יום ראשון, 1 בינואר 2017

חומוס בתוספות חדשות ומרקים חדשים "רגע חם" בכוס



 חומוס צבר משיקה חומוס עם שתי תוספות חדשות




חומוס זה אחד המאכלים המזוהים כמאכל לאומי ובאמת, חומוס נמצא כמעט בכל בית ובחומוסיות טובות עומדים בתור רק כדי לנגב צלחת חומוס.

חומוס בכריך לילדים, חומוס עם פיתה, חומוס במנגל, חומוס באירועים במרכז השולחן.. אין סוף לשילובים עם חומוס!


הפעם צבר מחדשת עם חומוס לבית בשני שילובים חדשים על המדף:

חומוס עם בצל מטוגן

חומוס עם פלפל שיפקה

סלטי החומוס, עם התוספות, החדשים, מצטרפים למגוון סלטי צבר והחומוס עם תוספות של צבר, כמו חומוס עם צנובר, חומוס עם חריף או חומוס עם טחינה. השנה צבר חידשו לנו כבר את סדרת חומוס טחינה ואת סדרת חומוס סיבוב, שהיווה לגמרי חדשנות.

שני הטעמים החדשים, משתייכים לקטגוריית החומוס "בייסיק" עם תוספות, חומוס מוכר ואהוב עם תוספות לגיוון.


חומוס עם בצל מטוגן – בצל מטוגן היא תוספת שהרבה אוהבים, משתלבת, בדומה לחומוס, עם מגוון של מאכלים וכך השילוב יוצר חיבור מתאים.

גם אני מאוד אוהבת בצל מטוגן ומאוד הסתקרנתי לנסות את החומוס עם התוספת הזו. לא מדובר בבצל מטוגן קריספי כפי שאני אוהבת, אלא במעין ממרח בצל מטוגן, מעט עיסתי, שפחות אהבתי ממה שציפיתי, בנוסף החומוס מתובל נדמה לי עם כמון וגם לזה פחות התחברתי.

סלט החומוס עם הבצל מטוגן, מכיל 61.5% חומוס מבושל ו- 14% טחינה גולמית.



לעומת זאת, חומוס עם פלפל שיפקה, פחות סקרן אותי כי חשבתי חומוס וחריף.. לא כזה חדש, אבל דווקא החומוס הזה הפתיע אותי לטובה וקלע בול לטעמי!

מאוד אהבתי את מידת החריפות שלו, לא חריף מדי, בדיוק כך אני אוהבת כשמתחשק לי להוסיף מעט חריפות לאוכל.

לפלפל שיפקה יש חמיצות קלה שמבדילה אותו מפלפלים חריפים אחרים.


על גבי האריזה ניתן לראות את אחוזי המרכיבים 

סלט חומוס עם בצל מטוגן ועם פלפל שיפקה מגיעים באריזות משקל של 400 גר'.
כשרות: בד"צ העדה החרדית





מרקים חדשים "רגע חם" בכוס של אסם


בחורף אני מחפשת רק  במה אוכל להתחמם, כמו איזה סריג מפנק, צעיף יפה, תה חם וכמובן גם מרק טעים ...
יש לי קטע, מרקים אני לא אוהבת עם חתיכות של ירקות, אני אוהבת רק שהם חלקים ולכן מרקים שמכינים ברגע , הם בשבילי פתרון מעולה.
עכשיו אסם משיקה מרקים נמסים בסטיק – עם עד 99 קלוריות בלבד לכוס!
הסטיק מאוד נוח לשימוש, לנשיאה (למשל לעבודה) ואסתטי.

סדרת מרקי "רגע חם" של אוסם כוללת מגוון טעמים של מרקים: 
  • מרק אפונה, עגבניה, תירס – במרקם קטיפתי ורק 69 קלוריות בכוס
  • מרק בטעם עוף, ירקות – כוללים סטיק נפרד של שקדי מרק ומכילים 99 קלוריות בלבד לכוס.

ההכנה פשוטה ומהירה למדי – לפתוח שקית, לשפוך לתוך ספל או קערה, לערבב עם מים רותחים, לערבב ולהנות מרגע חם ומרק טעים.

מרק תירס מאוד טעים


מצורף לכם קופון הנחה, תוכלו להוריד אותו, להציג בקניה ולקבל 3 ש"ח הנחה על המרקים הנמסים "רגע חם" של אסם:




  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...