יום ראשון, 26 באפריל 2015

פסטרמה זוגלובק - דלת שומן ועשירה בחלבון

כריך טוב ועוד

מדי פעם אנחנו אוהבים לגוון ארוחות עם פסטרמה, ומסתבר שכל המשפחה שלנו אוהבת פסטרמה, כולל הילדים.

כל אחד מעדיף את הכריך פסטרמה שלו קצת שונה, בעלי אוהב פסטרמה עם חומוס, הבכור שלי מבקש פסטרמה בלי כלום, והקטנה יותר פסטרמה עם קטשופ, ואני אוהבת מאוד כריך פסטרמה עם שכבה (דקה, הרי משמין ולא הכי בריא) של מיונז.
לפעמים אני מוותרת על המיונז ומוסיפה לי אבוקדו לפסטרמה וזה יוצא ממש טעים, זו דעתי לפחות.



 
לפעמים אני מוסיפה ממרח עגבניות, וכמובן שעגבניה, חסה, זיתים, משדרגים כל כריך פסטרמה.


לאחרונה ניסינו שני סוגי פסטרמה של זוגלובק במסגרת פרוייקט "הכריך הטוב שלי".

פסטרמה דלת שומן (1%-2%) ועשירה בחלבון.

טעמנו פסטרמה צלויה על לבנים וסוג דק דק דק, פסטרמה בדבש טהור, שניהם מאוד מאוד טעימים.


בנוסף, קיבלתי ברושור עם הצעות להכנת כריכים וכמה גילויים שזוגלובק עשו בקרב הישראלים:

הם זיהו ארבעה טיפוסים הנבדלים באופן הכנת הכריך שלהם: משקיען, שומר בריאות, ממהר ופדנט. 

בנוגע לכריכים שאני אוהבת לאכול ולהכין, אני נוטה להיות הטיפוס המשקיען, ככה זה יוצא כשאני מכינה לבני הבית או בערב כשיש לי זמן, כריכים מושקעים, שאני אוהבת להוסיף להם ממרחים וירקות שונים ומשתנים. 
אך לצערי הפכתי להיות, בעיקר לעצמי, גם הטיפוס הממהר ולאחרונה משקיעה הרבה פחות בכריכים שלי בארוחת הבוקר, מכינה אותם הרבה יותר מהר ופחות מושקעים. 


זה כריך שיחסית השקעתי בו לעצמי.



אפשר לשלב פסטרמה גם קצת אחרת, לא רק בכריך. לפני כמה ימים, נגמרה לנו התוספת הבשרית ולא הספקתי להכין ואז הוספתי לילדים חתיכות פסטרמה וביצת עין עם הפתיתים שנשארו . שמתי לב, שהילדים שלי מאוד נהנים מארוחות כאלו, והם טרפו הכל!



  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...