יום רביעי, 15 במרץ 2017

בצק שמרים תופח תוך 5 דקות! מושלם להכנת פיצה מהירה וטעימה בבית


לפחות פעם בשבוע "מתפנקים" אצלנו בפיצה לארוחת הערב. הילדים אוהבים, זה לא מלכלך בבית ואם קונים אותה בחוץ זה גם מהיר ואני פתורה מלהכין ארוחת ערב, אז גם אני מתפנקת או כשמגיעים חברים אלינו אז אני הולכת על בטוח ומזמינה פיצה, כי בדרך כלל ילדים אוהבים פיצה. אבל גם כאן, אין כמו להכין לבד בבית, סך הכל דרוש בצק ואחרי זה כל אחד יכול לבחור את התוספת שהוא אוהב. 
אממה, צריך להכין בצק ואני ובצקים לא החברים הכי טובים, במיוחד כשמדובר בבצק שמרים, תמיד קיים אצלי החשש האם יצליח ויתפח. 
גם לזה קיים פתרון בצורת קמח שמגיע כבר יחד עם שמרים, זאת היתה מהפכה שאסם חוללה בשנת 2012 בעולם האפיה והקמחים, אבל מה, עדיין צריך לחכות להתפחה, ועד שאני מחליטה מה להכין לארוחת ערב, בדרך כלל כבר לא נשאר כל כך הרבה זמן. 

מוצר חדש של אסם הוא קמח שמרים עם זמן תפיחה קצר ביותר! 


איזה גאוני! במיוחד לאמהות ממהרות אבל גם מעולה לפני אירוח, תוך זמן קצר יש לכם פיצה ביתית מעולה.

לפי ההנחיות על האריזה הוספתי מים, שמן ומלח.
אנחנו לשנו עם הידיים, הקטן שלי הצטרף ונהנה מאוד ללוש את הבצק. 


בדרך כלל קמח שמרים לוקח לפחות שעה וחצי של התפחה, הקמח החדש מבטיח לתפוח תוך 5 דקות! 
אני נתתי לו קצת יותר, כי עם הקור החורפי התפיחה עלולה להתעכב מעט. 


רידדתי את הבצק על כל התבנית של התנור. 
אמורים לחורר אותו ולאפות כמה דקות בתנור לפני שמוסיפים את התוספות. אני בשלב הזה לא שמתי לב להוראות ודילגתי על כך, פיזרתי מיד רוטב עגבניות. גם כאן מצאתי קיצור דרך לחיים קלים יותר והשתמשתי ברוטב עגבניות מוכן של פרפקטו. 
ואז הגענו לשלב הכי כיף - התוספות. כאן כבר שלושת ילדיי היו שותפים, חילקתי את הפיצה ל3 וכל אחד בחר לעצמו את התוספת שהוא אוהב ופיזר. שמנו הרבה גבינה כדי שיהיה טעים ומגוון של ירקות.

הילדים היו חסרי סבלנות והפיצה יצאה מגרה ביותר, כולנו כולל ההורים (מודה שאני מאוד אוהבת פיצה) היינו חייבים לטעום. 



כנראה בגלל שדילגתי על השלב בו מחוררים את הבצק, הפיצה יצאה מעט תפוחה ועבה יחסית, אבל סופר-רכה ועדיין טעימה מאוד! 



עם בצק השמרים הזה אפשר להכין גם מאפים נוספים, כמו פוקאצ'ה או רוגלך. 
ניתן למצוא מתכונים באתר בישולים Bishulim.co.il

קמח שמרים להכנת בצק לפיצה בכשרות בד"צ.
להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ


  לעדכונים מהבלוג מוזמנים להרשם עם המייל וללחוץ לייק בדף הפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...