יום שלישי, 28 באפריל 2015

Nika beach - מסעדת חוף מעולה בהרצליה

 

Nika beach
מסעדת החוף החדשה של הרצליה פיתוח
באווירה ועיצוב יווני


לבתי קפה ומסעדות ליד הים יש כבר יתרון אחד - המיקום שלהם. הפעם הכרתי מסעדת חוף חדשה שבנוסף למיקום והאווירה של חוף הים, מציעה גם אוכל טעים מאוד. המסעדה מעוצבת בסגנון יווני, אך גם מי שפחות אוהב את הז'אנר, יכול להינות. המקום מתאים לבילוי משפחתי עם ילדים, למפגשים עם החברה, וכמובן לדייט זוגי.

המסעדה נפתחה בימים אלה בחוף השרון הרצליה פיתוח.

המסעדה המעוצבת בסגנון יווני, ומכילה כ-150 מקומות ב-3 אזורי ישיבה: אזור פנימי המעוצב עם אלמנטים של קש וצבעים כחולים לבנים.




אזור ישיבה חיצוני הממוקם על הטיילת  ואזור ישיבה הממוקם על החול הזהוב מטרים ספורים מהמים.


אני בחרתי לשבת ליד הטיילת, אל מול נוף הים, והבריזה הנעימה.


הבעלים של ניקה ביץ הם' גורן טסה ורועי לאון, מסעדנים  ותיקים שבבעלותם מספר מסעדות ובארים, ואת התפריט בנה השף נקש. מדובר בתפריט ייחודי הכולל טאפאסים, סלטים קיציים, כריכים בסגנונות שונים, מנות עיקריות, מנות ילדים וכמובן קינוחים מעולים. תפריט האלכוהול כולל מגוון רחב של בירות מהחבית, קוקטיילים קרירים, מגוון יינות אדומים ולבנים, קאווה למברוסקו.



מבחר ארוחות בוקר: בוקר בריאות–יוגורט גרנולה 50% פרי פירות העונה סילאן וחמוציות 42 ש"ח , בגדד על החוף- לאפה קלויה חצילים מטוגנים ביצה קשה עלי אורגולה עגבניות פטרוזיליה צנונית טחינה וסלסה מוגש עם סלט קצוץ 62 ש"ח, בוקר יווני: מאפה במילוי חלומי עשבי טיבול כרישה פלפל קלוי ביצת עין רוטב צזיקי מוגש עם סלט קצוץ 66 ש"ח, כריך קוראסון חזה אווז צרוב עם ביצת עין עלי אורגולה ורוטב צ'יפוטלה עם סלט אישי 48 ש"ח

הנה מנות שטעמתי ואני יכולה להעיד שכולן היו לי טעימות מאוד.

אמפנדס - במילוי בשר וזיתים

טעים, האמפנדס והרטבים

הסיגרים של NIKA - במילוי בשר וצנוברים

במנה הזו ההגשה היא המנצחת לדעתי, טעים יחד עם הטחינה, המילוי הרגיש לי קצת מתקתק.

עלי גפן - בתיבול לימונים כבושים
אני פחות חובבת עלי גפן, ואמרתי לעצמי שאני אטעם מעט, אך השילוב של הטעם הלימוני הפתיע אותי וגרם לי לסיים מנה שלמה בהנאה.

פרגית סופלקי - פרגיות צלויות, עם עגבניה ובצל בגריל, על לאפה קלויה
פרגית טעימה מאוד שמזכירה על האש

כרובית קיסר - כרובית מטוגנת ברוטב קיסר, עלי אורגולה ועגבניות טריות
מנה שמאוד הפתיעה אותי, בשלב זה כבר הייתי ממש מלאה והמלצרית המליצה לי לנסות, וטוב שכך, השילוב עם הכרובית והרוטב מנצח.

ולסיום מושלם לאווירה על חוף הים - אבטיח קר


אני מאוד נהנתי, וממליצה בחום על מסעדת החוף ניקה ביץ', אוכל טעים, נוף ובריזה - בילוי מושלם.

בעלי ניקה ביץ' גורן טסה ורועי לאון החליטו לתת מענה בדמות מסעדת חוף עם אוכל מעולה, בחוף הפופולארי בהרצליה, המארח מידי יום את תושבי השרון ותל אביב, ומתכננים לקיים אירועים שונים לאורך הקיץ לתושבי העיר ואף לקיים הופעות ענק לצעירי העיר.
שעות פתיחה:
08:00- אחרון הלקוחות
כתובת: חוף השרון ,הרצליה פיתוח.
טלפון להזמנות 09-9512472  פקס
 https://www.facebook.com/nikabeach1

 




  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:
(נכתב ב-17.6.2014)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...