יום ראשון, 22 במאי 2016

הפתעות חדשות לקראת הקיץ ביס פלנט - תפריט חדש ל-VIP ומועדון לילדים



לכבוד הקיץ ביס פלנט ראשל"צ חשבו על שלל חידושים, כדי לפנק מבוגרים וילדים ולהשלים את חוויית הביקור בקולנוע לבילוי מהנה ביותר.

לגדולים:


לבילוי מושלם, כולל סרט וסיפתח קולינרי, אפשר להתפנק באזור ה-VIP. לכבוד הקיץ, יס פלנט ראשון לציון מרעננים את התפריט, עם מבחר מנות חדשות. 
הארוחה ביס פלנט כוללת מגוון של מנות לבחירה, חמות, סלטים וקינוחים וביניהם עמדות בקונספט חדש בשם "מנות מסביב לעולם". 

עמדת הקונספט תציע מנות מתחלפות (כל 3 שבועות) עם השפעה מאחת הערים בעולם, ביניהן:
  •  ניו יורק- המבורגר פורטובלו בלחמניות המבורגר ביס, עם חסה, עגבנייה, חמוצים ורטבים
  • ירושלים- מעורב ירושלמי (עם טוויסט) עם תפו"א, ארטישוק, פטריות, בצל סגול עם נגיעות סומק, זיתי קלמטה בתיבול מיוחד של מעורב ירושלמי לצד פיתות אפויות וטחינה
  • מרקש – טאג'ין של דלעת ערמונים, פירות יבשים, שקדים ופיסטוקים לצד קוסקוס בניחוח קינמון
  • מומביי – תבשיל קארי צהוב המשלב אפונה ירוקה, תפו"א, לובייה, בצל סגול, גרגירי חומוס, גזר, חלב קוקוס, כוסברה וצ'ילי אדום, מוגש לצד אורז לבן


בנוסף ניתן למצוא מנות כמו פאד תאי, קוביות תפוחי אדמה צלויות ברוטב שמנת צ'ילי, סלטים מיוחדים, וירקות להרכבת סלט, פיצות ופוקאצ'ות הנאפים במקום ומגוון עשיר של קינוחים טעימים, ביניהם סופלה שוקולד עם שוקולד לבן, גביעי מוס בטעמי מילקי או גבינת לוטוס, טארטלטים בטעמי שוקולד או אגוזים, פחזניות, סוכריות פרלינה על מקל.



לאחר מכן תוכלו להתפנק עם גלידה, פופקורן, נאצ'וס ושתיה קלה, חמה ומבחר יינות.

כל אלה כמובן כפי יכולתך, ללא הגבלה.

במתחם ה-VIP של יס פלנט ראשון לציון, 4 אולמות המקרינים את הסרטים הגדולים ביותר במגוון של שעות הצגה ואולם IMAX LG לחוויית צפייה רב-חושית.

את התפריט המלא ניתן לראות בקישור הבא:

יס פלנט ראשון לציון
המאה ועשרים 4, ראשון לציון מערב,
סמוך לסופרלנד.
טל: 03-6286666


לקטנים:

 רשת יס פלנט משיקה מועדון ילדים חדש ובלעדי, עם "דרכון הקולנוע שלי", בו הילדים יקבלו דרכון אישי שמשמש ככרטיס מועדון. הדרכון הוא גם חוברת מדבקות. בכל ביקור הילד מקבל דף מדבקות ובנוסף, כל צפיה(בסרטים המשתתפים במבצע) צוברת  וככל שצוברים יותר, אפשר לקבל הטבות, עד כדי כרטיס קולנוע.



ההצטרפות למועדון מיועדת לילדים עד גיל 12 והנה ללא תשלום, אך קבלת ההטבות במסגרת המועדון מותנית ברכישת כרטיסים לסרטי הילדים המשתתפים במבצע*.

(רשימת הסרטים המשתתפים במבצע מועדון הילדים:
"קונג פו פנדה", "זוטרופוליס", "ספר הג'ונגל", "ברבי: יחידת הריגול", "רובינזון קרוזו", "אנגרי בירדס", "אליס מבעד למראה", "מוצאים את דורי", "החיים הסודיים של חיות המחמד", "עידן הקרח: מסלול התנגשות", "נורם בעיר הגדולה", "צבי הנינג'ה: יוצאים מהצללים", "חברי הדרקון אליוט", "קובו – סמוראי סטייל".)

מבצע מועדון הילדים יתקיים וימשך עד סוף הקיץ - 31.8.16 ברשתות בתי הקולנוע יס פלאנט ורב חן ברחבי הארץ.


פרטים נוספים אפשר למצוא באתר יס פלאנט ורב חן.


 
לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...