יום רביעי, 21 בספטמבר 2016

טסה - הבית של הממתקים - חנות הממתקים הגדולה ביותר בישראל עם סניף חדש בכפר סבא


בשבוע שעבר נפתח סניף חדש של חנות הממתקים "טסה" בכפר סבא, חנות ענקית ומרהיבה, שלא ניתן להישאר אדישים אליה, גם בתור מבוגרים. החנות החדשה של טסה בכפר סבא, הפכה להיות ברגע זה חנות הממתקים הגדולה ביותר בישראל

למעשה, הרגשתי כמו ילדה קטנה בממלכת ממתקים עצומה, שאפשר ללכת בה לאיבוד בין כל השלל והמחלקות השונות. הכל מסודר יפה והמעברים יחסית מרווחים.

בחנות יש ממתקים, שוקולד, מסטיקים, חטיפים מלוחים, חבילות שי וסוכריות במגוון של סוגים במשקל או במארזים, עוגיות, ממרחים, יינות ועוד. 
המגוון כולל שוקולד וממתקים אהובים מחו"ל וגם להיטים נוסטלגיים שטסה מחזירים לנו למדפים. 
 

אפשר למצוא הרבה מוצרים שמשלימים את האירוח או אירוע, כמו כלים חד-פעמיים, כלים לקינוחים, מוצרים ליום הולדת כמו נרות, סרטי מתנות צבעוניות ואפילו מבחר גדול של הפתעות בשקל! 




יש מחלקת אפיה גדולה, עם כלים ומוצרים שונים לאפיה, כולל בצק סוכר, שלל סוכריות לקישוט, תמציות טעם וצבעי מאכל.

אפילו למי ששומר או צריך להמנע מסיבה כלשהי, יש מחלקה מיוחדת - עם פתרונות מתוקים ללא סוכר וללא גלוטן! לדוגמה עוגיות שוקולד צ'יפס של חברת גולון, בגרסה הבריאה יותר. מחלקה טובה גם למי שרוצה לחסוך קצת בקלוריות אבל לא לוותר על מתוקים. 


לקראת החגים תוכלו למצוא בחנות גם מגוון של מארזים מוכנים, חלקם בקונספט מיוחד לקהל יעד מסויים, כמו מוצרים ללא סוכר או עם מוצרים שכוללים רק הכשר מיוחד ללקוחות שחשוב להם ההכשר. 

כמובן שעם כל השלל תוכלו להרכיב בעצמכם מארזים לפי טעמכם ותקציבכם.

זה גם מה שאני עשיתי, בחרתי בכל מיני ממתקי שוקולד וסוכריות, לקחתי גם צנצנות דבש קטנות וחמודות  ואני מתכננת להרכיב מכל זה מתנות לצוותים החינוכיים.

   
זה רק חלק מהשלל שלקחתי הבית
 
­ טסה שוקולד, הסניף הראשון נפתח לפני 6 שנים כמותג, אבל הבעלים דני ודניאלה טסה חיים ונושמים את שוק הממתקים מאז ומתמיד וניהלו בעבר קרוב ל20 חנויות שונות על טהרת המתוק עד שהחליטו שהגיע הזמן לקחת צעד קדימה ולהביא לשוק הישראלי רשת שההתמחות שלה היא ממתקים ולייבא את כל המוצרים והשוקולד מכל העולם ובכך להעניק לישראלים חוויה על חושית מתוקה, שתרכז עבורכם את הכול תחת בית אחד, מלא הפתעות ומחירים משתלמים המותאמים כל כיס. וזה לא סתם בית כל חברי המשפחה שותפים להצלחה ולחמימות המוקרנת בשירות מהיר ונעים. גם שני הבנים עובדים ברשת, אדם - מנהל לקוחות וספקים - רוב הלקוחות בסניף חולון כבר מכירים אותו ואת היחס שלו, שכולל חלוקת שוקולדים, ועידן, שאחראי על היבוא. דני ועידן מטיילים ביחד בעולם ומחפשים את הלהיט החדש. גם אם לקוחות מספרים על מוצר שטעמו בחו"ל, משפחת טסה מאתגרת את עצמה כדי להביא את המוצר מחו"ל ללקוחות לחנות בארץ.


רשת החנויות דוגלת בתרומה חזרה לחברה לכן בשנים האחרונות (בשקט בשקט) הם לקחו חסות על תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" תנועת נוער לילדים עם צרכים מיוחדים, לצד עוד עמותות.
"כל האריזות שלנו נארזות בחברות, שהעובדים שלהם הם אנשים מיוחדים וחשוב לנו לתת להם פרנסה הם עושים עבודה נפלאה ואנחנו מאושרים שיש לנו הזדמנות לקחת חלק בעשיה הזו למען החברה כך שכל מי שקונה אצלנו יודע שאנחנו חברה עם אג'נדה חברתית "



הסניף החדש בכפר סבא נמצא ברחוב הסדנא 6
סניפים נוספים בחולון, אשדוד ורעננה.

http://www.tasa.co.il/
  
https://www.facebook.com/tasa.co.il/ 




  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:
   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...