יום רביעי, 13 באפריל 2016

מטרנה BIG בטעם שוקו - אלטרנטיבה בריאה לפעוטות שאוהבים שוקו


ברגע שמסיימים להשתמש בתמ"ל (או חלב אם), נשאלת השאלה, במה מחליפים את הארוחה הזאת בבוקר או בערב . בשלב מסויים, הילדים מתחילים כבר לבקש לבד את מה שמתחשק להם. 
רוב הילדים אוהבים שוקו, הורים לפעמים קצת פחות. לפחות באופן קבוע לא מומלץ לשתות הרבה שוקו, הרי יש כמות גדולה של סוכר בתוך האבקה. 
מחקרי צריכה הראו כי כ-87% מהפעוטות בישראל שותים שוקו כמשקה חלבי. 

לשם כך, יש למטרנה פתרון - משקה בטעם שוקו המכיל ויטמינים, מינרלים ופרוביוטיקה! 

המשקה מיועד החל מגיל שנתיים, זה מן גיל כזה שלפעמים רוצים גם לתת כפינוק משהו טעים, גם דואגים לכך שהילד יאכל טוב ויקבל את כל הויטמינים להם הוא זקוק, אך מצד שני, הם מאוד פעילים בגיל הזה, ולא תמיד יש להם סבלנות לשבת לארוחות.

משקה השוקו BIG של מטרנה, יכול להתאים לבוקר, לפני שהולכים לגן, לאחר ארוחת הערב וגם כארוחת ביניים, אחרי שנת צהרים או כארוחת ביניים בשעות אחר הצהרים כשהילדים הרבה פעמים כבר רעבים שוב אך אנחנו לא רוצים שיגיעו שבעים מידי לארוחת הערב. 


לילדים זה טעים, טעם אהוב ומוכר של שוקו, ואנחנו ההורים רגועים שמדובר בפינוק מתוק אך בריא בידיעה שבו בזמן הילד מקבל גם ערכים תזונתיים יחד עם המשקה. 

מטרנה BIG מכילה מכילה 22 ויטמינים ומינרלים ובהם ברזל וסידן כך שכוס מספקת כשליש מהקצובה היומית המומלצת של סידן וברזל לפעוטות בגילאי 2-3, וכן פרוביוטיקה התורמת לחיזוק ההגנה הטבעית.

נכון שקיימים חילוקי דיעות בנושא, אך יש הסבורים, ביניהם גם דיאטנים, שמוצרי חלב הם עדיין מרכיב חשוב בתזונת הילדים. וגם האיגוד הישראלי לרפואת ילדים ממליץ: כי כחלק מתזונה מגוונת ילדים בגילאי 2-8 יצרכו לפחות 2-3 מנות חלב ו/או או מוצרי חלב ביום  כמקור עיקרי לסידן הנספג מהם בצורה מיטבית, זאת על מנת להבטיח צריכה מספקת של סידן החיונית להשגת שיא מסת העצם ולהורדת הסיכון לשברים ולאוסטיאופורוזיס בהמשך החיים.

כמובן שמשקה מטרנה BIG בטעם שוקו מומלץ לילדים שנגמלו כבר משתיית תמ"ל\חלב אם ומומלץ לילדים החל מגיל שנתיים. 

בדומה לתמ"ל, אופן ההכנה הנו הוספת האבקה למים, כי החלב כבר בפנים. אך אני טעמתי והרגשתי שזה מיימי מידי לטעמי והוספתי לזה עוד קצת חלב.


מחיר: 27-33 ש"ח
ניתן להשיג את מטרנה BIG בכל רשתות השיווק, רשתות הפארם וחנויות פרטיות. טווח המחירים על פי אתר mysupermarket.

קבלו קופון למטרנה BIG כאן

מומלץ להיכנס לאתר מטרנה ולהשתמש ב"טפריט"
הטפריט(שילוב של טף ותפריט) הוא שירות שמטרנה פיתחה על מנת להקל על ההורים בתכנון הארוחות היומיות והשבועיות של הילדים.
המנגנון פשוט מאוד: מזינים את גיל התינוק, ומקבלים תפריט יומי ושבועי המותאם לגילו ולשלב ההתפתחותי שלו ואף ניתן להדפיסו על מנת להקל בתכנון והכנת הארוחות לתינוק.

כל מנה מומלצת ב'טפריט' ניתנת להכנה ע"פ מתכון פשוט וקל  ולמעשה ב"טפריט" ניתן לבחור מבין כ140 מתכונים ושנבדקו על ידי הדיאטניות של מטרנה ונמצאו כמתאימים לקטנטנים .
את הטפריט ניתן למצוא באתר מטרנה:

   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...