יום שבת, 9 במרץ 2019

פעילויות לכל המשפחה פורים 2019



פסטיבל הקומדיה וההומור ע"ש ספי ריבלין  בראשל"צ – 
צוחק מי שצוחק ראשון 

פסטיבל הקומדיה וההומור ע"ש ספי ריבלין  יוצא לדרך בפעם החמישית עם רפרטואר מופעים של נבחרת מובחרת של אומני ישראל!

18 במרץ 2019 – 23 במרץ 2019

גם השנה מארח הפסטיבל את מיטב הקומיקאים במופעי בכורה, הפקות מקור ושילובים ייחודיים לפסטיבל:
מאת יוסי בנאי – מיטב אומנים,שחקני תיאטרון , בדרנים וזמרים שרים ומגישים מיצירותיו של אחד מגדולי האומנים שיצרו וביצעו על במות ישראל 
הפקת מקור מבית היוצר של תיאטרון הקאמרי בשיתוף הפסטיבל והיכל התרבות ראשלצ בהשתתפות מיטב האומנים: דביר בנדק , עידן אלתרמן, אבי גרייניק, שמואל וילוז'ני, אלי גורנשטיין, עינת שרוף, עדי כהן, עידו מוסרי, עדי ארד, אולה שור סלקטר, דן שפירא.

"ישנן בנות... וישנן בנות מצחיקות" –   רבקה מיכאלי, מיקי קם, אודיה קורן  מהבדרניות המצחיקות בישראל מלוות בלהקת "ישנן בנות" בהפקת מקור חגיגית ומיוחדת לפסטיבל

ערן זרחוביץ' מארח את אייל קיציס – מופע חדש של זרחוביץ', כוכב ארץ נהדרת, עם מופע פותח של חברו לפאנל קיציס בחומרים חדשים על הבמה שני כישרונות בידור  קטלניים

"רוק וצחוק" דני סנדרסון ולהקתו והקומיקאי אבי נוסבאום– שניים מהמוחות המבריקים ביותר בישראל, מבטיחים ערב מצחיק, מוסיקלי ושנון כמו שרק שניהם יודעים

"קלינשטיין פינת דיין" – בכורה לפסטיבל -  רמי קלינשטיין, מהאומנים האהובים בישראל בשיתוף פעולה עם ליאור דיין במופע הפורט על כל טווח הרגשות ומעורר את הרגש, הצחוק, ההזדהות והחשיבה

חנוך דאום מתוך המופע "לא שפוי" וישי ריבו שר ומנגן בחגיגת פורים מיוחדת לפסטיבל  
משה אשכנזי בבכורה חגיגית עם מופע סטנדאפ חדש – מופע שנון, מצחיק ובועט של מי שמסומן כהבטחה הגדולה של עולם הבידור הישראלי

רן שריג ודנה ספקטור – "לנצח בינתיים" – מופע בידור בבכורה לפסטיבל - ערב מצחיק, מרגש ושנון על הטעויות שכולנו עושים באהבה ועל איך אפשר לחזור לחלק החי בזוגיות שלנו.

"המגילה" – מחזמר המבוסס על פי סיפור מגילת אסתר בכיכובם של כוכבי הילדים חיפזון וזהירון בבכורה לפסטיבל!

כמו כן היכל התרבות ראשון לציון יקיים באודיטוריום מרתון סרטים בכיכובו של ספי ריבלין ז"ל הפתוח לקהל הרחב וכולל קלאסיקות אהובות ומוכרות לכל המשפחה!

ראשון לציון מעניקה מלגת כשרון ע"ש ספי ריבלין :
גם השנה תתקיים, כמיטב המסורת, תחרות המונולוג הקומי בה ישתתפו תלמידי מגמות התיאטרון מבתי הספר "רביבים" ו"אמירים" בעיר לצד סטודנטים מבתי הספר למשחק ברחבי הארץ אשר יציגו בפני צוות שופטים מקצועי בראשות הבמאי והמנהל האומנותי של התיאטרון הלאומי "הבימה", משה קפטן.
כמו כן יוענק פרס לתלמיד מגמת תיאטרון מבית הספר בראשון לציון.

בנוסף מציעה ראשל"צ אירועי חוצות לילדים ולכל המשפחה, הפתוחים לקהל הרחב ללא תשלום, בארבעה מוקדים ברחבי העיר בהם יככבו:
כוכבי ילדים אהובים: מיקי, מיכל הקטנה, שי ורועי, מימי ויויו, דור הגיבור, זיו ילד הקריוקי, כוכבת הנוער אנה זק ועוד.
בין המופעים יופיעו להקות מחול וזמר מקומיות, יוצבו מתנפחי ענק, קרקסים, יערכו סדנאות יצירה ברוח החג ותערך תחרות תחפושות נושאת פרסים...
השנה הקהילה תיקח חלק פעיל באירועי החג ותקיים מגוון פעילויות לרגל חג הפורים במרכזים הקהילתיים:
·        ביום שלישי ה- 19.3 החל מהשעה 17:00 יתקיימו אירועי פורים במרכזי הקהילה: מישור הנוף, נווה דקלים, 360 נחלת, רוזן, פרס נובל, רביבים, שלמון
עם להקות בית הספר למחול, מתנפחים, דוכני מזון, צלם מגנטים, סדנאות יצירה, ביתני יריד, דמויות מחופשות, תחרות תחפושות נושאת פרסים.
·        ביום שלישי ה- 19.3 תתקיים עדלאידע בשכונת נווה חוף בשיתוף מרכז קהילה נווה חוף, מועדון הנוער וועד ההורים.
·        קריאת מגילה - ביום רביעי ה- 20.3 במרכז קהילה גני ראשון. בנוסף תתקיים תחרות תחפושות והפעלה במרכז קהילה רוזן, 360 נחלת, מרכז קהילה מעגלים תורני.
חגיגות פורים מגיעות גם לפסטיבל היער הקסום:
·        ביום שבת ה- 23.2 בגן המושבה בין השעות 10:00-13:00 יתקיים פסטיבל של דמויות, מתנפחים, הצגת תיאטרון, סדנאות יצירה – שפע בטבע. מומלץ לבוא מחופשים!

המופעים יתקיימו במשך ימי חג הפורים במוקדים שונים ברחבי העיר ראשל"צ

בפייסבוק: פסטיבל הקומדיה וההומור ע"ש ספי ריבלין העמוד הרשמי
מפיקים: החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, ראשל"צ
ניהול ותוכן: רמי בז'ה, ייעוץ אמנותי ויו"ר ועדת השיפוט – משה קפטן




פורים במוזיאון האדם והחי - חפשו אותי

הדרכות ופעילות יצירה, על הצבעים בעולם בעלי החיים, למה הם מתחפשים ומדוע?
לא רק בני אדם אוהבים להתחפש, גם בעלי חיים אוהבים להתחפש. לפעמים הם אוהבים להתחפש לבעלי חיים אחרים. בפעילות הפורימית של מוזיאון האדם והחי נחפש את החיות המתחפשות, המוסוות מן העין. נכיר זבוב שנראה כמו צרעה, נחש לא מסוכן שמתחפש לנחש ארסי, חרק הנראה כמו מקל, הזיקית שמשנה צבעיה ונמר החברבורות. 

