יום שני, 1 באוגוסט 2016

חומוסיבוב - עם התוספת שתופסת מלמעלה עד למטה




חומוס, סוג של מאכל לאומי, נמצא אותו כממרח כמעט בכל גן, וכמעט בכל בית בישראל במקרר. חומוס הולך למשל על כריך, בניגוב עם פיתה או כתוספת למנות. וגם את החומוס עצמו עם תוספות - טחינה, גרגרים, סחוג, פטריות... 
אבל, עד עכשיו התוספת תמיד היתה מעל ונגמרת הרבה לפני שהחומוס נגמר ובסוף נשארנו עם חומוס בלי תוספת. 

עם "חומוסיבוב" זה כבר לא קורה - התוספת בצורת ספירלה לאורך כל החומוס! 

לפני שנגיע לטעם אני חייבת להגיד שהחומוסיבוב מעוצבים יפה ומעוררים את התיאבון.

סדרת החומוס החדשה של חברת סלטי צבר, עם הטוויסט החדשני ביותר, משתייכת לסדרה הפרמיום "מלך החומוס" וכוללת שלושה סלטי חומוס עם תוספות שונות:

חומוס עם רוטב חריף
חומוס עם רוטב גזר ופלפל
חומוס עם רוטב שום מתובל 

פתחנו ראשון את החומוס עם החריף, בעלי טעם קודם ושאלתי אותו אם זה חריף אבל הוא אמר שלא כל כך, מרחתי לי על לחם, לקחתי ביס והרגשתי שזה כן דיי חריף, בצורה שהחריף משתלט על הטעם ועל החומוס עצמו (לילדים אין סיכוי שאתן לטעום). אני כן אוכלת אוכל מעט חריף אבל במקרה הזה זה קצת יותר מידי בשבילי, בעלי לעומת זאת הרגיש אחרת. 
מה שאני עושה עכשיו זה מערבבת לעצמי מעט מן חומוס עם החריף יחד עם החומוס השני עם רוטב גזר ופלפל, אותו פתחתי מיד לאחר שהראשון היה לי חריף מידי :-). בחומוס עם רוטב גזר ופלפל לא מורגש טעם דומיננטי של הרוטב אבל השילוב והחומוס סך הכל מאוד טעימים. 

בדרך כלל יש לנו תמיד חומוס במקרר, אבל איני נזכרת בו יותר מידי חוץ מבשבתות, בארוחת הבוקר בדרך כלל. 
מאז שפתחנו את החומוסיבוב והם אצלנו במקרר, פשוט מלא פעמים התחשק לי לאכול ממנו. 

הכי סיקרן אותי החומוסיבוב עם רוטב השום ובסופו של דבר הוא באמת יצא המנצח הגדול בסדרה הזאת. שילוב מוצלח מאוד! 

הרעיון מוצלח מאוד, אשמח להפתעות עם שילובים נוספים בהמשך.


גם בסדרת סלטי צבר והשף רפי כהן יש טעמים חדשים שהתווספו לסדרה:
סלט ירקות קלויים על האש - עם מגוון פלפלים קלויים, אפויים ומוחמצים, יחד עם עגבניות קלויות, חציל בלאדי קלוי ברוטב מזרחי.

סלט חציל בלקני - עשוי מחציל בלאדי, קלוי על האש, בשילוב בצל מקורמל שנאפה בתנור. 





עם סלט הירקות הקלויים הכנתי את המאפינס שלי עם בולגרית, במקור המתכון עם סלט פלפלים קלויים מאותה הסדרה של צבר והשף רפי כהן. החלפתי פשוט את הפלפלים הקלויים בסלט החדש של הירקות הקלויים.
למתכון כאן.
עוד שילוב מוצלח הוא החומוס החריף על לחם ומעל הירקות הקלויים! 



השף רפי כהן, שהסדרה חתומה על שמו, שלט באופן מלא על המנות ועל בחירת חומרי הגלם האיכותיים, בחר את המתכונים ומפקח על הייצור. 

משקל: 400 ג"ר 
כשרות: בד"צ העדה החרדית


לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...