יום ראשון, 10 במרץ 2019

פעילויות בחו"ה פסח 2019




מגוון אירועי פסח לכל המשפחה באזור המרכז:

GAMERZ 2019

פסטיבל הגיימינג של המדינה חוזר ובגדול - יותר משחקים, יותר כוכבים, יותר טכנולוגיה ויותר מהכל!

בעקבות הצלחתו המסחררת בשנה שעברה, עם כ-25 אלף מבקרים, קבוצת בלוסטון תפיק גם השנה את GAMERZ 2019-   פסטיבל הגיימינג, הטכנולוגיה והגאדג'טים הגדול של ישראל. 
הפסטיבל ייערך בחול המועד פסח ויתמקם הפעם בהאנגר 11 המורחב בנמל תל אביב ויציע לקהל הרחב 4 ימים מלאים בחוויות והרפתקאות מעולם הטכנולוגיה ויפנה למגוון רחב של קהלים - צעירים ומבוגרים נשים וגברים, גיימרים מקצוענים וחובבי טכנולוגיה.

המבקרים יזכו להתנסות במשחקים החדשים ביותר בשוק וגם בכאלה שטרם יצאו לשוק, להטיס רחפנים מתקדמים, להיכנס לעולמות הייחודים שמציעה טכנולוגית ה-  VRולהיפגש עם כוכבי הרשת האהובים עליהם.


השנה, מתארחים כמה מהגופים החשובים והמעניינים בתחום כדוגמת סוני פליסטיישן, אקס-בוקס ו"פלייקון"; חברת  HPעם מכולת גיימינג עתידנית, DELL ועוד חברות מובילות כמו RAZER חברת הציוד ההיקפי המובילה בעולם, LOGITECH והמון המון יוטיוברים וגיימרים שכולכם אוהבים, כל אלה יספקו לחובבי המשחקים וההרפקאות את החוויה האולטימטיבית.
במשך ארבעה ימים (21-14 באפריל), יכנסו המבקרים לעולם מקביל, הכולל, טכנולוגיות ייחודיות, מכולת גיימינג עתידנית; מאות עמדות משחקי קונסולה ו PC; יוטיוברים וגיימרים מוכרים; טכנולוגיות VR מתקדמות, רחפנים משוכללים; משחקי רטרו וכן זירות ESPORT  נושאות פרסים שיתמקדו בספורט אלקטרוני.

פסטיבל GAMERZ מופק ומשווק על ידי קבוצת בלוסטון, בבעלותם של גיא בסר ושי מור יוסף. קבוצת בלוסטון נחשבת לאחת מחברות ההפקה הגדולות בישראל ומספקת שירות מקיף של 360 מעלות הכוללים: מופעים בינלאומיים, הפקת אירועים עסקיים/פרטיים, קריאייטיב, מיתוג, שירותי תוכן, עיצוב, פרסום, גיוס חסויות, שירותי ניו מדיה, סטודנטים, ופעילויות קידום מכירות.


פסטיבל GAMERZ 21-24/4/2019 חול המועד פסח, האנגר 11 נמל תל אביב.  
סבב בוקר מ-9:30 עד 13:30 וסבב צהריים מ-14:00 עד 18:00. 
מחיר כרטיס כניסה לסבב: 99 ש"ח 
מכיר כרטיס VIP הכולל מפגשי מעריצים עם כוכבי רשת: 139 ₪ 
כרטיסים ניתן להשיג https://gamerz.co.il

חול המועד פסח 21-24/4/2019
האנגר 11 מורחב, נמל תל אביב

(תמונות: אוראל סברן)

*



בחזרה לעידן הקרח

תערוכה חדשה במוזיאון האדם והחי בפארק הלאומי ר"ג


מוזיאון האדם והחי יארח החל מפסח הקרוב את התערוכה הבינלאומית "בחזרה לעידן הקרח" העוסקת בעידן הקרח – מימי הממותות ודב המערות ועד להתחממות הגלובלית.
12 דגמים רובוטים ענקיים ימוקמו על מחצית משטח המוזיאון וכן בגינת הקקטוסים הסמוכה ובאיזור שיוכשר לכך במיוחד מאחורי המוזיאון. 


בין דגמי החיות האינטראקטיבים (מגיבים לתזוזה של המבקרים) חיות עידן הקרח מכל העולם – הטיגריס השנחרבי, המגתריום – עצלן בגובה 6 מטרים! דב המערות העצום, האייל האירי שרוחב קרניו 3 מטרים, ארמדיל ענק משוריין, ביזון ענק, ממותות ועוד. 


בתערוכה עמדות אינטראקטיביות הנוגעות לתקופות אקלימיות שונות של כדור הארץ, העתקים של ממצאים מקוריים מתקופת הקרח ועוד. 


התערוכה נוגעת כמובן בחיים בכדור הארץ בתקופת עידן הקרח ובבני האדם שחיו בו באותה התקופה. "התערוכה שוכנת בסמוך לתצוגה שלנו על האדם והקדמון וזו סביבה אידיאלית עבורה", אומרת מנהלת המוזיאון, דורית ווליניץ.
התערוכה עוסקת גם בנושא נושא המחזור האקלימי של כדור הארץ בין התחממות להתקררות ואת ההשפעה של האדם על האקלים ומה אנחנו יכולים לעשות כדי לשנות זאת.


מה עוד בתערוכה?
"לגעת בקרח"- קיר קרח ענקי בו ניתן לגעת בקרח ולחוש את הקור, לצפות בסרטונים של שבירת קרחונים ענקיים, לשחק "בקרח" בעמדות האינטראקטיביות ועוד.
חווית גילוי וחפירה של עצמות ממותה מתוך האדמה - מתחם חפירה פליאונטולוגי. חווית חפירה ייחודית לילדים לגילוי עצמות ממותה פרה- היסטורית.
"עולם מתחמם" - שינוי האקלים העולמי.
ההתחממות הגלובלית הינה היבט אחד של שינוי האקלים. מה ניתן לעשות כנגד ההתחממות הגלובלית? עמדות אינטראקטיביות ואפשרות לעשות שינוי בעצמכם.




פסח תשע"ט– סוכות תש"פ, הפתיחה ב- 14.4 
מוזיאון האדם והחי הפארק הלאומי רמת- גן טלפון 6315010 - 03  
מכירת כרטיסים דרך איוונטים.  
אוצר התערוכה: פביו פרכטנברג Grupo Cultural Exhibitions



*




אוטומוטור 2019


תערוכת המכוניות והאופנועים של ישראל חוגגת 31 שנים בהשקעת ענק ובאווירה של אירוע על עמוס ב-Super Cars, באופנועים נדירים ובטכנולוגיות ואביזרים

בנוסף למופעים מוטוריים נועזים ששטחם הוכפל ועוצב באופן שונה וחדשני השנה, יהיו הפעלות למשפחה ומופעי בידור בסגנון "גוט טאלנט" בכל האולמות, שיסחפו את הקהל לתחושה יוקרתית וחווייתית שלא הושקעה כמוה עד היום בישראל.

אולם מיוחד יוקצה לאופנועים איכותיים בהזמנה מיוחדת וביתן ייעודי למכירת טכנולוגיות חדשות ואבזרים. צה"ל יציג כלים משוריינים ואמצעי לחימה, נגמ"ש האיתן ייחשף בפעם הראשונה לציבור הרחב, כמו כן יוצגו מספר רב של מפלצות ה-4X4 המשוגעות ביותר בישראל.


תערוכת המכוניות והאופנועים תציג סופר קארס ומגה קארס ממותגי העל הנחשקים, הנדירים והיוקרתיים בעולם במגוון אולמות ענק ממוזגים, ממכוניות בשווי של מיליוני ש"ח, דרך תצוגת ענק של הארלי דוידסון, תצוגת אופנועים מדהימים ויקרים בהזמנה מיוחדת ועד סדנאות שדרוג הרכב שיציגו שיפורים עיצוביים נדירים כמו בסדרות הטלוויזיה בחו"ל. השנה צה"ל יחשוף לראשונה את נגמ"ש האיתן – הממוגן התקדם בעולם וכן תתקיים תצוגה מיוחדת של מד"א שתכלול חמ"ל, רכבים, אמצעים מיוחדים והילדים יוכלו ללבוש מדי מד"א ולהשתמש בציוד.


השנה יהיו הרבה מאוד כוכבי תערוכה יקרים, איכותיים, נדירים, עתירי כוחות סוס וביצועים, אבל מה שמייחד את אוטומוטור השנה היא תחושת ההשקעה האדירה ואפקט ה-WOW שירגיש הקהל לאורך כל האולמות.

כל המופעים לסוגיהם יוצגו במשך כל היום, בכל הימים, בכל רבע שעה עד 20 דקות. יהיו לפחות 5 מופעים מוטורים שונים בנוסף ל-4 מופעי בידור של להיטים וכישרונות.
שטחי המופעים המוטוריים יוכפלו ומדי רבע שעה יתקיים מופע אחר, כשסך הכל יתקיימו 5 מופעים שונים, בהם: אופנועים ב-Free Style, מוטוקרוס, מכוניות דריפט, מכוניות מרוץ ו-4X4 בשטח ענק ושונה משנים קודמות שיוכשר במיוחד.
סימולטורים ומשחקי VR ישמשו את הקהל במגוון אפשרויות. במקום יהיו גם שטחי מנוחה והפעלות לכל המשפחה. מופעים של אמנים בסגנון של Got Talent יהיו באולמות השונים, כמו מופעי ניגון על לייזרים, ריקוד עם בובות, להקה חיה שתנגן להיטים ואלופי העולם בריקודי סלסה.



שטחי מנוחה ופעילות למשפחות יוקצו לקהל המוזמן להביא וכל ושתייה מהבית.

בעקבות הביקוש וההצלחה המסחררת של שנה שעברה, סדנאות השדרוגים והשיפוצים העיצוביים יגדילו את שטח התצוגה שלהם, שם הקהל יבחן מקרוב את כל החידושים בענף, שזוכה לעדנה, בין היתר בזכות סדרות הטלוויזיה הפופולריות בארה"ב ובישראל בנושא.

באולם הטכנולוגיות יוצגו וימכרו בהנחות ומבצעים מאות מותגים, טכנולוגיות חדשות, מערכות הגנה ובטיחות, חומרי טיפוח לרכב וציפויים מהמתקדמים בעולם, סימולטורים, כלי עבודה, ניווט, ציוד ואבזור לאנשי מקצוע ולקהל הרחב.

הכל בכרטיס אחד: גם תערוכת רכב מפוארת, גם מופעי אקסטרים מוטוריים, מופעי בידור מהפנטים וגם משחקים ופעילויות לכל המשפחה.

המחירים נעים בין 85 ₪ בוועדים, 359 ₪ למשפחה לשני מבוגרים ושני ילדים,
בלאומי קארד 1+1 ב-119 ₪ ושלל מחירי הנחה שכמעט כל הקהל יכול להשיגם.
הכניסה עד גיל 5 - בחינם.

ימי פתיחה 21 עד 24 באפריל כולל
בימים ראשון עד רביעי במשך ארבעה ימים משעה 9:30 ועד 20:00

חוה"מ פסח, 21-24 באפריל 2019, אקספו, מרכז הירידים, גני התערוכה ת"א

המלצות מארגני התערוכה:
על מנת להימנע מפקקים מאוד כדאי להגיע ברכבת מכל רחבי הארץ לתחנת הרכבת "אוניברסיטה-מרכז הירידים" הנמצאת כ-100 מטר מהכניסה לתערוכה. מומלץ לחנות בחניוני גני יהושוע, חניוני הדרייב אין, אולם הספורט החדש וחניוני הדר יוסף.

לרכישה מראש החל מעכשיו אפשר לפנות לאתר ו\או אפליקצית איוונטים
www.eventim.co.il או לטלפון 9066*
רכישת כרטיסים בזמן התערוכה אפשרית בקופות התערוכה ללא הגבלה.

האתר הרשמי של התערוכה: http://www.ravmotor.co.il

*


פסטיבל קופיקו בפארק
הפנינג משפחתי וחוויתי הכולל הפעלות של קופיקו ומופע מרכזי של הקוף הכי אהוב במדינה.

הפנינג חוויתי הכולל:
פעילויות מגוונות ביניהם: פעילויות ואטרקציות מאתגרות, עמדות יצירה, פינות זולה, מתחם ג'ימבורי, יריד היתולי, מתחמי גרפיטי ענקיים, מתחמי משחק, מופע מרכזי של קופיקו וחברים שיוצג באמפי ועוד המון הפתעות!


חוה"מ פסח,  21.4-24.4, אמפי וואהל, גני יהושע, תל אביב
כרטיס הכניסה כוחו יפה למופע מרכזי אחד ובילוי בשטח הפארק סה"כ כשעתיים (שעה ו-40 דקות)

ניתן להשיג כרטיסים בכל חברות האשראי


כמות הכרטיסים מוגבלת.

מחיר מלא 89 ₪
מועדון שלך 19 ₪, ויזה כאל 39 ₪, לאומי קארד זוג ב89 ₪, ישראכרט 55 ₪, חבר 49 ₪, הסתדרות המורים 49 ₪

דיל בגרו (גרופון) לפסטיבל קופיקו ב-39 שח כאן 


*


קרקס האש והמים


היישר מסיבוב הופעות בקרקסי העולם מגיע לישראל בפסח הקרוב קרקס האש והמים!
חוויה קרקסית עוצרת נשימה אשר אף אחד בקהל לא יישאר אדיש אליה.
אש, מים, להטוטים מעולם אחר, אקרובטיקה מטורפת, מופעי אוויר סוחפים ועוד..


חוה"מ פסח 20.4-27.4
שעות: 10:00, 15:30,18:00,12:45
אוהל היכל הקרקס בכפר הירוק

אורך המופע: שעה וחצי
* לפני המופע יתקיימו סדנאות קרקס ללא תוספת תשלום – משך הפעילות חצי שעה

 מחיר: 39 ₪- 79 ₪
להזמנת כרטיסים ברלינר הפקות 09-7609090
ניתן להשיג כרטיסים מוזלים בכל וועדי העובדים וחברות האשראי
דיל בגרו (גרופון) לקרקס האשר והמים ב-49 שח כאן 


*


האביב הגיע למרכז מהותי
פעילות מיוחדת לפסח והפנינג אביבי במרכז מהותי

מרכז מהותי מזמין את המבקרים להשתתף בפעילות הדגל של המרכז "זמן מהותי". במיוחד לכבוד הפסח, יוחבאו בתוך בריכת הכדורים מעוררי מחשבה, "אפיקומנים" בצורת מצה. המשתתפים יצטרכו למצוא את האפיקומן שלהם בין הכדורים ולענות על שאלות הכתובות באפיקומן, לדוגמה: מה אני אוהב לעשות בחופש? במה אני פרחתי השנה? ועוד.  דרך השאלות יוכלו המשתתפים לגלות את הכוחות הפנימיים שבהם, את הרצונות והשאיפות ולהתבונן פנימה אל האני שלהם.
בנוסף, יוכלו המבקרים להשתתף בכתב החידה המסקרן "הרפתקה באי" והקטנטנים יוכלו לצפות בהצגה "מסע בארץ האור".
  
פעילויות מהותי:
"זמן מהותי"-
פעילות יחידה במינה בה המשתתפים, הורים וילדים, יוצאים למסע בין תחנות החושפות את הייחודיות שבנו. התחנות משלבות טכנולוגיות מעולמם של הילדים: בניית לוח עצמי באמצעות אפליקציה ייחודית, קיר קינקט גדול מימדים ועוד. "זמן מהותי" הינה פעילות הדגל של המרכז, המאפשרת במהלכה להתרגש, לשתף וללמוד האחד על השני דרך חוויה מקורית ומעניינת.
הפעילות מתאימה לילדי כיתות א-ו.  
משך זמן הסיור: כשעה ורבע
מחיר: 25 ₪ למשתתף

הצגה לקטנטנים "מסע בארץ האור" הצגת יחיד קסומה וערכית המספרת את הסיפור של אור וחברו הטוב, קופי הקוף. יחד הם יוצאים למסע בעקבות מפת אוצר מסתורי. תוך כדי המסע הם לומדים להכיר את עצמם, את הייחודיות שלהם ואת היופי בשיתוף פעולה. בהצגה משולבות משימות והפעלות המזמנות אפשרות לביטוי עצמי. לאחר ההצגה תתקיים פעילות יצירה בעקבות הסיפור.
הפעילות מתאימה לילדי גן בגילאי 4-6.
משך הפעילות: כשעה
מחיר: 25 ₪ לילד 10 שקלים למבוגר

הרפתקה באי-
בין העצים, החופים, החיות וההרים מסתתרות חידות מסקרנות, משימות מגוונות ומפה מסתורית ומיוחדת במינה! בעזרת כתב חידה יוצא דופן יפגשו הילדים עם אתגרים מסקרנים ועם ערכים, חלומות ושאיפות.
הפעילות מתאימה לילדי כיתות א-ו.
משך הפעילות: כשעה ורבע
מחיר: 25 ₪ לילד , 10 שקלים למבוגר

בין הפעילויות מוזמנים המבקרים ליהנות מהפנינג אביבי שהופך את זמן ההמתנה למשמעותי ומהנה: גלגל השאלות עליו מספר שאלות שונות להכרות עם עצמי לדוגמת: מה החלום שלי? מה מצחיק אותי? במה אני גאה?. בנוסף,  על גבי קיר מגנטים גדול , יוכלו הילדים ליצור צורות חופשיות, לצד משחקים נוספים, עמדת לגו, יצירה ועוד.

