יום שני, 24 בדצמבר 2012

גרנולה טבעית רפאל

 

קיבלתי להתנסות גרנולה - גרנולה רפאל, בשתי טעמים חדשים:





• גרנולה רפאל חלבה תמרים ושקדים – תערובת דגנים מלאים עם גרעינים, חלבה, שקדים וחתיכות תמרים
• גרנולה רפאל פירות יער וקשיו - תערובת דגנים מלאים עם חמוציות, דומדמניות ואגוזי קשיו
  
לא הכרתי לפניכן את חברת רפאל אך שמחתי לדעת כי בגרנולה רפאל עושים שימוש ברכיבים טבעיים בלבד, ללא תוספת שמנים, חומר משמר, חומרי טעם וריח או צבעי מאכל. 
ויש להם שיטת קלייה ייחודית ששומרת על הערכים התזונתיים של כל המרכיבים.

לנושא הזה יש את דברי היזם, הגרנולייר הראשי והבעלים, רפאל ממבר: "זהו גם המסר שאיתו הקמנו את המפעל שלנו. אני מאמין באוכל בריאות ומאחר שלא מצאתי גרנולה ששומרת על רכיביה בצורתם הטבעית, החלטתי לייצר גרנולות בשיטת הכנה בלעדית, המדמה קלית גרנולה בבית. את השמן המזוקק מחליפה טחינה. להמתקה משתמשים בממתיקים טבעיים בלבד :סילאן, דבש, סוכר קנים וסירופ אגבה. את הדגנים קולים, את הגרעינים, האגוזים והשקדים אין קולים כדי למנוע התחמצנות ולשמר את הטעם הטבעי, ומוסיפים לאחר מכן ללא קלייה כלל. אנחנו מאמינים שזו הדרך הנכונה לתת לצרכן הישראלי את מה שהוא אוהב: הגרנולה פריכה וקרנצ`ית ושומרת על ערכה התזונתי פלוס – (הטחינה למשל מוסיפה סידן). ועדיין לשמור את איכות הגרעינים והאגוזים."

אז גם לאחר התרשמות אישית, הגרנולה באמת טעימה, ואת התוספות המצויינים אפשר למצוא ברבים בתוך השקית, ולא צריך לחפש אותם "בפינצטה" כמו בחלק ממוצרים דומים אחרים שמבטיחים תוספת כלשהי. 
 
הגרנולה עם חלבה תמרים ושקדים
  
הגרנולה עם פירות יער וקשיו

את גרנולה רפאל`ס ניתן להשיג ברשתות הטבע, מעדניות, מינימרקטים, מכולות, AM:PM ,שופרסל ובשוק מחנה יהודה בירושלים, בכרמל ובתל אביב, שם נפתחו "בסטת המפעל".

מחירים:
את גרנולה רפאל ניתן למצוא בשני סוגי אריזות: 350 גרם במחיר 20 ש"ח (ובחלק גדול מהחנויות במחיר 15 שקל במבצע), 800 גרם במחיר  30 ש"ח

ועוד קצת מידע כללי: 

 





לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...