות מצויינת לחשוב קצת על זמן איכות, שאנחנו מבלים עם ילדינו. 
כיום, הילדים מקבלים המון זמן מסך, החל מטלויזיה עד לטאבלט, זה מושך ילדים רבים, ולפעמים גם נוח להורים. 
כמובן שיש תכנים מעשירים, אך זמן מסך ממושך ידוע שאינו בריא ואינו מומלץ ובחלק מן המכשירים יש גם קרינה שמתלווה לתענוג. 

הילדים היום פחות פעילים גופנית, פחות חשופים לאוויר הצח לעומת פעם, כשאנחנו היינו ילדים, ידענו להעסיק את עצמנו, וזה באמת אחד הדברים שמדאיגים אותי באמת, היכולת הזאת להעסיק את עצמך קצת הולכת לאיבוד. 

לכן, כדאי מאוד שנציע ונעודד גם אלטרנטיבות כשאנחנו בבית, כמו משחקי קופסה, פאזלים, ספרים ויצירות. בתחום הזה יש המון המון אפשרויות, דרגות שונות, עיצובים ומותגים, כך שתמיד יהיה אפשר למצוא משהו שהילד (ואף ההורה) יוכל להתחבר אליו. 


נכון שקצת קשה בשגרה היומיומית שלנו למצוא זמן להרגע ולשחק יחד עם הילדים, אבל צריך לעשות את הסוויץ' הזה בראש, להרחיק רגע את כל מה שמטריד אותנו, את העבודה להשאיר מחוץ לבית, עבודות הבית יחכו עוד קצת, וגם את הסמארטפון מומלץ להרחיק לזמן מה ולהתפנות לזמן איכות שלנו יחד עם הילד(ים). אם אין הרבה זמן, אני בדעה שמספיקה אפילו חצי שעה של זמן נטו יחד ועשינו טוב לשני הצדדים. 


מעתה, ניתן למצוא מבחר משחקים גם ברשת החנויות של קרביץ.

בין המוצרים השונים:

בנושא הובי ויצירה, של סופרקיט - מוצרי וחומרי יצירה איכותיים ומקצועיים, כמו חרוזים, צבעים, מדבקות, פייטים, מקלות עץ, חוטי שזירה, דפי יצירה צבעוניים, קיטים ליצירה ומגוון רחב של חומרי יצירה אחרים.




עוד בתחום היצירה תציע קרביץ מגוון רחב של דבקים איכותיים המותאמים לילדים וביניהם גם וואשי טייפ ממותג SCOTCH האיכותי.
(מחיר: החל מ- 6.90 ש"ח)

כמו כן, תציע קרביץ מוצרי מתנה ויצירה ממותגים מובילים בינלאומיים כדוגמת דיסני, הלו קיטי, סמי הכבאי ועוד, מבית פלפוט שיווק ובהם: אלבומי עיצוב אופנה, מדבקות, צבעי בד וכן ערכות יצירה בבצק.
(מחיר: החל מ- 5 ש"ח)


קטגוריות נוספות ופריטים המותאמים לעולם הילדים ובהם ספרי ילדים ופעוטות בהוצאת "דני ספרים", אחת מהוצאות הספרים הגדולות ביותר בתחום ספרי הילדים, ובהם ספרי ילדים חדשים. לדוגמא: "סיפורי צעצועים- פינוקיו מתעורר לחיים", "עבריאינגליש - לימוד אנגלית לילדים", "הוקוס פוקוס ספר הקסמים שלי", "אני והסיר שלי", "ספר היצירה לצייר לצבוע ולאפר" ועוד.
(מחיר: החל מ- 24.90 ש"ח)

ניתן למצוא גם מארזים ואוסף של מוצרי קסמים יחודיים ומנצחים מבית "עיר הקסמים" של הקוסם ארז משה.

וכן חוברות מדבקות בתחומים שונים ואהובים על הילדים ופעילות יצירתית מהוצאת "תמנון" כגון מנדלות לצביעה ומשחקי קופסה שונים בעלי אופי חברתי ומשפחתי.