יום חמישי 21.3.19 בשעות 10, 11 ו-12

שעת סיפור עליזה לקטנטנים: יום חמישי 21.3.19  בשעות 10 ו- 11.
אחרי הפעילות אפשר להמשיך ולהינות מהתערוכות במוזיאון :
"בעקבות ההולכים על שתיים.. האדם הקדמון" – תצוגת קבע
ההתחקות אחר מוצא האדם, כמוה כניסיון לפתור תעלומה בלשית מסובכת. אנחנו מזמינים את המבקרים להיכנס אל העולם הפרהיסטורי המספר את תולדות האדם בשלבים השונים בהתפתחותו עד ימינו.
" טבע עירוני- עדשה מקומית" עולם שלם שאיננו מבחינים בו רוחש לנו מתחת לאף. על אחת כמה וכמה כשאנו גרים מול פארק כמו הפארק הלאומי ברמת-גן. מאות אלפי אנשים עוברים בפארק מדי שנה. עולמות שלמים חומקים מעיניהם, אך לא מעדשת מצלמתו של הצלם החוקר גיל שלם.
גיל שלם מצלם בכל שעות היממה ובתוך הברור מאליו הוא מוצא פרטים נסתרים מהעין.

בעקבות חיות הפרא של נחום גוטמן.
תערוכה מקורית זו מציעה חלופה ידידותית לציד: במקום לצוד חיות בעזרת רובה, האמן יכול לצוד אותן בעזרת האמנות, ממש כפי שהציע נחום גוטמן. האמנים ה"ציידים" משתמשים באמצעי ציד שונים: דיו וצבע, עדשת המצלמה, חוט ברזל ונייר: 

מוזיאון האדם והחי הפארק הלאומי רמת- גן טלפון 6315010 - 03  
מחירי כניסה למוזיאון:  26 שקלים למבוגר ו-20 שקלים לילד מעל גיל 5,
21 ₪ לתושבי רמת-גן, 17 ₪ לילד תושב רמת-גן, 13 ₪ לאזרח ותיק


שעות פעילות: א'-ה': 9:00 - 14:00, שבת: 10:00 - 17:00.
כל שבת ראשונה ושלישית בחודש סיור במוזיאון ללא תוספת מחיר לכניסה ב 12:00, 13:00
.

http://www.adamvechai.org.il/



"הנסיך הקטן" מגיע לתיאטרון גבעתיים בפורים
כל ההכנסות של תיאטרון דימונה מההצגה ייתרמו ל"קרן רמון"


יום חמישי 21.3 יום חמישי בשעה 11:00
יום חמישי, ה- 21.3 בשעה 17:00, (ב- 18:00 תחל תצפית על הירח והכוכבים ברחבת התיאטרון)

הכל התחיל כשמנכ"לית תיאטרון דימונה, ויאולה כרמלי, פנתה לרן ליבנה, מנכ"ל קרן רמון אחרי מותה של רונה רמון והודיעה לו "אנחנו הולכים לעשות משהו ביחד". כך נולד רעיון ההתרמה של הכנסות ההצגה לקרן רמון.  
הנסיך הקטן היה אחד הספרים האהובים על אסף רמון ז״ל, שחלום חייו היה להיות טייס כמו אביו. על מצבתו של אסף בחרה אמו רונה להניח את המילים הבאות מתוך הנסיך הקטן:  "מחלום ילדות למציאות... להיות טייס.  נפל חרש כאשר יפול האילן...".

כל ההכנסות ההצגה יתרמו לקרן רמון ויוקדשו לפעילות חינוכית של הקרן בפריפריה, בתוכניות מנהיגות ומדעים בבתי הספר יסודיים וחטיבות בינים.

"יש משהו מרגש בעובדה שתיאטרון דימונה נרתם לסייע לעשייה החינוכית של קרן רמון. אנו פועלים בעיקר בפריפריה כדי לייצר מצוינות אקדמית וחברתית. התיאטרון מסמל את אותה מצוינות שאנו חותרים אליה. צופים שיגיעו להצגה יוכלו ליהנות מהצגה מרגשת ומעוררת השראה וגם לתרום לקהילה, ואנו מאושרים מכך" כך אומר רן לבנה, מנכ"ל קרן רמון.

ביום חמישי, ה- 22.3 בערב, מיד לאחר סיום ההצגה, יתקיים ערב תצפיות על הירח והכוכבים. מספר טלסקופים יוצבו ברחבת תיאטרון גבעתיים, בשיתוף עם האגודה הישראלית לאסטרונומיה, כמחווה לזכרם של אילן רמון ובנו אסף שנגעו בכוכבים ובלבבות כולנו.

״הנסיך הקטן״, ספרו הנודע של אנטואן דה סנט-אכזופרי הוא יצירה מעוררת מחשבה המעלה שאלות על הקיום האנושי, על אהבה וחברות, ילדות ובגרות ועל מהי ״בעיה רצינית״ ומה פחות. כעת בעיבוד למחזה הפונה אל מבוגרים וילדים כאחד. זוהי הצגה מלאת קסם, מלווה במוסיקה ססגונית, וידאו-ארט ושפה תיאטרונית ייחודית הנוגעת בנימי הלב. זהו גם המחזה הראשון שאורי וידיסלבסקי , מנהלו האמנותי של "תיאטרון דימונה", כתב בשיתוף עם רעייתו השחקנית נעמה שפירא בהשראת הספר המפורסם והאהוב, וזו אחת ההצגות המצליחות של התיאטרון. המחזה נוגע בנושאים רבים המתקשרים הן לעולמם של הילדים והן לעולמם של הצופים הבוגרים: הוא עוסק בחברות, בהתבגרות, ברדיפה אחר מטרות ואפילו באובדן, אבל באופן שמאפשר לכל צופה לפרש את המתרחש על פי גילו והבנתו:
טייס מתרסק עם מטוסו במדבר, באמצע הלילה. אין איש במרחק עצום. לפתע מגיחה מן החושך דמות פלאית של ילד, ״הנסיך הקטן״. עכשיו הם שניים במדבר רחב-ידיים ולהם מימייה אחת בלבד. הם מתקרבים ונקשרים זה לזה. מה מחפש הנסיך הקטן במדבר? האם ישוב אל השושנה שלו, שמחכה לו? האם יצליח הטייס לתקן את המטוס לפני שייגמרו להם המים? ומה יקרה כשיגיע הרגע להיפרד?
משך ההצגה: כשעה.
שחקנים יוצרים: נטע בר רפאל, אילנית גרשון, אבי גולומב, נצנת זננך מקונן, קובי ילוז וחנית כהן-מור יוסף.

מחזה: אורי וידיסלבסקי ונעמה שפירא, בימוי ומוזיקה: אורי וידיסלבסקי, עיצוב תפאורה ותלבושות : סבטלנה ליבשיץ, וידאו ארט וציור: סטודיו ״נדרימה״, כוריאוגרפיה: נצנת זננך מקונן, עיצוב תאורה : אורי רובינשטיין

*ההצגה מאושרת סל תרבות ארצי כיתות ב'-ה'
מחיר: 60 ש"ח

באתר תיאטרון גבעתים



הסנטר יתחפש בפורים למבוך אימה

דיזנגוף סנטר יהפוך השנה בפורים למבוך אימה ולקראת החג יציע תחפושות חברתיות ו"ירוקות" בשוק קח-תן בשיתוף עם עיריית תל אביב

דיזנגוף סנטר יהפוך בתקופה המקדימה לחג פורים לחנות התחפושות הגדולה בישראל, כשמיטב החנויות והמותגים יציעו מרכולתם בירידים מיוחדים שייפרסו בגשרים השונים וברחבות הפתוחות, בשטח כולל של 500 מ"ר. הסנטר הפך עם השנים למוקד עלייה לרגל בזכות מותגים כמו ברוריה, טויס אר אס, קרקס, טרסים והשנה גם יצטרף אליהם בו תחפושות. הסנטר שבכל שנה משכלל ומרחיב את המבחר העשיר והבלתי נגמר, יצר מתחם  שכל אחד ואחת יוכלו למצוא את היעוד החדש שלהם, שיזמן להם החג הכי שמח בלוח השנה. 

