יום שבת, 3 ביולי 2021

אטרקציות ופעילויות בחופש הגדול - קיץ 2021



בפוסט הזה תמצאו הצעות למגוון של פעילויות ואטרקציות לחופש הגדול קיץ 2021.
הפעילויות מחולקות לאזורים מרכז, ירושלים, צפון וכאלה שנמצאים באזורים שונים בארץ. 
קיץ נעים ובטוח! 🌞


מרכז ואזור השרון:

תערוכת הלגו - גיבורי על מגיעה לראשונה לישראל

תערוכת הלגו הבין לאומית מבית האמן הגדול בעולם עם המותגים והדמויות שכולם אוהבים

מתחם FUN ZONE ענק שכולל מתחם אקסבוקס, קולנוע עם סדרות לגו, מתחם דופלו לקטנטנים

ועוד המון הפתעות לכל המשפחה.


החל מה-31 ביולי תתכוננו כי באטמן, סופרמן, וונדר וומן, הג'וקר, פלאש וגיבורים נוספים קמים לתחייה בתערוכת הלגו הרשמית

ביתן 2, אקספו גני התערוכה תל אביב


בפעמיים האחרונות למעלה משלוש מאות אלף ישראלים פגשו את מיצגי הלגו המפוארים של האמן נתן סאוויה בתערוכת הלגו בחולון, הפעם ההפקה מציבה רף חוויה חדש לקהל הישראלי ומביאה לביתן 2 בגני התערוכה תל אביב את תערוכת הלגו המבוקשת בעולם שכולה גיבורי העל שכולנו מכירים. למעלה מ- 100 מיצגי לגו, שלכל מיצג הפרשנות הייחודית שלו לטובים נגד הרעים.

פסלי הלגו יכללו את כלי רכב של גיבורי העל, מיתולוגיית קומיקס גיבורים, חפצי הגיבורים והדמויות עצמן כמובן.

בנוסף לתערוכה המושקעת יוקם מתחם חוויתי ענק לכל המשפחה עם מיליוני קוביות לגו מכל הסוגים: נינג'אגו, חברות, מלחמת הכוכבים, סיטי, לגו ארכיטקטורה, לגו מיינקראפט, לגו דופלו ועוד.

תערוכת הלגו - גיבורי העל

החל מה-31 ביולי

בביתן 2, אקספו גני התערוכה תל אביב

במתחם מקורה וממוזג, ועם חנייה בשפע!

 

שעות פעילות:

ימי חול – 09:00-18:00, ימי שישי וערבי חג – 09:00-16:15, ימי שבת– 09:00-19:15

 

מחיר מלא: 139 ₪, מכירה מוקדמת באתר \ מכירה בקופה: 129 ₪

כרטיס משפחתי ל-4 נפשות: 329 ₪

 

להזמנת כרטיסים: *9964

לפרטים נוספים: https://www.tmisrael.co.il


מוזיאון הרפואה הראשון בישראל והגדול ביותר באירופה נפתח בטכנודע חדרה 

בשורה חדשה לילדי ישראל, מוזיאון הרפואה הגדול והמקיף בעולם, נפתח לראשונה למבקרים. אחרי שנים של תכנון וביצוע, נפתח מוזיאון המשתרע על פני 1200 מ"ר הכולל כ-120 מיצגים, שתוכננו בטכנודע חדרה ונבנו עבורו במיוחד בגרמניה.  

ייחודו של מוזיאון הרפואה הראשון בישראל הנו, שהוא מבוסס על השילוב שבין מדע, רפואה וטכנולוגיה.  המוזיאון למדע ורפואה בטכנודע חדרה, הנו מקום ייחודי, משום שהוא נותן מענה לכלל האספקטים של מדע הרפואה: הצגת מבנה גוף האדם ותפקודו בדגש על לימודי אנטומיה, הפיזיולוגיה של גוף האדם בדגש על חולשותיו, פתולוגיה וחשיפת הבעיות באמצעות ילדי ישראל שיהפכו להיות רופאים ליום אחד. שיטות הטיפול השונות, טכנולוגיות מתקדמות, וכל זאת באמצעים חזותיים מתקדמים ואינטראקטיביים, שנותנים חוויה והתנסות ומאפשרים למידה מעמיקה לטווח גילאים ואוכלוסיות רחב.

התערוכות במוזיאון יציגו למבקר תובנות חדשות בנושא גוף האדם ותפקודו, במצב בריא ובעת מחלה, תוך העברת מסר ברור של שמירה על אורך חיים בריא. במוזיאון יוצגו הקשיים, הדילמות והסיפוק בהצלת חיים, לצד הכרות עם התקדמות הרפואה, הישגיה המדהימים בטכנולוגיה ובמדע, פרי גאווה ישראלית.

