יום ראשון, 15 במאי 2016

ג'ל של מאמי קר, מרכיבים צמחיים, לטיפול בילדים במקרה של עקיצות


ג'ל של מאמי קר מרכיבים צמחיים להרגעת העור במקרה של עקיצות לטיפול בילדים - מרגיע גם אותי ;-)



זכור לי היטב כשהייתי ילדה, היתי נעקצת מלא פעמים, היתושים היו נטפלים אלי. כיום, שכבר יש לי ילדים בעצמי, אני מתחילה להבין שיתושים כנראה מעדיפים את הילדים על פני המבוגרים. אני זוכרת שבתור ילדה הייתי מתגרדת המון, וסבא שלי ז"ל היה מורח לי בושם על העקיצה - שורף קצת אבל עוזר, אני מבינה שלילדים קצת קשה יותר להתמודד עם גירוד של עקיצות מאשר לנו.
ולכן, כשאני רואה יתוש בבית, אני הופכת להיות לוחמת ומנסה למנוע שבכלל יצליח לעקוץ את הילדים.

כמו שאני לא רוצה עקיצות מגרדות אצל הילדים שלי, אני גם נמנעת מלמרוח על עורם כל מיני חומרים שאני לא יודעת מה טיבם או לשים בחדר שלהם מפיצי ריח שאני לא יודעת מה תופעות הלוואי שלהם.

אז הפתרון שנשאר הוא תכשירים טבעיים עד כמה שאפשר.

לא מזמן, באחד מהאירועים, יוליה חלפין העבירה לנו סדנה על שמנים טבעיים ורקחה איתנו יחד, ספריי להרחקת יתושים, משמנים אתריים בלבד.
אך לא תמיד אני זוכרת להשפריץ אותו בלילה ליד הילדים ואז בבוקר כשהילדים קמים, מבצבצות להן עקיצות חדשות...

אז להרגעת תחושת הגירוד אחרי העקיצות אני יכולה להמליץ על תכשיר חדש יחסית, של חברת מאמי קר, העשוי מרכיבים צמחיים ואורגניים - Mommy Care ג'ל להרגעת העור.


לנו הוא ממש עזר, לאחרונה יש לנו מכה של יתושים באזור וגם יצאנו לטיול והילדים וגם אני חזרנו עם עקיצות. באפשרות הראשונה, מרחתי לנו מג'ל ההרגעה של מאמי קר והרגשתי הקלה וגם הילדים הפסיקו להתלונן.
כשתחושת הגירוד חוזרת, אפשר למרוח שוב פעם, מספיקה כמות קטנה.

עכשיו לא רק העור נרגע, אלא גם אני ;-) כשיש עקיצה אני כבר יודעת שזה לא יציק ויגרד לילדים יותר מידי, כי אני יודעת שיש לי תכשיר יעיל עם רכיבים טבעיים שאני יכולה למרוח על העקיצות.

הג'ל מתאים להרגעת עקיצות של יתושים וחרקים, של מדוזות וגם במקרים של כוויות שמש קלות.

ג'ל ההרגעה של מאמי קר מבוסס על אלוורה ושיבולת שועל, מכיל שמן חוחובה, שורש קוניאק ואצות אדומות, עשיר בחמאת שיאה.

אופן השימוש הוא, למרוח כמות קטנה על האזור המגורה ולטפוח קלות. כתוב על האריזה שאינו מתאים למריחה על עור הפנים. 

התכשיר מתאים לשימוש מגיל 6 חודשים.


באתר של מאמי קר אפשר לקרוא על כל אחד מן הרכיבים בצמחיים ואת רשיון משרד הבריאות.


המוצר - ג'ל להרגעת העור של מאמי קר - זכה בפרס הנחשק בעולם הצרכנות - מוצר השנה 2016.




ב-29 השנים האחרונות מוענקים פרסי מוצר השנה ב-31 מדינות בעולם.

זו השנה ה11, שהפרסים מוענקים בישראל למוצרים ולשירותים החדשים והחדשניים ביותר.

את כל זוכי מוצר השנה 2016 אפשר לראות כאן.


פוסט שנכתב בעבר בבלוג על מגוון מוצרי מאמי קר לתינוקות וליולדת מוזמנים לקרוא כאן.


לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...