יום רביעי, 1 ביוני 2016

דפי בצק פילו ללא צורך בקירור ומתכון למאפה פילו במילוי טעים של תרד וגבינות


אני מודה שאף פעם לא יצא לי לעבוד עם בצק פילו, למרות שאני מאוד אוהבת לאכול מאכלים עם בצק פילו וגם נתקלת במתכונים שנראים טעימים. 
בדרך כלל בצק פילו קפוא דורש הפשרה של כמה שעות מראש, אך בצק הפילו החדש של חברת תומר מגיע מוכן להכנה, בטמפרטורת החדר, ללא צורך במקפיא ולכן גם אין צורך להפשירו מראש. 
נשמע לי מאוד נוח, בעיקר כשרוצים להכין משהו טעים באופן ספונטי, אפשר להכין מילוי ולאפות. 


בנוסף, הבצק עשוי מקמח ומים בלבד, ללא שמן או מרגרינה, וללא כל חומרים משמרים.
  





בצק הפילו החדש מוצע ב-3 צורות, כדי להתאים למתכון הרצוי:

דפי פילו לפאי, דפי בצק פילו לסיגרים, ודפי בצק פילו למילוי – המתאים למגוון מתכונים.




בצק הפילו מתאים למגוון של מאפים, מלוחים ומתוקים, כמו מאפה במילוי בשר, סיגרים במילוי בשר או ירקות, שטרודל תפוחים וגם למאפים שונים עם גבינות, שיתאימו לחג שבועות הקרב, כמו פשטידת פילו במילוי גבינות,  מאפה פילו במילוי גבינה מתוקה ודובדבנים או צימוקים, מאפי פילו במילוי תרד ופטה.




אני הכנתי מאפה פילו עם תרד וגבינות, כמו שאמרתי, פעם ראשונה שלי עם בצק כזה כך שלא ידעתי בדיוק איך תהייה העבודה איתו. המאפים לא יצאו לי הכי יפים וסימטריים אבל המילוי יצא סופר-טעים ובמיוחד עם שילוב הבצק. בדיוק נגמר לי השומשום אז לא פיזרתי מעל וגם לא מרחתי בביצה, בנוסף חיממתי בבפלטת הפיצה של המולטיקייק, כמובן שהבצק מתאים לתנור.


למילוי:

שקית עלי תרד

3-4 שיני שום קצוץ (מי שלא אוהב יכול לוותר)

1 גביע קוטג'

1 ביצה

1\4 כוס גבינה בולגרית מפוררת

תבלינים לפי הטעם: מלח, פלפל, אגוז מוסקט




 אופן ההכנה:

את התרד חולטים במים עד שמתרכך. מומלץ לסנן ולסחוט מהמים.

לקצוץ גס.


לערב את התרד עם שאר המצרכים ולתבל.





את עלי הבצק פותחים, מורחים בשמן וממלאים לאורך ואז מגלגלים אותו.
מעל אפשר למרוח ביצה, לפזר שומשום או קצח.   







כשר פרווה באישור הרבנות לישראל ובד"צ בית יוסף.

מחיר: 10.90 – 11.90 ש"ח (למשקל של  400-330 גרם).

להשיג ברשתות השיווק.



לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...