למזמינים שני כרטיסי ילדים לאותה הפעילות יינתנו 10% הנחה. מי שרוצה ליהנות ממהותי במלואו יוכל לרכוש מראש כרטיס משולב לשתי פעילויות: פעילות חוויתית במרכז + הרפתקה באי- 50 שח לילד ו-35 שח למבוגר.
מרכז מהותי יהיה פתוח למבקרים במהלך חופשת הפסח בימים שישי ושבת 12-13/4 בין השעות 10:00-14:00 ובחול המועד 21-25/4  בין השעות 10:00-17:00  
יש להתעדכן באתר בשעות הפעילות המדויקות, הביקור בתיאום מראש בטלפון
 03-7181333  או באתר: www.mahuti.co.il
כתובת: מרכז מהותי, רח' שאול המלך 21, תל אביב (ברחבת  הקאמרי).

← מוזמנים לקרוא כאן פוסט על ביקור במרכז מהותי שעלה בבלוג: 
https://hamigvan.blogspot.com/2016/08/mahuti.html


*


חגיגה בלשית בחוה"מ פסח במוזאון ראשון לציון

מוזאון ראשון לציון ומשרד התרבות מזמינים אתכם לצאת למסע הרפתקאות בלשי בעקבות סודות המושבה.
במסגרת ההפנינג יוזמנו הילדים לצאת למסע היסטורי המתחיל בפנקס עתיק של החולם הראשון, יפגשו בדרך דמויות ציוריות מחיי המושבה, יקבלו רמזים מנגן הרחוב וארטיק מהקיוסקאי במטרה לגלות למי שייך הפנקס ומה הוא מנסה להגיד להם וגם יצטלמו עם דמויות מראשית ימי המושבה.
 משחק המשפחות החוויתי יאפשר לילדים לגלות את ההרגלים שהופכים חולמים למגשימים, ודרך ההיסטוריה של המושבה המרתקת להבין גם משהו על חייהם וחלומותיהם.
הכניסה חופשית

"הפנקס הסודי"- מרחב בריחה בלשי, יתקיים בחוה"מ פסח בין התאריכים 21-23 באפריל במוזאון ראשון לציון, ליבה ההיסטורי של העיר.
במסגרת ההפנינג יוזמנו הילדים לצאת למסע היסטורי המתחיל בפנקסו של החולם הראשון, שנמצא במקרה במוזיאון. בדרך יפגשו הילדים דמויות ציוריות מחיי המושבה, יקבלו רמזים מנגן הרחוב וארטיק מהקיוסקאי הנושן במטרה  לגלות של מי הפנקס ומה הוא מנסה להגיד לנו.  אם יצליחו הילדים לגלות את סוד הפנקס ולהגיע לכותבו הם יגלו את הצופן של החולמים הגדולים של המושבה ויוכלו לקחת קצת השראה לחייהם.
ראשון  לציון הוא המקום בו חולמים גדולים הפכו חלומות למציאות. בראשון לציון יסדו את הקרן הקיימת לישראל, דגל ישראל עוצב והונף בה לראשונה ואפילו המנון "התקווה" נוצר בה.

אז מה מיוחד בה בעיר הזאת שמאפשרת להפוך חלום למציאות? איך הופכים חלומות למציאות?
מה התכונות שצריכים חולמים ? מה אפשר ללמוד על חלומות מכאלה שחלמו והגשימו בעבר בעיר?
משחק המשפחות החוויתי יאפשר לילדים לגלות את ההרגלים שהופכים חולמים למגשימים, ודרך ההיסטוריה של המושבה המרתקת להבין גם משהו על החיים והחלומות שלהם.

הפעילות מתאימה לילדים מגילאי 6 ומעלה (או לגילאים צעירים יותר בסיוע ההורים)
אירועי הפנקס הסודי יתקיימו בימים ראשון, שני ושלישי בין התאריכים 21-23 באפריל
בין השעות 10:00-14:00  
הכניסה חופשית- הציבור מוזמן!
לפרטים: מוזאון ראשון לציון אחד העם 2 ראשון לציון
טלפון: 03-9598890, 03-9598862


*


מכת הבלונים 2 שתנחת על דיזנגוף סנטר

בעקבות ההצלחה שנחל פסטיבל הבלונים הענק בשנה שעברה, שמשך לא פחות מ-200,000 איש במהלכו, דיזנגוף סנטר נענה לבקשת המבקרים ויחזיר בפסח הקרוב את "מכת בלונים 2", בין התאריכים 21-24.4.19.
25,000 בלונים ישובצו במיצגי ענק בהשראת עולמות התוכן של העולם התת ימי. 
בין המיצגים ניתן יהיה להתרשם מתמנון סגול ענק שיתנשא לגובה של כ-10 מטרים וזרועותיו הענקיים יתפרסו על שטח של כ-40 מטרים, צוללת צהובה בגודל של כ-8 מטרים תזמין ילדים להיכנס פנימה לתצפית תת ימית בה ניתן יהיה לראות את עולם הדגה שיעוצב אף הוא מבלונים ועוד עשרות יצירות ססגוניות מבלונים שידמו את עולם המים הקסום. מיצגי הבלונים ייבנו בעזרת צוות מקצועי של למעלה מ-20 בלונאים, שינפחו עשרות סוגים של בלונים בגדלים שונים. בנוסף, במקום יפעלו סדנאות בלונים אינטראקטיביות, כך שניתן יהיה ליצור בעזרתם צורות רבות. מבקרי ההפנינג יוכלו לרכוש בלונים מיוחדים בחנות קונספט שתפעל במהלך חול המועד. כמו כן, מדי יום בשעה 16:00 יתקיים בבוטיק המעצבים מופע בידור של בלונאי שישעשע את הקהל עם צורות יצירתיות במיוחד. 

פסטיבל הבלונים יסתיים בקול תרועה רמה, כשביום רביעי ה-24.4.19 בשעה 21:00 תתקיים מסיבת פיצוץ הבלונים. כל אורח יקבל קיסם ויוזמן לפוצץ את הבלונים כאוות נפשו.


הכניסה וההשתתפות בכל הפעילויות בחינם.
חוה"מ פסח, 21-24.4.19 בין השעות 11:00-17:00
פסטיבל "מכת בלונים 2" יפעל בין הימים 21-24.4.19 בין השעות 11:00-17:00,
בדיזנגוף סנטר, רחוב דיזנגוף 50, תל אביב. 


*


פסח במרכז מורשת יהדות בבל
אירועי פסח במרכז מורשת יהדות בבל יכללו ביקור בתערוכה החדשה "חכמת הורים באיורים", תשחצים למשפחות בהשראת התערוכה וסדנאות ריקוע חמסה על חמרן לילדים.
בחול המועד פסח מרכז מורשת יהדות בבל, המציע הצצה למורשת המפוארת של יהדות בבל, פותח את שעריו לקהל הרחב ללא תשלום. לצד האגפים הקבועים המציגים בין היתר שחזורים של סמטה מהרובע היהודי, בית כנסת עתיק ופנים בית יהודי טיפוסי, יוכלו המבקרים ליהנות מתערוכה חדשה ומשעשעת המוצגת בימים אלו במוזאון, "חכמת הורים באיורים". התערוכה מחייה באופן ויזואלי את הפתגמים שהיו שגורים בפיהם של יהודי עיראק ומנגישה אותם לקהל ישראלי-עכשווי באמצעות קריקטורות הומוריסטיות.

כמו כן, במסגרת הפעילות תתקיים סדנת ריקוע חמסה על חמרן בעלות של 10 ₪  ותשחצים בהשראת התערוכה "חכמת הורים באיורים" בעלות סמלית של 5 ₪ .


כניסה חינם בחסות בנק הפועלים
תאריכים ושעות פעילות לחול המועד:
ימים א'-ד' 21-24/4/19  בין השעות : 10:00-16:00 הכניסה למוזאון תתאפשר עד השעה 15:00. יום ה'  25/4/19  בין השעות 10:00-13:00
לפרטים נוספים: אתר האינטרנט של האתר: www.babylonjewry.org.il
שד' מרדכי בן פורת 83, אור יהודה

*


פסח 2019 בתיאטרון גשר

תיאטרון גשר מזמין את כל המשפחה ליהנות מהצגות ילדים מקוריות ואיכותיות במהלך חופשת הפסח

'מסעות אודיסאוס'

אבא אודי נוסע לעשרה ימים ומשאיר לבנו טל ספר קסום. "אם תקרא בספר הזה – הזמן יעבור מהר יותר" הוא אומר לו. בספר מסופר על המלך אודיסאוס שיצא למלחמה וניצח. כעת הוא ממהר לשוב הביתה אל אשתו ובנו, אבל דרכו חזרה מתארכת והופכת לאודיסאה – מסע ארוך ורב תלאות. אודיסאוס הגיבור המיתולוגי וחבריו האמיצים עוברים הרפתקאות, חלקן מפחידות, אחרות מצחיקות, וכל הרפתקה היא שיעור, משל או חלום המעלה תהיות. הם נאלצים להתמודד עם קיקלופ ענק וסירנות מפתות, לפתור חידות ולבחור בחירות, לחצות את ממלכת המתים ולהרהר בחיי נצח, ויחד איתם גם הילד הממתין בבית והילדים היושבים בקהל.
בתום ההצגה תתקיים שיחה עם השחקנים והיוצרים.

מומלץ מגיל 5 ומעלה
ההצגה תתקיים בתיאטרון גשר בתאריכים הבאים:
שלישי 23.4.19                  בשעה 11:00
שלישי 23.4.19                בשעה 15:30
משך ההצגה: שעה ורבע ללא הפסקה

כרטיסים ניתן לרכוש בקופת תיאטרון גשר בטל: 5157000– 03
מחיר כרטיס (לפי מיקום):45 ,60, 75 ,85 ₪.

מחזה מאת רועי חן
על פי המיתוס היווני של הומרוס
בימוי: שיר גולדברג


בהשתתפות: גלעד קלטר, נטע שפיגלמן, מיכל ויינברג, אייל אייבשין/סולו גבע, אורי יניב, ויטלי פוקס/אלכסנדר סנדרוביץ, יובל ינאי


גוליבר
לראשונה בעולם הצגת ילדים בטכנולוגיה חדשנית של מציאות רבודה

תיאטרון גשר מביא חווית תיאטרון ראשונה מסוגה בעולם, המשלבת מציאות רבודה Augmented Reality))  עם הופעה חיה על הבמה.
עולם עשיר של אנימציה פוגש שחקנים על בימת התיאטרון ויחד יוצרים חווית מציאות חדשה וקסומה. מדובר בפיתוח ישראלי המביא את המציאות הרבודה (Augmented Reality) לעולם הבמה והתיאטרון ומאפשר לשלב במציאות אנימציה ממוחשבת וחדשנית.
דרך משקפי ה- AR יצפה הקהל בשחקנים על הבמה משחקים ופועלים בעולם של אנימציה מרהיבה העולה על כל דמיון.  טכנולוגיה זו מאפשרת להעצים את חוויית התיאטרון באמצעות שילוב של תפאורה ממוחשבת בטכנולוגיה ייחודית, עם אנימציה איכותית המגשימה את החלומות הפרועים ביותר ומשאירה את הצופים פעורי פה.

ההצגה תתקיים בתיאטרון גשר (שדרות ירושלים 9-יפו) בתאריכים הבאים:
רביעי 24.4.19             בשעה 10:30
רביעי 24.4.19                                    בשעה 13:00
שבת 27.4.19                                     בשעה 10:30
שבת 27.4.19                                     בשעה 13:00
משך ההצגה: כשעה ורבע ללא הפסקה

מומלץ להגיע חצי שעה לפני תחילת ההצגה. לא תתאפשר כניסה למאחרים. ההצגה מתאימה לילדים מגיל 6 ולכל המשפחה. משקפי  AR אינם מתאימים לילדים מתחת לגיל 6

במאי: יבגני אריה
מאת נגה אשכנזי
(בהשראת הספר "מסעי גוליבר" של ג'ונתן סוויפט)
בהשתתפות: דור מיכאלי, נטשה מנור, אפרת ארנון, רות סנדרוביץ/תמר גלוסקה , אייל אייבשין/יונתן לנדסמן.
דמויות מצולמות: אורי יניב, רות רסיוק, פאולו א. מואורה, קארין סרויה, סולו גבע, אלכס סנדרוביץ', חנה פרנקלך
גנרל הליליפוטים (קול): דורון תבורי


מציאות רבודה: ARSHOW

כרטיסים ניתן לרכוש בקופת תיאטרון גשר בטל: 5157000– 03
מחיר כרטיס (לפי מיקום):45 ,60, 75 ,85 ₪.

← מוזמנים לקרוא כאן פוסט על ההצגה "גוליבר" בתיאטרון גשר:
https://hamigvan.blogspot.com/2018/05/gullivergesher.html


*


מילקי חוגג יומולדת 40 ומזמין אתכם לחגיגה חווייתית במתחם מילקי FOREVER  


לרגל חגיגות ה-40 למילקי, המותג האהוב, ייפתח בחוה"מ פסח מתחם מילקי FOREVER, מתחם חווייתי במיוחד, שיכלול: 
קיר טיפוס אתגרי בו ייערך "הקרב על המילקי".
קיר צילום ייחודי שיאפשר לבאי המתחם להצטלם בתמונות תלת ממד יוצאות דופן.
מגוון פריטים שיוצרו במיוחד לרגל חגיגות יום ההולדת של מילקי
טעימות (בעלות סמלית) של מגוון מוצרי מילקי עם תוספות ייחודיות ומפתיעות!

במסגרת החגיגות משיקה שטראוס את 'מילקי הפתעה', מהדורה מיוחדת הכוללת מילקי בטעמים מפתיעים וסודיים, המסתתרים בתוך גביע סגול ואטום לחלוטין כך שצריך יהיה לנחש איזה טעם יש באריזה הפעם ולגלות רק לאחר הפתיחה. 

הפעילות תתקיים בחוה"מ פסח, פתוחה לקהל הרחב, בחינם
איפה: מתחם שרונה ת״א, החנות נגישה
מתי: חוה״מ פסח, 21-25.4, א'  10:00-19:00 , ב-ד' 10:00-21:00, יום ה' 09:00-16:00
דרכי הגעה בתחבורה ציבורית: תחנת רכבת השלום הינה במרחק הליכה קצר לחנות. במתחם שרונה חניון חיצוני וחניון תת קרקעי וכן ישנם חניונים נוספים בסביבה.
עלות: הכניסה והפעילות בחינם. 


*

פעילויות ביס פלנט

פסטיבל לגו לכל המשפחה ב-yes PLANET
מתוק הסרט לגו 2
מתחמי  yes PLANET בראשל"צ וירושלים יארחו במהלך חול המועד הפסח הפעלות, עמדות יצירה ותחרויות בהשראת "סרט לגו 2"

21-23.4.19, מתחמי yes PLANET בראשון-לציון וירושלים

yes PLANET (יס פלאנט), רשת בתי הקולנוע המובילה בישראל, מזמינה את הקהל הרחב לפסטיבל יצירה והפעלות בהשראת "סרט לגו 2", ומשחק ההרכבה האהוב והמוכר.

פסטיבל "סרט לגו 2" של yes PLANET יפעל במתחמי הרשת בראשון לציון וירושלים ובמסגרתו יערכו מגוון רחב של סדנאות יצירה, סדנאות בנייה בלגו ותחרויות מיוחדות שיגלו לילדים את עולמו המופלא של המשחק והסרט האהוב.

בין הפעילויות שיערכו במתחמים:
מוביילגו -סדנת יצירה צבעונית ומיוחדת להכנת מובייל לחדר באווירת "סרט לגו 2", בשילוב הדמויות מהסרט וחרוזים!
חללגו -מתחם מיוחד בו הילדים ייהנו מבנייה חופשית באבני לגו צבעוני באווירת חלליות, כוכבים ומטוסים
איסוף אבני חלל- תחרות לאיסוף אבני חלל בזמן קצוב! מי שיאסוף את מספר האבנים הגדול ביותר יזכה בפרסון מדליק!

ה"סרט לגו 2" יוצא לאקרנים ב11.4 ויציג גם באולמות ה-4DX  של רשת יס פלאנט.



סניפי yes PLANET בראשון לציון וירושלים
זמני הפעילות: ימים א-ג',  21-23.4.19, בין השעות 11:00 ל- 14:00 ו - 15:00 ל- 18:00. 
הכניסה חופשית!




