יום שבת, 23 ביולי 2016

המון מוצרי מזון חדשים ומיוחדים על המדפים - יוני\יולי

מוצרים מעניינים, טעימים וחדשים על המדפים שניסיתי לאחרונה:




תירס סופר-מתוק וטרי


חוות תקוע החלה לשווק תירס מזן "סופר מתוק", Super Sweet Corn.
הזן הזה מאופיין במתיקות גבוהה, פי 3 מתירס רגיל, בעסיסיות רבה ובמרקם פריך. התירס הזה הוא סופר-טעים, טעמנו והתלהבנו ממש!



ייחודיות הזן הזה היא גם באופן האכילה – מומלץ לאכול אותו טרי, ללא צורך בבישול מקדים.

עם זאת, התירס הזה מתאים לשילוב של בישולים, לצליה בתנור או על הגריל. מומלץ לפני הצליה למרוח במעט שמן זית או חמאה.

אפשר להפריד את הגרגרים שלו מהקלח ואז הוא מצויין בסלטים, אך גם לכל מתכון אחר בו התירס משתלב, כמו פשטידות, לביבות, פולנטה, כתוספת על פיצה וכו'. 

התירס אוהב מאוד בקרב הרבה אנשים וגם ילדים, הוא תוספת או מרכיב למגוון של מנות, אך לא תמיד הדיעות הן ברורות בנושא הערך התזונתי שלו.

זכור לי היטב שכשהבחור שלי היה קטן ואהב תירס, מישהי אמרה לי שבתירס "אין כלום, שום ויטמינים", האומנם?



הנטורופתית טל בן דוד, מצינת כי למרות מתיקותו הרבה של התירס הסופר מתוק רמת הסוכרים וכמות הקלוריות שבו אינם שונים מהתירס הרגיל. גם ערכו הגליקמי (דירוג המשקף את השפעתו המיידית של המזון על רמת הסוכר בדם) הוא בינוני, בדומה לזני התירס הרגילים.

הסיבים התזונתיים שבתירס הופכים אותו לפחמימה מורכבת ובכך מעלים את ערכו התזונתי והוא בהחלט יכול להיות תחליף ראוי למנת לחם או כל פחמימה אחרת בתפריט היומי.



התירס עשיר בויטמינים. כוס גרגירי תירס (154 גרם) מספקת 17% מהתצרוכת היומית המומלצת לאדם של ויטמין C  ו- 21% מהתצרוכת היומית המומלצת לאדם של תיאמין (ויטמין B1) המסייע לייצור אנרגיה בשרירים ובמערכת העצבים. כמו כן התירס עשיר בויטמין B2 ו- B3 המסייעים לתפקוד תקין של מערכת העצבים, העור ומערכת העיכול, בויטמין B9 (חומצה פולית) החיוני למניעת מחלות לב וכלי דם, משתתף בייצור תאי דם אדומים, בייצור חומצות גרעין, חיוני לתפקוד התפתחות רקמות בגוף ומניעת מומים מולדים בעוברים.



אופן השימוש: לפני האכילה יש להסיר את העלים. אם בוחרים לבשל  – יש לבשלו במים לא יותר מ- 10 דקות. לא מומלץ להוסיף מלח למי הבישול כדי לא להקשות את הגרגירים. 

אם בוחרים לא לבשל – היתי ממליצה בכל זאת לחלוט כמה דקות במים רותחים (למטרת ניקוי בלבד).

יש לאחסן בקירור.
מחיר: 13.90 ש"ח (למגשית של 3 קלחים).
להשיג: פוליצר, חנויות פרטיות ובשווקים. טל' לבירור החנויות -02-9964527
 לפרטים ולמתכונים: www.tekoafarms.co.il

* אם הילדים שלכם אוהבים תירס, פופקורן וטבע, ממליצה לבקר בפופסטיבל, פסטיבל הפופקורן הראשון. מוזמנים לקרוא כאן את הפוסט המפורט.



