יום חמישי, 17 בספטמבר 2020

חדר בריחה בבית לראש השנה "הכוורת הסודית" עם חידות לכל המשפחה

 


רגע לפני ראש השנה והסגר שמגיעים הפעם יחד, אני רוצה להמליץ על פעילות מיוחדת וכייפית שאפשר לערוך לילדים בבית - חדר בריחה עם חידות מתאגרות!

לילך מ-"עולם המשחקים של לילך" מכינה חדרי בריחה משתנים לפי נושאים וגם בהתאמה אישית. אנחנו ניסינו אחד בתחילת הסגר הקודם והילדים מאווווווד נהנו.


לכבוד החג, ניתן להזמין עכשיו את חדר הבריחה שמתאים לנושא ראש השנה, "הכוורת הסודית".

המשחק כולל חידות מקוריות וחווייתיות בסגנון חדר בריחה, הכולל סיפור עלילה, חידות מהנות ומעוצבת לשחקנים וכמובן הוראות, רשימת פתרונות ורמזים.

בהתחלה מאוד חששתי שההכנה תהיה ארוכה ומייגעת אבל התברר שזה הכל בקלי קלות, בעיקר להדפיס, אולי מעט לגזור ולהחביא בבית את הרמזים.

אני מניחה את הרמזים בתוך מעטפות, כל מעטפה החבאתי במקום שונה. הילדים מחפשים, מוצאים מפענחים ופותרים ומתקדמים לשלב הבא, עד שלבסוף הם מוצאים קוד.

רצוי להכין גם מנעול אליו יתאים הקוד ולנעול איתו קופסה עם הפתעות.


ישנה אפשרות נוספת, לשחק בעזרת הנייד ואז אין הכנה מראש וכולם יכולים להשתתף.

 

סיפור העלילה: 

הנכם מוזמנים לסיור מרתק בכוורת הסודית של דבורי ומאיה במושב "העוקץ"! בסיור גיליתם כי במהלך הלילה התגנבה דמות אל המחסן, אכלה את כל צנצנות הדבש והדבורים ברחו בבהלה מהכוורת. האם תצליחו לעזור למאיה ודבורי לפתור את התעלומה ולהציל את טיפת הדבש האחרונה?


הכוורת הסודית מיועדת לגילאי 10 ומעלה. רמת החידות בינונית כך שיאתגר גם מבוגרים ובני נוער. אם עובדים בשיתוף פעולה גם צעירים יותר יוכלו לשחק עם בוגרים יותר יחד.


מחיר הזמנת המשחק להורדה "הכוורת הסודית": 69 שח. 

קישור לעמוד חדר הבריחה: https://bit.ly/2RzEmUy


← מוזמיים להצטרף גם לקבוצת הפייסבוק "משחקים וספרים מומלצים לילדים" כאן.


  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...