בנוסף, בחג פורים יתקיימו האטרקציות הבאות:
חיפושוק בסנטר:
שוק החלפת תחפושות ענק. פעילות חברתית וסביבתית שנוצרה כשיתוף פעולה בין דיזנגוף סנטר לרשות לאיכות סביבה וקיימות של עיריית תל אביב. יומיים אלו יאפשרו לכל אחד להשתתף בשוק "תן-קח" ענק. השוק יהיה פורימי, ססגוני ובדגש על קיימות. כל מי שיביא תחפושת או אביזר משומשים, יקבל בתמורה תחפושת או אביזר אחר לבחירתו. במקום יפעלו סדנאות מקצועיות ליצירה וחידוש תחפושות מושקעות, הסדנאות חינמיות, ההשתתפות על בסיס מקום פנוי (מספר המשתתפים בכל סדנה מוגבל).
מתי: ביום חמישי ה-7.3.19 בין השעות 16:30-20:30 וביום שישי ה-8.3.19 בין השעות 10:00-13:30.
איפה: במתחם הגלריה שבקומה מינוס 1, בין הבניינים של דיזנגוף סנטר, רחוב דיזנגוף 50, תל אביב.
חינם

אגדות הילדים המוכרות והאהובות יוצאות לחיים בסנטר
סינדרלה, כיפה אדומה, אליס בארץ הפלאות ודמויות קסומות נוספות מהאגדות יוצאות לטייל בסנטר במהלך חופשת פורים. דמויות חיות והופעות רחוב של גיבורי הילדות האהובים יתקיימו בחללי הסנטר לאורך חופשת החג, במספר מוקדים.
מתי: בימים רביעי וחמישי ה-20-21.3.19 בין השעות 11:00-17:00 וביום שישי ה-22.3.19 בין השעות 10:00-14:00.
חינם

הסנטר מתחפש למבוך אימה:
בפורים הקרוב גם מרתפי הסנטר יתחפשו, השנה הם יהפכו למבוך האימה "קרקס האימים", שייפרס על שטח של 200 מ"ר ויעוצב בהשראת עולמות הקרקס. המבקרים יזכו לחוויה בלתי נשכחת במרתפים החשוכים, בזמן ששחקנים מקצועיים, שיאופרו ויחופשו לדמויות מפחידות, יפתיעו את המטיילים, בדומה למבוכי אימה הפופולאריים באירופה ובארה"ב. במבוך יפעלו מספר אזורים מפחידים במיוחד, שיעוצבו בתפאורה ותאורה מלחיצה ומקפיאת דם.
מתי: בין הימים שלישי עד חמישי בתאריכים 19-21.3.19, בין השעות 11:00-20:00. ביום שישי ה-22.3.19 בין השעות 10:00-15:00.
איפה: בקומה מינוס 4, דיזנגוף סנטר, רחוב דיזנגוף 50, תל אביב.

כמה: 50 ₪ מחיר מלא. 35 ₪ למציגי שובר הנחה, ההרשמה מראש באתר eventbuzz.co.il


פורים משפחתי בשוק צפון 



בילוי קולינרי ותרבותי לכל המשפחה - הצגות, איפור, פינות יצירה והרבה אוכל טוב ממתינים לכם בחג הפורים בשוק צפון
הכניסה חופשית 

לרגל החג מזמין שוק צפון את כל המשפחה להפנינג טעים ומהנה במיוחד עם הצגות ילדים, סדנאות יצירה ואיפור משגע.


הילדים מבלים בזמן שההורים אוכלים.

ביום חמישי 21.3 :
12:00 : הצגת ילדים "הפיה של ליאור" – תיאטרון סודות מהספרים. (ברחבה החיצונית)
ליאור מנסה להירדם אך מפחד מהחושך, יחד עם הילדים עובר מסע קסום להתמודדות עם הפחדים.
הצגה אינטראקטיבית עם הקהל, מתאים לגילאי 3-6
11:00 – 14:00: פינת יצירה ומאפרת פורים מקצועית (בתוך השוק)  

ביום שישי 22.3:
11:00: הצגת ילדים "לולה מצחיקולה וההורים המכושפים" – תיאטרון עתיד בהיר (ברחבה החיצונית)

הצגה מלאת צחוקים על ילדה שרצתה להציל את הוריה שכושפו על ידי מכשפה ששונאת צחוקים. 
כדי להצליח במשימה עליה להצחיק את שושה מכשושה המכשפה, הילדים עוזרים לה להציל את ההורים בעזרת משימות מצחיקות שונות ומשונות. מתאים לגילאי 3-7.


11:00 – 14:00: פינת יצירה (בתוך השוק) 


כתובת:  ראול ולנברג 20 רמת החייל, טלפון 03-6432000, 


חגיגת פורים לכל המשפחה במוזיאון המוזיקה העברי בירושלים

סדנאות איפור וציורי פנים חינם לילדים * תצוגה מרהיבה של כלי נגינה נדירים מפרס בהשראת מגילת אסתר * התנסות בכלי נגינה ייחודיים * מצטלמים עם גלימת המלך אחשוורוש שנחתה במוזיאון במיוחד לפורים * מצטרפים לקריאת המגילה * משתתפים במשחק משימות מתגלגל לכל המשפחה * יוצאים לסיורים מוזיקלים ב-7 חללי המוזיאון ובגולת הכותרת של המוזיאון - סיור וירטואלי בבית המקדש בעזרת משקפי מציאות מדומה (VR)

חמישי - שישי 21-22.3.2019

פורים בפתח ובמוזיאון המוזיקה העברי בירושלים הכינו לכם, הקטנים והגדולים, מגוון פעילויות צבעוניות וססגוניות ברוח החג:  סדנאות איפור וציורי פנים חינם למבקרי המוזיאון,  צפייה והתנסות בתצוגה של כלי נגינה פרסיים נדירים ומיוחדים בהשראת המגילה – כולם מוזמנים להתנסות בנגינה, גם אם אין לכם רקע מוזיקלי או שלא הייתם חברי להקה,  בואו להצטלם עם גלימת המלך אחשוורוש שהגיעה למוזיאון במיוחד לפורים להעלות תמונה שלכם לפייסבוק לתייג ולהשתתף בהגרלה, התמונה היפה ביותר תזכה את בעליה בזוג כרטיסים למוזיאון בשווי של 120 ש"ח.
עוד בחמישי מוזמנים עם כל המשפחה להצטרף למשחק משימות מתגלגל בין רחובות העיר בשיתוף מוזיאון יהדות איטליה עיריית ירושלים ומשרד התרבות והספורט.
בנוסף, ביום שישי בצהריים תתקיים בכיכר המוזיקה שלמרגלות המוזיאון קריאת המגילה ולקפץ ולפזז לצלילי מוזיקה חיה שתנוגן בכיכר.