משקה שיבול שועל וסיבים תזונתיים בטעם תפוח



משקה שיבול שועל של חברת הרבלייף, עם 100% סיבים תזונתיים טבעיים, מיועד לתמיכה במערת העיכול.

מומלץ לכלול בתפריט היומי צריכה של סיבים תזונתיים, הרבה מוצרי מזון בימינו אשר מעובדים, מכילים כמות קטנה בלבד של סיבים תזונתיים (20 גר').

מחסור יומי בסיבים תזונתיים לאורך זמן עלול להשפיע על התפקוד של מערכת העיכול, לגרום לאי נוחות לתחושת שובע איטית, כתוצאה מכך, לגרום לאכילת יתר ולעודף משקל.

משקה שיבולת שועל-תפוח של הרבלייף מכיל סיבים תזונתיים טבעיים משיבולת שועל, תפוחים, תירס, פירות הדר, סויה ועולה, שילוב אופטימלי של סיבים מסיסים ולא מסיסים.



המשקה מורכב מ-60% סיבים תזונתיים לא מסיסים אשר תורמים לשמירה על הניקוי הטבעי של הגוף ו-40% סיבים תזונתיים מסיסים, המסייעים להיווצרות ותחזוקה של המיקרופלורה במעי (תהליכי חילוף החומרים במעי).

במנה אחת יש כמות של גר' סיבים תזונתיים, כ-20% מהכמות המומלצת ופחות מ-15 קלוריות בכוס.

את המשקה, שיבולת שועל-תפוח, ניתן לצרוך כמשקה בפני עצמו, אך תזונאי חברת הרבלייף, ממליצים לשלב אותו בארוחת הבוקר המאוזנת, על ידי הוספתו לשייק מתערובת אבקה להכנת משקה או למשקה צמחי אלוורה.

אופן ההכנה הוא פשוט מאוד, מוסיפים כפית של אבקה לכוס של מים, לערבב טוב-טוב ולשתות.



אני ניסיתי את המשקה, כבר מספר ימים ברצף, אני לא פתחתי איתו את הבוקר אלא כמה שעות לאחר מכן, בשעות של לפני הצהרים. אחרי שאני פותחת את הבוקר עם קפה ומשהו מתוק, לפעמים אחרי שעה בערך אוכלת פרוסה ואחרי שעה-שעתיים מרגישה שוב רעב קטן שמתחיל.

בשלב הזה ניסיתי את המשקה, כדי שיעניק לי תחושת שובע וגם ירגיע לי את הבטן, שבתקופה האחרונה קצת לא שקטה באופן כללי מסיבה שאינה ברורה לי.

המשקה מריח ונראה ממש כמו מיץ תפוחים, הטעם לא בדיוק. היתי צריכה לערבב היטב את האבקה, אני יכולה להגיד שהמשקה יצא מאוד טעים אבל זה סביר ואפשרי לשתות אותו, סך הכל נורא ובאמת מזכיר קצת מיץ תפוחים.

מה שחשוב יותר הוא, שהרגשתי קצת מן ההשפעה שמשייכים לסיבים תזונתיים.

המשקה עזר לי לעבור את שעות הצהרים המוקדמות ללא רעב באמצע. שעות הצהרים אצלי הן אינטנסיביות מאוד, אני אוספת את הילדים, הם אוכלים צהרים, עוד כל מיני ארגונים וקצת לסדר אחרי, עד שמגיע השלב (אם בכלל) בו אני יכולה לשבת ולאכול ארוחת צהריים כמו שצריך. לכן הפתרון מאוד טוב עבורי למנוע נשנוש של שטויות בין לבין ואז יחד עם זה להרוס לעצמי את התיאבון לארוחת צהרים.

בנוסף, הרגשתי גם הקלה במערכת העיכול, הרגשתי שהבטן שלי יותר רגועה.

סך הכל אני אופטימית שימוש בטווח ארוך.