מתחמי yes PLANET בפסח מוזיקלי במיוחד


מתחמי yes PLANET בראשון-לציון וירושלים יארחו במהלך חול המועד פסח הופעות של מיטב כוכבי הנוער והילדים - בן זיני וטיילור, אליענה תדהר וטררם בהופעות פסח לכל המשפחה

חול המועד פסח, מתחמי yes PLANET בראשון-לציון וירושלים

 PLANET yes (יס פלאנט), רשת בתי הקולנוע המובילה בישראל, מזמינה את הקהל הרחב להופעות של כוכבי הנוער והילדים האהובים בישראל: ההרכב המוזיקלי "טררם", הצמד והזוג המוזיקלי טיילור ובן זיני וכוכבת הילדים אליענה תדהר.

בנוסף להופעות, שיתקיימו במתחמי ראשון-לציון וירושלים, יערכו במתחמים פעילויות וסדנאות נוספות לכל המשפחה וללא תשלום: פסטיבל יצירה בלגו, פעילות "אפיכוכב" נושאת פרסים, ומיטב הסרטים החדשים.

זמני הופעות במתחמי ירושלים וראשון לציון:
yes PLANET ראשל"צ:
21.4 – טררם
23.4 – בן זיני וטיילור
27.4 – אליענה

yes PLANET ירושלים:
22.4 – בן זיני וטיילור
24.4 – טררם
כל ההופעות יערכו בשעה 17:00

סניפי yes PLANET בראשון לציון וירושלים.
זמני ההופעות: 17:00

הכניסה חופשית!




המשחק הגדול של פסח חוזר: משחקים ב"אפיכוכב" ויכולים לזכות בהקרנה פרטית!

לצד כל הסרטים החדשים יוכלו הלקוחות להשתתף במשחק ה"אפיכוכב" ולזכות בהמון פרסים שווים

14-27 באפריל, מתחמי yes PLANET ברחבי הארץ

yes PLANET (יס פלאנט), רשת בתי הקולנוע המובילה בישראל, תחגוג את חג הפסח עם משחק "האפיכוכב" שיעשה לכם את החג- משחק דיגיטלי נושא פרסים שבו כל כרטיס זוכה!.

לצד סרטים חדשים וחווית קולנוע יוצאת דופן באולמות המיוחדים של הרשת (VIP, ScreenX , 4DX ו-IMAX), פסטיבל לגו ומגוון הופעות חיות, יוכלו רוכשי הכרטיסים באינטרנט או בקופות להשתתף בפעילות ה"אפיכוכב" שבה כל כרטיס זוכה.

איך זה עובד? רוכשי הכרטיסים יוכלו להכנס ללינק ייעודי למשחק, לשחק ולזכות בפרסים שווים!. חפשו "אפיכוכב" בגוגל. המשחק זמין החל משעה לפני ההקרנה ומגיל 18 ומעלה.

בין הפרסים בהם אפשר לזכות: כרטיסי VIP /4DX  או IMAX במתנה, כרטיס קולנוע 1+1, פופקורן במתנה, שתייה במתנה, הגדלת תפריט במזנון וכמובן הפרס הגדול! הקרנה פרטית לכם ול-40 חברים!

המבקרים בחג הפסח במתחמי ,yes PLANET יוכלו ליהנות מהסרטים הגדולים של החג: "סרט לגו 2" שיוקרן גם באולמות ה-4dx, "אהבה בשלייקס", "בוסית בקטנה", "הנוקמים: סוף המשחק" שיוקרן גם באולמות ה-IMAX וה-4DX, "מיסטר לינק", "רקסי המלך", "שהאזאם!" שיוקרן גם באולמות ה-IMAX, 4DX ו- ScreenX, הבלעדיים ל- "yes PLANET, "אול אין" ו"הלבוי: עלייתה של מלכת הדמים".

פרטים נוספים באתר האינטרנט של יס פלאנט ובעמוד הפייסבוק.

*

פסח 2019 בהיכל הקרח חולון


היכל הקרח  Ice Peaks בחולון, מזמין אתכם לחגוג את חג הפסח עם שלל פעילויות לכל המשפחה:
תערוכת צילומים מרהיבה, מפגש עם היוטיוברים קווין רובין ועמנואל לוי, מופעי ראווה על הקרח ועוד!

 פסח 2019 בהיכל הקרח Ice Peaks חולון 14.04-26.04
  
היכל הקרח  Ice Peaks בחולון, מציע החג  בילוי משפחתי כייפי במיוחד.
החל מיום ראשון ה 14.04 תוצג תערוכת צילומים מרהיבה, צילומים המתעדים רגעים מרגשים על הקרח, שיתוף פעולה עם בית הספר לאמנות מנשר.
ביום שלישי ה16.04 ב14:00 יתקיים מפגש מעריצים עם היוטיוברים קווין רובין ועמנואל לוי - מכירת הכרטיסים למפגש תתבצע דרך האתר! 
בימים ראשון – רביעי 21-24.04  יתקיים מופע ראווה על הקרח, פעמיים ביום בשעות 12.00 ו15:45 .

היכל הקרח  Ice Peaks בחולון זה המקום לגלות את האקסטרים שבהחלקה על הקרח, לבלות יום כיף עם ילדים בתנועה או עם החברים בערב כיף על הקרח - כל מי שיודע לרכב על גלגליות ורולר בליידס יכול!

הטבות למגוון ארגונים חברות וגופים, למחזיקי כרטיסי אשראי ישראכרט , לאומי קארד וויזה כאל.
כולל אספקת נעליים, למלווים הכניסה ללא תשלום

אם אתם מלווים את הילדים לבילוי במתחם, תוכלו לבלות את הזמן בבית הקפה - ללא תשלום כניסה. במקום חנות ציוד מקצועי הראשונה בישראל, שמציגה את הבשורות והאביזרים המקצועיים לענפי ההוקי והחלקה על הקרח.
Ice Peaks - היכל הקרח של ישראל בפארק פרס חולון

פארק פרס חולון: בסמוך למתחמי 'ימית 2000' ומוזאון הילדים (כניסה משד' ירושלים)
**עליה לקרח עד שעה לפני הסגירה
מומלץ לאמת שעות פעילות באתר החברה או בטלפון 03-5323008

פרטים נוספים באתר המתחם: www.icepeaks.co.il או בפייסבוק: "Ice Peaks"

*


סמי הכבאי מלהיט את באר יעקב

קניון באר יעקב יערוך בחול המועד פסח הפנינג לוהט במיוחד, שרק כבאים מדופלמים כמו סמי הכבאי ולוחמי אש אמתיים יוכלו לכבות.
 בשעה 11:00 תתקיים פעילות עם סמי הכבאי, שמגיע להתארח במופע הפעלה מיוחד בחגיגה שכולה חוויה קסומה לילדים, בשילוב שירים וריקודים.
בשעה 11:45 תתקיים פעילות יצירה במהלכה הילדים יוזמנו לעצב לעצמם תיק עם דמותו ובהשראתו של סמי הכבאי. 
בין השעות 11:30-13:30 כבאית ויחידת לוחמי האש יגיעו לרחבת הקניון החיצונית ויזמינו את הציבור הרחב להסברים מרתקים על עבודתם החשובה, המסוכנת והמעניינת. הילדים יוכלו להצטלם עם הכבאית למזכרת.

ביום שני ה-22.4.19 החל מהשעה 11:00
איפה: כתובת קניון באר יעקב: רחוב שא-נס 17, באר יעקב
חינם

*


מגוון אירועי פסח לכל המשפחה בירושלים והסביבה:


פלסטיקולוג'י במוזיאון המדע

מפעל למיחזור פלסטיק – "פלסטי"Factory מיצבי אמנות מפלסטיק ממוחזר, הכנת ארנק צבעוני משקיות פלסטיק, הדגמה מדעית מרתקת, פלסטיקטיבה - הצגת מקור לכל המשפחה, ועוד מחכים לכם במוזיאון המדע בירושלים במהלך חוה"מ פסח במהלך הפנינג אביבי שיכלול סדנאות בניה, הדגמה מדעית, הצגה מקורית, מיצבי אמנות, פעילות מחזור וסרט בתלת מימד חדש 'המסע אל החלל'. 
במטרה להעלות מודעות ליתרונות ולחסרונות הטמונים בפלסטיק מוזמנים עם כל המשפחה, להכיר את החומר הכל כך שימושי – הפלסטיק, 

במסגרת ההפנינג תוצג תערוכת אפריקה גול כ-60 כדורי רגל שהכינו ילדים באפריקה מפסולת מקומית בהיעדר אמצעים חלופיים. התערוכה מציגה את פעילותה של עמותת AfricaGoal, אשר בחרה בספורט הפופולרי בעולם – כדורגל, כאמצעי לחולל שינוי של העלאת מוּדעוּת בקרב אוכלוסייה במדינות מזרח אפריקה ודרומהּ לנגיף HIV, במציאוּת המורכבת באזורים אלה. דרך הרגליים ובאמצעות הלב.


בין ה-21-24.4.2019 בין השעות 10:00-18:00 ערב חג וחג פסח שני, יום ה'- ו' 25-26.4.19, 10:00 – 14:00 אסרו חג, שבת, 27.4.19  10:00 – 17:00

מוזיאון המדע שד' המוזיאונים 3 גבעת רם ירושלים.

מחירים: ילד מתחת לגיל 5 חינם / ילד מעל גיל 5 או מבוגר 60 ₪ / כרטיס משפחתי 220 ₪ סרט בתלת מימד – 10 ₪ הנחות למחזיקי כרטיס ירושלמי, חיילים נכים גמלאים ועוד.
לפרטים נוספים: 02-6544888 או באתר  www.mada.org.il  

*


מטבע הדברים ופרוייקט 'משוררים בגן' בחגיגת אביב מרהיבה
 בגן הבוטני

הגן המצוי בימים אלו בשיא פריחתו בכל חלקות הגן הייחודיות מאפשר למבקרים לחזות בנופים משתנים בתקופה היפה בשנה וליהנות מאתר טבע ירוק בליבה של ירושלים. 
הסיורים לכל המשפחה במסלולים מודרכים דרכם ניתן לחוות את הפריחה המדהימה בגן. 3 מסלולים מודרכים בנושאי פריחה, אדם וטבע, סיור שיר בגן, סדנאות יצירה (בתשלום) מחומרים טבעיים, סדנת אדמה. לצייר על דפי ציור ענקיים במדשאה המרכזית ולחפש זהב בשביל התגליות.
כמו כן תתקיים במהלך חוה"מ חגיגת 'משוררים בגן' במהלכה תוצג תערוכת שירים המחברים אדם וטבע, יתקיימו אירועי שירה ומוסיקה, סדנאות ומפגשים עם משוררים, סיורי שירה מיוחדים בשבילי הגן ועוד.


ראשון עד רביעי ה 21-24.4.19 בין השעות 10:00 – 17:00 (סגירת שערים בשעה 16:00)
יום חמישי ה 25.4 בין השעות 10:00 – 15:00 (סגירת שערים בשעה 14:00)

הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם
חינם באדיבות בנק הפועלים. 
סדנאות בתשלום: 6 ₪ ליחיד, 12 ₪ לכל המתחם 50 ₪ למשפחה בת 5 נפשות.
לפרטים נוספים: 02-6544888 או באתר http://www.botanic.co.il/

*


מעלית הזמן בירושלים


האטרקציה הייחודית לכל המשפחה נכנסה לשנתה ה-21, מצפה למבקר ה-3 מיליון שיגיע בפסח הקרוב ויזכה בכניסה חופשית לו ולמשפחתו בעשור הקרוב.  באטרקציה יוכלו המבקרים ליהנות ממסע חדשני ורב חושי הכולל 4 מיצגים ייחודים המוקרנים באולם מעוצב חדשני וטכנולוגי. באתר ארבעה מיצגים חדשניים המשלבים אפקטים ייחודיים: מסע במעלית הזמן אל סודות ירושלים, מסע מרתק אל החלל, מסע בקפסולה זעירה אל תוך גוף האדם ומסע מרגש אל נפלאות העבר, ההווה והעתיד של בירת ישראל.

חוה"מ פסח  10:00-22:00 מיצג אחרון ב-21:20  שישי וערבי חג מ-10:00-14:00 (סגור בחג ושבת)

מעלית הזמן בירושלים - יצחק קריב 6 קניון ממילא המקורה ירושלים

מחירים: הכניסה לילדים מגיל 5 בלבד ובתיאום מראש. 54 ₪ ברכישת כרטיס בקופת האתר. 46 ₪  הנחות לתושב ירושלמי/חיילים/סטודנטים 
לפרטים נוספים: 02-6248381 או באתר www.time-elevator.co.il  


חגיגרובע
בקצב הרובע - משחק גיבוש חוויתי חדש לכל המשפחה שיפגיש את המבקרים עם עברה המפואר של העיר העתיקה לאורך התקופות, פענוח כתב סתרים, משחקים, פאזלים ועוד, סיורים מודרכים, כרטיסים מוזלים למשפחות ובודדים, בריחה אל העבר- משחק אינטראקטיבי חדש ומתקדם ושלל פעילויות נוספות.



21-24.4.2019

אתרי הרובע היהודי שבעיר העתיקה

מחירים: כרטיס משפחתי הכל כלול ללא הגבלת ילדים = 97 ₪ הכולל כניסה לבית הכנסת החורבה, הרובע ההרודיאני והבית השרוף המחודש.
מגוון כרטיסים משולבים בעלויות מוזלות לכל המשפחה. פרטים בקופות האתרים ובמרכז המידע בכיכר החורבה.
לפרטים נוספים: http://www.rova-yehudi.org.il /  או *4987

*


צלילי החירות במוזיאון המוסיקה העברי


סיורים בסימן קצב וכלי הקשה ממחישים את היציאה מעבדות לחרות דרך מוזיקה קצבית ומלאת גרוב יתקיימו פעמיים ביום 10:00 ו-18:00. במסע בעקבות התופים וכלי ההקשה של כל תפוצה יוכלו המבקרים להתנסות בתיפוף ויצירה, להכיר סוגי מקצבים שונים וליהנות מחוויה כיפית במיוחד. בנוסף יתקיימו סיורים בשבעת חללי המוזיאון בהם יצפו המבקרים בתצוגה של כ-260 כלי נגינה נדירים וייחודיים שהגיעו מהתפוצות, ילמדו שירים, ניגונים וסיפורים מרתקים וסגנונות מוזיקליים שונים אשר השפיעו על המוזיקה והשירה שהיו נהוגים בתפוצות בהם חי העם היהודי.


21-26.4.2019 - 09:30-20:00 ו' - 09:30-14:00  

מוזיאון המוזיקה העברי – יואל משה סולומון 10 נחלת שבעה
מחירים: מבצע מיוחד לחוה"מ – כרטיס רביעי חינם! רגיל – 50 ₪ | ילד מגיל 5 ומעלה – 40 ₪ | אזרחים ותיקים- 40 ₪ | סטודנט 35 ₪ | חייל 30 ₪.
לפרטים נוספים הרשמה מראש בלבד בטלפון 02-5406505 http://hebrewmusicmuseum.com/

*


דרישת שלום ממרכז בגין

מגוון פעילויות בסימן 40 שנה להסכם השלום עם מצרים: סיור תיאטרלי בליווי שחקנים וכתב חידה, עמדות יצירה, מיצגים ייחודיים, מסע אורקולי מרתק בעקבות חייו של אחד המנהיגים הבולטים שפעלו במדינה, קוויזי - חידון אינטראקטיבי לכל המשפחה ועוד.  



חוה"מ פסח 21-24.4.2019
כמה? מבוגר: 25 ₪  אזרח ותיק, סטודנט, חייל, ילד: 20 ₪. משפחה: זוג + ילד 1 - 65 ₪  זוג + 2 ילדים- 70 ₪ כל ילד נוסף: 15 ₪. מבקר בקבוצה מעל 20 איש: 15 ₪  ניתן לרכוש כרטיסים משולבים במחיר מוזל.
למידע נוסף ולהזמנות: 025652011, 025652018 www.begincenter.org.il או בדף הפייסבוק.

*


מרכז המבקרים של יקב טורא

פעילויות חינם לילדים ולהורים כמו טעימות יין ושמן זית תוצרת יקב טורא, מפגש עם ורד וארז בן סעדון בעלי היקב שיספרו למבקרים כיצד ואיך הקימו את היקב, מהו תהליך ייצור והפקת יינות, אילו יינות מתאימים למאכלי בשר ו/או למנות חלביות?, מהם הזנים השונים של יינות אדומים ולבנים? תהליך הביקבוק, השעם ועוד. לילדים יוקרן סרט מיוחד לילדים המסביר מהו תהליך ייצור היין ביקב. סמוך ליקב ממוקם המעיין המשודרג לזכרו של אייל יפרח ז"ל. המעיין המלאכותי צופה אל עבר הרי השומרון הירוקים ובנוי בצורת אייל, וסביבו ציליה, מדשאה, פינות פויקה ומנגל ושולחנות פיקניק לטובת המטיילים.


