יום ראשון, 21 באוגוסט 2016

פיצות חדשות בסדרת השף של דומינו'ס - טעימות מפיצה פולנטה


אחרי שהושקו, פיצות השף של דומינו'ס, פיצות בשיתוף פעולה עם השפים אסף גרניט ואורי נבון, עם שלושה סוגי פיצות - 4 מחבתות, אחת הטעימות והאהובה עלי, פיצת בצלאל ובקרנה (כתבתי על דומינו'ס פיצות שף פוסט מפורט כאן) , התווספו כעת שתי פיצות שף חדשות:

פיצות הבוטיק החדשות נוצרו בהשראת המנות הידועות של מסעדת מחניודה: פולנטה ושקשוקית. 



הפיצות החדשות, בדומה לשלושת הפיצות הראשונות בסדרה, כוללות שילוב של חומרי גלם איכותיים וגם הן נאפות בתהליך הכנה ייחודי על גבי מחבת ליצירת קריספיות ומראה מלבני.



פיצת דומינו'ס שף - פולנטה

בדומה למנה המפורסמת של מחניודה גם פיצת פולנטה הזו עשויה מתבשיל פולנטה איטלקי איכותי עם שמנת קטיפתית וחמאה רכה. מעליו תוכלו למצוא פטריות עסיסיות, אספרגוס צרוב קלות וגילופי פרמז'נו גרנה פדאנה - גבינת פרמז'ן מיושנת בת שנה וחצי המגיעה היישר מצפון איטליה. מרכיבים אלו בתוספת כדורי בייבי מוצרלה איכותיים ורוטב שמנת אלפרדו משובח מוצעים על בצק דק קריספי עם שמן זית כתית מעולה שנפתח בעבודת יד על מצע קמח דורום. להשלמת הטעם, כתוספת בצד לפיזור על ידי הלקוח, יוצע שמן כמהין איכותי.



פיצת דומינו'ס שף - שקשוקית:

גם כאן ההשראה לפיצה מגיעה מהמנה האותנטית של מחניודה המשלבת את ניחוחות השוק הירושלמי – טחינה, עמבה ובשר. עבור פיצה ייחודית זו פיתחו השפים אורי נבון ואסף גרניט לאחר נסיונות רבים בצק ייחודי שכולל שילוב של עמבה ושמן זית עבור הטעם והמרקם. הפיצה עצמה מורכבת מבשר בקר טחון ואיכותי יחד עם צנוברים ופיסטוקים, רוטב עגבניות משובח לצד רוטב אריסה פיקנטית ולימון כבוש, זיתי קלמטה וגבינה בולגרית מגורדת. להשלמת הטעם נוספו ממעל גם פסי טחינה משובחת. 


*


כיוון שאנחנו לא אוכלים בשר וחלב ביחד, נותר לנו לטעום רק את הפיצה פולנטה. 

למרות שאני אוהבת לטעום דברים חדשים וטעמים חדשים מסקרנים אותי, כששמעתי לראשונה על פיצה פולנטה, אני חייבת להודות, שחששתי וזה לא ככ עשה לי חשק. לא כל כך יצא לי לאכול פולנטה, זכור לי שפעם יצא לי לטעום ולא התלהבתי, ובשילוב עם פיצה זה בכלל לא היה לי מובן איך זה מתקשר.

לאחר שקראתי את התיאור על הפיצה, רכיבים כמו שמנת אלפרדו, גבינות מוצרל ופמרז'ן ופטריות, רכיבים אלו הם שמשכו אותי והעירו את הסקרנות שלי לטעום את הפיצה פולנטה.
באמת שלא היתי אף פעם סקרנית כל כך לגבי פיצה, זה פשוט סוג של שילוב שהיה לי קשה לדעת למה לצפות.

אהבנו את מראה הפיצה, הצבעים הבהירים שלה, לבן וצהוב (שימו לב, אין רוטב עגבניות..) אבל מה במבחן הטעימה?

מסתבר שהפולנטה, לא מגיעה בצורה דייסתית, אם זה מה שגם לכם עבר בראש, אלא יש לה שכבה מעל בצק הפיצה, שלא כל כך ברור מה היא, לא נוזלית, אבל נימוחה. הטעם לא מאוד דומיננטי, טעם הגבינות מוסיף הרבה. לגבי התוספות, אין הרבה כל כך. אני אוהבת פטריות ולא חובבת אספרגוס אבל זרמתי גם איתו כדי להוסיף עוד טעם. 

הפיצה מגיעה עם מתבל בטעם של כמהין, מומלץ לטפטף ממנו על הפיצה, ואז היא עוד יותר רכה ונימוחה ומקבלת עוד חיזוק של טעם. 



הפיצה המעניינת הזאת, עם כל החששות, התגלתה כעדינה מאוד בטעמה, לטעמי אפילו חסר לה עוד קצת טעם, משהו מעט מתובל יותר, אבל סך הכל היתה טעימה לנו, כולל הילדים שאכלו ממנה ממש יפה (רק הורידו את התוספות של הפטריות ואספרגוס).






מחיר:
מחיר הפיצות יהיה זהה למחיר פיצה משפחתית 100% מוצרלה, בעוד מחיר המבצע המומלץ יעמוד על 55 שקלים לכל פיצה, בהזמנת פיצה מסדרת דומינו'ס 



  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...