מחיר: כ-130 ש"ח, אריזה אחת מכילה כ-30 מנות.


כשרות: LAKEWOOD – ארה"ב

ניתן להשיג בטלפון: 03-9431155 
בדוא"ל: israeldr@herbalife.com 
באתר החברה: http://herbalife.co.il



טראפלס תמרים



חברת רפאל'ס משיקה חטיף אנרגיה חדשני – טראפלס תמרים, מרכיבים טבעיים בלבד.

הטראפלס עגולים, ארוזים בנפרד, מה שמקנה להם מראה מהודר ונוח מאוד לקחת איתנו לכל מקום.

זו הפעם הראשונה שבה מוגש חטיף אנרגיה בצורה של כדור, על בסיס רכיבים טבעיים ובריאים בלבד.

החטיף מתאים כמנת ביניים, נשנוש בריא, גם לצד שתיה חמה, משמש מקור לסיבים תזונתיים ולנוגדי חימצון.



כאמור, הטראפלס הם טבעיים, עשויים מתמרים כבושים, בתוספת סילאן טבעי, קשיו קוקוס וקקאו. ללא תוספת סוכר, ללא רכיבי חיטה, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס. 




הטראפלס מאוד טעימים, למבוגרים וגם לילדים, אני לוקחת אותם איתי כשאנחנו יוצאים, יורדים לגינה למשל ולפעמים שמה לבן שלי גם לבית הספר.

בכל אופן, אלטרנטיבה מצויינת כשמתחשק נשנוש מתוק.




חברת רפאל'ס מתמחה בייצור מוצרי מזון טבעיים, טעימים ומזינים. במפעל החברה מיוצרת גרנולה באיכות הגבוהה ביותר המשווקת במספר טעמים וגדלים תחת המותג "גרנולה רפאל" ו"תענוג", תערובות מפנקות לסלט ("צ'וקולומומו"), חטיפי אנרגיה "פוזיטיב" ועוד. החברה המשפחתית פועלת מתוך שליחות של עשיית טוב ובמטרה להביא לצרכן מוצרי מזון באיכות גבוהה ומזינה.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 14.90 - 18.90 ש"ח (6 יח' של 20 גר' באריזה)
כשר פרווה בהשגחת חוג חתם סופר ובכשרות הרבנות המקומית כפר תבור.
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.


טעמים חדשים של ממרחי עגבניות מיובשות



חברת תומר מרחיבה את סדרת העגבניות המיובשות ומשיקה 2 טעמים חדשים: עגבניות מיובשות קצוצות עם זיתים ירוקים ועשבי תיבול בשמן חמניות ועגבניות מיובשות לחות מתובלות בעשבי תיבול ושמן חמניות.

שני אלו מצטרפים לסדרה רחבה של מעדני עגבניות מיובשות של חברת "תומר", ביניהם גם ממרחי עגבניות. חלקם מוגשות בצנצנות וחלקם במגשיות פלסטיק.

אפשר לאכול את הממרחים כמו שהם, על לחם, כתוספת לגבינות, נקניק, בשרים וגם לשלב במאפים, הכנת לחמים, פשטידות, בתוך רוטב לפסטה, שקשוקה או כתוספת לפיצה.



אני הכנתי כיסונים מבצק ספידי (בצק ללא התפחה) עם חזה עוף שקצצתי ולחתיכות קטנטנות וטיגנתי לפניכן מעט ותיבלתי. פשוט הנחתי מעט מן החזה עוף ומעט מן העגבניות המיובשות עם זיתים, סגרתי את הכיסונים, על תבנית ולתנור – יצא פשוט טעים!

הממרח עגבניות המתובל שדרג את הבורקס במילוי חזה עוף. 



מחיר : 9.90 ש"ח  למגשית במשקל 250 גרם.

כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.
להשיג ברשתות השיווק.


בורגרים טבעוניים


חברת "טבע דלי", יצרנית מוצרי המזון הטבעוני המובילה בישראל, משיקה סדרת מוצרים חדשים מהצומח.