21-24.4.2019 בין השעות 09:00-17:00 25.4.2019 בין 10:00-13:00

מרכז המבקרים של יקב טורא – רחלים
כניסה חינם.
לפרטים נוספים: 052-7966613
  http://www.turawinery.com

*


פסח בבית עגנון בירושלים
סיור תאטרלי פתוח לקהל הרחב בחול המועד

בית עגנון בירושלים פותח שעריו בחול המועד פסח ומזמין את הקהל הרחב לחוויה תרבותית ללא כל עלות.

מה בתוכנית: סיור תיאטרלי בבית עגנון בשילוב מדריך ושחקן בעקבות גיבור הסיפור "מאויב לאוהב" ומלחמתו העיקשת ברוח. סיפור על הרצון להשתרשות בקרקע אל מול חיי הנדודים ועל הקשר בין קיום פיזי לרוחני. במהלך הסיור נבקר בתחנות חיים של גדול הסופרים העבריים.

איפה ומתי: בחוה"מ פסח, יום רביעי, 24/3, י"ט בניסן, בשעות 11:00 ו-17:00.
גילאים: מארבע ומעלה.
חינם
לפרטים נוספים: בית עגנון, רחוב קלאוזנר 16, ירושלים, להרשמה נא טלפנו 02-6716498.

*


בפסח במוזיאון חצר היישוב הישן ע"ש קפלן בעיר העתיקה
משחקים בטעם של פעם כולל אגוזים ומשחקי קופסא מימי סבא/תא וגם הצגה

בואו להנות ממשחקים בטעם של פעם, כולל משחקי קופסה בהם שיחקו סבא וסבתא כשהיו ילדים. משחקי הקופסה הם חלק מהתערוכה ממשבר לתקומה- סיפורם של מפוני העיר העתיקה". התערוכה מספרת את סיפורם של לוחמי ותושבי הרובע היהודי בתש"ח, לאחר נפילת הרובע. התערוכה עוסקת בין השאר בתקופת הצנע ובחינוך בעיקר הבלתי פורמלי בשנות החמישים: קופסת קרן קיימת, עיתון "דבר לילדים", משחקים חינוכיים תוצרת ברלוי הנושאים מסרים לאומיים (מונופול, למך ועוד). בחלק ממשחקים אלו נשחק וכן במשחקי אגוזים, עג'ואים, קפיצה בשקים, משיכת חבל, ועוד.

בשעה 11:00 סיור מודרך בתערוכות הקבע ובתערוכות המתחלפות:
ממשבר לתקומה- ספורם של מפוני הרובע היהודי 1948-1958
פשקעויל
- לוח המודעות הירושלמי
תצוגה מיוחדת "עושים סדר" תצוגת  קערות פסח
מאוסף המוזיאון
ימים א-ד  ט"ז-י"ט ניסן (21-24.4) בין השעות: 10:00-18:00
ערב חג שני  כ ניסן  (25.4) בין השעות 10:00-13:00
סיורים מודרכים בתצוגות  בשעות 11:00, 14:00, 16:00
12:30-מופע תיאטרלי לכל המשפחה: הבחירה של ניסימיקו

ניסימיקו בן בכור למשפחה ברוכת ילדים נאלץ לצאת לסייע לפרנסת המשפחה בירושלים של פעם. נתלווה אל ניסימיקו למסע בין בעלי מלאכה שהיו ואינם עוד. מסע שבסופו עליו לבחור במקצוע ממנו יתפרנס עתיד. מופע אינטראקטיבי בו מתבקש הקהל לסייע לניסימיקו לבחור מקצוע הולם.במה יבחר ניסימיקו?
משחקים באגוזים ובמשחקים של פעם, ועוד הפתעות...

מוזיאון חצר הישוב הישן ע"ש יצחק קפלן נמצא בבית עתיק בן כ- 500 שנה ברובע היהודי בירושלים. המוזיאון מאפשר הצצה נדירה על הווי החיים של אנשי הישוב הישן בירושלים. מבעד לחפצים עולה סיפורם של בעליהם וקורם עור וגידים: על נישואין ולידה, על שמחות ועצב, על התמודדות יומיומית עם קשיי החיים, ההסתפקות במועט והאמונה בבורא עולם.

חופשת פסח-  ט-י"ג ניסן  14-18.4.19

מוזיאון חצר היישוב הישן, רחוב אור החיים 6 העיר העתיקה ירושלים
מחיר למשפחה: 40 שקלים !
הרשמה מראש בטלפון:02-6276319,052-4002478

*


"הנסיך הקטן" מגיע לתיאטרון ירושלים בפסח


״הנסיך הקטן״, ספרו הנודע של אנטואן דה סנט-אכזופרי הוא יצירה מעוררת מחשבה המעלה שאלות על הקיום האנושי, על אהבה וחברות, ילדות ובגרות ועל מהי ״בעיה רצינית״ ומה פחות. כעת בעיבוד למחזה הפונה אל מבוגרים וילדים כאחד. זוהי הצגה מלאת קסם, מלווה במוסיקה ססגונית, וידאו-ארט ושפה תיאטרונית הנוגעת בנימי הלב. זהו גם המחזה הראשון שאורי וידיסלבסקי , מנהלו האמנותי של "תיאטרון דימונה", כתב בשיתוף עם רעייתו השחקנית נעמה שפירא בהשראת הספר האהוב, וזו אחת ההצגות המצליחות של התיאטרון. המחזה נוגע בנושאים רבים המתקשרים לעולמם של הילדים ולעולמם של המבוגרים: חברות, התבגרות, רדיפה אחר מטרות ואפילו אובדן, אבל באופן שמאפשר לכל צופה לפרש את המתרחש על פי גילו והבנתו:
טייס מתרסק עם מטוסו במדבר, בלילה. אין איש במרחק עצום. לפתע מגיחה מן החושך דמות פלאית של ילד, ״הנסיך הקטן״. עכשיו הם שניים במדבר רחב-ידיים ולהם מימייה אחת בלבד. הם מתקרבים ונקשרים זה לזה. מה מחפש הנסיך הקטן במדבר? האם ישוב אל השושנה שלו, שמחכה לו? האם יצליח הטייס לתקן את המטוס לפני שייגמרו להם המים? ומה יקרה כשיגיע הרגע להיפרד?
"תיאטרון דימונה מעלה גרסה רגישה ושונה לקלאסיקה 'הנסיך הקטן'... העיבוד הבימתי שם דגש מיוחד על הרקע המדברי... הצגה יפה המצליחה להחיות את הסיפור הקסום ולייצר ממנו תיאטרון ילדים רגיש וחכם, קצת שונה מהמקובל, יותר שקט, מהורהר ומגרה למחשבה." שי בר יעקב, ידיעות אחרונות
"תאטרון דימונה הוא מעיין הנובע בפנינה הדרומית דימונה. הלכתי לצפות בהצגה הנסיך הקטן עם בני בן ה-5 והוקסמתי מההצגה בדיוק כמוהו אם לא יותר... בני ישב מרותק במהלך כל ההצגה והצליח לחוות בהתרגשות רבה את מסעו של הנסיך. צוות שחקנים מוכשרים ומרגשים ובימוי מקצועי הותירו אותי נפעמת מההצגה... להניע רכבים ולהגיע דרומה, מומלץ בחום".  מאיה אדרי, סלונה
משך ההצגה: כשעה.

יום  שלישי 23.4  בשעה  11:00 ובשעה 16:30 בתיאטרון ירושלים
מחיר: 60 ש"ח

*

סדנאות יצירה אביביות במעלה אדומים

מה: ילדי מעלה אדומים והסביבה יוזמנו לקחת חלק בסדנאות יצירה יצירתיות ומהנות, המיועדות לילדים החל מגיל 4. ביום ראשון ה-21.4.19 תתקיים סדנת הכנת עפיפונים, אותם הילדים יוכלו לצבוע, לאייר ולקשט כרצונם. ביום שני ה-22.4.19 תתקיים סדנת קישוט חולצה, כשכל ילד יקבל חולצה ויעצב אותה לבחירתו עם דמויות אהובות ועם מגוון חומרים כמו נצנצים, פאייטים, פונפונים וצבעי בד מיוחדים.

מתי: ימים ראשון ושני ה-21-22.4.19 בין השעות 16:30-19:30
איפה: המרכז של קרסו במעלה אדומים, רחוב הרכס 31, מעלה אדומים
חינם

*


מגוון אירועי פסח לכל המשפחה באזור הצפון:

פסח בחברת החשמל
חברת החשמל מזמינה את הציבור הרחב למרכז המבקרים החדש - חוויה אינטראקטיבית, טכנולוגית וחדשנית על עולם החשמל
המרכז נפתח בחודשים האחרונים לתקופת הרצה ובחול המועד פסח יפתח לראשונה לציבור הרחב. המרכז מציג את עולם החשמל ב-360◦ באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר באתר תחנות הכוח של אורות רבין •  חוויה אינטראקטיבית חינמית לכל המשפחה
חברת החשמל פותחת את מרכז המבקרים החדש, ע"ש האלוף )במיל׳) יצחק) חקה( חופי ז"ל, שבאתר תחנות הכוח אורות רבין ליד חדרה, לציבור הרחב במהלך חול המועד פסח, בימים א-ה, בין התאריכים 21/4- 25/04, בשעות הבוקר והצהריים.

המרכז החדשני פותח באמצעים הטכנולוגים המתקדמים, ומעניק חוויה חינוכית ייחודית לכל המשפחה, במתקני המרכז ובסיור מודרך בתחנת הכוח. 

לילדים מגיל 8.
הביקור אורך כשעה, בעברית, עם אפשרות לכתוביות בערבית ובאנגלית.

הכניסה אינה כרוכה בתשלום אך מותנית בתיאום ובהרשמה מראש החל מיום שני, 01.04.19, בטלפון:  076-86-44333. 

חוויה לימודית אינטראקטיבית
במהלך הסיור, המבקרים עוברים חוויה בסגנוןIMAX ; סרטון המדמה תרחיש סייבר שחברת החשמל נאלצת להתמודד אתו עם הפעלה של המבקרים, מתחם וירטואלי בו עוברים המבקרים חוויה לימודית ורגשית ייחודית מסוגה, באווירה בינלאומית  העוסקת בהמצאת החשמל, התפתחות רשת החשמל, בצרכי ההולכה וההובלה של החשמל  ובאתגרים והמורכבויות העומדים בפני חברת החשמל.
המתחם החדשני כולל אפקטים וטכנולוגיה מהמתקדמות בעולם; מסכי LED ענקיים במתחם אשר מציגים אפקטים הקשורים לעולם החשמל בכל צורותיו- בגופנו, בטבע ובבית. לאחר הסיור המשתתפים מוזמנים לבקר בגן מדעי חוויתי שנמצא במתחם המרכז העשוי מתוצרי חשמל ממוחזרים, ההופכים למתקנים המלמדים על דרכי ייצור חשמל אלטרנטיביות- אנרגיה מתחדשת.
במרכז החדש הושקעה מחשבה רבה, כך שהחוויה העוצמתית של המרכז החדש הופכת את המבקרים לחלק מסיפור החשמל. הסיפור עוטף אותם מכל הכיוונים ומרגש את כל החושים. כל ביקור במרכז מותאם לקהל היעד הרלוונטי, בהתאם לגיל ודגשים של הקבוצה, כך שהמתחם נראה ומרגיש אחרת וזה חלק מהקסם של המקום. מדריכי המרכז ישמחו  לקבל את פני המבקרים, ולהעביר אותם את החוויה הלימודית  המחשמלת של עולם החשמל.
לפרטים ומידע נוסף אודות המרכז, באתר חברת החשמל:




*




חגיגות פסח בקיבוץ יד מרדכי:
פסטיבל יציאת מצרים ופסטיבל מפה ומצה


כבכל פסח, תיירות קיבוץ יד מרדכי מזמינה אתכם לשחזור חוויתי של יציאת מצרים:  מתלבשים כמו בני ישראל חוצים את "ים סוף"  ויוצאים למסע מלא בסיפורים וחוויות.
וגם: פעילות בבית הדבורה והדבש פעילות מפה ומצה באתר שחזור הקרב משחק משפחות "אוצר יד מרדכי" הפנינג משחקי חשיבה סיור על הטרקטור הקיבוצי ביקור בבית האוסף "קיבוץ של פעם" הפעלות לילדים ועוד

פסטיבל יציאת מצרים: 20-27/04/2019, בין השעות 10:00-16:00
פסטיבל מפה ומצה 23-24/04/2019, בין השעות 10:00-16:00 – פעילות ללא תשלום

קיבוץ יד מרדכי ממשיך במסורת ומזמין את הקהל הרחב לפסטיבל יציאת מצרים החמישי, פסטיבל  מיוחד וחוויתי שיתקיים בכל ימי חול המועד. על רקע נוף קדומים יצאו המשפחות יחד עם מדריכים לשחזור האירועים שחוו בני ישראל במסלול יציאת מצרים. הם יתלבשו כבני ישראל ויצאו אחר משה רבנו למסע במדבר. במהלך המסע יחצו המשתתפים את "ים סוף" (נחל שקמה), יטפסו על ההר ועל הדיונה כשברקע ישמעו את סיפור יציאת מצרים.
בנוסף לפעילות, ייהנו המבקרים מפעילות מתוקה בבית הדבש והדבורה. שם ניתן לצפות בעבודת הדבוראי ובחיי הדבורים בכוורת, ללקק דבש טהור ולהכין נרות עשויים דונג אמיתי. בנוסף, מוזמנים המבקרים להשתתף באטרקציה האהובה ביותר על הילדים: סיור מיוחד ברוח הקיבוץ על עגלה רתומה לטרקטור, שתוביל אותם לתחנות מלהיבות ברחבי הקיבוץ בהם: הרפת הקיבוצית, הפרדסים ,אתר שחזור קרב תש"ח ועוד.
לאחר מכן, יבקרו המשפחות באתר שחזור הקרב המחודש. באתר יוכלו הילדים לזחול בין תעלות הקשר המקוריות, לטפס על טנקים שבמקום ולטייל בין הנופים המרהיבים המקיפים את הקיבוץ.

כמה זה עולה?:
כרטיס משולב הכולל את בית הדבש, נסיעה בטרקטור, אתר שחזור הקרב, ופעילות יציאת מצריים – 55 ₪ לילד, 50 ₪ למבוגר. ילד מגיל 3 חייב בכרטיס (אין צורך בתיאום מראש).
פעילות יציאת מצריים בלבד – 25 ש"ח לאדם

משך הפעילות: כ- 3 שעות, מ-10.00 עד 16.00.

פסטיבל מפה ומצה:
חוה"מ פסח, 23-24/04/2019, בין השעות- 16:00 - 10:00. פעילות ללא תשלום
אירועי מפה ומצה של משרד התרבות והספורט והמועצה לשימור אתרים, מגיעים גם השנה לאתר שיחזור הקרב שביד מרדכי.
הילדים יוכלו להתחפר בעמדות ההגנה, לשחזר את מהלך הקרבות וללמוד על הלחימה העיקשת. במסגרת הפסטיבל, יחכו לילדים מדריכים שיסבירו על ההיסטוריה המרתקת של יד מרדכי: מהקמת הקיבוץ, הקרב ההרואי במלחמת תש"ח והחיים שלאחר המלחמה. בנוסף על כך, תתקיים פעילות  לכל המשפחה: הפנינג משחקי חשיבה בהשתתפות מנחים מקצועיים שמסבירים וגם קצת נותנים רמזים.
בנוסף ישתתפו המשפחות במשחק תיבות בריחה ייחודי "אוצר יד מרדכי". משחק המבוסס על תיבות נעולות שהמשתתפים יצטרכו לפתוח בזמן קצוב. החידות מבוססות על נקודות ציון שונות מסיפורו של קיבוץ יד מרדכי.
בתאריכים אלה הכניסה והפעילות - בחינם ותתקיים בשעות 10:00-16:00.
ניתן לשלב את הביקור בפעילות יציאת מצרים ומרכז המבקרים בית הדבורה והדבש בתשלום נפרד.
בנוסף, בכל ערב של הפסטיבל יערך מופע מוסיקלי ברחבת פסל מרדכי אנילביץ',
בתאריך 23/04 בשעה 18:30 מופע שירי ביטלס לכל המשפחה.
בתאריך 24/04 בשעה 18:30 מופע שירי ארץ ישראל לכל המשפחה.
כניסת הקהל למופעים מוגבלת ומומלץ להרשם מראש למופעים 052-3923104


לפרטים, תיירות יד מרדכי:
 08-6720559 | 052-3923104 | www.facebook.com/tourym | tym.co.il

*


"מהשדה לצלחת"- ביקור קולינארי במרכז המבקרים החדש של סלטי אחלה בכרמיאל


חובבי החומוס ישמחו לשמוע שאחלה של שטראוס השיקה בימים אלו מרכז קולינארי חדש.  במרכז ייחשפו המבקרים לתהליך הכנת המאכל הכי ישראלי שיש – החומוס.

