יום שלישי, 7 ביוני 2016

שבועות מהנה עם תנובה ומתכון ללחמניות קרם פרש


חג שבועות הוא גם חג מוצרי החלב וחלקם חושבים שזהו החג הכי טעים, כמוני, שאוהבת מאוד מוצרי חלב ומאכלים חלביים, אני מעדיפה ארוחה חלבית טעימה על פני ארוחה בשרית...

אז איך אפשר בלי מוצרי תנובה, החברה הישראלית שחוגגת השנה כבר יום הולדת 90!!!
ודווקא היתי אומרת שמשתבחת עם השנים...

לכבוד חג השבועות תנובה משיקה מוצרים חדשים וטעימים, שיהפכו את השימוש לנוח עוד יותר ויוסיפו גיוון וטעם לכל ארוחה חלבית.


קרם פרש:




קרם פרש מסדרת השף הלבן, עם 30% שומן, מוצר וותיק שחזר למדפים, מקרמו שמנתי וטעמו חמצמץ מעט ומתוק מעט. הוא מתאים מאוד לרטבים כיוון שאינו מתפרק, מתאים להקרמה ומאפים, מתוקים ומלוחים ואפשר גם לאכול אותו כמו שהוא על לחם.

מוצר נהדר, מקווה שישאר על המדפים גם אחרי שבועות. בהמשך תראו איך בקלות ומהירות הכנתי מנה, שבני הבית נהנו ממנה ולא תבייש שולחן אירוח חלבי.


פתיתי מוצרלה:

פתיתי מוצרלה מסדרת השף הלבן, עם 20% שומן, מתאימים מאוד להכנת פיצות, למאפים ופשטידות. העובדה שהמוצרלה מגיעה בצורה מגורדת עושה את השימוש בה לנוח מאוד.


פרוסת בלוגרית:



בוגלרית של פיראוס בצורת פרוסות, עם 5% שומן, מושלמת לאבטיח וגם על פרוסת לחם! אין יותר צורך להרים את הגוש מהמים, לחתוך וכך נופלות חתיכות קטנות ופירורי גבינה ששוקעים בתוך הנוזל.



גבינת קרם שמנת בניחוח טוסקנה:


אנחנו מאוד אוהבים את גיוון הטעמים של גבינת השמנת של תנובה, עם 5% שומן בלבד וטעמים נפלאים. אנו תמיד קונים את הטעם הקלאסי ועוד 1 או 2 בטעמים אחרים. אני מאוד אוהבת לגוון וגבינת השמנת החדשה בניחוח טוסקנה טעימה מאוד, הוסיפו לה שום, פלפל אדום ובצל מיובש.



גבינת שמנת נפוליאון עם פלפל חלפניו:



גבינת שמנת של נפוליאון, עם 24% שומן, עם פלפל חלפניו, חריפה, אבל השילוב טעים אש! השמנת הזאת תקפיץ כל כריך או מאפה לאוהבי הפיקנטיות.



הצעת הגשה לחמניות אפויות עם קרם פרש ופתיתי מוצרלה בתנור:


מצרכים:

כמות לכ-2 לחמניות

1 קרם פרש
פתיתי מוצרלה
כ-רבע כוס גבינה צהובה מגורדת
שן שום כתושה
מעט מלח, פלפל
לחמניות - תכננתי לקנות לחמניות רכות שאני קונה לרוב לילדים ממאפייה שכונתית ואז מצאתי בסופר לחם פרנה שהתאים גם כן מצויין ולא התקשה באפיה.


אופן ההכנה:

מחממים את התנור מראש
בקערה מערבבים את הקרם פרש וגבינה צהובה מגורדת עם שום ותבלינים.

חותכים את הלחמניות לחצאים ומורחים עליהן בנדיבות את תערובת קרם פרש. מפזרים מעל, פתיתי מוצרלה ומכניסים לתנור עד שמזהיב מלמעלה.
ב-180 מעלות כ-10 עד 15 דקות.





לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק: 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...