בסדרה ארבעה מוצרי BBQ חדשים: בורגר ניו-יורק קלאסי, בורגר קליפורניה עם ברוקולי, בורגר טקסס עם פטריות ובורגר קבב עם פטרוזיליה. 

הבורגרים עסיסיים ומיועדים במיוחד לצלייה על הגריל, על פלאנצ'ה או מחבת. 


הסדרה הנה על בסדר סויה וסייטן, בעלי ערכים תזונתיים טובים וללא כולסטרול, מהווה מקור לחלבונים (חלבון סויה וחלבון חיטה). 

רכיבי הבורגרים כוללים קינואה, עדשים מונבטות, שקדים, זרעי פשתן, אורז מלא, צ'יה, אזוקי (המכיל ריכוז גבוה של נוגדי חימצון), כוסמת ומש. בכל בורגר יש שילוב בין קטנית לאורז מלא המביא לאיחוד מגוון ומשלים של חומצות אמינו חיוניות מהצומח.



מחיר מומלץ לצרכן: כ-23.90 ש"ח (4 יח' בכל קופסא, 100 גר' ליח', סה"כ 400 גר', קבב: 8 יח' בכל קופסא, 50 גר' ליח', סה"כ 400 גר').

כשרות: כשר פרווה בהשגחת הרבנות דימונה.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ


ממרח טחינה עם שוקולד


רוב הילדים אוהבים כריך עם שוקולד או פיתה עם שוקולד (גם שלי), אצלנו לדוגמה יש פעם בשבוע כריך לבית הספר עם ממרח מתוק. אני מנסה מידי פעם גם למצוא ממרחים מתוקים שהם בריאים יותר. המוצר החדש של אחוה הוא פיתוח חדשני, לדעתי הוא רעיון מבריק – לקחו את השוקולד האהוב על רובם והוסיפו לו את הערכים התזונתיים של טחינה, וכך יצרו ממרח של שוקולד וטחינה משולב, מתוק, אך בריא יותר.

ממרח השוקולד החדש פותח בסיוע המדען הראשי וחברת "אחוה" אף הגישה בקשה לפטנט למוצר.

הממרח החדש עשוי משומשום מלא, מכיל 42% טחינה, מכיל סיבים תזונתיים, מינרלים וויטמינים וחומצות שומן חיוניות, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס וללא שומן מוקשה, ללא כולסטרול, דל-נתרן וללא צבעי מאכל.

הממרח החדש מתאים כמובן כממרח על לחם, אך גם כשילוב בתוך מאפים, עוגיות וקינוחים.



מבחינת טעם הוא מזכיר לי טעם של חלבה, אבל מאוד שוקולדית והמרקם של הממרח מאוד נעים, קרמי כזה.


מחיר מומלץ לצרכן: 11.90 – 12.90 ש"ח לאריזת 400 גרם. 
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים, כשר לפסח בהשגחת בית יוסף. 
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

 


סדרת חטיפי סניקרס במהדורה מוגבלת עם מדבקות אוהדים




חברת mars המשווקת בישראל על ידי חברת 'סידס - רק הטוב ביותר, משיקה בישראל לרגל משחקי יורו 2016, סדרת חטיפי "סניקרס", במהדורה מוגבלת, עם מדבקות אוהדים, תחת הסלוגן: איזה אוהד אתה כשאתה רעב?



סניקרס, חטיף שוקולד חלב ובוטנים קלויים במילוי חמאת בוטנים וקרמל מבית Mars, נחשב לחטיף השוקולד הנמכר ביותר בעולם. הסדרה במיתוג ייחודי כאשר בכל חטיף מדבקות הומוריסטיות, על פי סוגי אוהדים, ביניהם: אוהד שרוף, אוהד winner, אוהד בכיין, אוהד חשדן וכדומה. ההשקה תלווה בקמפיין דיגיטלי ובסטנדים ממותגים בנקודות המכירה.