מוזיאון המוזיקה העברי בירושלים הייחודי כולל 7 חללים המייצגים את התפוצות מהם הגיע עם ישראל. הביקור במוזיאון הופך לחווייה טכנולוגית חדשנים עם שלל המשחקים האינטראקטיבים הפרושים בכל חלל והמדריך הוירטואלי 'סבא לוי' - המלווה את מבקרי המוזיאון, באמצעות הטאבלט הניתן בכניסה למוזיאון.  לדוגמה: בחלל מרכז אסיה: מוזמנים המבקרים להשתתף במשחק אינטראקטיבי בסגנון 'גיטר הירו' ולהנות מהתנסות בכלי נגינה עתיקים כמו זורנה כורדית, זארב פרסי, רובאב בוכרי, פאנדור קווקזי ועוד. 

בחלל המוקדש למסורת המרוקאית ולהשפעות ספרדיות – מרוקו אנדלוסיה – יהנו מהבקרים מסרטון המציג את התרבות המקומית וכלי הנגינה הייחודיים לאזור זה ולהצטרף למשחק אינטראקטיבי.

פינת האזנה מיוחדת ימצאו המבקרים בחלל המאפיין מוסיקה מאזור עיראק סוריה מצרים והודו והזמנה להצטרף למשחק האינטראקטיבי העוסק בסגנון המוסיקלי הייחודי לארצות אלו.

בעזרת 'סבא לוי' מוזמנים המבקרים להיכנס לחלל המוקדש לשירה והמוזיקה של ארצות אירופה ואשכנז בו מוצג ספר דיגיטלי ענק המעניק חוויה ייחודית ופרטים על דמויות מפתח שהשפיעו על המוסיקה היהודית.

בחלל ארצות הבלקן מוזמנים המבקרים לבדוק את מיומנותם בכלי נשיפה אופייניים לאזור ולצפות בסרטון בו יספרו יהודים שחיו באזור על התרבות המיוחדת ואורח החיים המוסיקלי הייחודי בבלקן.

התנסות בכלי הקשה אלקטרוניים, הכרת כלי הנגינה אפריקאים כמו פעמון דון דון, תוף גינאה, נבל אתיופי שופרות תימנים ועוד ממתינה למבקרים בחלל אפריקה ותימן.

ובגולת הכותרת של המוזיאון, החלל העברי, המוקדש לקיבוץ הגלויות ולעבר המוסיקלי המיוחד של ארץ ישראל וירושלים, יוכלו ליהנות המבקרים מסיור בדגם בית המקדש הוירטואלי באמצעות משקפי מציאות מדומה מה שהופך את הביקור במוזיאון לחוויה מרגשת וייחודית. במהלך הסיור ילמדו המשתתפים על הסגנונות מוזיקליים שונים אשר השפיעו על המוזיקה והשירה שהיו נהוגים בתפוצות בהם חי העם היהודי.


מוזיאון המוזיקה העברי – רחוב יואל משה סולומון 10 נחלת שבעה. שעות פתיחת המוזיאון:  א'-ה' 09:30-20:00    ו' – 09:30-13:30 מחירי כניסה  כוללים השתתפות ילדים בסדנת תיפוף וכלי הקשה: רגיל – 60 ₪/ ילד מגיל 5 ומעלה – 45 ₪/ סטודנט 40 ₪  חייל 32 ₪.  

לפרטים נוספים ותיאום השתתפות מראש בלבד בטלפון 02-5406505


חגיגת פורים של מראות והשתקפויות במוזיאון המדע ע"ש בלומפילד בירושלים

20-23.3.2019

בא לכם להכנס לקליידוסקופ ענק? לדעת מה הופך חפץ למראה? ללכת לאיבוד במבוך מראות? ליהנות משלל פעילויות והפתעות משתקפות ומשעשעות בפורים הקרוב? מוזמנים למוזיאון המדע ע"ש בלומפילד בירושלים שם הכינו עבורכם פעילות ייחודית ומהנה  לכל המשפחה במהלך החג.

מראה בהפתעה – מתחם פעילות
משתעשעים עם מראות מעוותות, מראות קמורות, קעורות וגליליות, מסיירים במוצגי מראה ברחבי המוזיאון ומבינים: מה הופך חפץ למראה? למה המראה הופכת "שמאל-ימין" ולא למעלה למטה?

סדנת בניה - בונים "מראה מכפילה", מניחים במרכזה חפצים ורואים מה גורם למספר ההשתקפויות השונה בכל פעם ש"פותחים-סוגרים" אותה. בונים, מתנסים בעקרונות מדעיים ולוקחים הביתה למזכרת. (מגיל 4)

הדגמה מדעית - "קסמי מדע" הדגמה מדעית אינטראקטיבית מרתקת במהלכה יצפו המשתתפים וייקחו חלק בהדגמה המראה את המדע שמאחורי הקסמים המפורסמים כמו מים שנעלמים מהכוס או כד שהמים בו לא נגמרים, בד שלא נרטב ועוד.

"נדמה לי, דומה לי"
מופע ליצני פורימי במיוחד, לכל המשפחה, בו כולם מתחפשים - הבלונים, הקהל וכמובן שמוליק הליצן!

איזה מסכן שמוליק הליצן, התחפושת שלו יושבת עליו קצת מצחיק וגם הראי שלו ממש מוזר היום. מה קורה כאשר מחליט שמוליק לבדוק מה השתבש בדמותו המשתקפת? 
הצגה פורימית משעשעת עם מראות, בלונים, תחפושות ו...קהל.
לכל המשפחה. 25 דק'. מגיל 2 + זמני המופע: רביעי 13:30,12:30, חמישי ושבת 12:00, 13:00, 14:00, 15:00; שישי 11:00, 12:00, 13:00.

סרט חדש בתלת ממד  "מסע אל החלל"
התחנה הבאה – מ א ד י ם!
מוזמנים לחגור את רצועות הבטחון להתרווח במושב ולצאת למסע אל החלל...
במשך חמשת העשורים האחרונים, פרצו בני האדם את גבולות הסטרטוספירה (השכבה האמצעית באטמוספירת כדור הארץ - הלכו על הירח, חיים וחוקרים את החלל החיצון כל הזמן. בעשורים הבאים, הסקרנות הבלתי נגמרת שלנו תביא את המין האנושי אל מעבר לגבולות כדור הארץ, אל תוך גילוי כוכבי לכת ועולמות נוספים וחדשים.
סרט מרהיב ומרגש לכל המשפחה, הכולל צילומי פנים וחוץ ממסעות רכבי חלל שונים, ממשימות חלל לתיקון טלסקופ "האבל", ומראות מרשימים של כדור הארץ מהחלל שנחשפים לראשונה וכל זה מתוך נקודת מבט אישית של שני האסטרונאוטים של נאסא, כריס פרגוסון וסרינה אונון (אסטרונאוטית צעירה שנבחרה למשימות חלל עתידיות). הסרט נותן נקודת מבט על הישגי האדם בכיבוש החלל עד כה, משימות עכשוויות והתכניות לעתיד.
(לגילאי  5+ בדיבוב לעברית. משך הסרט: כ- 30  דק'. בתשלום נוסף של  10 ₪ מעל גיל שנתיים).

