יום רביעי, 28 בספטמבר 2016

קניות החג שלי בחצי חינם



קניית מזון, עבור רבים היא גם סוג של בילוי, לעיתים אישי ולעיתים משפחתי.
כשאני רוצה להינות מהקניות לבית, אני עורכת את הקניות שלי 
ב"חצי חינם".

בחצי חינם אני מאוד אוהבת לטייל, כיוון שקודם כל, יש מבחר מאוד גדול של מוצרים, אבל עם זאת, הכל מסודר יפה וברור לעין, אפילו די מושך את העין היתי אומרת.


חצי חינם מתאים לי באופן אישי בעיקר לקניות מרוכזות וגדולות יותר, בגלל ששם אני באמת מוצאת הכל, וגם מעבר! 
ואני מאוד אוהבת בזמן הקניות, כשאני לא לחוצה בזמן, אני עושה את הקניות ככה בכיף כמובן, מגלה מוצרים חדשים שעוד לא הכרתי, ומשווה מחירים בין המוצרים וכו'. 

גם המחירים מאוד ברורים לעין, מתחת לכל מוצר יש שלט עם מחיר. 

לא אשכח, כשהיתי באזור תעשייה בראשון לציון, לפני כמה שנים ונכנסתי לחצי חינם, המחלקה הראשונה מול הכניסה היתה מחלקת הפירות וירקות, הכל היה מסודר כל כך, במגדלים ובצבעים חזקים ומבריקים, מראה ממש מרשים.
בנוסף אני מכירה את הסניף בחולון ובהוד השרון, שניהם סניפים מאוד גדולים ונמצאים בתוך מתחם שיש בו בנוסף אוכל ביתי מוכן לקחת הבית, בית קפה וכו'. 

לא מזמן ביקרתי ברשת אחרת, בסניף שלא הכרתי והרגשתי שלוקח לי הרבה זמן לאתר פריטים, וגם רוב הזמן לא מוצאים עובד כדי לשאול, אך לא כך בחצי חינם, עם כל הגודל והמחלקות הרבות, הכל מרגיש מאורגן, מסודר, עם שילוט ובנוסף יש הרבה עובדים שניתן להעזר בהם. 

בנוסף יש גם הרבה קופות, ועובדים שעוזרים לארוז.
בכל הסניפים בהם ביקרתי, יש גם חניון גדול צמוד.  

סניף חולון. קרדיט צילום: ישראל כהן

בחצי חינם מרגישים חוויית קניה אמיתית. בנוסף, יש הרבה מאוד מבצעים. 


בין המבצעים השונים המוצעים ברשת:

סימילאק אדבנס פלוס 900 גרם 55 ₪
קפה נמס טסטרס צ'ויס 200 גרם 23.90 ₪
חלב תנובה 1 ליטר 2.90 ₪
קוטג' תנובה 250 גרם 2.90 ₪



רשת חצי חינם ערכה מחקר צרכנים חדש, פנימי ומקיף, שאת תובנותיו הם מנסים ליישם כדי לענות על דרישות הלקוחות.



מן המחקר עלה למשל, כי הצרכן הישראלי קונה לפי "הכיס", קרי - עורך השוואות מחירים בין רשתות שונות ולבסוף יבחר ברשת עם המחירים הטובים ביותר. זה לא מפתיע, אך עם זאת, עלה כי הצרכן הישראלי אינו מסתפק רק במחיר זול, אלא השיח עבר ל"מחיר הוגן". הצרכן דורש מחיר הוגן אשר יכלול בתוכו פרמטרים נוספים, מלבד המחיר, שחשובים עבורו לא פחות, כמו מגוון, שירות, סדר וניקיון, טריות ואיכות.



הציבור מעוניין שיחסכו עבורו במחיר הסל אבל לא יחסכו עליו בכל שאר הפרמטרים אשר חשובים לו לא פחות.



כך שרשת חצי חינם בחרה את הסלוגן שלה: " חסכים לך, בלי לחסוך עליך " - וזו נקודת האיזון של המחיר ההוגן- רשת חצי חינם תספק את המוצר הטוב ביותר שאפשר במחיר המשתלם ביותר.






למעשה רשת חצי חינם מאמינה ומתנהלת כך כבר במשך שנים, רק החליטה לצאת במהלך שיווקי יותר גדול, כדי לחשוף את יתרונותיה עוד יותר ולהגיע גם לקהלים חדשים.



הרשת משקיעה משאבים אדירים ומקפידה על עשרות פרמטרים כגון: חניונים ענקיים, כמות עגלות רבה, שירותי אריזה בקופות, כמות רבה של נותני שירות בכל המחלקות, בקרת איכות קפדנית לכל המוצרים המשווקים ועוד וכל זאת לתת ללקוחותיה מענה לערכים חשובים בחוויית הקניה במקביל למחיר הסל.



סניפים מרכזיים של רשת חצי חינם:
חולון, רחוב המרכבה 31
ראשון לציון, רחוב לח"י 16 
פתח תקווה, אם המושבות
הוד השרון, הרקון 2 מתחם שרונים

שימו לב, לקראת החג, סניפי חצי חינם יהיו פתוחים
 גם במוצ"ש, ה-1.10





  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...