יום רביעי, 1 באוגוסט 2018

מוצרי גאיה קוסמטיקס איפור מינרלי במבצע שווה - הפעם 3+3 !


בעבר כבר כתבתי סקירה על רשת Gaya קוסמטיקס והמוצרים המינרליים שלהם עם חלק מהמוצרים שהתנסיתי בהם, כמו מוצר הדגל שלהם, המייק-אפ המינרלי ועוד כמה מוצרים.

למי שפספס את הפוסט, ממליצה לקרוא כאן כדי לקרוא עוד על מוצרי גאיה קוסמטיקס: https://hamigvan.blogspot.com/2017/08/gayacosmetics.html 




הפעם אני חייבת להודיע לכם על מבצע סופר-שווה ברשת גאיה קוסמטיקס - מבצע של 3+3 מתנה - בוחרים 6 מוצרים ומשלמים רק על 3! 

בהזדמנות הראשונה פקדתי את הסניף הקרוב אלי, בקניון הגדול בפתח תקווה.
הגעתי עם רשימה שהכנתי בראש, עם מספר מוצרים שידעתי שארצה לרכוש שוב אבל גם לנסות כאלו שלא ניסיתי עדיין.


המוכרת, בשם מאיה, היתה כל כך מקסימה וסבלנית, הראתה, המליצה, הסבירה וענתה לי על שאלות, הדגימה לי על עצמה אודמים, כדי שאצלם לאמא שלי, שהחלטתי לפנק גם אותה בהזדמנות של מבצע כזה שווה. 


שתדעו, שכל מי שנכנסת מוזמנת לשבת ולקבל איפור הדגמה עם מוצרים וגוונים שהמוכרות יתאימו לה. 

מאז שהכרתי את המייק-אפ המינרלי, הוא נשאר אצלי במלתחה ואני רוכשת ממנו באופן קבוע. הוא כל כך שימושי, במיוחד ביום-יום, יש לי את הגוון שמותאם לי ונראה עלי הכי טבעי, דבר שמאוד חשוב לי. 
את גוון המייק-אפ אפשר לבחור וגם לשנות לאחר רכישה, אם גוון הפנים שלכם השתנה, נגיד בעקבות שיזוף, מגיעים לחנות והמוכרות יערבבו לכן את הגוון הרצוי. 

כשאני מתארגנת לאירוע ושמה דגש יותר על האיפור, למשל עם מייק-אפ חזק יותר, אני משתמשת במייק-אפ המינרלי כפודרה מעל. הוא קליל גם בחודשי הקיץ, לא חוסם נקבוביות ומתאים לכל סוג העור.
מייק-אפ מינרלי מכיל רק רכיבים טבעיים, ועל כן ללא פראבנים, ללא טאלק וללא בישום. כך הוא מתאים אפילו לאזור מתחת לעיניים. 


לא מזמן התחדשתי במייק-אפ חדש של גאיה אבל החלטתי לרכוש בהזדמנות הזאת עוד אחד שיהיה לי כשהנוכחי ייגמר. 
(מחיר: 174 שח, 9 גר)

הפעם בחרתי להתפנק במסיכה וגם בפילינג. 
את שני המוצרים הדגימו לי על כף היד כדי שאוכל לחוש מיד את התחושה לאחר הפילינג ואת התחושה של המסכה על היד. 

הפילינג עדין ובאמת אחרי שמרחתי מעט על פרק כף היד וניגבתי, מיד הרגשתי הבדל, כף היד כבר הרגישה נעימה ורכה יותר. 
הפילינג מסיר תאים מתים, לשיפור מראה וגוון העור, מכיל חומצה סליצילית וויטמין E, המחדשים את העור ומאפשרים לחומרי הלחות וההזנה להיספג בצורה אופטימאלית.

נחשו רגע, לאיזה אזור נוסף בגוף הפילינג שימושי?
מסתבר שהפילינג  מתאים גם לעור הדק סביב הציפורניים! 
לשמירה על עור ידיים מטופח או כשלב ראשון במניקור הביתי שוטפים את הידיים במים פושרים ומעסים בעדינות עם הפילינג את העור שסביב האצבעות. 

(מחיר: 199 שח, 50 מ"ל)

מסכת פרו אנטי-אייגי'נג
מסיכה לחיזוק ולמיצוק העור, מכילה אצה חומה (למינריה ג'פניקה) וחומצה היאלרונית לשמירה על מאגר לחות תקין בעור, קולגן ותמצית סינטלה לשיפור זרימת הדם בתאים ולעיבוי ולאיחוי העור.
(מחיר: 349 שח, 50 מ"ל)


כאמור, בחרתי גם אודם לאמא שלי, חשוב לה שיהיה אודם עמיד והמליצו לי בחנות על השפתונים הנוזליים בגווני מאט. 
ליין השפתונים העמידים מכיל 12 גוונים.
אגב, בחנות משתמשים במקלונים חד-פעמים כדי לנסות את השפתון. 
(מחיר: 109 שח)


החלטתי לנסות את המסקרה של גאיה. 
המסקרה השחורה מפרידה ומאריכה את הריסים, אינה עמידה במים כדי לא לפגוע בריסים (משהו חדש שלמדתי היום על מסקרות עמידות במים, הן עלולות להכיל רכיבים שיכולים לפגוע בריסים...) אבל מבטיחה עמידות למשך שעות. 
(מחיר: 112 שח)


למרות שיש לי מלא צלליות, המוכרת הראתה לי צללית מאוד מיוחדת שהיתי חייבת לקחת, צללית עם גוונים שונים בתוכה, בין חום-ירוק... משהו באמת מיוחד שלא יכלתי לסרב לו. 


צלליות אבקה מינרליות של גאיה קיימות ב-29 גוונים מרהיבים!  הצלליות 100% טבעיות, כך שמתאימות גם לעיניים רגישות. הפיגמנטים העזים העשויים מאבן המיקה.
(מחיר: 88 שח)


אני מאוד מאוד מרוצה מהרכישות החדשות והמחיר המשתלם סך הכל, לשישה מוצרים איכותיים ושימושיים עבורי.

מאוד ממליצה למי שלא מכירה להגיע לסניף הקרוב אליה, להכיר ולהתרשם.

שימו לב, המבצע השווה כרגע 3+3 עד ה-18.8.2018




*המחירים שציינתי הם המחירים ללא הנחה. באתר ראיתי הנחות נוספות על מחירי המוצרים ומשלוח החל מ-150 ש"ח חינם.

קטלוג מוצרים, רשימת סניפים וגם חנות אונליין באתר:
http://www.gayacosmetics.co.il/




  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...