שעות פעילות:
פורים רביעי - חמישי  20-21.3   -  10:00 – 18:00  שישי   22.3   -   10:00 – 14:00  שבת  23.3  -   10:00 – 16:00

מחירון: ילדים עד גיל 5 - חינם, ילד/מבוגר 45 ₪, כרטיס משפחתי (הורים/סבים וכל ילדיהם/נכדיהם) 160 ₪
הנחות למחזיקי כרטיס תושב 'ירושלמי', חיילים, כוחות הביטחון, נכים, גמלאים, מועדוני לקוחות.


למידע נוסף www.mada.org.il  טל':  02-6544888



קרנבל הפורים של מוזיאון ארצות המקרא ירושלים

הכניסה לילדים חינם בכל ימי החג

גלריות מתחפשות, המשתה המלכותי של המלך אחשוורוש, השקת חוויית AR/VR חדשה ועוד – כך ייראה קרנבל הפורים של מוזיאון ארצות המקרא.


מוזיאון ארצות המקרא נערך בימים אלה למשתה האביב המלכותי שמקיים מדי שנה המלך אחשוורוש לכבוד אסתר המלכה, והפעם את כס המלך יעטרו מבקרי המוזיאון וילדיהם באמצעות אבני חן, זהב וכסף.

מלבד הסיורים החווייתיים, ישיק המוזיאון את #Fun2c חוויה שתקים לתחייה את ארצות המקרא כבימי קדם באמצעות משקפי תלת ממד ומציאות מדומה לכל המשפחה
  
לרגל החג הצבעוני והססגוני של השנה מזמין מוזיאון ארצות המקרא בירושלים את ילדי ישראל והוריהם לקרנבל פורים שיתקיים בין התאריכים ה- 20.3 – 23.3 ובו גלריות המוזיאון יתחפשו ויציעו למבקרים שלל אטרקציות מהנות ברוח החג.

בממלכה כבר מתכננים את חגיגות ראש השנה הפרסי ואת המשתה המלכותי הענק שמקדיש אחשוורוש לאסתר המלכה, והמבקרים מוזמנים לסיור עם חרבונא, המשרת המבוהל והמפוזר של המלך אחשוורוש, שזקוק לעזרה באיתור אבני החן, הזהב, הכסף ושאר החומרים היוקרתיים הדרושים לבניית כיסא המלך לקראת המשתה. המבקרים יסיירו אחר האוצרות ברחבי המוזיאון, בגלריות השונות ובתערוכת "אל עומק התכלת".

הילדים יעזרו למשרת המבוהל בחיפושים אחר הרמזים אותם פיזר מרדכי היהודי ברחבי המוזיאון ובסיום ייצרו דגם כסא מפואר משלהם.

בנוסף, המבקרים מוזמנים לחזור לעבר בהשקת  #Fun2C- חוויה חדשה במוזיאון המשלבת טכנולוגיית מציאות רבודה ומדומה (AR/VR), שתגרום להם לצלול אל תוך מוצגי המוזיאון לעולמות עתיקים של מצרים ובבל הקדומות. באמצעות משקפי התלת מימד יוכלו המשתתפים ליהנות מהדמיות שונות שיקימו לתחייה את המוצגים הנבחרים ובכך יאפשרו לחוות את התקופה הקדומה כאילו היו שם בעצמם. 



לו"ז מפורט של פעילות החג:
ימים ד'-ה' | 20-21.3 | 9:30-17:30
יום ו' ושבת | 22-23.3 | 10:00-14:00

סיור: חרבונא המפוזר והאבנים היקרות
בימים ד'-ה' | 20-21.3 | בשעות 11:00 ו-12:30

ילדים נכנסים חינם למוזיאון, הסיורים בתשלום
ילד: 22 ₪, מבוגר: 22 ₪
*בהרשמה מראש.

חנייה חינם בחניון המוזיאונים.


לפרטים על הסיורים ולהרשמה: 02-5611066, www.blmj.org


משחקי פורים כמו ביישוב הישן...

פורים שפיל במוזיאון חצר היישוב הישן ע"ש קפלן בעיר העתיקה
פורים שפיל (מיידיש או מגרמניתPurimspiel; משחק פורים או מחזה פורים) הוא מופע היתולי לחג הפורים המתבסס על מגילת אסתר. זוהי למעשה דרמה קומית, שבה שחקנים, לעתים קרובות לא מקצועיים, מופיעים בסגנון הקומדיה דל ארטה. השחקנים מחופשים לגיבורי המגילה כמו מרדכי היהודיאסתר המלכהאחשוורוש והמן

המופע כולל שירים היתוליים, מוזיקה, ריקודים וטקסט קומי. מופעים מסוג זה היו נהוגים בקרב יהודי מזרח אירופה מאז המאה ה-16.  בירושלים היה מופיע עיתון היתולי פורימי בשמות טיפוסיים "אחרדשפן", "חרבונה" או אפילו "ויזתא".
ביום חמישי 21.3.19 יקיים במוזיאון מופע תאטרלי עם דמויות ירושלמיות ,סיור מודרך בתערוכות, הילדים יתחפשו כמו פעם בירושלים וישחקו במשחקים של פעם...

מוזיאון חצר הישוב הישן ע"ש יצחק קפלן נמצא בבית עתיק בן כ- 500 שנה ברובע היהודי בירושלים. המוזיאון מאפשר הצצה נדירה על הווי החיים של אנשי הישוב הישן בירושלים. מבעד לחפצים עולה סיפורם של בעליהם וקורם עור וגידים: על נישואין ולידה, על שמחות ועצב, על התמודדות יומיומית עם קשיי החיים, ההסתפקות במועט והאמונה בבורא עולם.

הישוב היהודי בירושלים במאה ה-19 ובראשית המאה ה-20 היה מעין מיקרוקוסמוס של העולם היהודי. היהודים שהגיעו מקצוות תבל , שימרו מסורות מארצות מוצאם.
יהודי גרמניה הכינו "אוזני המן", יהודי מרוקו- נהגו להכין לחם "עיני המן", יהודי חברון הספרדיים נהגו להכין "שיני המן", ויהודי יוון הכינו  "שערות המן". 

אברהם שושן מספר בספרו "ירושלים שלי" על ההכנות לפורים בקרב הילדים בראשית המאה ה-20:
"אנו הילדים כבר ספרנו את הימים עד פורים מיד עם צאת ימי החנוכה. החילונו לתכנן את דמות "הצורה"-המסכה שהיתה עשויה נייר או קרטון המכסה את הפנים ומשנה צורתם. היו נערים בעלי ידיים מאומנות שהמציאו מיני "רעשנים" אשר לקולם תצילנה אזניים". אקדחי שעשועים הופיעו למכירה וגם כדורי אבק שריפה עטופי בד נראו בחנויות. הרבה תאונות קרו מחמת אביזרי המשחית ממולאי חומר נפץ. כל מקום שהתכנסו ילדים היה שם מפגן של רעש והמולה –יריות ונפץ".



מוזיאון חצר היישוב הישן, רחוב אור החיים 6 העיר העתיקה ירושלים
יום חמישי   21.3.19 י"ד אדר תשע"ט בשעה 10:00 (עד 13:00)
מחיר למשפחה: 40 שקלים 
הרשמה מראש בטלפון:02-6276319,052-4002478



פורים קרקסי במדעטק

מדעטק, המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל בחיפה, מציע לכבוד חג  הפורים, סדנאות מדעיות שמחות ויצירתיות באווירת קרקס בנושא קרקס עם חוויות מפתיעות.

