יום שני, 30 באוקטובר 2017

40% הנחה בדומינו'ס פיצה - מבצע מיוחד ל-5 ימים בלבד

דומינו'ס פיצה חוגגת את ההזמנה ה-5,000,000 באפליקציה ומזמינה אתכם 
ל-MEGA WEEK 5 ימים של 40% הנחה על התפריט! 


דומינו'ס פיצה, רשת משלוחי הפיצה הגדולה בישראל, שוברת שיאים חדשים וחוגגת את ההזמנה ה-5 מיליון באפליקציה ומזמינה את קהל לקוחותיה לחגוג אתה עם ה- MEGA WEEK:
חמישה ימים של 40% הנחה למזמינים באפליקציה! 



  • ההטבה הייחודית תינתן למזמינים באפליקציה בלבד במגוון הפלטפורמות הסלולריות של הרשת - אייפון, אייפד, אנדרואיד וווינדוס פון. 



  • החגיגות יתקיימו בין התאריכים 29/10/17-02/11/17 על כל התפריט למעט גלידות, קיקרס ושתיה בהתאם למחיר המחירון וללא כפל מבצעים.  



שבירת השיא וההטבה הבלעדית למזמינים באפליקציה בלבד הינם חלק ממכלול חווית המשתמש הדיגיטלי אותה מציעה הרשת ללקוחותיה. המזמינים באפליקציה נהנים כבר היום מהפיצ'ר -ONE CLICK PIZZA  המאפשר הזמנת פיצה בדרך המהירה ביותר בלחיצת כפתור אחת בלבד. אתר החברה ואפליקציית המובייל הכוללים כלים ייעודים למעקב אחר ההזמנה כדוגמת ה- Domino's tracker או Domino's builder המסייע בבניית הפיצה עם כל התוספות האהובות בצורה וירטואלית. 

מנסיון, האפליקציה מאוד מאוד נוחה ואנחנו תמיד מזמינים דרכה את הפיצות שלנו בדומינו'ס.
(גם פוסט עלה בעבר על one click pizza, אפשר לקרוא כאן. )

הנוחות והממשק הידידותי שדומינו'ס מציעה מעודדת את ההזמנות בדיגיטל וכיום למעלה מ- 63% מכלל ההזמנות נעשות באמצעות המחשב או הסמראטפון. נתון זה נמצא בראש צמרת הזמנות הדיגיטל בבדיקת כל המדינות בהן פועלת הרשת הבינלאומית, כולל יפן וארה"ב.


  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...