יום שלישי, 25 ביולי 2017

מזון חתולים פורינה המותאם לצרכים שונים של חתולים



יש לנו חתול, את שמו, בחרה חברתי בזמנו, כשמצאה אותו ואת אחותו, וקראה להם לילו וסטיץ'. הלכתי אליה לפגוש אותם ושניהם היו גורים קטנטנים ומתוקים. סטיץ' בא לשחק לידי והשתעשע על הנעל שלי ובחרתי לגדל אותו בביתי.
לקח לי קצת זמן לשכנע את אמי להביא אותו הבית, אני זוכרת  היטב את ההתחלה בבית עם סטיץ' הקטן. 
לא יאמן, אבל מאז עברו כבר מעל 10 שנים... מחתול צעיר וקופצני שאוהב לשחק, נהיה חתול שמנמן (לאחרונה רזה חזרה קצת) שלא זז יותר מידי. 


אנחנו מאוד מקפידים על המזון שלו ולאחרונה קיבלנו את המזון של Purina Pro Plan המותאם לסטיץ' שלנו. המוצר שקיבלנו הוא מזון מסדרת Sterilised Adult +7, כפי שהשם באנגלית אומר, תזונה מותאמת לחתולים מגיל 7, שעברו סירוס או עיקור.

גם את יום הסירוס אני זוכרת היטב, איך לקחתי אותו לסירוס והחזרתי אותו כולו תשוש מההרדמה, חיבקתי אותו עם דמעות בעיני, אבל בזמנו למדתי שזה הדבר הנכון לעשות עם חתול שגדל בתוך בית. 

נחזור להווה, פתחנו את השקית החדשה, מזגנו לו והוא אכל ממש בהנאה, ממש מהר. אי אפשר לפספס עליו מהתנהגותו, כאשר הוא אוהב את המזון שלו, והוא אהב את המזון החדש של פרו פלאן. 



פרו פלאן מבית פורינה מובילה את עולם התזונה של חיות מחמד, עם ידע וניסיון מצטבר של למעלה מ-80 שנה.

צוות הפיתוח של פורינה, המונה כ-350 וטרינרים ותזונאים מומחים פיתחו בשנים האחרונות סדרת מוצרים הכוללים רכיבים שנבחרו בקפידה, אשר מוכחים מדעית כתורמים לתפקוד ואיכות חיים טובים יותר לאורך זמן. 


Optistart - לגדילה ולהתפתחות תקינה של גורים עד גיל שנה.
גורים שהוזנו במזון Pro Plan Optistart הפגינו תגובה מהירה יותר של מערכת החיסון ועמידות בפני בעיות במערכת העיכול ושלשולים. בנוסף מכיל חבלון לתמיכה בהתפתחות השרירים ומרכיבים להתפתחות המוח והראיה ושמירה על משקל תקין. 

Optirenal - נוסחה ייחודית ומוכחת מדעית לשמירה על בריאות הכליות ומערכת השתן של חתולים. 
מתאים לחתולים מגיל שנה ועד 7.

Sterilised - לתפקוד תקין של דרכי השתן התחתונות בחתולים לאחר סירוס או עיקור, מפחית סיכון ליזהום ולדקת ברדכי השתן ושומר בנוסף על בריאות השיניים ומשקל תקין. 
חתולים שהוזנו ב-Pro Plan Sterilised עם נוסחת ה-Optineral הראו שיפור משמעותי במדדי איכויות השתן לאחר 6 שבועות והוכיחו תפקודי כליות טובים יותר.

Delicate - להתמודדות אופטימלית עם רגישיות במערכת העיכול, מצמצם בעיות מעיים, עם פורמולה מיותדת אשר קלה לעיכול.
מכיל גם כן את נוסחת ה-Optineral, לשמיה על בריאות הכליות. 

Housecat - להפחתת ריח הפרשות חריף ולמניעת היווצרות כדורי שיער. מוכח מחקרית המסיע בהפחתת ריח צואה ושתן בארגז החול, מכיל פרוביוטיקה לבריאות מערכת העיכול והמעיים, מונע היווצרות כדורי שיער במעיים
מכיל גם כן את נוסחת ה-Optineral, לשמיה על בריאות הכליות.
   
Derma Plus - למניעת כדורי שיער ולטיפוח פרווה בריאה ומבריקה ומניעת נשירה.

Optilight - תזונה אופטימלית לשמירה על משקל תקין. מותאם במיוחד לחתולים עם עודף משקל וברמת פעילות גופנית נמוכה יחסית, עם נוסחה דלת שומן של 9% בלבד. לעומת זאת רמת חלבון בגובה המסעייות לתחושת שובע. Optilight מסייע גם בשמירה על פרווה עשירה ובריאה. 

Sterilised Adult +7 - כפי שסיפרתי למעלה, זה המזון שניסינו, תזונה מותאמת לחתולים מגיל 7 ומעלה, שעברו סירוס או עיקור
מכיל את את פטנט Longevis, המוכח מדעית כמסייע להארכת תוחלת החיים של חתולים מעל גיל 7, לשיפור איכות החיים, שמירה על פעילות מערכת החיסון, הכליות, העיכול והמעיים. 
Sterilised +7 תומך גם בבריאות מערכת השתן לצמצום סיכונים לזיהומים ולדלקת בדרכי השתן התחתונה.

     
טוב לדעת שיש מי שמשקיע במזון החתולים ויש מבחר של מזונות לצרכים השונים. אני מאוד שמחה שהחתול שלנו אהב את המזון, שמתאים לו  ומעבר להיותו טעים ומשביע עבורו הוא גם מספק יתרונות בריאותיים.


על פורינה מזון חתולים באתר



   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

תגובה 1:

  1. מי שאוהב בעלי חיים לא אוכל בעלי חיים

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...