הפעילויות המיוחדות לפורים במדעטק, ייכללו הדרכה במוצגי ה"קרקס" בפארק המדע – רכיבה על גבי חד אופן על כבל, יו-יו אנושי ונדנדת האינסוף, סדנאות לימוד והתנסות  בג'אגלניג וסדנת יצירה פורימית-מדעית.

שעות פעילות המוזיאון בפורים:
יום רביעי 20.3 בשעות 10.00-17.00
יום חמישי 21.3 בשעות 10.00-18.00
יום שישי 22.3 בשעות 10.00-15.00
יום שבת 23.3 בשעות 10.00-18.00


מחירים:
ילד עד גיל 5: חינם (בהצגת ת.ז. וספח של אחד ההורים).
מגיל חמש ומעלה:89 ₪ לאדם, לרוכשים באתר: 65 ₪ לאדם.
 מנוי שנתי משפחתי: 440 ש"ח , הנחה מיוחדת לרוכשים באתר .


מבצע מיוחד לסבא וסבתא שמגיעים עם הנכדים למדעטק: הכניסה לסבים במחיר 10 ₪ בלבד לאדם.


*מבצע סבתא-סבא וסדנאות הג'אגלינג יתקיימו בתאריכים בימים חמישי-שבת 21-23.3.2019.

כתובת: שמריהו לוין 25, הדר הכרמל, חיפה.    
מידע נוסף והזמנת  כרטיסים מראש בטל. 8614444 – 04.
או באתר:. http://www.madatech.org.il



חגיגת פורים מתובלת ב"חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית

"חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מזמינה אתכם לחגיגת פורים מתובלת בשדות התבלינים בתאריכים 20-23.3.19 בין השעות 10:00-16:00.

סדנאות יצירה לפורים (10:00-15:00):
·         סדנת מרציפן - במהלך הסדנא ניצור מרציפן משקדים טבעיים. בעזרת פירות יבשים, קקאו וחליטות נצבע את המרציפן ונפסל ממנו ליצנים, חיות, פירות ועוד.
·         סדנת מסכות ורעשנים מתבלינים- נצבע מסכות ורעשנים בעזרת תבלינים, עשבי תיבול וקטניות.
מחיר: סדנא בודדת 25 ₪, שתי סדנאות: 40 ₪ 

סיור בטרקטור לשדות התבלינים (11:00-14:00) ביום שבת בלבד:
נתחפש לחקלאים ונצא בעגלת הטרקטור לשדות התבלינים. נלמד על הגידולים השונים ונכין זר עשבי תיבול לייבוש בייתי.
משך הסיור: כ-45 דקות
מחיר: 30 ₪  

סיור רגלי לשדות התבלינים (12:00) - ללא תשלום
סיור מרתק בשדות התבלינים של החווה, בהנחיית מדריכי החווה. במהלך הסיור נכיר את החווה וההיסטוריה שלה, נעבור בין הגידולים השונים ונכיר את הסגולות הרפואיות והשימושים השונים שניתן להפיק מכל אחד מהצמחים.


הכורכום שהתחפש לכמון - כתב חידה – ללא תשלום
דפי צביעה לקטנטנים – ללא תשלום

במהלך כל היום:
·         משלוחי מנות מן הטבע – מגוון מארזים חגיגיים ובריאים.
·         מטבח טעימות עשיר- מגוון ענק של חלבות, טחינות מתובלות, לדר ממולא ועוד.
·         בית קפה - המגיש מאפים חמים מהטאבון, מרקים, קפה, חליטות ועוד (בשישי שבת בלבד)
·         דרך הבירה עם בירות ישראליות טריות והמלבי המפורסם שלנו (בשישי שבת בלבד).


הפעילויות יתקיימו בבית לחם הגלילית. טל' 04-9533405 www.derech-hatavlinim.co.il



אירועי פורים במוזיאוני אשדוד
השנה בפורים יתקיימו מגוון פעילויות מקוריות לכל המשפחה במוסדות האמנות באשדוד, הכוללות סדנת יצירת מסיכות של גיבורי על ומשחק לוטו גיבורי על, סדנת יצירת כריות אישיות מעוצבות, פעילויות בנושא איכות הסביבה, הכנת פסלים מגבס וחומרים נוספים ועוד הרבה פעילויות מהנות לכל המשפחה

בימים חמישי- שישי ה-21-22.3.19  ב"צוללת הירוקה" ובמוזיאון אשדוד לאמנות ובימים חמישי- שבת ה-21-23.3  במוזיאון לתרבות הפלשתים ע"ש קורין ממן.

בפורים השנה יתקיימו שלל פעילויות מהנות ומקוריות לכל המשפחה ב"צוללת הירוקה" ,במוזיאון אשדוד לאמנות ובמוזאון לתרבות הפלשתים ע"ש קורין ממן.

במוזאון לתרבות הפלשתים ע"ש קורין ממן תתקיים הפעילות "מאיירון אייג' לאיירון מן" בנושא גיבורי על. המשתתפים בפעילות יצאו למסע הרפתקאות בתערוכה "עולמם של הפלשתים" בו יעברו דרך כנען, מצרים ויוון ובעזרת חידות ומשימות יגלו מי היו גיבורי העל בתקופות הקודמות ומה היה כוחם. בנוסף יערך משחק לוטו "גיבורי על מאז ועד היום", במהלכו יגלו המשתתפים מה הקשר בין שמשון הגיבור לבין קפטן אמריקה, בין גליית הפלשתי לבין איירון מן ובאט מן, בין האל המצרי הורוס לבין ספיידרמן, צבי הנינג'ה והפנתר השחור, בין הרקולס, הגיבור היווני לבין וונדר וומן. הפעילות כוללת גם ביקור בתערוכה "אוספים אוספים" המוצגת במוזאון (תאריך נעילה ב- 24/3), בה מוצג בין היתר אוסף מסיכות שבטיות. המשתתפים בפעילות יחשפו לסיפורים מרתקים על טקסים שבטיים הכוללים סיפורים על אנשים שקיבלו  כוחות על ממסכה שעטו על פניהם. הילדים יכינו בעצמם מסיכות של גיבורי על ואולי יקבלו גם הם כוחות על.
הפעילות תתקיים בימים ה-שבת, 21-23.3.

