יום שלישי, 2 באוגוסט 2016

נפוליאון שמנת בטעמים חדשים ומתכון למאפינס בצל טעימים ומהירים



גבינות זה אחד המאכלים האהובים עלי, אני אוהבת גבינות קשות וגבינות רכות.
גבינת שמנת עם אחוזי שומן גבוהים יותר, זאת אחת ההעדפות אבל משתדלת לא לאכול יותר מידי בגלל אחוזי השומן הגבוהים.
גבינות נפוליאון מציעות גבינות שמנת עשירות במרקם קרמי עם אחוזי שומן של 16% ו-24%, יחסית פחות שומן, אבל עדיין מאוד טעים.
הרבה פעמים אני מחפשת טעמים ותיבולים חדשים כדי לגוון בטעם, לא תמיד מוצאת ולא תמיד כל החידושים הם מוצלחים כל כך.
גם גבינות השמנת של נפוליאון יצאו בטעמים חדשים, והם מעולים!

נפוליאון עם בצל 16%
נפוליאון 24% עם פלפל חליפינו, חריף.

נפוליאון עם בצל - בצל מוסיף טעם למאכלים וכך משתלב מצויין גם בגבינת השמנת. טעמה עדין אך משודרג. אחוזי השומן נמוכים יחסית (16%). הגבינה טעימה על כריך ומתאימה גם לבישול ואפיה (הצעה למתכון בשילוב נפוליאון בצל בהמשך).
נפוליאון עם פלפל חלפיניו - אם אתם מאלה שאוהבים להוסיף מעט חריפות לאוכל, אז הגבינה הזו מצויינת. הרבה פעמים מתחשק לי מעט חריף, אך אני לא אוהבת כשהחריף משתלט על המנה, גם על הטעם וגם קשה להינות מהאוכל מרוב חריף בפה.
נפוליאון עם פלפל חלפיניו, היא פיקנטית ונותנת את השדרוג שלה עם חריפות נעימה, שאפילו הבן שלי אכל ואהב. 
  

מתכון למאפינס בצל בכמה דקות:

1 בצל, קצוץ

2 שיני שום, קצוצים

2\1 כוס קמח תופח או קמח רגיל + 2\1 כפית אבקת אפיה

2 ביצים

לפחות חצי קופסה גבינת שמנת נפוליאון עם בצל

כ-2 פרוסות גבינה צהובה (או גבינה מגורדת)

כף פמרז'ן (לא חובה)

פלפל (תבלינים לפי הטעם)


1. מטגנים את הבצל מעט עד שנהיה שקוף, מוסיפים את שיני השום ומטגנים עוד קצת.

2. בקערה מערבבים את כל המצרים.
את פרוסות הגבינה צהובה חותכים לחתיכות קטנות.

מתבלים לפי הטעם.


אפשר לאפות בתבנית שקעים של מאפינס או במולטיקייק (אני השתמשתי בתבנית הדונטס).




  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...