הפעילות: - סרט קצר המספר את הסיפור "מהשדה לצלחת"
- סיור במפעל של סלטי וחומוס אחלה: הצצה לפס הייצור ובו ניתן לראות את תנור הענק בו נקלים החצילים, כמו בבית – רק בענק
- סדנה להכנת וצילחות חומוס

איך מגיעים?
רח' צור 11, כרמיאל (ב-
WAZE: מרכז המבקרים שטראוס סלטים)

שעות פעילות:
ימים א'-ד':  10:00 או 14:00

הפעילות מיועדת לגילאי 6 ומעלה.
במקום חניה חינם.

*בחול המועד פסח המקום כשר לפסח, בסדנה יוגשו פיתות כשל"פ

מחיר:
כניסה ליחיד 18 ₪
כניסה לקבוצה (20-25 משתתפים) 15 ₪ למשתתף

המקומות מוגבלים לכן יש להירשם מראש : 6860*


*





מרכז המבקרים של שטראוס מחלבות


מרכז המבקרים של מחלבות  שטראוס באזור תעשיה בר-לב,  על כביש עכו כרמיאל.
מרכז המבקרים של מחלבת שטראוס מזמין אתכם להגיע לגליל במקום בו הטבע והתעשייה נפגשים, ולהתרשם מהמחלבה שלנו, מהמתקדמות והחדשניות במזרח התיכון. המרכז פועל לרגש ולהעניק חוויה מלמדת, מהנה ובלתי נשכחת ולגלות מקרוב איך אנו יוצרים פלאות מהדברים הבסיסיים ביותר.

למי זה מיועד
למשפחות וקבוצות מאורגנות. הכניסה מגיל 6 ומעלה.

מה בתוכנית:
  • במרכז המבקרים תצפו בסרט שמספר את סיפור היצירה – סיפור המשלב את המורשת, החזון התעשייה והחדשנות שלנו.
  • תיהנו ממשחק אינטראקטיבי לימודי המתאר את תהליך הייצור מרגע קבלת החלב ועד למוצר הסופי שמגיע אליכם הביתה.
  • תצאו לסיור מודרך בקווי הייצור, שם תוכלו להתרשם מהטכנולוגיה המתקדמת וללמוד איך אנו כאן בשטראוס יוצרים מוצרי חלב נפלאים מחומרי גלם בסיסיים .
  • בתום הסיור תזכו לטעום ממגוון מוצרי המחלבה הטריים.
  • צילום קבוצתי למזכרת

הסיור עורך כשעה וחצי

שעות פעילות:
ימי פעילות בחול המועד מה- 21/4 עד 24/4 כולל.
סיור אחרון יוצא בשעה 16:00 (מסתיים ב17:30)

ימי פעילות כללי:
יום א' בין השעות 09:30-17:30
ימים ב'- ד' בין השעות 09:00-17:30
יום ה' בין השעות 9:00-14:30

בחודשי הקיץ שעות הפעילות בימים א'-ה' בין השעות 9:30-18:00
בערבי חג וימי חג אין סיורים

יש לתאם סיור מראש בטלפון 1800-777-777 או באמצעות אתר האינטרנט בכתובת

כתובת: אזור תעשיה ברלב ת.ד 257 ד.נ משגב 20179

עלות הביקור:
18 ₪ למבקר
15 ₪ למבקר  - גמלאים ובתי ספר
לחיילים בסדיר- חינם בהצגת תעודה

חשוב לדעת:
הביקור מותנה בתיאום מראש
הסיור במפעל מגיל 6 ומעלה
חובה להגיע במכנס ארוך ובנעליים סגורות

*




פסח מעולם אחר במדעטק חיפה

מדעטק- המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל, מזמין אתכם בימי חופשת הפסח לפעילויות אתגריות ומשחקים בסגנון חדר בריחה בשני מסלולים:

אליפות הגלקסיה בספידי אסקייפ:
משחק תחרותי, בשיתוף קליוסטרו הקוסם, בסגנון חדר בריחה בנושא מסע בחלל, המיועד למשפחות וקבוצות עם ילדים בגילאי 8 ומעלה. המשפחה שתצלח את המסלול המלא ותפתור את כל האתגרים הכי מהר, תזכה בפרסים יקרי ערך.
הפעילות תתקיים בחול המועד פסח בימים ראשון – חמישי בתאריכים 21-25.4.19

ספייס קווסט- אתגר בחלל:
משחק חווייתי לכל המשפחה, בו המשתתפים מקבלים מפה וכתב חידה, אותו צריך לפצח בעזרת רמזים המפוזרים בתערוכות המוזיאון.
הפעילות תתקיים במהלך חופשת הפסח החל מ 14.4.19 ועד 27.4.19.



עוד במדעטק בפסח 2019:
סדנת עיצוב על מצה בלייזר
סדנה ייחודית לחג הפסח - ציור בלייזר על מצה.
פאב לאב, המעבדה לעיצוב ויצור תלת ממדי במדעטק חיפה, מזמין אתכם במהלך חג הפסח לסדנה  ייחודית - ציור בלייזר על מצה.

המשתתפים בסדנה יציירו, יכתבו ויעצבו ברכה אישית שתצויר על גבי מצה בלייזר.

הסדנה מיועדת ומתאימה לילדים שיודעים לצייר (גיל 4 ומעלה). ילדים בגיל 8 – בליווי מבוגר.
הסדנה תתקיים במהלך חול המועד פסח בימים ראשון- רביעי, בתאריכים ,21-24.4.9.

שעות פעילות הסדנה:
יום א'- 11.00, 12.00, 13.30, 14.30.
יום ב'- 11.00, 12.00.
יום ג'- 11.00, 12.00, 13.30, 14.30, 15.30.
יום ד'- 11.00, 12.00.
מחיר הסדנה: 10 ש"ח למשתתף (כל משתתף יצא עם מצה אחת עם העיצוב שלו).
התשלום בקופות המוזיאון. מספר המקומות מוגבל.  


תערוכת דיגיטלי-תערוכה חווייתית אינטראקטיבית של טכנולוגיה, משחק, אמנות ומדיה, המציעה למבקרים מבט חדש ומפתיע על החיים הדיגיטליים.
20 תערוכות בנושאים מגוונים- תעתועי ראיה, חלל, תעופה, קסמים, אנרגיה ועוד.
פארק מדע- עם מוצגים גדולים, המזמינים את המבקרים להתנסות ולחוות את המדע בעצמם.
המרכז לגיל הרך- מתחם לילדים בגילאי שנתיים עד שמונה, כולל מבוך תחושות, אזור בניה בקוביות ענק ומתחם משחקי מים (מומלץ להצטייד במגבת ובגדי החלפה).
סינימטריקס- קולנוע רב חושי בתלת מימד עם כסאות זזים(מגיל 6 ומעלה-בתשלום נוסף.

שעות הפעילות במדעטק בחול המועד פסח תשע"ט (ימים א'-ה') :10:00-18:00.
לפירוט המלא של שעות הפעילות בחופשת הפסח ניתן לראות באתר מדעטק.
  
מחירים: ילד עד גיל 5: חינם
מבוגר/ ילד מגיל 5: 89 ₪ לכרטיס ,
מנוי שנתי משפחתי: 440 ש"ח , הנחה מיוחדת לרוכשים באתר

מדעטק - המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל | בלפור 12, חיפה

*


פסח 'חופשי יומי' בעמק המעיינות

צילום: דוברות עמק המעיינות
פסח משפחתי במיוחד למטיילים: בעמק המעיינות מציעים לימי חול המועד 'כרטיס יומי' המקנה כניסה יומית בהוזלה משמעותית למבחר אתרי תיירות ברחבי העמק. בין היתר מאפשר הכרטיס השתתפות ללא תשלום בסיורים מודרכים ברחבי האזור, בפעילות בחוות טורבינות הרוח, באתר נהריים בגשר, בביו-תור, במוזיאון בית הרופא ועוד. באתרים גן גורו, מקור החסידה ואירוח טירת צבי הכרטיס מקנה הנחה משמעותית מעלות 

הכניסה הרגילה, כך שהכרטיס, הנמכר במחיר 60 ₪ בלבד לאדם מעל גיל 5, יחסוך מאות שקלים למטיילים ויאפשר יום גדוש בחוויות בעמק הפורח. רכישת הכרטיס מראש, דרך אתר האינטרנט -  www.tickchak.co.il/maayanot, ולאחר הרכישה הפעילות בתיאום ישיר מול האתרים.

פירוט על האתרים המשתתפים בפעילות פסח –
מרכז סיור גלבוע-מעיינות ע"ש סרן צביקה קפלן ז"ל
רוכשי הכרטיס היומי יוכלו ליהנות ממבחר טיולים מודרכים במסלולים שונים בימי חול המועד פסח. בין המסלולים נחל אבוקה, נחל חרוד – שביל בין הנשרים עד קניון הבזלת, פארק המעיינות, נחל יצפור ובנוסף בערב (19:00) טיול עששיות בין מעיינות פארק המעיינות.
בנוסף יתקיימו סיורי פלמ"ח חווייתיים שיצאו מחניון נחל הקיבוצים הכוללים א"ש לילה, ריקודי הורה, מדורה, צ'יזבט ועוד - בעלות של 35 ₪ לאדם [25 בלבד לרוכשי הכרטיס היומי], ומתחם יצירה חוויתי בפארק המעיינות בעלות 25 ₪ לתחנה [20 בלבד לרוכשי הכרטיס] ופינת ליטוף בעלות 10 ₪ למשתתף.
הסיורים ברישום מראש בטלפון 052-7466514 או באתר   www.gilma.co.il

חוות הרוח במעלה גלבוע
חוות הרוח בקיבוץ מעלה גלבוע מזמינה את כל המשפחה לחוויה מלאת רוח ואנרגיה מתחדשת במרומי הגלבוע. בסיור תכירו מקרוב מהי אנרגיה מתחדשת, איך עושים חשמל מרוח ולמה חצבו בעומק הגלבוע 6 ק"מ של פירים ומנהרות ענק. מרכז המבקרים יהיה פתוח משעה 10:00-17:00 (ביום שישי וערב חג עד 14:00). סיורים ללא תשלום לרוכשי הכרטיס ייצאו בימי חול המועד פסח בין השעות 10:30 עד 15:00. בנוסף במרכז יתקיימו סדנאות ליצור עפיפונים ושבשבות (בתשלום נפרד).
הסיורים ברישום מראש, באתר  www.windfarm.co.il או בטלפון 052-8114645

מקור החסידה בכפר רופין
הפנינג נדידת מצרים במרכז הצפרות כפר רופין בשיא נדידת האביב כאשר הציפורים נודדות לאורך השבר הסורי אפריקאי בדרכן צפונה לאזורי הקינון שלהן הן עוברות מעל עמק המעיינות וזה הזמן להרים ראש.
בחול המועד פסח יתקיימו בכל יום 3 סיורי צפרות שונים ב50% הנחה לרוכשי כרטיס יומיומי:
·         למשכימי קום - 7:30 – 9:30 - סיור צפרות מקצועי עם מדריך הבית שלנו טוביה קאהן (מתאים למבוגרים ולילדים חובבי צפרות). הטבע מתעורר לחיים – חווית צפרות נהדרת ביחד עם מדריך מקצועי נצא לפגוש את הציפורים בפעילות הבוקר שלהן.
·         סיור בוקר-   11:00-13:00 -  סיור צפרות - על ציפורים, פריחת האביב והטבע. נפגוש את הציפורים בביתי הגידול השונים שלהן, מי בבריכה ומי בגדה? מי בשדה ומי על צמרת העץ?
·         לכבוד השקיעה-  17:00-19:00- הולכים לישון עם הציפורים - סופו של יום הינו זמן עמוס בפעילויות. רגע אחרון לארוחת ערב לפני שהשמש יורדת, התכוננות ללינה והחלפת משמרות – ציפורי יום וציפורי לילה
הסיורים הינם באורך של שעתיים והרשמה מראש. מחיר רגיל: 60 ₪ למבוגר / 30 ₪ לילד. מחיר לרוכשי הכרטיס היומי: 30 ₪ למבוגר / 15 ₪ לילד. להזמנות -  באתר www.birdwatching.org.il או בטלפון 050-539-5856

ביו תור שדה אליהו
ביו תור שדה אליהו מזמין אתכם להצטרף לסיור חווייתי בעקבות החיים בקיבוץ וההדברה הביולוגית. נטייל ברחבי הקיבוץ, נשמע אודות סיפור הקמתה של חברת ביו-בי המובילה בארץ ובעולם בתחום ההדברה הביולוגית ונפגוש מקרוב את דבורות הבומבוס ואת החרקים המועילים לחקלאות. הסיורים מיועדים לכל המשפחה ויתקיימו בימי א'-ה' בחול המועד פסח בשעה 10:00 ובשעה 12:00. אורך הסיור כשעה. הסיורים ללא תשלום לרוכשי הכרטיס היומי וברישום מראש בטלפון 04-6096986. שימו לב - ניתן ליהנות מארוחה בשרית כשרה בחדר האוכל בתשלום נוסף.

נהריים בגשר
באתר פעילויות מיוחדות לציון 70 שנה לקיבוץ גשר ללא תשלום לרוכשי הכרטיס היומי - ביניהן 'חפש את הסליק' - משחק משפחתי בשילוב כתבי חידה בו נעזור לחברי הקיבוץ לחלץ את הנשקים מ'הסליקים' הפזורים ברחבי האתר להגנה על היישוב; צפייה במיצג מרהיב עם אורות, צלילים, מים וסכרים המספר את סיפורו של "הסטארט-אפ" הישראלי הראשון - תחנת הכוח שהקים 'הזקן מנהריים'; צפייה בסרט חדש המספר את סיפורים של החלוצים שהתיישבו במקום; סיור מודרך אל מעבר לגדר המערכת לגדת נהר הירדן, הכולל הכרות עם סיפור גבורתה ועיטור המופת לו זכתה אסתר ארדיטי חובשת בחיל האוויר ועוד. בנוסף יתקיימו סדנאות יצירה  לילדים בנושא שימור, ערכות יצירה ייחודיות וחווייתיות (בתשלום נוסף).
זמני פתיחה וסיורים: חוה"מ 21-24/4 ימים א-ד 09:00-17:00, ערב חג שני + חג שני 25-26/4 ימים ה'-ו': 09:00-14:00, שבת 27/04: 10:00-16:00. אין צורך להירשם מראש. לפרטים נוספים - 04-6752685 ובאתר האינטרנט   www.naharayim.co.il

גן גורו
גן גורו הינו גן חיות אוסטרלי ייחודי מסוגו ובו מגוון גדול של בעלי חיים וצמחייה מאוסטרליה הרחוקה. בין היתר תפגשו קנגורו חופשיים מסוגים שונים אותם תוכלו ללטף וגם להאכיל מכף היד. בצפריית הלורים תוכלו להאכיל את עשרות התוכים הצבעוניים בשיפודי פירות עסיסיים. בחווה האוסטרלית תמצאו מתחם בו ניתן ללטף ולסרק עיזים ננסיות ולעיתים אף את הגדיים החמודים. ברחבי הגן עוד מגוון רחב בעלי חיים מעניינים - קזואר, אמו, שועלים מעופפים, מיני זוחלים, מגוון ציפורים אוסטרליות ייחודיות ועוד. במבוך הצמחייה הענק נפתחה אטרקציה חדשה ומרגשתגן גו-יורה - מבוך הדינוזאורים, בה תוכלו לפגוש סוגים שונים של דינוזאורים בעלי כושר תנועה וקול לצד מבוכים נוספים.  כרטיס 'יומיומי' מאפשר כניסה בעלות 19 ₪ בלבד (במקום 59 ₪). שימו לב: בגן גורו ילדים מגיל 2 ועד 5 נדרשים בכרטיס כרטיס רגיל.
למידע נוסף 04-6488060/ 0502122564

מוזיאון בית הרופא מנחמיה
מוזיאון בית הרופא במנחמיה מציע למבקרים ביקור במוזיאון הרפואה וההתיישבות היחיד בארץ. בימי חול המועד המוזיאון יהיה פתוח לקהל המבקרים בימים 20-26 באפריל.  במסגרת הכרטיס היומי תוכלו להצטרף לסיורים שיתקיימו במוזיאון ובבתי הראשונים, בהרשמה מראש: בימים ראשון ושני (21.4, 22.4) בשעה 11:00, ובימים שלישי ורביעי (23.4, 24.4) בשעה 15:00. סיורים נוספים יתאפשרו בהתאם לכמות משתתפים ובהרשמה מראש. לתיאום :  ויטנברג דב 0506485120, מלכה לב 05228557456
מעוניינים ללון בעמק? הנחה לרוכשי הכרטיס באירוח טירת צבי

אירוח טירת צבי מזמין אתכם ליהנות מהנחה בגובה 50 ₪ ללילה, ועד 150 ₪ הנחה לחדר לרוכשי הכרטיס היומי. ההנחה בתוקף להזמנות עבור כל אחד מלילות חול המועד פסח תשע"ט 2019. טלפון לבירורים והזמנות: 04-6078884

*

פסטיבל הזעתר ב"חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית

הכניסה חופשית
בחג פסח הורים רבים תוהים כיצד להעביר את הזמן עם הילדים, איך לגרום להם ליהנות ובמקביל לקבל ערך מוסף. "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מזמינה אתכם לפסטיבל הזעתר בחג הפסח – פסטיבל חקלאי רצוף פעילויות וסדנאות, תבלינים, מוזיקה, ניחוחות וחוויה משפחתית אמיתית. הפסטיבל יתקיים ב-20-27.4 בין השעות 10:00-16:00 (ערב חג ויום שישי עד 15:00).

