יום שישי, 20 במרץ 2015

אמהות בכושר-יש דבר כזה (גם התינוקות יכולים לבוא!)

אמהות בכושר

 

כשאני ילדתי את הבכור שלי, עוד היה לי מנוי בתוקף למועדון כושר, ביקשתי להקפיא, להאריך, וכל פעם חשבתי על איך אוכל להגיע לשם, מי ישמור לי על התינוק ואיפה, אבל לא רציתי להרחיק אותו ממני או להשאיר אותו עם בייביסיטר שאני בעצם לא מכירה. שקלתי לקחת מישהי שתשאר קרובה איתו וכל מיני רעיונות דומים, אך בסוף נאלצתי להעביר את המנוי הלאה כי פשוט לא התאפשר לי לחזור להתעמל שם. 
 גם ספורט בערבים זה משהו לא אטרקטיבי לרוב האמהות, בחודשים הראשונה לאחר לידה לפחות, הרבה פעמים התינוק זקוק להן להנקה או סיבות דומות, ויש כמובן עייפות שגוברת על הרצון לצאת להתעמל.
הרעיון הכי טוב שהיה יכול לפתור לי את הבעיה בזמנו, אם היו שירותי בייביסיטר במקום. זה אומנם לא משהו שלא קיים אבל משהו מאוד לא נפוץ, ובאמת חבל שכך, כי אני בטוחה שכמוני, הרבה אמהות בחופשת לידה היו שמחות להעביר איזה בוקר אחד או יותר עם פעילות גופנית, שישלב את עצם העובדה שיש לאמא הזאת גם תינוק קטן.
בשבוע שעבר הוזמנתי בדיוק לשיעור כזה, שיעור בוקר של עיצוב לאמהות עם שירותי בייביסיטר במקום!
במועדון הכושר 'קולנוע פאר' החליטו לתת מענה יעיל לאימהות בעיר, ולאפשר להן מקום להתאמן בחופשת הלידה ואחריה. כדי לעשות זאת הבינו כי יש צורך בשירותי בייביסיטר לילדים, ולכן הם מספקים שירותים אלו בחינם! 


היתי חייבת לנסות ולהתרשם. בדרך לשם עלו לי חששות, ואם הקטן יבכה, ואם הוא ירצה לאכול, ואם אני אראה אותו, ומי זאת בעצם ששומרת עליו... נכנסתי לחדר והרגשתי תחושת הקלה גדולה, כשראיתי שכל התינוקות נמצאים ביחד באותו חדר עם האמהות המתעמלות! רעיון אדיר, מלא בהתחשבות לצרכים של האמהות הדואגות...

פרסו מזרנים בצד החדר, שם נמצאים התינוקות עם ה"בייביסיטר", ואם יש צורך, פורסים עוד פינה כזו עם בחורה נוספת (כשאני היתי אכן היו שתיים).



השיעורים השונים מתקיימים 4 פעמים בשבוע בשעות הבוקר
יום א' 08:30 - ג'ירוקינזיס עם עופר ארזי - שיעור המשלב בין יוגה לפילאטיס מתאים מאד לנשים בהריון, השיעור מחזק ומעורר את מערכת העצבים, משפר זרימת דם ופועל לשחרור נוקשות בעמוד השדרה - ללא שירותי בייביסיטר.
יום ב' 09:00 - עיצוב עם שרון ינובסקי - ללא שירותי בייביסטר.


יום ג' 10:00 - עיצוב עם שרון ינובסקי - שירותי בייביסיטר במועדון .
יום ה' 08:30 - אמהות בכושר עם שרון ינובסקי - שירותי בייביסיטר במועדון .
השיעורים מיועדים לנשים בהריון ואימהות בחופשת לידה עד שנתיים לאחר לידה. 
ומתמקדים בשיקום הגוף, חיזוקו וכמובן חיטוב. נשלב עבודה של שרירי רצפת האגן, פילאטיס, תרגילי חיזוק, אירובי ועוד. השיעורים יתחזקו בהדרגה ומתאימים לכל הרמות. הדגש בשיעורים על יחס אישי!

שמחתי מאוד לקבל הזדמנות לחזור להתאמן מבלי לשבור את הראש מה לעשות עם התינוק, ולהביא אותו יחד איתי.
ככה שעכשיו באמת, אין יותר תירוצים!
אני אישית רק מחכה שהרעיון הזה יהיה מיושם קרוב יותר למקום מגוריי.

קבוצת הפייסבוק:
 אתר: http://www.kolnoapeer.co.il/


  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:
(נכתב ב-24.12.2013)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...