יום שני, 13 במאי 2013

קוטג` וגבינה לבנה של תנובה עם פחות תוספת מלח

 
 


שמעתם כבר על המצפן התזונתי של תנובה?


תנובה לוקחת חלק בתזונה נבונה יותר, עם מוצרים מופחתי שומן, מוצרים ללא חומר משמר (למשל גבינת עמק ללא חומר משמר, מוצרים דלי או ללא לקטוז, מוצרים מופחתי סוכר (כמו השוקו החדש, עליו תוכלו לקרוא כאן) וגם מוצרים דלי נתרן - גבינה לבנה וקוטג` - ממש חדש על המדף!





 

קיבלתי את שתי הגבינות להתנסות: 
קוטג` עם 20% פחות תוספת מלח (בהשוואה לקוטג` 5%) 
וגבינה לבנה דלת מלח:
שתי הגבינות, שכנראה הכי נפוצות בבתים ישראליים.
אני באופן אישי מאוד אוהבת גבינות, ולפעמים אוכלת כך סתם גביע קוטג` ללא תוספת, עם כפית,  ובביתנו לא יהיה מצב שתהיה חסרה גבינה לבנה או גבינת קוטג` במגירת הגבינות.
אין ספק, יותר בריא, יותר טוב, והרי זה ידוע שמלח זה לא דבר בריא, וכמה שפחות, עדיף. לכן, הרעיון מעולה להפחית ברכיבים לא בריאים, במקרה הזה, המלח.
ובמבחן התוצאה, הקוטג` עדיין טעים ובאותו מרקם, בגבינה הלבנה הרגשתי קצת יותר הבדל (אני גם אוהבת מלוח, מודה). עדיין היתי אומרת, שהמוצרים טעימים, ואני מוכנה להתרגל לשינוי קטן בטעם למען הבריאות, שלי ושל בני משפחתי. מעתה והלאה בטוח נמשיך לקנות את המוצרים החדשים, מכיוון שפחות מלח - פשוט יותר בריא.
 



היום הכנתי גם לזניה עם הקוטג` החדש, יצאה מעולה!
שלב ההכנות




עוד על המצפן התזונתי כאן: http://mazpen.tnuva.co.il/
כל התהליך של המצפן התזונתי עדיין ממשיך ותנובה מבטיחה עוד הפחתות של רכיבים כמו מלח ומוצרים נוספים בריאים יותר. אני מחכה בסקרנות...




לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...