יום שלישי, 25 ביולי 2017

תורמים עם קרביץ - יוזמנת "תיק לכל תלמיד"


תיק לכל תלמיד

ירון לוי, מייסד והוגה המיזם החברתי -"תיק לכל תלמיד" מציין כי מדובר במיזם חברתי שהחל לפני שנתיים על ידי פעילים חברתיים מכל רחבי הארץ. בשנה שעברה נאספו וחולקו למעלה מ- 30,000 תיקים לילדים בכל רחבי הארץ והמיזם קיבל הכרה ארצית רחבה. מטרת המיזם הינה לפעול לקידום סביבה חינוכית לימודית תומכת לילדים תוך הגברת המודעות לערבות הדדית דאגה ונתינה לזולת ללא הבדל דת גזע ו/או לאום. אנו שמחים על התגייסות קרביץ ומאמינים כי שיתוף הפעולה יאפשר להרחיב את מעגל התרומות.
הסכם שיתוף פעולה בין קרביץ לעמותת "תיק לכל תלמיד"
20 סניפי קרביץ ברחבי הארץ ישמשו כנקודות איסוף לתיקים..  קרביץ תחדש את התיקים ותמלא  בציוד לבית הספר ...מי שיביא תיק לתרומה לסניפי קרביץ, יקבל שובר לקניה עתידית בקרביץ

קרביץ, הרשת המובילה בישראל לציוד חזרה לבית הספר,  מצטרפת השנה למיזם החברתי "תיק לכל תלמיד". במסגרת המיזם, סניפי קרביץ ברחבי הארץ, ישמשו נקודת איסוף לתיקים מחודשים/משומשים - המיזם תיק לכל תלמיד וקרביץ יחד עם תורמים שיצטרפו למיזם, ימלאו את התיקים בציוד חזרה לבית הספר שיועבר לילדים ממשפחות נזקקות בפריסה ארצית. המשמעות היא כי ילדים אלה יקבלו ילקוט מחודש מלא ציוד חזרה לבית הספר. שווי הערכה שתכלול כלי כתיבה ומוצרים נדרשים  לפתיחת השנה הינו כ – 70 שקלים
גם מי שיגיע לסניפי קרביץ להביא את הילקוט הקודם שלו, לא יצא בידיים ריקות. בנוסף לערכים החינוכיים של אחריות חברתית, תרומה לקהילה, השימוש החוזר שמירה על כדור הארץ והערבות ההדדית, יקבלו התורמים גם שובר לקנייה חוזרת בקרביץ לחודשים אוקטובר נובמבר – לקניית השלמות לציוד לבית הספרREFILL בשווי של 50 שקלים.
כמו כן, לקוחות קרביץ שירצו לקחת חלק נוסף בתרומה יוכלו לרכוש בקרביץ ערכת תרומה בשווי של 30 שקל וקרביץ תגדיל את הערכה לשווי של 70 שקלים.

האיסוף יתאפשר בסניפים נבחרים של קרביץ בברחבי הארץ.

למידע נוסף על המיזם וסניפי איסוף באתר של קרביץ. כאן




← פוסט על חזרה ללימודים 2017 עם קרביץ אפשר לקרוא כאן

   לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...