ב"צוללת הירוקה" תתקיים הפעילות "תופרים את פורים- כריות מתחפשות", הכוללת סדנת יצירה בה יכינו המשתתפים מבדים משומשים, כרית אישית מעוצבת. מתחם ה"צוללת הירוקה" היושב במוזיאון אשדוד לאמנות,  מציע מגוון פעילויות בנושא איכות הסביבה, שבמרכזן חיפוש אחר פתרונות לבעיית הצריכה המוגברת עמה מתמודדת הסביבה
הפעילות כוללות סיור ב"צוללת הירוקה" וגילוי האתגרים העומדים בפני כדור הארץ באמצעות משחקים אינטראקטיביים בצוללת.  במהלך הסיור בצוללת, יקבלו המשתתפים תשובות לשאלות לאן הולכים הבגדים? מהו המסע שעוברים הבגדים שאנו זורקים או מוסרים? להיכן הם מגיעים? מי לובש אותם מעבר לים ועוד.
הפעילות תתקיים בימים חמישי ושישי ה-21-22.3  בשעות 10:00 ו-12:00

במוזיאון אשדוד לאמנות תתקיים הפעילות "פסלים מציירים", הכוללת סיור מותאם לכל המשפחה בשתי תערוכות המוצגות במוזיאון, בהן יחשפו המשתתפים לעולמם של שני אמנים ישראלים צעירים: בתערוכה של גיא זגורסקי המציגה פסלים בתנועה, יגלו המשתתפים את הקסם של האמנות הקינטית, בנוסף יבקרו בתערוכה של האמן ישראל קבלה המייצר בעצמו את הצבעים שהוא מצייר. בהשראת התערוכות תערך סדנת יצירה בה יפסלו המשתתפים בעצמם פסלים מצחיקים ושובבים העשויים מגבס וחומרים אחרים, בשילוב עפרונות, מכחולים, גירים ועוד, והפסלים לבסוף יהפכו בעצמם לכלי ציור שונים, איתם יוכלו הילדים לצייר. 
הפעילות תתקיים בימים חמישי ושישי ה21-22.3 בשעה 11:00 ובשעה 12:00



חגיגת פורים בקניון "אייס מול" באילת
יום שישי 22.3.2019

החלקה על הקרח חינם למי שמגיע בתחפושת מלאה

קניון "אייס מול" באילת, שבו אטרקציות רבות ובהן משטח החלקה אולימפי על הקרח, מזמין את כולם ליהנות מהפנינג פורימי שמח וססגוני:
·        כל מי שיגיע בתחפושת מלאה יוכל להחליק על הקרח חינם!
·     הפעלות של הילדים במגוון משחקים ופעילויות: כדורגל, קליעה למטרה, פריזבי, משיכת חבל, קפיצה בשקים, איפור פנים, קעקועי נצנצים, בלוני צורות ועוד.
·        הרקדה שמחה וקצבית - לכל המשפחה
·        סדנת תיפוף והקשה
·        הופעה של להקת שחפים – עם שירי פורים שמחים
·        תחרות תחפושות נושאת פרסים

הפעילויות יתקיימו ביום שישי 22.3.19, בין השעות 12:00 – 15:00.
הכניסה לקניון והחניה חינם.
לפרטים:www.icemalleilat.co.il   ובפייסבוק


← פוסט מפורט שעלה בבלוג על שלל הפעילויות שמציע קניון אייס מול אילת אפשר לקרוא כאן:




פעילות פורים במתחם המוזאונים בבאר שבע

במהלך חופשת פורים בתאריכים 20-22.03.19

מצפות בכל אחד מהימים הדרכות לכל המשפחה בחינם וסדנאות יצירה מגוונת בתשלום בנושאים הקשורים לתערוכות המוצגות במתחם.
ההדרכות יתקיימו בשעות: 10:30 במוזאון הנגב לאמנות וב- 12:00 במוזאון לתרבות האסלם ועמי המזרח.
*ההדרכות ניתנות חינם למשלמים כרטיס כניסה למוזאון.

סדנאות היצירה ישתנו מידי יום ומתאימות לילידים ונוער בגילאים 14-4 . הן יתקיימו בשעות 11:15, 12:45 
ובכל סדנא שתי תחנות.


פירוט סדנאות המהנות שהכינו במיוחד לפורים:

יום רביעי 20.03:
·         בעקבות הקו של אנה טיכו - קולאז' קווים, הפעילות: יצירת קולאז'. העתקת יצירות  של טיכו בעזרת דף קופי על בריסטול.
הוספה של כתמים בעזרת צבעי מים, הדבקת קווים מזרדים, שיפודים וצמר.
·         רקמה בטורקיה המסורתית והיום- יצירת רקמה שהופכת לתיק. הפעילות: נארוג רקמה על רשת מפלסטיק בעזרת חוטי צמר,
נקפל את הרקמה ומחברים בצדדים בעזרת חוטי צמר, כך שיבצר תיק, ניתן לחבר רצועות מצמר.

יום חמישי 21.03:
·         מסכות ואמנות- מסכות בלון מנייר. הפעילות: ניפוח בלון ובניית המסכה בעזרת חתיכות נייר צבעוני שנטבול בתמיסה מיוחדת של מים עם דבק. כשהמסכה גמורה ויבשה,
ננפץ את הבלון, צביעה וקישוט של המסכה. ניתן לחבר גומי למסכה.
·         סמלים באמנות הטורקית העכשווית- סדנת רישום בפחם- רישום פוזיטיב ונגטיב. הפעילות: הסבר על עבודה עם פחם ועל ההבדל בין פוזיטיב ונגטיב ויצירת טיוטה-
ניסיון לעבוד עם פחם הסבר על הנחת השבלונות ותחילת העבודה. את היצירה ניתן לקשט בצבעים.

יום שישי 22.03:
·         בעקבות התערוכה "שורשים וצמיחה" יצירה בנגזרות נייר.  הפעילות: הסבר על נגזרות נייר
 העתקת שבלונות והתחלת תהליך הגזירה. את הנגזרות נשלב ליצירת יצירה תלת ממדית.
·         מחקר הקו של נועם רבינוביץ- יצירת תצריב וקולאז'. הפעילות: הסבר על תצריב וחריטה, ניקח צילום של יצירה מתוך התערוכה ונניח על קרטון ביצוע, את היצירה נעתיק בעזרת חריטה. כל פעם נזיז קצת ונחרוט שוב פעם עד למילוי חלקי או מלא של הדף. על השכבה הזו מוסיפים כתמים בעזרת צבעי מים.

התשלום לסדנאות:
למבקר במוזאון: 15 ש"ח כרטיס חד פעמי לסדנא
ללא ביקור במוזאון: 25 ש"ח כרטיס חד פעמי לסדנא
כרטיסיה לשלושת הימים: 50 ש"ח- הכרטיסייה מקנה אפשרות כניסה לסדנא אחת ביום.
*המחירים הינם עבור השתתפות ילד\ה בסדנא אחת.






פעילויות נוספות ברחבי הארץ ללא עלות:

קרנבל בבאר יעקב
מה: הפנינג פורים ססגוני ושמח במיוחד עם ביתני יריד ענקיים שיכלול בין היתר עמדות משחק פורימיות נושאות פרסים, כמו קליעה למטרה, חץ וקשת, הפלת פחיות, קליעת טבעות, בול קליעה ועוד. בנוסף, במקום יתקיימו סדנאות יצירה מגוונות ומיוחדות לכל המשפחה, עם מגוון רחב של חומרים ואלמנטים שונים, בהן הילדים יתחדשו בכובעי ליצן ענקיים, מסכות ורעשנים, אותם ייקחו למזכרת ויוכלו ליהנות מהם לפי מסורת החג. הכניסה וההשתתפות בחינם.

מתי: יום חמישי ה-21.3.19 בין השעות 16:00 ועד 20:00.
איפה: קניון באר יעקב: רחוב שא-נס 17, באר יעקב.
חינם



מסיבת פורים בסימן ברייקדאנס ביבנה
מה: מסיבת רחוב שתצדיע לתרבות הברייקדאנס וההיפ-הופ בישראל, עם דיג'יי שיתקלט בלייב, מופע של ראפר, תחרות תחפושות נושאת פרסים, מופע הברייקדאנס המקצועי של "אריות ציון", רקדני "פריסטייל פסטיגל 2018", ולאחריו יתקיים ריקוד המוני בסגנון "פלאש מוב", בשיתוף הקהל. מבקרי ההפנינג ייהנו גם ממופע חגיגי של המרכז לאומניות הרחוב היפ הופ עם אנימלי (מלי חיניץ). במקום יוצב דוכן איפור מקצועי, שיכניס את החוגגים לאווירת החג. מכבי שירותי בריאות יציבו עמדת תחפושות לילדים של רופא, פרגוד וצלם מגנטים, מאפרת שתאפר את הילדים ותעשה קעקועים לבחירת הילדים.

