יום שבת, 25 ביולי 2015

זה הזמן לפגוש את אבו גוש - באיירפורט-סיטי




אין אחד שלא מכיר את חומוס אבו-גוש, מהשם עצמו התיאבון מיד נפתח ואנחנו כבר מתאמנים בתנועה הסיבובית לניגוב החומוס.  קיבלתי הזמנה למסעדת אבו גוש באיירפורטסיטי. אבו גוש, זה שם מכובד אבל בכל זאת תיארתי לעצמי מסעדה עממית בתוך מתחם הקניון של איירפורט-סיטי - טעיתי לחלוטין!

חיפשנו את המקום מספר דקות, הוויז קצת התבלבל ומסתבר שיש מתחם חדש לגמרי, כרגע יש בו מעט מאוד מסעדות והתפאלתי מהיופי של המסעדה שניכר כבר מבחוץ!



איך שנכנסנו, קיבלו את פנינו וכשהתיישבתי, ישר חשבתי שזה מקום שמתאים מאוד גם לאירועים, משפחתיים אינטימיים או עסקיים.

הבעלים דן פלדן


הפעם אני באמת פותחת עם העיצוב המרהיב של המסעדה כי זה מאוד בולט. יש בתוך המסעדה קיר עם אבן ירושלמית המזכירה את הבתים באבו גוש.


המסעדה מפנים

פתחו לנו שולחן, כפי שנהוג בז'אנר הזה.



התמונה היא משלבי סיום הארוחה שתראו כמה השולחן מלא בכל טוב.
השף מגיע ממשפחת אבו גוש המקורית, המסורת באוכל נשמרת בקפידה אך תמצאו גם חידושים רבים.

המנות מקרוב -
נתחיל במנות הפתיחה:

מבחר סלטים

מטוגנים עם קובה, סיגרים ותפוח אדמה
עלי גפן ממולאים
ירקות ממולאים
קישוא ממולא

חשוב לציין, הכל נעשה במקום, כולל החומוס שהוא ללא חומרים משמרים כמובן. המון סלטים שונים הוגשו לשולחן, כולל למשל דלעת בטחינה, שלא הכרתי. הכל היה טעים, אני דווקא לא חובבת של עלי גפן ממולאים אבל טעמם של אלו, בתוך רוטב חמצמץ, היה ממש ערב לחיכי! גם הממולאים בטעם ביתי היו מוצלחים. חלק מהמנות צמחוניות.


מנות עיקריות:

קבב ופרגיות על האש
מג'דרה
צלעות כבש
סיניה

מנות הבשר מאוד מיוחדות וטעימות, אני גם אהבתי את הפרגיות, היה להם טעם של "על האש" אבל במידה הנכונה. אפילו הבצל היה טעים נורא ונשנשתי ממנו ככה כמו חטיף. הסיניה היפה וטעימה מורכבת מכבש טחון ומעל טחינה חמימה.


אחרי כל הטעימות ההנפלאות האלו כבר לא ממש נשאר מקום לקינוחים, למרות שבדרך כלל אני לגמרי בעד קינוח, הפעם טעמתי מכל קינוח רק מעט כדי לחוות כאן דעה. מלאבי, בוואריה ומוס שוקולד, בקלוואה וכולם פרווה אבל טעימים. 


לסיכום, מקום יפה, החל מהעיצוב והאווירה עד לאירוח עם אוכל טעים, מבחר רחב של מנות, כולל בשר, מנות ראשונות וגם מנות צמחוניות. מקום שכדאי להכיר, לא רק עם אתם באזור השדה-תעופה, מתאים לבילוי זוגי, עסקי, משפחתי וגם חגיגי.


ביציאה מהמסעדה

נגב 5, קרית שדה תעופה
טל. 03-5531733
מסעדת אבו גוש איירפורט-סיטי בפייסבוק


  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...