מתחם הזעתר - מתחם מלא יצירה, טעמים, ריחות והשראה
1.         סדנת זעתר- נכין בעצמנו את תערובת הזעתר המסורתית. נקטוף את עלי הזעתר מהגבעולים, נטחן ונערבב תבלינים, נלמד על סגולותיהם ונכין תערובת זעתר אסלית.
2.         סדנת כדורי לאבנה מתובלים- נלמד איך להכין לאבנה ממתכון סודי ונכין מהלאבנה כדורים אותם נעטוף בתבלינים צבעוניים וריחניים.
3.         סדנת עציץ זעתר- נקשט עציץ בעזרת תבלינים ונשתול בו שתיל צעיר של זעתר לגידול בייתי.
משך הפעילות:  כשעה וחצי.
מחיר: לילד 45 ₪, כרטיס לסדנא בודדת- 20 ₪.

סיור בטרקטור בעקבות הזעתר
נעלה על עגלת הטרקטור של סבא צבי, נלבש בגדי חקלאי ונצא לסיור בשדות התבלינים. בסיור נלמד על הגידולים השונים, נריח ונטעם ולבסוף נלקט זר קטן של עשבי תיבול לייבוש.
11:00-15:00 על שעה עגולה
משך הסיור: כ- 45 דק'
מחיר: 30 ₪ למשתתף
**כרטיס משולב למתחם הזעתר + סיור בטרקטור במחיר 60 ₪ בלבד.

יציאת מצרים לקטנטנים (12:00,14:00)
פיליפ מספר הסיפורים יספר לילדים על יציאת מצרים בצורה חווייתית ותיאטרלית
 ללא תשלום

מאהל הזעתר 
במאהל בדואי בין מזרונים וכריות, נעצור רגע לנוח ולהתרענן. בזולה תהנו מאירוח מסורתי הכולל קפה חזק, תה צמחים, שש-בש ועוד.
 ללא תשלום

מתחם בועות סבון ריחניות 
פעילות חוויתית משפחתית עם בועות סבון ענקיות.

סיור רגלי לשדות התבלינים וערוגות הזעתר (13:00,15:00)- ללא תשלום!
סיור מודרך לשדות גידול התבלינים בהנחיית מדריכי החווה. בסיור נהנה מניחוחות הצמחים, נגלה את סגולותיהם הרפואיות ואת השפע הגדול שהטבע מעניק בזכותם.
 ללא תשלום

כתב חידה בשדות התבלינים
פעילות חווייתית המשלבת פיצוח כתב חידה מאתגר בשדות התבלינים.
 ללא תשלום

מתחם שוק התבלינים – כשר לפסח:
•           שדרת הזעתר- שולחן ענק בו מגוון תערובות מפתיעות המורכבות ממלך הפסטיבל – הזעתר.
•           שוק ענק צבעוני ועשיר בריחות וטעמים עם מאות תערובות, תבלינים, צמחי מרפא, כלי בית, גאדג'טים ומחסן רעיונות ענק לשגרת הבישול והבריאות.
•           מטבח מבשל- הדגמות קולינריות וטעימות של מנות מיוחדות וכשרות לפסח עם מתכונים מרעננים.
•           חגיגת טעימות-  חלבות, טחינה, גבינות, יינות, מגוון חליטות לטעימה ועוד.
•           מבצעים מיוחדים לחג

תה ביסטרו (כשר לפסח)
מתחם קולינרי המציע טורטיות במילוים מפתיעים, מיני מאפים כשרים לפסח הישר מתנור אבן מוסק עץ, קינוחים ופינוקים מתוקים, מגוון חליטות, קפה איכותי ועוד.


הפסטיבל מתקיים בבית לחם הגלילית, הכניסה ללא תשלום, פעילויות וסדנאות בתשלום. המתחם כולו והתבלינים כשרים לפסח. לפרטים: 04-9533405 ובאתר www.derech-hatavlinim.co.il 


פסטיבל אורבני בסימן ברייקדאנס בנהריה

מה: תושבי נהריה והסביבה יוכלו לחזות במופעים של אנשים שחוקי הכבידה לא חלים עליהם באירועי מוקדמות אליפות העולם בברייקדאנס, כשרקדני ברייקדאנס מכל רחבי הארץ וכוחות מקומיים יגיעו להפגין את הביצועים הטובים ביותר, מול צוות שיפוט מקצועי. הזוכים בתחרות יזכו בפרסים שווים ויקרים, כמו גם מתמודדים מהקהל שיפגינו ביצועים מלהיבים. ביום שני ה-22.4.19 בין השעות 15:00-19:00 תתקיים מסיבת רחוב בהשתתפות "אריות ציון", בשילוב ראפר על המיקרופון, ובריקוד המוני בשיתוף הקהל. במקביל יפעל גם מתחם ג'אגלינג שיזמין את הילדים להתנסות באמנות הכדורים החמקמקה. ביום רביעי ה-24.4.19 בין השעות 10:00 עד 14:00 יתקיים יריד אביב, שיציע פעילויות יצירה כגון הכנת פרחי נייר, תליית משאלות על עץ משאלות מיוחד, דוכני מכירה ססגוניים של מוצרי אמנות, תכשיטים ייחודיים ותוצרת מקומית גלילית משובחת.

מתי: בימים ראשון עד רביעי ה-21-24.4.19
איפה: קניון נהריה, רחוב האירית 2, נהריה
חינם




*

הפנינג בחול המועד פסח בשכונת אכזיב



חברות צמח המרמן ואלקטרה מגורים יקיימו במהלך חול המועד הפנינג לכל המשפחה בשכונת אכזיב בסמוך לשמורת הטבע ולחוף אכזיב.  
ההפנינג יכלול מתחם מיני לונה פארק עם אטרקציות לכל המשפחה.

ובהן: ספינת פיראטים ענקית, מתחם מכוניות מתנגשות, רכבת, מתחם טרמפולינות ושלל מתקני מתנפחים.

21-25 באפריל, בין השעות 11:00-18:00

בשכונת אכזיב בצפון החדש של נהריה

ללא תשלום


*
מפרץ ההרפתקאות עושים סדר בעפולה

מה: ילדי עפולה יחגגו את פסח בסימן מפרץ ההרפתקאות, עם מגוון מתחמי בילוי שונים ומגוונים, כמו עמדת איפור מיוחדת וצבעונית, עם איפור פנטזיה מקצועי היפו-אלרגני, עם נצנצים, צורות ודמויות שילדים אוהבים. בלונאי יסתובב בדמות ליצן קרקס ויחלק בלונים ססגוניים בצורות שונות. במקום תפעל עמדת צילום מגנטים לכל המשפחה, הצילום יהיה ללא הגבלה והמגנטים יחולקו בחינם כמזכרת מהאירוע. הילדים ייהנו גם מסדנת יצירה באווירת חג הפסח, כשהם יקשטו מדבקות, פאייטים, פונפונים ונצנצים. גולת הכותרת של היום תתקיים בשעה 18:00, כשיעלה המופע המרכזי של מפרץ ההרפתקאות.

מתי: ביום שלישי ה-23.4.19, בין השעות 16:00-19:00
איפה: קניון העמקים: רחוב יהושע חנקין 14, עפולה

חינם



מגוון אירועי פסח לכל המשפחה באזור הדרום:



בפסח הזה מחזירים לחקלאים אהבה – פסטיבל משקים פתוחים הראשון במועצה האזורית רמת הנגב



לראשונה, פסטיבל משקים ע"ש שמוליק ריפמן, יוצא לדרך ב-21-23.4 חוה"מ פסח:

חקלאי רמת הנגב פותחים את בתיהם ומעניקים לציבור הרחב לטעום, להריח ולהרגיש חקלאי ליום אחד ובחינם: סיורים במשקים, פגישה עם החקלאי, טעימות ואפשרות קנייה של פירות וירקות. בנוסף, יהיו סדנאות בתשלום סימלי לקליעת סלים בעזרת צמחי ארץ ישראל, בנייה בבוץ, סדנת נפחות מסורתית, חדר בריחה מדברי לכל המשפחה, חדר פלאות, סיור שקיעה בגן לאומי שבטה, גלישת חולות, סיורים מודרכים בקהילות השונות ועוד.

ראש המועצה האזורית רמת הנגב, ערן דורון: "זו הזדמנות נהדרת להראות את פניה היפות של רמת הנגב ולהחזיר אהבה לחקלאים העובדים מידי יום בשביל הציבור הישראלי. בפסטיבל הזה יהיה ניצן לראות חקלאות מסורתית לצד חקלאות מודרנית, מושבים לצד קיבוצים, ארץ ישראל הישנה והטובה לצד ארץ ישראל המודרנית. דרך המסורת הנהדרת שהתחלנו השנה ננציח את שמו של שמוליק ריפמן שתרם שנים רבות למועצה."


לפרטים והרשמה : http://www.negevtour.co.il/?page_id=11309


*



מבלים בחוה"מ פסח בנגב 
בואו לפגוש את משה רבנו במדבר - ברמת הנגב

למצוא את האפיקומן , לגלות איך החקלאים הישראלים מגדלים חקלאות במים מליחים ומנצלים את השמש לאנרגית חשמל

בחופשת חוה"מ פסח אין יותר מתאים מלהגיע לטיול וסיור חוויתי עם כל המשפחה לרמת הנגב, למדבר. אחרי שהילדים שלנו קראו את ההגדה על סיפור יציאת מצרים והאתגרים שעמדו בפני עם ישראל בדרך לארץ המובטחת. העיתוי המושלם להראות להם את נפלאות המדבר, לפגוש את משה רבנו, לעשות איתו סלפי ואפילו להיות משה רבנו. אפשר להצטלם צילום עצמי או על ידי צלם מקצועי במחיר סמלי.

מדריכי "שביל הידע במדבר" אשר ינחו את הסיורים באזור, יהיו מחופשים למשה רבנו.  יספרו לילדים  כיצד  הישראלים של היום מצליחים להתמודד עם אתגרי המדבר ולגדל בהצלחה פירות וירקות. הגדלים חלקם במים מליחים,  לראות את החווה הסולארית הענקית שממנה מופקת חשמל בסינרגיה עם המגדל הסולארי הנודע בין הגבוהים בעולם.
בקיצור,  הישראלים ממשיכים להוכיח איך הם יודעים לעשות מהלימון לימונדה ומהשמש אנרגיה וחשמל.

מה כולל הסיור?
ביקור בחממות התיירותיות ולאחר טעימות מירקות העונה, משחק חידון למציאת האפיקומן וקבלת הפתעה פורחת לכל המשפחה, נמשיך לתצפית מודרכת על העמק הסולארי למבוגרים ופעילות סולארית לילדים.
וכמובן אי אפשר ללא  משה רבנו כשהוא ממתין לילדים בעמדת צילום עם מטה בידו.  כך כל אחת ואחד מהילדים יוכל לחזור הביתה עם מזכרת של שתיל ותמונות. וילדים  שירצו להכות בסלע ולראות אם יוצאים מים, מוזמנים לנסות.

מועדי הסיור: חול המועד פסח וחג שני, 21-27/4/2019, ט"ז – כ"ב בניסן תש"ע, בשעה 10:00.

משך הסיור: שעתיים וחצי
נקודת המפגש: המרכז לחקלאות מדברית רמת הנגב. 
עלות: 40 ₪, למשתתף מגיל 4.

פרטים מלאים והרשמה: www.moprn.co.il 08-8528852
במקום חנות "תוצרת הנגב" – השפע שיש לנגב להציע.


*



חגיגות שנה למסלול המרוצים בערד
פסח מוטורי בערד: אליפויות ישראל ומופעים מוטוריים לכל המשפחה
יומיים מטורפים של ספורט מוטורי בחול המועד פסח בערד: מופעי נהיגה ורכיבה הכי מקצועיים שיש של מכוניות מרוץ, מכוניות ראלי, אופנועי סופרמוטו, מכוניות דריפטינג, קארטינג ועוד. בנוסף במהלך הפסטיבל תתקיים אליפות ישראל ב 3 קטגוריות שונות.
חול המועד פסח 22-23/4, מופע מוטורי ראשון ב 10:00, מופע מוטורי שני ב 14:00
עיריית ערד והמסלול המוטורי בערד גאות להציג את האירוע המוטורי הגדול של השנה: חגיגות שנה למסלול המוטורי החוקי הראשון בישראל. במסגרת הפסטיבל יתקיימו שורה של אירועי ראווה של מותגי ספורט לרבות מכוניות מרוץ, מכוניות ראלי, אופנועי סופרמוטו, קארטינג ועוד.  לצד האירועים, יתקיימו בפסטיבל 3 אליפויות ישראל: אליפות MDC, אליפות  RACING 208 ואליפות MCD/B
לכבוד הפסטיבל, מוזמן הקהל  לאטרקצייה האהובה והמבוקשת- נסיעת מירוץ  RACING208_TAXI ו- DRIFTֹ TAXI לצד נהג מרוצים ולחוות מהמסלול חוויה מוטורית חד פעמית.  
עו"ד ניסן בן חמו, ראש עיריית ערד: "בחול המועד פסח כולם מוזמנים להתארח בערד, ליהנות מחוויה במסלול המוטורי, משפע מסלולי הטיולים סביב ערד, מהאומנים שפותחים את ביתם ומהצימרים ומקומות הלינה הרבים בעיר".

להלן פירוט האירועים:
יום ב' 22/4/19:  
אירוע בוקר החל מהשעה 10:00  - אליפות MDC מכוניות כביש שמוסבות למסלול ביום הארוע נגד השעון, מרוץ אליפות ישראל 208 RACING - מכוניות מרוץ מקצועיות לחלוטין כמו בטלויזיה ראש בראש 6-8 מכוניות על המסלול!!! מופעי דריפטינג! וקארטינג. פודיום לזוכים במקצים/מרוצים בפרגון הקהל
אירוע צהריים החל מהשעה 14:00  - המשך מקצים ומרוצים - משתתפים שונים ותחרויות חדשות.

יום ג' 23/4/19:
אירוע בוקר החל מהשעה 10:00 - אליפות MDC /b> מכוניות ספורטיביות מדהימות שמוסבות למסלול ביום האירוע נגד השעון, מרוץ אליפות ישראל /b>208RACING /b> ראש בראש 6-8 מכוניות על המסלול!!! מופעי/b> /b> דריפטינג, קארטינג, אופנועי סופרמוטו.
אירוע צהריים החל מהשעה 14:00 - מרוץ אופנועי סופרמוטו - אופנועי שטח עם צמיגי כביש בשילוב מטורף של אספלט עם מקפצות אדמה!!!
איתי אלון, מנהל מסלול מרוצים ערד ואלוף ישראל בראלי-ספרינט 2016:  "אנו חוגגים שנה לפתיחת מסלול ערד – מסלול המרצים של ישראל ואנו גאים להיות חוד החנית של פיתוח תרבות ספורט מוטורי בישראל".

פסח מוטורי בערד: חגיגות שנה למסלול המוטורי בערד
חול המועד פסח 22-23/4, מופע מוטורי ראשון ב 10:00, מופע מוטורי שני ב 14:00
פרטים ורכישת כרטיסים : דף הפייסבוק מסלול מרוצים ערד
האירועים מוצללים על גבעת הדשא. מומלץ להביא כסאות ים נמוכים. קריין ופרשן צמוד – לתיאור והסברים על המתרחש במסלול
הפסטיבל בהפקת החברה הכלכלית לערד וחברת פרודרייב
*הכניסה לאירוע מכביש 31 מכיוון ערד בלבד. הבאים מאזור המרכז/ב"ש - יש לעשות פרסה חוקית / מעגל תנועה בערד.


*

פארק יטבתה


מרכז מבקרים חוויתי החושף את קסם הקיבוץ, המדבר והמחלבה וכולל הדרכה מפי תושבי המקום.
הפארק משלב מגוון הפעלות ומשחקים אינטראקטיביים המתאימים מגיל 3 ומעלה. 