במסגרת התמחותה של קרביץ בעולם הציוד המשרדי , היא מציעה היום גם  את מוצרי המותג הספרדי מילאן עם מוצרי כתיבה איכותיים: עטים, עפרונות צבעוניים, טושים, מחדדים, מחקים ועוד. 
(מחיר: החל מ- 7 ש"ח)


קרן חוגי קורן, מנהלת השיווק של קרביץ מציינת כי הרחבת מגוון המוצרים הנמכרים בסניפי קרביץ בתחומי משחקי הקופסה, הספרים והיצירה תואמים את אסטרטגיית החברה להמשיך ולהציע לקהל לקוחותיה, שהם בראש ובראשונה קהל של הורים וילדים ומשפחות, במשך כל השנה מגוון רחב של מוצרים שנותנים מענה נרחב גם לתחומי הפנאי היצירה והזמן המשפחתי ברמות מחיר שונות. עוד מציינת, חוגי קורן, להשקת המהלך קדם מחקר שהעלה את הצורך בקרב קהלי היעד בכל הקשור לעולם הילדים והיצירה ולאור העובדה כי ערך היצירה נתפס כערך חשוב ביותר התורם לזמן האיכות והחוויה המשפחתית המשותפת.


בהשקה התארחה, אלי זהר ניב, יועצת משפחתית ומנחת קבוצות הורים, מומחית מבית ynet הורים ומנהלת פורום הורים באינטרנט של מכללת הורים ראשל"צ, אשר דיברה איתנו על נושא המשחק עם ילדים והעבירה לנו מספר עצות מקסימות שאשמח לחלוק איתכם, כדי להקל עלינו להתחבר למשחק עם הילדים:


משפט מנחה הוא: משחק הוא חופשה מן המציאות (של אריקסון).

  • בעולם עתיר מסכים בו אנו מגדלים את ילדינו, חשוב עוד יותר מתמיד לשחק במשחקים אקטיביים ו-"אמיתיים", המשלבים מגע עם חומרים, שימוש בדמיון חופשי וביטוי רגשות ומחשבות.
  • במציאות כמו שלנו כשהורים כה עסוקים וטרודים, מחויבים ללוח זמנים ומטלות צפוף ואינטנסיבי יותר מאי פעם, המשחק מזמן לנו 'איים' מבורכים של ביחד איכותי, מהנה ומקרב.
  • לעולם אין גיל בוגר מידי למשחק! חשוב רק להתאים את המשחק לגילו של הילד ולתחומי העניין שלו.
  •  כשאתם משחקים עם הילדים שלכם היו נוכחים, ולא רק בגופכם. חלצו נעליים, לבשו בגדים נוחים, סגרו ניידים, פנו את הראש... הכל יחכה לכם! מבטיחה.
  • בחרו משחקים וספרים שאתם אוהבים, כך תוכלו ליהנות בקלות רבה יותר מהבילוי המשותף.
  • שימו לב כמה מיומנויות חשובות הילד שלכם רוכש תוך כדי המשחק בכל התחומים האפשריים- השכלי, הפיזי, הרגשי והחברתי. המשחק הוא ההכנה המושלמת לבית הספר ולחיים בכלל!
  •  הלמידה הטובה ביותר היא דרך ההתנסות! הוסיפו יצירתיות, דמיון, עבודה קבוצתית- והרי לכם המתכון המושלם לרכישת ידע!
  •  לא אוהבים לשחק? התחברו להנאה של הילד שלכם ופשוט תיהנו דרכו. זה עובד יופי.
  •  מוזמנים להיכנס למכונת הזמן - זוכרים במה אהבתם לשחק כשהייתם ילדים? הכירו את המשחקים האלה לילדים שלכם. משחקי כדור, חבל, גומי, קלאס, 5 אבנים... 
  •  סיפור לפני שינה הוא עדיין הבחירה המושלמת שעובדת מצוין גם היום! הסיפור מעודד שימוש בדמיון, מייצר אינטימיות וקרבה בין ההורה לילד, מזמן נושאי שיחה חשובים, מרגיע! עכשיו אפשר לסגור את היום בנחת.
  •  "זו ילדותי השנייה"... כל היום אתם כל כך רציניים, כל כך מחויבים, כל כך בוגרים... ומתי תנוחו? תנו לעצמכם הזדמנות להוציא לאור את הילד שבכם, להשתטות, לצחוק, להשתולל... פשוט שחקו!

וזכרו: אנחנו לא מפסיקים לשחק כי אנחנו מתבגרים, אנחנו מתבגרים כי אנחנו מפסיקים לשחק!


  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...