מוזיאון הרפואה הישראלי הממוקם בטכנודע חדרה, בשכונת גבעת אולגה, הנו מוזיאון פורץ דרך וחדשני, היחיד בעולם בו הקהל מוזמן להיחשף לפלאי הרפואה ולחוות חוויה לימודית אינטראקטיבית מיוחדת. במקום יוצגו 6 תערוכות בנושא המערכות החיוניות להיווצרותו ותפקודו של גוף האדם, ביניהן: גנטיקה, חיידקים ווירוסים, הלב, הריאות והמוח. כך יופעלו מוצגים תלת מימדיים גדולים, יוכלו המבקרים לסייר בתוך לב ענק ולחוות חוויה אור קולית מרהיבה, יחשפו למודל מוח ענק ויצפו במודל הסליל הכפול של ה – DNA מהגדולים בעולם.

שאיפת מנהלי המוזיאון היא להפוך אותו ליותר ממוזיאון, שיהווה מקום עלייה לרגל בסטנדרט בינלאומי, המספק חוויה לכל חובבי הרפואה בארץ ובעולם. מקום שיעניק הצצה נדירה לעולם תוכן ייחודי, מעורר מחשבה וגירוי תוך כדי הקניית ידע ומיומנויות רפואיות.


טכנודע חדרה כולל גם מתחמים ייחודיים נוספים, המאפשרים לצוות המקצועי להמחיש את נפלאות המדע ברמה אקדמית גבוהה. החל ממצפה כוכבים: בטכנודע מוצב הטלסקופ הגדול בארץ הפתוח לקהל.  הטלסקופ ממוחשב בעל מאגר נתונים של 64,000 עצמים ברקיע. פלנטריום: הפלנטריום מהווה הדמיה של כיפת השמיים. יחידה לסימולציה רפואית: כוללת ציוד רפואי מתקדם כסימולטור לידה וסימולטורים נוספים. פארק מדע חיצוני: בפארק מוצגים ענקיים הממחישים תופעות מדעיות טכנולוגיות. אולם מוזיאון: המוזיאון כולל מגוון תערוכות במדע וטכנולוגיה. מרכז ח.ץ – יחידה לחינוך צעיר: ביחידה מוצגי ענק המשולבים בסביבות למידה אטרקטיביות. מעבדות מדעים – פיזיקה, כימיה ביולוגיה: בטכנודע קיימות 12 מעבדות חדישות.

מתחמים אלה, מאפשרים לטכנודע חדרה, להוות את אחד המרכזים המובילים בישראל, מבחינת עבודה חינוכית, חברתית, מדעית, בצורה האיכותית והמשמעותית ביותר למען ילדי ישראל.

 

ד"ר גדי מדור מנכ"ל טכנודע חדרה מספר "אנחנו עדים לכך ברחבי העולם, שחברה בריאה העוסקת ברפואה, מצליחה להשפיע באופן משמעותי על אזרחיה, לעומת מדינות שלא שמות במרכז את נושא הרפואה ונוחלות כישלונות רבים. ניתן לראות במהלך ניהול המשבר העולמי, איך מערכות בריאות חזקות ויעילות התמודדו בהצלחה מול משבר הקורונה. כמוסד ש-30 שנה דוגל בעשייה חברתית בתחומי מדע וטכנולוגיה, היתה זו היחידה לסימולציה רפואית ע"ש ראב"ד, שחיברה אותנו מבחינה ערכית, לעולם של רפואה, ולעולמות המדע, החברה והטכנולוגיה. כשחשבנו על האתגר הבא לילדי ישראל החלטנו לחזק את דור העתיד, על מנת שיובילו את עולם הרפואה העתידי. אנו נרגשים להשיק את מוזיאון הרפואה הראשון בעולם, שמוקדש כולו לרפואה, מוזיאון בו עשרות מיצגים בנושאי גוף האדם ובריאותו לרבות: איך הגוף פועל?  פיזיולוגיה, אנטומיה, דיאגנוזה, מחלות וריפוי.  אנו מקווים כי המוזיאון יהפוך לשם דבר בעולם ולאתר עלייה לרגל לתיירות חוץ, ברגע שתפתח תיירות זאת".


מוזיאון לרפואה הראשון בישראל יהיה פתוח לקהל הרחב החל מה- 4.7.21

בימים א'- ה', בין השעות: 9:00 – 20:30 ,(ביום א' בבוקר סגור, פתוח בשישי בבוקר)

לברור פרטים והרשמה:04-6333505 ובאתר

לינק לאתר מוזיאון הרפואה  http://med.technoda.org.il

← פוסט על הביקור בטכונדע אםשר לקרוא כאן: 



התערוכה המקורית הבינלאומית של סאלבדור דאלי

 

למעלה ממאה פסלים ויצירות פרי דמיונו וגאונותו החתומים בכתב ידו וחלקם מתוך אוסף פרטי נדיר יוצגו הקיץ לראשונה בישראל בשווי של כ-15 מיליון יורו

מתי ניתנה לכם ההזדמנות לחוות מקרוב יצירת אומנות מקורית של אחד האמנים החשובים והגדולים בעולם?