הפארק משלב 4 עולמות תוכן:
מחלבת יטבתה
סיפורה של המחלבה הקטנה שלנו, שהפכה לאחת המחלבות המובילות בארצנו, מוצג באופן חוויתי המאפשר להכיר את הרפת וליהנות ממשחקים ופעילויות בנושא החלב.
מתחם אטרקציות ופעילויות לילדים 
מתחם רחב ידיים הכולל מתקני משחקים לכל הגילאים ואזורי מנוחה והתרעננות.
מתחם סודות המדבר
אתם מוזמנים לחוויה בין נופי המדבר ומשחקים בארגז חול.
מתחם אנרגיה מתחדשת
אזור לימוד מהנה המשותף להורים וילדים בנושא האנרגיה המתחדשת בערבה, וכולל מתקני משחק וחווית טכנולוגיה מתקדמת.
לצד המתחם ניתן להינות משירותי פונדק יטבתה המספק ארוחות בשריות וחלביות כשרות לפסח במתחם ישיבה גדול וממוזג. במתחם גלידריית בוטיק ייחודית למקום המוכרת את גלידת יטבתה לצד חנות נוחות ומזכרות המוכרת את מוצרי המקום לצד מוצרי אומנות ייחודיים.
המתחם נגיש לכיסאות גלגלים ויש חניה בשפע, שירותים צמודים ועוד.
שעות פעילות:
א'-ה':  10:00-16:00
ו': סגור
שבת: 11:00-16:00
בערב חג הפסח המרכז יהיה פתוח בין 10:00-14:00
איך מגיעים:
מכיוון צפון- יש לפנות ימינה, במחלף על פי השילוט בכביש 90, כק”מ לפני יטבתה
מחירים הנחות ומבצעים:
כרטיס יחיד: 38 ₪ לאדם מעל גיל 3 להדרכה, 15 ₪ לאדם ללא הדרכה
מחיר משפחתי: 130 ₪ לארבע נפשות (מעל גיל 3)
250 ₪ לכניסה + ארוחה עסקית כשרה לפסח לארבעה.
מחירים מוזלים ברוב המועדוני הקניות: דוגמת לאומי קארד 1+1, "גרו" ועוד
הנחות במועד התשלום למחזיקי כרטיס אשראי של קרנות השוטרים




קרדיט צילום לתמונות: אורן דולב


*

מתחם המוזאונים בבאר שבע
מסע בזמן אל ממלכת מצרים העתיקה – חוויה תיאטרלית לכל המשפחה:
ביום שלישי, 23 באפריל, מתחם המוזאונים בבאר שבע יהפוך לממלכה הקדומה בהפנינג
אמנויות גדול ושמח באווירת החג.
מהרגע שתכנסו בשערי ממלכת מצרים העתיקה, תפגשו בשלל דמויות ממשה רבינו ועד פרעה המרושע. נלמד על סיפור יציאת מצרים ממספר הסיפורים הנודע ונכיר את מגדת עתידות המסתורית בחצר הממלכה המוריקה.

הצגה ומופעי להטוטנות ואש כיאה לחצר מלוכה, וגם אימון מיוחד עם משמר הפרעונים בחיפוש אחר שומרים חדשים לממלכה, תחרויות מדליקות לילדים – ולסיום עמדת צילום תקופתית למזכרת מחוויית הביקור בממלכה.

בשיתוף וביוזמת מנהל תרבות בחברת כיוונים.

בשאר ימי חוה"מ צפויות פעילויות נוספות במתחם, סדנאות יצירה ייחודיות ברוח התערוכות המוצגות וסיורים מודרכים בחינם במוזאונים.

פסח במתחם המוזאונים בנגב:
21-25 באפריל/ ט"ז-כ' בניסן
הפנינג ממלכת מצרים העתיקה - יום שלישי של חוה"מ
מתחם המוזאונים בעיר העתיקה בבאר שבע ומנהל תרבות בחברת כיוונים, יקיימו בחוה"מ פסח, 21-25 באפריל 2019, ט"ז-כ' בניסן, מגוון פעילויות באווירת החג וברוח התערוכות במוזאונים.
הורים, ילדים, סבים וסבתות מוזמנים ביום שלישי 23 באפריל, להפנינג חגיגי בסימן מצרים העתיקה - חוויה תיאטרלית לכל המשפחה.

בהפנינג הגדול תחזרו בזמן אל ממלכת מצרים שם מתמקד סיפור ההגדה. מוזאוני הנגב יהפכו בין לילה לממלכה הקדומה שם תפגשו במשה רבינו, פרעה המרושע ומשמר הפרעונים שלו. מפקד המשמר יבקש את עזרכם במציאת שומרי ארמון נוספים, ויאמן אתכם בהליכות שקטות והסתערויות ולהתנסות באמוני "חרבות" ממש כמו בימים ההם. ברחבת הדשא המוריקה של חצר הממלכה, תפגשו במספר הסיפורים החכם שיגלה לכם מסודות עם הממלכה הקדומה, ותכירו את מגדת העתידות המסתורית שתלחש באוזניכם דברי חיבה.

פרעה מכין לכם הפתעות נוספות, ובכותלי הממלכה אתם מוזמנים לצפות איתו במופעי אש ולהטוטים כיאה לממלכה, ולצפות בהצגה על הסיפור האמיתי על יציאת בני ישראל ממצרים, ושבסופו תצאו לסיור במצרים העתיקה שם תוכלו להתרשם מאוצרותיה.
בנוסף יתקיימו במתחם תחרויות זריזות ידיים ופיצוח אגוזים. ולסיום מתוק של הביקור, תמתין לכם עמדת צילום תקופתית כמזכרת לביקור בממלכה העתיקה – אסור לפספס.
הכניסה למתחם כולו: ילד 20 ₪, מבוגר 10 ₪.

בשאר ימי הפעילות במוזאונים 21/22/24/25 באפריל, הקהל מוזמן להדרכה חינם מותאמת למשפחות - בתערוכות השונות המוצגות בשני המוזאונים. ההדרכות יתקיימו שלוש פעמים ביום בין השעות 11:00-13:00 בכל שעה עגולה. במקביל יתקיימו שלוש תחנות יצירה לגילאי 14-4, סדנת מוביילים, פיסול פירמידות בגבס בהשראת התערוכות המוצגות במוזאון הנגב לאמנות, וסדנת טוויית שטיח בהשראת התערוכה "שורשים וצמיחה" המוצגת במוזאון לתרבות האסלם ועמי המזרח – הסדנאות בתשלום סמלי.
כרטיס משולב למוזאונים: מבוגר 35 ₪/ ילד 20 ₪/ עלות סדנה לילד - 15 ₪.

פעילויות חומ"ה ועלויות לפי ימים:
ימים ראשון-שני ורביעי-חמישי 21/22/24/25.4 – הדרכות חינם בתערוכות וסדנאות יצירה בהשראת התערוכות המוצגות במתחם המוזאונים
ההדרכה לכל המשפחה תתקיים שלוש פעמים ביום בשעות: 11:00, 12:00, 13:00 (ביום רביעי הדרכה נוספת ב- 14:00). מותנה בדמי כניסה לשני המוזאונים: כרטיס משולב למבוגר 35 ₪/ ילד 20 ₪/ אזרח ותיק 22 ₪ - בהצגת תעודה.
בין השעות 13:00-11:00 יתקיימו שלוש תחנות יצירה:
סדנה לטוויית שטיח - שנוצרה בהשראת השטיחים הטורקיים העתיקים במוזאון לתרבות האסלם ועמי המזרח. בעזרת נול אישי נטווה חוטים בשלל צבעים ונלמד ליצור אריג אישי ומיוחד אותו ניקח הביתה במתנה יחד עם הנול.
סדנת פיסול פירמידות בגבס - כל ילד יכין פירמידת גבס ייחודית משלו. נטבול במים ונדביק רצועות גבס על גבי תבניות פירמידה, ולאחר מכן נצבע בגואש, צבעי מים ופסיפס וניצור פירמידה מיוחדת.
סדנת מוביילים - בהשראת התערוכות של האמנים אנה טיכו, נועם רבינוביץ' ודוריס ארקין נכין מוביילים מחומרים שונים מהטבע וחומרים דומים ומפתיעים, המתקשרים לעבודות של האמנים המוצגות בתערוכות שלהם, ובעזרתם נכין מוביילים מיוחדים ואמנותיים במיוחד כיד הדמיון.
עלות סדנה: 15 ₪ לילד (ששילם דמי כניסה)/ 25 ₪ לילד לסדנא בלבד.
שעות פעילות בימים אלו: 10:00-14:00
23.4 י"ח בניסן – הפנינג המסע לממלכת מצרים העתיקה לכל המשפחה
הכניסה למתחם כולו בכרטיסים: ילד 20 ₪, מבוגר 10 ₪. הכרטיס מקנה השתתפות בתחנות פעילות שונות ברחבת המוזאון, הצגה וסיור במוזאון לתרבות האסלאם ועמי המזרח.
שעות פעילות: 10:00-15:00
27/4 - יום שבת: פתוח במתכונות רגילה בשעות 10:00-14:00, התערוכות החדשות יהיו בפתוחות למבקרים: במוזאון הנגב לאמנות מוצגת שלוש התערוכות; התרשמות של אנה טיכו, זה קרה של דוריס ארקין וחיטה של נועם רבינוביץ'. במוזאון לתרבות האסלאם ועמי המזרח הסמוך מוצגת התערוכה, שורשים וצמיחה: אמנות מסורתית ועכשווית מטורקיה -הכניסה בתשלום.
רחוב העצמאות 60, באר שבע
לפרטים נוספים:

טלפון:   08-6993535 | או בפייסבוק: @מוזאון הנגב


*

אירועי פסח במוזיאוני אשדוד


השנה בחול המועד פסח יתקיימו שלל פעילויות לכל המשפחה במוסדות האמנות באשדוד, הכוללות מופע מדליק לכל המשפחה של ד"ר מולקולה שיחזור בזמן לימי מצרים העתיקה ויערוך ניסויים ברוח התקופה, תתקיים סדנה "קרמי קידס" בה יתנסו הילדים בהכנת כלים מקרמיקה הקשורים לחג, ובפיסול דמויות מתרבות מצרים. בנוסף יוזמנו הילדים לצאת למסע בתערוכות במוזיאון אשדוד לאמנות, בעקבות כתב חידה "הירוגליפי" ולהשתתף בסדנת חותמות הירוגליפיות.

בחול המועד פסח יערכו גם סיורים בבתי הכנסת באשדוד בליווי מוזיקלי ובנוסף התערוכות במוזיאון אשדוד לאמנות ובמוזאון לתרבות הפלשתים ע"ש קורין ממן, יהיו פתוחות למבקרים ללא תשלום, באדיבות בנק הפועלים.

"קרמי קידס" ב-16-17.4.19, כתב חידה וסדנת חותמות הירוגליפיות ב- 22-25.4.19, וכניסה חינם לתערוכות ב21-25.4.19 במוזיאון אשדוד לאמנות
"שמחה רבה במעבדה" עם ד"ר מולקולה ב-23.4.19 סיור בבתי כנסת ב-23.4.19 וכניסה חינם לתערוכות ב-21-25.4.19  במוזיאון לתרבות הפלשתים ע"ש קורין ממן.

בחול המועד פסח יתקיימו מגוון פעילויות מקוריות ומהנות לכל המשפחה במוזיאון אשדוד לאמנות ובמוזאון לתרבות הפלשתים ע"ש קורין ממן באשדוד.

במוזאון לתרבות הפלשתים ע"ש קורין ממן יתקיים מופע פסח חגיגי של ד"ר מולקולה "שמחה רבה במעבדה". במופע יצא ד"ר מולקולה למשימה חדשה ויחזור בזמן לימי מצרים העתיקה ויערוך ניסויים שמזכירים את הניסים העתיקים: מים יהפכו לדם, סנה בוער יידלק ולא יישרף, אבקה תהפוך לנחש פרעה מסתורי ומה הקטן יינצל מטביעה ביאור. המופע יתקיים ביום שלישי ה-23.4.19 בשעה 12:00

בנוסף יתקיימו סיורים בבתי כנסת באשדוד, בחסות פסטיבל תור הזהב. בתי כנסת במהותם משמשים בתי כינוס לתפילה משותפת, אולם שונים ונבדלים הם מקהילה אחת ואחרת. הסיור מציע היכרות עם בתי כנסת מגוונים באשדוד, וביקור בבית חב"ד שם יוכלו המשתתפים ליהנות מנגינות ושירה. הסיור מספק מפגש מרתק עם הקהילה בליווי מוזיקלי הפורש גשר ויוצר חיבור בין שונות. הסיור יערך ב23.4.19. משך כל הסיור כשלוש שעות בליווי מדריך מהמוזאון.

במוזיאון אשדוד לאמנות תתקיים פעילות בת שני מפגשים "קרמי קידס" בהם ייהנו הילדים מהתנסות בחומר ויצירת כלים, בהנחיית אופיר נאור. במסגרת הפעילות יוזמנו הילדים להכין מקרמיקה כלים שונים הקשורים לפסח כמו צלחת מצות, כוסות אישיות, קעריות לצלחת פסח ועוד. בנוסף ייהנו המשתתפים מפיסול דמויות מתרבות מצרים, כמו הספינקס. הפעילות כוללת שני מפגשים בתאריכים 16-17.4.19 בשעות 10:00-12:30

פעילות נוספות המוצעת במוזיאון היא מסע בתערוכות בעקבות כתב חידה "הירוגליפי" שירכשו המשתתפים (בעלות 5 ₪ ) הכולל חידות מאוירות. המשתתפים יוכלו להמשיך לאחר מכן לסדנת חותמות הירוגליפיות בה יכינו הירוגליף אישי המתאר את "המסע שלי". בסדנה ילמדו המשתתפים את כל שלבי הכנת החותמות, ובאמצעות החותמות השונות שיכינו, יתקבל סיפור חזותי שיתאר את המסע האישי של כל אחד מהמשתתפים. כתב החידה נרכש באופן עצמאי בשעות הפעילות במוזאון בתאריכים 21-25.4.19 ולא תלוי בהשתתפות בסדנה. סדנת החותמות תתקיים בתאריכים 22-24.4.19 בשעות 10:00-14:00 וב25.4.19 בשעות 10:00-13:00

כמו כן, בין התאריכים 21-25.4.19 במוזאון לתרבות הפלשתים ע"ש קורין ממן ובתאריכים 21-25.4.19 במוזיאון אשדוד לאמנות, הכניסה למוזאונים חינם באדיבות בנק הפועלים.
במוזאון לתרבות הפלשתים מוצגת התערוכה החדשה "בּוֹרֵא מְאוֹרֵי הָאֵשׁ", המציעה מבט אל השימוש באור ואש במחזור החיים-חגים היהודי ונוגעת בסוגיות של הארה פיזית ורוחנית בתרבות היהודית. התערוכה מוקדשת לזכרה של יעל ויזל ז"ל, אוצרת המוזאון, שהלכה לעולמה במפתיע בעת ההכנות לתערוכה. בנוסף מוצגת במוזאון תערוכת קבע: "עולמם של הפלשתים". במוזיאון אשדוד לאמנות מוצגות שלוש תערוכות יחיד, של האמנים ישראל קבלה, אנה ים וגיא זגורסקי ובנוסף האוסף של המוזיאון, מוצגת תערוכה מאוסף האמנות של ישראל מקוב, עם עבודותיהם של גדולי הציור הישראלי לאה ניקל ומשה קופפרמן.

פעילויות במוזאון לתרבות הפלשתים ע"ש קורין ממן:

"שמחה רבה במעבדה" מופע חגיגי של ד"ר מולקולה,  במוזאון לתרבות הפלשתים ע"ש קורין ממן
יום שלישי ה-23.4.19 בשעה 12:00
מחיר: 35 ₪ לילד, הורה מלווה חינם
מופע לכל המשפחה

סיור בתי כנסת
יום שלישי ה-23.4.19
עלות השתתפות" 10 ₪. משך כל הסיור כשלוש שעות בליווי מדריך מהמוזאון
איסוף ופיזור במוזאון לתרבות הפלשתים ע"ש קורין ממן

פרטים והרשמה בטלפון 08-6224799 או 08-9568111
המוזאון לתרבות הפלשתים ע"ש קורין ממן, רח' השייטים 16 אשדוד | 08-6224799 |  www.phcm.co.il
בפייסבוק – מוזאון לתרבות הפלשתים


פעילויות במוזיאון אשדוד לאמנות:
"קרמי קידס", במוזיאון אשדוד לאמנות
פעילות בת שני מפגשים, בתאריכים 16-17.4.18 בשעות 10:00-12:30
מחיר: 180 ₪ לשני המפגשים כולל חומרים. מספר המקומות מוגבל. הרשמה מראש

כתב חידה- מסע בתערוכות
בתאריכים 21-25.4.19
רכישת כתב חידה באופן עצמאי במוזיאון בעלות 5 ₪ , בשעות הפעילות של המוזיאון ולא תלוי בהשתתפות בסדנה.