החטיפים מבית Mars, משווקים בישראל על ידי חברת "סידס רק הטוב ביותר", יבואנית ומשווקת מוצרי מזון איכותיים מכל העולם, ביניהם: תבליני מקורמיק, שוקולד לינדט, סוכריות טרולי, ועוד. 
www.sides.co.il

מחיר מומלץ לצרכן:  3 שקלים

כשרות: בהשגחת הרבנות הראשית לישראל
ניתן להשיג ברשתות השיווק


בייגלה בטעם צ'ילי מתוק



לבייגלה של מאיר בייגל מתווסף טעם חדש לסדרה שטוחלה – צ'ילי מתוק, טעם חדש לגמרי שעוד לא היה כמוהו בישראל. בייגלה שטוחלה הם אפויים, מכילים סיבים תזונתיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.



אני מאוד אוהבת חטיפים מלוחים אך משתדלת להמנע כמה שיותר בגלל שהם בדרך כלל שומניים מאוד ולא בריאים, לכן בייגלה בטעמים שונים, זה בשבילי אלטרנטיבה טובה. הבייגלה מסדרת שטוחלה האוהב עלי הוא זה בשם "פינוקים" עם מגוון תוספות כולל קצח, שומשום ושום.

טעמתי גם את השטוחלה החדשה עם צ'ילי מתוק. רוטב צ'ילי מתוק, שמקורו בתאילנד, משתלב נהדר עם מגוון של מנות, וכך גם עם בייגלה. הצ'ילי המתוק בבייגלה לא מאוד מורגש כמו ברוטב עצמו,, אך עדיין מקפיץ את טעם הבייגלה למעט פיקנטי ומעיין יותר. שילוב של בייגלה שטוחלה עם צ'ילי מתוק בליווי גבינות, זה נשנוש טעים אפילו לארוחת ערב עבורי.

לדברי איזבל מרגוליאן, טכנולוגית מזון ומנהלת אבטחת איכות של חברת מאיר בייגל: " בבייגלה מסוג שטוחלה מצויים אחוזי השומן הנמוכים ביותר, ביחס לחטיפים עתירי השומן שעל המדף. בייגלה מהווה חטיף מומלץ לילדים ולמבוגרים, כמנת ביניים ולנשנוש. חצי כוס של בייגלה שטוחלה רק כ- 88 קלוריות בלבד ובבייגלה צ'ילי מתוק רק 5.5 קלוריות ליחידה. שקית הבייגלה האישית של 40 גרם בלבד, מאפשרת אכילה מבוקרת של מנת נשנוש מדודה.


המוצר החדש ישווק באריזה משפחתית של 300 גר' ובאריזה אישית של 40 גרם.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 8.50 ש"ח לאריזת 300 גרם.


כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה חרדית ירושלים.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.


ליים לקיץ




חוות תקוע מכריזה על תחילת עונת הליים! עונתו קצר ונמשכת בחודשים יולי-אוגוסט בלבד. מקורו של הליים הוא בדרום-מזרח אסיה. בליים דומה ללימון אבל לליים יש קליפה ירוק, דקה וטעמו הוא מעדון אבל ארומטי מאוד, יותר מאשר הלימון. לליים יש המון מיץ והוא ללא גלעינים.



הליים פופולרי במיוחד במטבח האסיאתי והתאילנדי. הוא מוסיף טעם וארומה משדרג מגוון סוגי מנות: תבשילי עוף ובשר, ירקות, סלטים, מרקים וקינוחים. במתכונים השונים משתמשים במיץ הליים ובגרידת הקליפה שלו, העשירה בשמנים אתרים. שפים ממליצים להוסיף את מיץ הליים ממש בסוף בישול כדי למונע את התפוגגות הטעמים בחום הגבוה. בליים מבוקש מאוד גם בקרב ברמנים, המכינם ממנו קוקטיילים נהדרים.

