יום שלישי, 28 באפריל 2015

עוגת גבינה קרה עם אפרסקים



אני נורא אוהבת עוגות גבינה, אחרי התלבטויות בין כל מיני סוגים שונים (בערך כל יום התחשק לי עוגה אחרת), החלטתי לשלב גם ליפתן אפרסקים שהיה לי, ומצאתי עוגה המשלבת בין אפרסקים משומרים וביסקוטים.






הילדים שלי נהנו מאוד להשתתף בהכנה ולקחו חלק גדול בהכנה, מה שמראה שהיא באמת קלה להכנה.




עוגת גבינה ואפרסקים ללא אפייה (מתכון של בני סיידא)

מצרכים:
150 גרם בישקוטים
1 קופסה (850 גרם) שימורי אפרסקים או מישמשים, מסוננים
2 מכלים שמנת מתוקה
2 כפות סוכר
1 כוס חלב
1 גביע שמנת חמוצה
500 גרם (2 קופסאות) גבינה לבנה 9%
2 חפיסות אינסטנט פודינג וניל

לקישוט:
עלי נענע טריים, או חצאי אפרסקים משומרים (לא הכרחי)

תבנית: בקוטר 26 ס"מ

אופן ההכנה:
1. מרפדים את תחתית התבנית בבישקוטים.
מניחים את הפירות על הבישקוטים.

מקציפים את השמנת המתוקה עם הסוכר לקצפת יציבה.
שמים בקערה את החלב, השמנת החמוצה והגבינה, ומקציפים 2 דקות. מוסיפים את הפודינג, ומקציפים 3 דקות נוספות. מערבבים את התערובת עם הקצפת, ויוצקים על הפירות.


מכסים בניילון נצמד, ומקררים במקרר למשך לילה.


לפני ההגשה אפשר לקשט בפרוסות פרי ובעלי נענע.

אני החלטתי לשלב קצת שוקולד.

הלכתי על קיצור דרך ונעזרתי בסירופ שוקולד מוכן.




העוגה הוגשה בערב חג השבועות והיתה טעימה לכולם. הקרם לא יוצא מאוד מתוק (אני בעד) והמתיקות מגיעה מהתחתית עם הביסקוטים והאפרסקים.

 

  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 
   http://www.facebook.com/Florentinasblog
(נכתב ב-5.6.2014)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...