סדנת חותמות הירוגליפיות- המסע שלי
22-24.4.19 בשעות 10:00-14:00 וב-25.4.19 בשעות 10:00-13:00
מחיר כתב חידה+ השתתפות בסדנה 20 ₪


לפרטים והרשמה: 08-8545180
במוזיאון אשדוד לאמנות, דרך ארץ 8, אשדוד 08-8545180 , 08-9568285





אירועי פסח באזורים שונים ברחבי הארץ:




"פסח ישראלי" באשכולות - מצפון לדרום – טיולים, סיורים מודרכים ופעילות למשפחות

בחינם ללא עלות

בחול המועד פסח, מטיילים בריא: פרויקט טיולי החגים המסורתי של אשכולות - פורום מרכזי סיור, לימוד ותודעה יהודית-ישראלית, בשיתוף משרד החינוך ומכבי שירותי בריאות, חוזר לפעילות וסיורים חינם בימי חול המועד פסח.  והשנה יתקיימו הסיורים בסימן עידוד אורח חיים בריא. במהלך חול המועד, מדריכי טיולים של אשכולות יתפרסו על פני כ-30 מוקדים ברחבי הארץ ויציעו למשפחות המטיילות סיורים וטיולים בשבילים השונים הכוללים פעילויות, סיפורי מורשת, ועוד.
 סיורים במוקדים היסטוריים טיולים רכובים בעקבות החקלאות הישראלית   טיולים בסמטאות הערים העתיקות טיולים בנחלים השונים סיורים מונגשים לאנשים עם מוגבלויות עמדות תצלום משפחתיות סיורים מודרכים וטיולי ערב ברחבי הארץ ועוד

ימים א'-ג' 21-23/4, ברחבי הארץ, ללא תשלום.
לפרטים והרשמה: 0778994989 ובאתר אשכולות: eshkolot.org

אשכולות בשיתוף האגף לתרבות יהודית במשרד החינוך ומכבי שירותי בריאות, יציעו במהלך החג מערך טיולים, סיורים ופעילות ערכית ברחבי הארץ מצפון ועד דרום ב כ-30  מוקדים שונים בהם: הגולן, ראש פינה, צפת, חיפה, כרמל, ירושלים, צפון השומרון, עמק האלה, גוש עציון, חבל יתיר, פרוזדור ירושלים וכן אתרים נוספים. כמו כן, חלק מהמסלולים מונגשים לאנשים עם מוגבלויות. השנה תתקיים הפעילות בשיתוף מכבי שירותי בריאות אשר יעניקו למטיילים, טיפים לטיול בריא. כל הסיורים חינם ומודרכים על ידי מדריכות ומדריכי מרכזי הסיור והלימוד של אשכולות, בנוסף, ייהנו המטיילים משפע של פעילויות חווייתיות המותאמות לכל המשפחה.
בין הסיורים: סיור באזור עמק האלה הכולל טיול אל חרבת מדרס ומערת התאומים, סיור ברכס השיירות ובשמורת המסרק, סיורים בגולן, טיולים בפארק הצפרות באילת. סיורים ביערות ישראל בהם סיור ופעילות שטח ביער יתיר, חורשת הארבעים בכרמל ועוד. סיורים עירוניים: בירושלים סיורי מורשת בעיר העתיקה בירושלים, לוד, צפת ועוד סיורים להכרת הסמטאות והסיפורים המיוחדים של הערים השונות.
בנוסף לטיולים ולסיורים היומיים, יציעו מרכזי הסיור של אשכולות גם סיורי ערב עירוניים בהם יגלו המטיילים צדדים חדשים ומפתיעים בערים המוכרות - סיור מוזיקלי בסמטאות צפת העתיקה, טיול בשביל העצמאות המחודש בתל אביב המספר את סיפורה של העיר העברית הראשונה לצד הקמת המדינה, סיפורה היהודי של חיפה וביקור בנקודות היסטוריות בעיר התחתית וכמובן סיורים ערב בירושלים היפה, באר שבע ועוד.
השנה במסגרת פעילות "פסח ישראלי" תתקיים תחרות צילומים בין נופי הארץ, השבילים והאתרים, זאת בשיתוף חברת האלבומים הדיגיטליים "לופה" שתעניק 10 אלבומי תמונות ורשת בתי המלון OLIVE שתעניק 3 חופשות משפחתיות למשפחות שתבחרנה.  
אדיר וישניה, מנכ"ל אשכולות" : אני שמח שאשכולות מובילה את טיולי החגים של ישראל גם בחג הפסח הקרוב. זו מסורת חשובה במסגרתה נמשיך להציע לכלל ישראל מגוון טיולים ופעילויות ערכיות וחווייתיות. אני קורא לציבור המטיילים והמשפחות לצאת מהסמארטפונים ולעזוב את ה -x-box, ולהתחבר לטיולים ולטבע כבעבר. בפסח אנו מספרים את סיפור יציאת מצרים והמעבר מעבדות לחירות וממצריים לארץ המובטחת- ישראל. ברוח החג אנו באשכולות ממשיכים לספר את הסיפור המופלא של עמנו, ומעניקים למטיילים חוויה חינוכית-ישראלית- ציונית ייחודית".
הטיולים והפעילויות יתקיימו בחול המועד פסח, בימים א'-ג' (21-23/4) .
סיורים מודרכים ופעילות חינוכית ייצאו בשעות: 10:00, 11:00, 13:00 ו 15:00.
סיורי הערב יצאו בשעה 19:00.  כל הסיורים מותאמים למשפחות.
לפרטים נוספים, פירוט המוקדים והרשמה לסיורים: 0778994989
ובאתר אשכולות: www.eshkolot.org  יש להירשם לסיורים מראש.


אודות אשכולות-
·      אשכולות הינו ארגון חינוכי ארצי מוביל המאגד 30 מרכזי סיור ולימוד ומרכזים לתודעה ישראלית, מגולן ועד אילת. המרכזים הפועלים בתחומי ידיעה ואהבת הארץ, עם ישראל, אחדות העם, חברה וסביבה, כל זאת בזיקה למקורות ישראל.

·      היקף הפעילות של אשכולות רחב וכולל הכשרות צוותי הדרכה והשתלמויות, וכן למעלה ממיליון וחצי טיולים והדרכות חינוכיות בשנה. פעילות אשכולות מועברת למגוון אוכלוסיות וקהלים עם מומחיות לטיולים, מסעות חינוכיים ופעילויות מגוונות לתלמידי מערכת החינוך, מפקדי צה"ל למשפחות ולפרט.


*

פסיפס של ארץ ישראל בחול המועד פסח

30 מוזיאונים ואתרים הנפתחים לציבור חינם בכל ימי חול המועד פסח, בחסות בנק הפועלים


פרויקט פסח הנערך זו השנה ה-15 על ידי בנק הפועלים, הפך למסורת שבמסגרתה מאות אלפי משפחות בישראל נהנות במהלך חופשת הפסח מביקורים ללא תשלום במוזיאונים ואתרים בכל רחבי הארץ

השנה הפרויקט מציע חידושים אטרקטיביים ברשימת האתרים אליה הצטרפו הלונדע מוזיאון הילדים בבאר שבע, החוויה האולימפית – מרכז הספורט הלאומי והאולימפי של ישראל שהבנק תומך בו ובספורטאים כל השנה, כפר ביתא ישראל מקרית גת מרכז חווייתי אותנטי של יהודי אתיופיה והגדת מורשת חבל ימית במועצה האזורית אשכול

האתרים והמוזיאונים הנכללים בפרויקט מאפשרים לציבור הישראלי כולו ליהנות מחופשת החג תוך העשרת הידע של הילדים וההורים על יופיה ותרבותה של ישראל, בחיסכון כספי משמעותי של מאות ₪ למשפחה לצד תמיכה וחיזוק במוזיאונים ואתרים מרחבי הארץ, אשר הפרויקט מאפשר להם חשיפה משמעותית ותמיכה כלכלית הכרחית להמשך השנה

בין הפרויקטים הרבים שבנק הפועלים יוזם למען הקהילה והחברה בישראל, פרויקט פסח בולט בייחודו, בכך שהוא מייצד את הפסיפס האנושי המגוון של עם ישראל וארץ ישראל ומטפח את הקשר של העם בישראל למורשתה ההיסטורית, לנופיה ולתרבותה של ארצו

האתרים יפתחו חינם בכל ימי חול המועד של פסח בין התאריכים:
 21-25 לאפריל 2019. ימים א'-ד' ה-21-24/4/19 הינם ימי פעילות מלאים, יום ה' ה-25/4/19 הינו חצי יום פעילות.

לפרטים מלאים: www.pesach.poalim-site.co.il


רשימת האתרים המלאה לפי חלוקה גאוגרפית:
  
ת"א והמרכז
1.         מוזיאון תל אביב לאמנות
2.         החוויה האולימפית
3.         מוזיאון העיצוב חולון
4.         מוזיאון נחום גוטמן
5.         המוזיאון הישראלי לקריקטורה וקומיקס
6.         המוזיאון הישראלי במרכז יצחק רבין
7.         מוזיאון יהדות בבל

השרון והסביבה
1.         מוזיאון אום אל פחם
2.         מוזיאון ינקו דאדא עין הוד
3.         פרובוט

צפון
1.         מוזיאון ימי לאומי חיפה
2.         יער האיילים
3.         מוזיאון חיפה לאמנות
4.         מוזיאון לוחמי הגטאות
5.         מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית בחיפה
6.         פארק קצרין
7.         מוזיאון אוצרות בחומה
8.         מוזיאון העיר חיפה
9.         סימפוזיון הבינלאומי לפיסול אבן בגליל – מעלות תרשיחא
10.       מוזיאון מאנה כץ חיפה

ירושלים והסביבה
1.         מוזיאון ארצות המקרא
2.         יד לשריון לטרון
3.         הגן הבוטני ירושלים
4.         אמת המים בארמון הנציב – עיר דוד

השפלה והדרום
1.         לונדע – מוזיאון הילדים של באר שבע (בהרשמה מראש בלבד)
2.         מוזיאון אשדוד לאמנות
3.         כפר ביתא ישראל
4.         מוזיאון ג'ו אלון בנגב
5.         הגדת חבל ימית

6.         מוזיאון לתרבות הפלשתים באשדוד

← פוסט על ביקור בלונדע מוזיאון הילדים בבאר שבע שעלה בבלוג אפשר לקרוא כאן:


*


פסח משפחתי ב-iJump 

טרמפולינות, קירות טיפוס, פארק חבלים, אומגה ומגוון אטרקציות שמעניקות חוויה סוחפת לכל המשפחה
בראשון לציון, חיפה, פתח – תקווה, באר שבע, מעלות, מטולה ובקניון עזריאלי תל אביב

מהשעה 09:00 עד השעה 22:00

iJump רשת פארק הטרמפולינות מציעה לקראת הפסח חווית אקסטרים, אתגרית ומעצימה לכל המשפחה. ברשת שבעה פארקים ברחבי הארץ הכוללים מגוון אטרקציות שונות המחולקות לתחנות על פי טווחי גילאים 3-6 ומגיל 6+, כך שכל אחד מבני המשפחה יוכל להנות מחוויית האקסטרים המתאימה לו.
מגוון האטרקציות הרחב, המתחמים השונים, והוורסטיליות בכל אחד מהמתחמים מבטיחה שגם אחרי שעות של פעילות ב- iJump תוכל לגלות אטרקציות ופעילויות אחרות בפעם הבאה שתחזור אליו.
הפארקים פועלים על פי כל כללי הבטיחות המחמירים ביותר, וכל אורח בפארק מחוייב לחתום על אישור קפיצה החתום ע''י אחד ההורים / אפוטרופוס (לקופץ מתחת לגיל 18). המתחמים בפארקים ממוזגים ומקורים כך שהשהייה בהם נוחה ונעימה. לצד כל אחד מהפארקים חנייה חופשית ללא עלות.
לבטיחות והיגיינת הציבור, החל מה- 01.04.2019 חובה לקפוץ על הטרמפולינות עם גרביים מונעי החלקה אותן ניתן לרכוש במחיר סמלי של 5 ₪ בקופות הפארקים ו/או להביא מהבית.


iJump ראשון לציון 
הפארק הגדול ביותר במזרח התיכון כולל אטרקציות מסוגים שונים וייחודיים טרמפולינות, קיר טיפוס, פארק חבלים, אומגה ו "רול- גליידר" .
הפארק בראשון לציון המשתרע על פני  3,500 מ"ר ו- 12 מ' גובה כולל:
מתחם טרמפולינות המחולק לתחנות שונות של קפיצה חופשית על טרמפולינות בגדלים שונים בהתאם למיומנות הקפיצה, קפיצה למרחק, טיפוס על חבל לחיזוק חגורת הכתפיים, ומשחק מחניים על הטרמפולינות לחיזוק שרירי הגוף והקואורדינציה.
·         קיר טיפוס ל- 12 מ' גובה ב- 10 דרגות קושי שונות.
·        מעל פארק הטרמפולינות בגובה 12 מ', משתרע פארק חבלים אתגרי הכולל משימות לחיזוק הבטחון האישי, ריכוז, חשיבה ואסטרטגיה.
·         אומגה לאורך הפארק הינה אתגר אקסטרים נוסף להעלאת האדרנלין.
·         רכבת הרים אישית לריחוף במעגל מעל כולם.
·         לגיל 3-6 מתחם ייעודי למען בטיחותם הכולל טרמפולינות לקפיצה חופשית, מגלשה, בריכת ספוגים וטרפז.
כתובת הסניף: מרכז 1G לח''י 4, ראשון לציון

שעות פתיחה בתאריכים 11-27.4:                   ראשון – חמישי             09:00-22:00
                                                                        שישי                             09:00-19:00
                                                                        שבת                             09:00-22:00
                                                                     
iJump – מרכז ביג קריות - חיפה
פארק האקסטרים משתרע על פני 1,000 מ"ר הכוללים מגוון אטרקציות ייחודיות: מתחם טרמפולינות, מתחם מחניים, קיר טיפוס, פארק חבלים, אומגה ומתחם ייעודי לגילאים הצעירים.
·        מתחם טרמפולינות המחולק לתחנות שונות של קפיצה חופשית על טרמפולינות בגדלים שונים בהתאם למיומנות הקפיצה, קפיצה למרחק, טיפוס על חבל לחיזוק חגורת הכתפיים, ומשחק מחניים על הטרמפולינות לחיזוק שרירי הגוף והקואורדינציה.
·        קיר טיפוס ל- 15 מ' גובה ב- 3 דרגות קושי שונות.
·        מעל פארק הטרמפולינות בגובה 15 מ', משתרע פארק חבלים אתגרי הכולל משימות לחיזוק הבטחון האישי, ריכוז, חשיבה ואסטרטגיה.
·        אומגה לאורך הפארק הינה אתגר אקסטרים נוסף להעלאת האדרנלין.
·        לגיל 3-6 מתחם ייעודי למען בטיחותם הכולל טרמפולינות לקפיצה חופשית, מקפצה ומגלשה.
כתובת הסניף:  הסולל 11, חיפה, מרכז ביג קריות
שעות פתיחה לתאריכים  11-30.4:                 ראשון – חמישי              09:00-22:00
                                                                        שישי                             09:00-19:00
                                                                        שבת                             09:00-22:00
                                                                       
מחירון:
גיל 3-6: כל שעת קפיצה 40 ₪ כולל גרביים מונעי החלקה
*אין כניסת מבוגרים למתחם הטרמפולינות לגילאי 3-6 

מגיל 6 ומעלה: טרמפולינות וקיר טיפוס 
שעת קפיצה ראשונה 65 ₪, שעת קפיצה נוספת 40 ₪ 

חבילת אקסטרים: 
טרמפולינות, קיר טיפוס, פארק חבלים, אומגה Roll Glider וגרביים:
שעה וחצי          95  ₪  
שעתיים            110 ₪ 
כל שעה נוספת  40  ₪

iJump עזריאלי, תל אביב
מתחם iJump עזריאלי החדש, הממוקם בקומה ה-3 של קניון עזריאלי, משתרע על פני 600 מ"ר ומציג את חווית האקסטרים האולטימטיבית: טרמפולינות לקפיצה חופשית, קליעה לסל ו- Air Bag לקפיצה למרחק.
המתחם מתאים לילדים החל מגיל 3, נוער ומבוגרים המבקשים להנות מפעילויות אקסטרים באוויר הפתוח עם הנוף האורבני המדהים של העיר תל אביב. מתחמי המתקנים בעלי הצללות המגנות על הקופצים, ומוסיקה קצבית המוסיפה אדרנלין ומשלימה את החוויה.

שעות פתיחה לתאריכים  11-27.04:                ראשון – חמישי             10:00-20:00
                                                                        שישי                             10:00-15:00
                                                                        שבת                             סגור
מחירון:
גיל 3-6: כל שעת קפיצה 40 ₪ כולל גרביים מונעי החלקה
*אין כניסת מבוגרים למתחם הטרמפולינות לגילאי 3-6 

מגיל 6 ומעלה:
שעת קפיצה ראשונה 60 ₪ 
שעת קפיצה נוספת 40 ₪
חצי שעת קפיצה לכל גיל 40 ₪


לרכישת כרטיסים: www.ijump.co.il



← לכל האטרקציות באתר גרו (גרופון) כאן


 לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...