פעם ראשונה שאני משתמשת בליים, גילית שהוא מאוד נוח לשימוש במטבח כיוון שאכן יש לו המון מיץ, קל לסחוט אותו. אני מטפטפת על הבוקר בכוס מים שאני משתדלת לשתות אפילו 2 על הבוקר על בטן ריקה (מים לא קרים מידי). 

צילום: בועז לביא


הנטורופתית טל בן דוד מציינת כי לפרי הליים ערכים בריאותיים רבים. הוא עשיר בוויטמין C ובנוגדי חמצון המסייעים לחיזוק המערכת החיסונית ולטיפול בבעיות במערכת הנשימה; מכיל פקטין – סיב תזונתי המסייע להורדת רמות הסוכר, איזון לחץ הדם והורדת הכולסטרול; וכן עשיר באשלגן, בנחושת, בברזל ובסידן.  

מומלץ לבחור ליים מוצק וכבד ללא כתמים או הצטמקויות בקליפה.

מומלץ לאחסן במקרר (אפשר בשקית ניילון).

מומלץ להקפיא את מיץ הליים בתבנית קוביות קרח, כך שיהיה אפשר להשתמש במנה מדודה בכל פעם.

מחיר לצרכן: כ-10 ש"ח  (למארז של מינימום 400 גרם).

כשרות: כשר למהדרין בהשגחת המועצה הדתית גוש עציון.
להשיג: רמי לוי, מגה, טיב טעם, טבע קסטל, פוליצר, יוחננוף, שווקים וחנויות פרטיות.
לבירור נקודות מכירה נוספות 02-9964527.

לפרטים ולמתכונים: www.tekoafarms.co.il


סדרת תה ירוק חדשה עם פירות מיוחדים - גם ביץ



תה ירוק בריא וקיים במגוון של טעמים, יש המלצות לשתיית תה ירוק באופן יומיומי. גם אני מאוד אוהבת תה ירוק ויש לי כמה טעמים בארון, אך בקיץ החם החשק לשתיה חמה יורד משמעותית, ואם אני מידי פעם עושה לי איזה כוס תה אחרי צהרים או בערב, כבר מתחיל להיות לי חם.. אז מה עושים כדי להמשיך להנות מהיתרונות של תה ירוק? מכינים משקה תה קר!

חברת Twinings האנגלית משיקה סדרת תה ירוק בטעמי פירות, המתאימה גם להכנת משקאות צוננים בקיץ ובשילוב בקינוחים.

מגוון טעמי התה הירוק החדשים של Twinings: תה ירוק בטעם פירות יער, תה ירוק עם לימון, תה ירוק בטעם מנגו וליצ'י ותה ירוק בטעם אננס ואשכולית.

נשמע כבר הרבה יותר קיצי, נכון?



אם נמאס לכם גם ממים קרים כל היום ומתחשק לפעמים לגוון בטעם, הנה לכם גם משקה עם טעם אבל בריא יותר ממיצים קנויים.

על ליטר של מים רותחים, להוסיף 2-3 תיונים, משהים כמה דקות (לפי הטעם), אפשר להמתיק עם סוכר או ממתיק אחר שתבחרו. מחכים שיצטנן ואז שמים במקרר למספר שעות לפחות.

בזמן ההגשה אפשר להוסיף קוביות קרח או עלי נענע.



אפשר לשלב את טעמי התה גם בקינוחים כמו, הכנת קרטיבים, ג'לי, עוגות, מוס (הצעת הגשה בהמשך).  


מחיר מומלץ למארז (25 שקיקים): 29-24 ש"ח

כשר פרווה בהשגחת בית דין צדק דק"ק לונדון ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
להשיג ברשתות: טיב טעם, סטופ מרקט, AM-PM, ספייסס, לגעת באוכל, מעדניות וחנויות מתמחות בעזרי אפייה ברחבי הארץ.