בקיץ הקרוב מתחם ארנה הרצליה יהפוך למשך חודשיים בלבד למוזיאון דאלי שיציג באופן רשמי את פסליו המפורסמים והפופולאריים שחלקם מקוריים, חלקם מתוך אוסף פרטי שיוצא לראשונה מגבולות שוודיה וחלקו חתום על ידי האמן דאלי כרפליקה מקורית במהדורה מוגבלת.

בין המיצגים והפסלים שיגיעו:  השעונים הנוזלים המפורסמים, ספת השפתיים, ליידי גודיבה, פסנתר הרגליים, ונוס ורשימה מרשימה שטרם הוצגה בישראל שכן חלקה מגיעה מהאוסף הפרטי של מר בנימין לוי שנתן את בירכתו ואישורו לשנע את האומנות הנדירה של דאלי לישראל.

ידוע כי אף טלנובלה לא מגיעה לרמת הסוריאליזם בחייו של סלבדור דאלי. הוא נחשב לאמן הטירוף והשיגעון, האיש והשפם, זה שהפך ברגע ממהפכן לרדיקל, מבוגד למאהב, וממשוגע לאנוכי, הושפע מזרמים אומנותיים וקבוצות פוליטיות והשפיע על השפה העיצובית והאומנות של המאה העשרים והפך את האופן שבו אנחנו מסתכלים היום על אמנות מקצה לקצה. את כל הרב גוניות הזו תוכלו לפגוש לראשונה במוזיאון דאלי המקורי.

בתערוכה גם מתחם של מציאות מדומה (VR) שנוצר במיוחד עבור התערוכה בישראל ומציג את עולמו של דאלי כפי שמעולם לא נראה.


מפיקי התערוכה: "בזכות קשר חם ואישי הקהל הישראלי יוכל לראות מקרוב את יצירות המופת של סאלבדור דאלי. המתחם יחולק לפי נושאים, שנים ונושאים כשחלל אחד מתוכו יוקדש לאחת ההשראות הגדולות של דאלי – נשים. תמיד הוא ראה אותן באור של כוח ועוצמה ולא בכדי חלק ניכר מיצירותיו המפוארות הינן בדמות אישה. האתגר שלנו הוא לייצר מוזיאון שכל משפחה תוכל לחוות בה את דאלי בתנאים אופטימאליים כי זו לחלוטין הזדמנות חד פעמית, שכן כאמור בחלקה הינה לקוחה מתוך אוסף פרטי".

עידו עלמני, מנכ"ל אמריקן אקספרס נותנת החסות לתערוכה :" לאור ההצלחה של תערוכת ואן גוך בה לקחנו חלק לפני תקופת הקורונה, אנו שמחים לקחת חלק גם בתערוכה הבינלאומית הראשונה לאחר הקורונה- התערוכה המקורית של סאלבדור דאלי ולאפשר לקהל לקוחותינו להרגיש גם בארץ כמו  בחו"ל. סאלבדור דאלי הינו אחד האומנים החשובים והגדולים בעולם וזהו כבוד גדול עבורנו להיות שותפים בתערוכה שלו בישראל. אנו מזמינים את הציבור הרחב בכלל ואת לקוחותינו בפרט להגיע וליהנות מעוד חוויה תרבותית ייחודית".


פתיחת התערוכה החל מתשעה ביולי,  במתחם ארנה בהרצליה המקורה והממוזג

חניה בשפע, שעה ראשונה חינם

שעות פעילות:

ימי חול – 10:00-19:0, ימי שישי וערבי חג – 09:00-15:00, ימי שבת– 09:00-19:00

ערב תשעה באב – 17.07, התערוכה תיסגר בשעה 17:00

18.07תשעה באב – התערוכה פתוחה כרגיל

               

הטבה בלעדית ללקוחות אמריקן אקספרס: כרטיס ב49 שח (תמורת הטבת בונוס)

מחיר מלא: 139 ₪, מכירה מוקדמת באתר \ מכירה בקופה: 119 ₪

כרטיס משפחתי ל4 נפשות: 379 ₪

 להזמנת כרטיסים: *9066

לפרטים : daliarena.co.il.www


ארנה ART NIGHT

במומה בניו יורק, בלובר בפאריז ועכשיו לראשונה גם בתערוכה הבינלאומית של סלבאדור דאלי בהרצליה