מתי: ביום שישי ה-22.3.19 בין השעות 10:00-13:00.
איפה: רוגובין יבנה, רחוב הדוגית 16, השכונה הירוקה, יבנה.
חינם



בית הממתקים של עמי ותמי בירושלים
מה: המכשפה של עמי ותמי תזמין את הילדים להיכנס לביתה המפורסם, שם תחלק להם ממתקים ואף תעלה מופע היתולי. במקום יופיעו גם כוכבי הילדים יותם ומיקה ויעלו עם שירי חג, מוזיקה, ריקודים, משחקים עם הקהל ותחרות תחפושות נושאת פרסים. לאורך כל שעות הפעילות יתקיים הפנינג פורימי עם מגוון מתחמי פעילות, כמו אמן בלונים, אמן קביים, עמדת איורי פנים ודוכן צילום מגנטים.

מתי: ביום שלישי ה-19.3.19 בין השעות 16:00-18:30.
איפה: קניון לב הפסגה, שדרות משה דיין 106, פסגת זאב, ירושלים.
חינם



בעפולה חוגגים את פורים עם טום וג'רי
מה: פסטיבל פורים יוקדש לדמויות האהובות טום וג'רי, עם מגוון מתחמי פעילות וסדנאות יצירה, כמו עמדת איפור פורימית, בלונאי בדמות ליצן קרקס יחלק בלונים צבעוניים, סדנת יצירת מסיכות ויצירות באווירת החג ועמדת צילום לכל המשפחה כשברקע הדמויות האהובות של טום וג'רי. בשעה 18:00 יתקיים המופע המוזיקלי שיארח את טום וג'רי בשירים מוכרים, שבסופו תתקיים תחרות תחפושות נושאת פרסים.

מתי: ביום חמישי ה-21.3.19, בין השעות 16:00-19:00.
איפה: קניון העמקים: רחוב יהושע חנקין 14, עפולה.
חינם.



עליסה בארץ הפלאות מגיעה לאשקלון
מה: מסיבה בהשראת סיפור הילדים האהוב עליסה בארץ הפלאות, עם מגוון פעילויות מהנות לילדים, כמו פינת איפור מקצועי, פינת קעקועים עם דמויות מהספר, עמדת צילומי מגנט ועמדת יצירה להכנת מסכות בקונספט של עליסה בארץ הפלאות.

מתי: ביום חמישי ה-21.3.19, בין השעות 11:00 ועד 13:30.
איפה: קניון חוצות אשקלון: שד' בן גוריון, רחוב נח"ל 1, אשקלון.
חינם



כוכבי מפרץ ההרפתקאות כובשים את מעלה אדומים
מה: כוכבי ערוץ ניקולודיאון ישעשעו את ילדי מעלה אדומים, שייהנו מהפנינג עם עמדת איפור מקצועית, עמדת קליעת צמות, עמדת קעקועים זמניים והפתעות נוספות. גולת הכותרת של היום תתקיים בשעה 11:30, בהופעתם של גיבורי "מפרץ ההרפתקאות". מיד לאחר סיום ההופעה, הילדים יוכלו להצטלם עם גיבוריהם בעמדת צילום מיוחדת.

מתי: ביום שישי ה-22.3.19, בין השעות 10:00 עד 13:00.
איפה: המרכז של קרסו במעלה אדומים: רחוב הרכס 31, מעלה אדומים.
 חינם



פורים מהאגדות ביבנה
מה: הפנינג ססגוני וקסום בהשראת עולם האגדות הקסום. במתחם יפעלו מספר עמדות הפעלה אינטראקטיביות ומהנות במיוחד, כמו עמדת קריקטורות באווירת רובין הוד, בעמדת צילום מהאגדות משפחות וילדים יוכלו להגיע להצטלם מחופשים ויקבלו מגנט למזכרת, בעמדת האיפור המקצועי הילדים והוריהם יוכלו להתאפר ולהפוך לכל דמות שירצו. בנוסף, במקום תתקיים לאורך כל שעות הפעילות במה פעילה בקונספט של "במה ושבעה תפוחים" באווירת שלגיה עם תחרות תחפושות נושאת פרסים.

מתי: ביום שלישי ה-19.3.19, בין השעות 16:00 עד 19:00.
איפה: המרכז של קרסו ביבנה, רחוב הנחשול 22, יבנה הירוקה.
חינם



הפנינג תיאטרון רחוב באבן יהודה
מה: אמני תיאטרון רחוב מוכשרים יתפעלו מתחמי פעילות, שמוקד כל מתחם יוקדש לאמנות רחוב מרתקים, כמו אמנית בועות סבון, שתוך כדי שירתה תפריח בועות סבון לנגד עיניי הקהל, מתחם של פסל חי עם דמות תיאטרלית המנגנת בכינור ומסתובבת בין החוגגים. גם רוכלת החלומות תהפנט את הקהל, שתפזר מרשמים להגשמת חלומות. במקום גם תקפץ דמות על קביים שתבדר את הילדים בסלטות מפתיעות.

מתי: ביום שישי ה-22.3.19 החל מהשעה 10:00 ועד 13:00.
איפה: המרכז של קרסו, רחוב המייסדים 62 פינת ההסתדרות, אבן יהודה.
חינם.



מהפסטיגל לנתניה
מה: מסיבת הרחוב הענקית של נתניה תארח את הרכב "אריות ציון", רקדני "פריסטייל פסטיגל 2018", שיעלו עם מופע ברייקדאנס מיוחד, בליווי ראפר ודיג'יי במוזיקה חיה, שמיד לאחריו הילדים יוזמנו להצטלם עם הכוכבים האהובים. במקום תתקיים גם תחרות תחפושות נושאת פרסים וכן עמדת קעקועים לבחירת הילדים, באדיבות מכבי שירותי בריאות.

מתי: יום רביעי ה-20.3.19 בין השעות 16:00-19:00.
איפה: מרכז הקניות אלון קריית השרון, רחוב טום לנטוס 26, קריית השרון, נתניה.
חינם.



אנה זק והלוני טונס מסתערים על נהריה

מה: אנה זק תכבוש את בנות ובני הנוער בנהריה והסביבה ביום רביעי ה-20.3.19 בשעה 18:00, עם מופע שירים וריקודים אנרגטי במיוחד. למחרת, ביום חמישי ה-21.3.19 בין השעות 10:30 ועד 16:00 יתקיים הפנינג עם החברים מלוני טונס, במהלכו יופעלו במקום עמדת איפור, עמדת יצירת מסכות לוני טונס, מתחם ג'אגלינג ודמויות שטח של לוני טונס יצטלמו לסלפי למזכרת עם כל דורש, תחרות תחפושות נושאת פרסים, והפעלה בשילוב הדמויות האהובות.
מתי: בימים רביעי וחמישי ה-20-21.3.19.
איפה: קניון נהריה, רחוב האירית 2, נהריה.

חינם.


 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...