ג'לי תה ירוק עם פירות יער 

רכיבים (להכנת 4 מנות)

1 תיון תה ירוק twinings בטעם פירות יער
2 כפיות סוכר
350 מ"ל מים (1 +1/2 כוסות מים)
כפית שטוחה ג'לטין
חופן פירות יער (טריים או קפואים)

אופן הכנה
משרים את הג'לטין עם 6 כפות מים קרים לפחות 10 דקות.
מרתיחים את שארית המים עם התיון כדקה ומוסיפים סוכר.
מוסיפים את הג'לטין המושרה ומערבבים היטב עד שהג'לטין נמס.
מקררים לטמפרטורת החדר ומוסיפים את הפירות.
מוזגים לכלי הגשה שקופים ומקררים לפחות 4 שעות.
מגישים קר.


 רוטב צ'ילי עם טעמים


תמיד יש לי רוטב צ'ילי בבית שמוסיף טעם למוקפצים, עופות ובשרים, כמרינדה, תפוח אדמה, כמו הום פרייז וגם כמטבל כמו שהוא, להוסיף למיונז, לשלב בתוך תערובת קציצות עוף.

מסתבר שרוטב צ'ילי הוא כיום אחד הרטבים הפופולריים במטבח הישראלי. הוא הגיע אלינו מהמזרח הרחקו, בעיקר מתאילנד. רוטב צ'ילי משלב חריפות ומתיקות.


לרוטב צ'ילי הקלאסיים של חברת תומר, רוטב צ'ילי מתוק ורוטב צ'ילי חריף, מצטרפים טעמים נוספים. תומר מחדשת לנו רטבי צ'ילי בטעמים חדשים:

רוטב צ'ילי אדום ללא תוספת סוכר, רוטב צ'ילי אדום עם אננס ורוטב צ'ילי פלפל צ'ילי ירוק.


לכל אחד מהרטבים בייחוד שלו: רוטב צ'ילי אדום ללא תוספת סוכר מתאים במיוחד למבקשים להפחית בכמות הסוכר והקלוריות, רוטב צ'ילי ירוק מתאים לאוהבים מנות חריפות יותר, ורוטב צ'ילי מתוק עם אננס מוסיף לכל מנה טעם ומתיקות מיוחדת של פרי האננס הנפלא. הרוטב מתאים לדוגמה להכנת מנת העוף מהפופולריות במטבח הסיני ואחת האוהבות עלי - עוף חמוץ-מתוק עם אננס.



אני ניסיתי את הרוטב צ'ילי אדום עם אננס, הוא לטעמי, מתאים בדיוק למנות שאני אוהבת מהמטבח האסייאתי, וגם מתאים לילדיי.


מחיר מומלץ לצרכן: 10 ש"ח (לבקבוק של 500 מ"ל)
כשר פרווה בהשגחת בד"צ בית יוסף והרבנות הראשית לישראל.
להשיג ברשתות השיווק.



* מוזמנים למתכון למוקפץ המוצלח שעלה בבלוג בעבר: 



פסטה טריה

הפסטות כיכבו אצלנו גם בשולחן חג השבועות


שופרסל מציעה מגוון של מוצרי פסטות טריות ומצוננות. הפסטה הטרייה מיובאת בקירור מאיטליה. הסדרה כוללת בין היתר: דפי לזניה טריים, פטוצ'יני טרי ופסטה ייחודית – חונקיני כמרים.

כמו כן, שופרסל חברה בשת"פ עם פסטה נונה מקיבוץ דלתון שבצפון הארץ ותשיק סדרת רביולי ממולאת בפטריות, רביולי ממולא בגבינה, רביולי ממולא בגבינה ותרדת ורביולי ממולא בבטטה.



אנחנו טעמנו כבר מחלק ממגוון המוצרים וכולם מאוד טעימים ואיכותים.

מארז מתאים בערך למנה זוגית.

מארז פסטה טריה מצוננת: 8.90 ש"ח (למארז 300 גר)
מארז רביולי: 12.90 ש"ח (300 גר')


  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...