יום ראשון, 2 באפריל 2017

חגיגת תיבוליות למקפיא במגשיות חדשות של דורות


מוצרי תיבול של דורות

לקראת חג הפסח חברת דורות, יצרנית ומשווקת של מוצרי שום ותיבול מקיבוץ דורות, מחדשת את התיבול במגשיות חדשות ונוחות. 
העיצוב החדש מחלק את המנות ליחידות בכמויות מדודות וגם המתכונים משופרים, הטעמים מחוזקים. 
כל התוצרים מרכיבים טבעיים בלבד.
לעומת המגשיות הקודמות, הכמות של כל יחידה גדלה, הרדיד והמכסה התחלפו לאחד נוח ושומר על הטריות. מאוד קל לסגור שוב אחרי הפתיחה. 



אצלי במטבח הבסיס ברוב המתכונים הוא בצק מטוגן + שום, אבל זאת התעסקות וכשמדובר במנות קטנות, אני לפעמים מוותרת על טיגון הבצל וכיתוש השום גם פעולה שתמיד משאירה לי עודף של שום במכשיר וריח בידיים... ירק כמו פטרוזיליה מתבקש בחלק מהמתכונים אבל אני ממעיטה לקנות כי כל פעם שהיתי קונה צרור ומשתמשת בחלק, חלק אחר היה נרקב לאחר תקופה. 

מגשיות תיבול של דורות זה פתרון נפלא לדעתי ומאוד שימושי. יש כזה מגוון של ירקות או עשבי תיבול קצוצים, זה יוצא בקלות מהמגשית, אפשר להשתמש בכל הקוביה או בחלק ממנה, בלי התעסקות, שטיפה, חיתוכים וכו'. 



במיוחד עכשיו לקראת פסח עם כל העבודות שיש וארוחת החג, זהו פתרון מהיר ונוח כדי להעשיר ולתבל את המטעמים עם תיבול טרי, זמין, מהיר ונוח. 

את מגשיות התיבול של דורות ניתן למצוא עם : שום כתוש, בצל קצוץ ומטוגן, כוסברה, פטרוזיליה, בזיליקום, ג'ינג'ר.
בנוסף יש גם רטבים, כמו שום ודבש, עגבניות בזיליקום, פסטו, סצ'ואן ועוד. 

לילדים, שדרגתי פסטה "בלי כלום", כמו שהם אוהבים, עם מלח, פלפל, שמן זית וערבבתי עם שום כתוש של דורות ויצאה מנת פסטה טעימה. אתמול בערב התחשק לי להכין לעצמי פסטה עם רוטב עגבניות, ככה פשוט, אבל בדרך כלל אני לא אוהבת את ההתעסקות הזאת ואם זה חשק ספונטני אז אני מוותרת. הפעם ידעתי שיש לי את התיבוליות של דורות, שלפתי אותן מהמקפיא ובעזרתן תיבלתי את הרוטב במהירות ובהצלחה (יצא טעים!). מאיפה הייתי משיגה למשל בזיליקום בשעת ערב לרוטב עגבניות?? 


מבחינתי מגשיות תיבול של דורות הולכות להיות מוצר בסיסי וקבוע במקפיא.


מחיר מומלץ לצרכן: 8-12 ש"ח לאריזה (80 גר')

כשר בהשגחת הרבנות שדות נגב וכשרות למהדרין הרב אפרתי

להשיג ברשתות השיווק המובחרות. 



   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:
  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...