יום חמישי, 2 באוגוסט 2018

חוזרים ללימודים עם מיכל נגרין - קולקציית פריטים מעוצבים


חוזרים ללימודים עם מיכל נגרין - 
קולקציית Back to School עם פריטים מעוצבים 


במהלך הקיץ מתכוננים גם לשנת הלימודים הבאה, כל אחד למסגרת שלו... למרות שאני כבר לא במסלול לימודים, יש לי חולשה לכלי כתיבה יפים ומעוצבים, כמו עטים, מחברות, יומנים... אני תמיד משתמשת במחברות, לרשימות, מתכונים ועוד, חייבת יומן ואפילו יותר מאחד. אחד על השולחן בבית, אחד בתיק... לצד כל הסמארטפונים, אני עדיין אוהבת לרשום ולדפדף, על נייר, כן. 


למיכל נגרין, המעצבת עם הסגנון הייחודי, שכולם מכירים, יש קולקציה,  שכוללת מספר פריטים מעוצבים, במיוחד לחזרה ללימודים ולתחילת השנה החדשה (לוחות שנה שונים).



בקולקציית חזרה ללימודים ניתן למצוא:

מחברות בכריכה קשה או ספירלה במגוון גדלים
יומנים שבועיים
יומנים קטנים אישיים הכוללים עט ומראה
מגוון לוחות שנה שולחניים
לוחות שנה שיכולים לשמש כפד לעכבר
לוחות שנה מגנטיים ולוחות שנה מעוצבים לקיר
פנקסים וניירות מעוצבים להדפסה
ועוד...


יומן שבועי מקסים עם עט ומראה

כל הפריטים מעוצבים במראה ווינטג' של פרחים ותחרות עדינות, כחלק מהעיצוב האופייני למיכל נגרין.

הקולקציה מתאימה כמובן לכל הגילאים, אך לדעתי מתאימה דווקא לקהל מעט בוגר יותר, לסטודנטיות או לעבודה במשרד למשל הודות לעיצוב האלגנטי. 

אני קיבלתי את היומן המקסים, עם מראה בתוך העמוד הראשון, מצורף אליו גם עט בצבע זהב. גיליתי שבתחילת כל חודש ביומן, יש טקסט עם טיפים ועצות לחיים... היומן היפה הזה הולך ללוות אותי בשנה הבאה בתיק לכל מקום 😊





טווח מחירים:
מחברות: 19.90-49.90 ₪
יומנים: 69.90 ₪
לוחות שנה: 19.90-59.90 ₪

פנקסים: 12.90-24.90 ₪

נייר מעוצב למדפסת: 24.90 ₪




ניתן להשיג ברשת חנויות מיכל נגרין ברחבי הארץ, בחנויות מובחרות למוצרי כתיבה



ובחנות האונלייןwww.michalnegrin.com 





 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...