יום רביעי, 24 במאי 2017

פסטות מקמחים מלאים אורגניים מכוסמין ודורום של תבואות


פסטה, זהו מאכל האהוב כמעט על כולם, אבל חלקם חוששים ממנו בגלל הפחמימות. לכך יש אלטרנטיבה בריאה יותר ועדיין טעימה - פסטות מקמח מלא כוסמין ודורום של תבואות.



חברת תבואות, המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, מציעה סדרה של פסטות איכותיות, המיוצרות מקמחים מלאים ואורגניים של כוסמין ודורום, עשירים בערכים תזונתיים, ומתאימים להכנת מגוון מנות טעימות ומזינות שמתאימות גם לארוחת חג בשבועות. 

הפסטה עשויה מקמח מלא המיוצר מטחינה של הגרעין כולו, כולל הקליפה והנבט, העשירים בסיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרליים. כמו כן, הקמחים מיוצרים מדגנים מגידול אורגני הנקיים מחומרי הדברה, דשנים וכימיקלים.


הנטורופתית הילה גבע אבירם, מנהלת רשת מכללות "מדיטבע", מציינת כי הדגנים המלאים – כוסמין ודורום – עשירים בסיבים תזונתיים וכן בוויטמינים ובמינרלים חיוניים המסייעים לתפקוד תקין של הגוף. הם מכילים ויטמינים מקבוצה B, סידן, ברזל, אבץ ונחושת. כמו כן הדגנים המלאים הם פחמימות מורכבות המסייעות לעיכול תקין ולתחושת שובע, מונעות נפילת סוכר והיפוגליקמיה ועוזרות לריכוז ולחיזוק הזיכרון.



הפסטה מוצעת במגוון צורות – ספגטי, פוסילי ופנה.

אני ניסיתי את הפסטה כוסמין והופתעתי לגלות כמה שהיא טעימה, האמת אפילו אהבתי אותה יותר מפסטה רגילה! משהו במרקם שלה, היא רכה וגמישה, לא מתייבשת או נדבקת בקלות כמו שקורה לעתים עם פסטה רגילה, ובטעם לא הרגשתי שום הבדל. הבאתי גם לילדים לאכול ממנה והם אכלו כרגיל. מאוד נהנתי לגלות פסטה טעימה ונוחה להכנה ובעיקר בריאה יותר עם ערכים תזונתיים.

לא ברוח שבועות, הכנתי אותה בגרסה הבשרית עם רוטב בולונז, הילדים אכלו גם "בלי כלום" ורק עם פסטו, כמו שהם אוהבים מידי פעם. אני הכנתי לעצמי גם עם שאריות של הפסטה סלט טעים. פשוט הוספתי ירקות, עגבניות מיובשות, שמן זית ותבלינים.

 
מחירים לצרכן: פסטה כוסמין מלא אורגני 22.90 ש"ח (500 גרם),
פסטה דורום מלא אורגני – 8.90 ש"ח (500 גרם)

המוצרים כשרים בהשגחת הרבנות.
להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.
לפרטים: www.tvuot.co.il.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...