במהלך חודש אוגוסט, בכל יום חמישי, תערוכת דאלי תיפתח למבקרים במחירים מיוחדים עד השעה 23:00 עם סיורים מודרכים בשעות 20:30 ו 21:30

במקביל, בקומת הכניסה של מתחם ארנה יתקיים "פסיכו-דאלי" מסע רב חושי בין מיצגים, דמויות של תיאטרון ומסתורין, מוסיקה ווידאו ארט, הרצאות, הופעות וסדנאות במרחב מארח INTU ועוד, בכניסה חופשית

 בחמישי בערב, כששמש אוגוסט הלוהטת שוקעת, הקצב מאט, החנויות בארנה הרצליה נסגרות, האורות כבים  והמתחם לובש  אמנות, ארנה הרצליה גאה להשיק סדרת ערבים ייחודית שכולה אמנות ותרבות- ארנה ART NIGHT

 במהלך החודש תערוכת דאלי תהיה פתוחה למבקרים עד השעה 23:00,

להשלמת החוויה ייערך בתערוכה סיור מודרך ע"י אורלי גילת מומחית לאמנות ומדריכת טיולי אמנות באירופה. הסיורים יתקיימו בשעות 20:30 ו 21:30

 

שתי גלריות מרחב מארח INTU  במתחם פתוחות בחינם למבקרים עם שתי תערוכות צילום של איציק שוקל "צילום חוזר" ו "דומים-שונים"  ובנוסף ייערכו בהן הרצאות, סדנאות והופעות כגון: סדנת מנדלות לכל המשפחה, טריו ג'אז, ג'יל ואמנון דמתי (מלהקת קול ושממה לשעבר) – מופע מחול עתיר פרסים, הרצאות על אמנות דאלי, צילום, ערב וידאו ארט ועוד. השתתפות בחינם. בהרשמה מראש באתר ארנה.

תוכנית מלאה מצ"ב.

 

הכניסה חופשית לאירועי הארט נייט – מיצגי אמנות, סדנאות, הופעות והרצאות

הכניסה לתערוכת דאלי בתשלום.

הטבה מיוחדת לתושבי הרצליה בערבי האמנות בלבד – כרטיס ב 59 ₪ בלבד. בהצגת תעודת זהות של תושב הרצליה. המבצע תקף בקופה בלבד

מבצעים אחרים כגון כרטיסי אשראי וועדים תקפים גם בארט נייט

 

מועדי פעילות: 5.8 || 12.8 || 19.8 || 26.8 , בין השעות: 20:00 – 23:00


מתחם ארנה הרצליה, השונית 2

www.arenamall.co.il 

 


מרכז מבקרים חווייתי ואינטראקטיבי באולפני הרצליה


 "אולפן הקסם" יאפשר למבקרים להתנסות ביצירת טלוויזיה וקולנוע בטכניקות וטכנולוגיות שונות. האולפן מאפשר הנגשה של אלמנטים שונים בהם: מסכים ירוקים, הקרנה אחורית, דיבוב, אנימציה ושידור חדשות.

בשיתוף פעולה עם עיריית הרצליה יוזמנו ילדי כיתות ג' בעיר לבקר בתערוכה בחינם.

  

חודש שעבר נפתח "אולפן הקסם", מרכז מבקרים חוויתי וחדשני המאפשר לילדים ומשפחות להתנסות באופן אינטראקטיבי ויצירתי ביצירת טלוויזיה, קולנוע ואנימציה בטכנולוגיות שונות ומגוונות. "אולפן הקסם", המציע חוויה בלתי נשכחת, מרגשת ומעמיקה לילדים ובני נוער, נפרש על פני 220 מ"ר בשטח אולפני הרצליה ומיועד לביקור של כ-60 מבקרים למשך שעה וחצי.

 "אולפן הקסם" הוקם בשטח ביתה ההיסטורי של מייסדת אולפני הרצליה, מרגוט קלאוזנר, שעלתה לארץ לפני כמעט 100 שנים עם חלום לספר את סיפורו של עם ישראל לכל העולם דרך מסך הקולנוע. קלאוזנר ובן זוגה, יהושע ברנדשטטר, ייסדו את האולפנים שנה לאחר קום המדינה ב-1949, מתוך הבנה כי למרות שבמדינה הצעירה עדיין חסרים בתי חולים, בתי ספר וכבישים, חשוב שיהיו לה האמצעים לספר את סיפורה לעולם וכך לגייס תמיכה, משאבים ולעודד יהודים לעלות ארצה. ביתה של קלאוזנר שימש במשך השנים כאולפן לתכניות שונות.

 את "אולפן הקסם" יצרה תמר מאיר, המנהלת האומנותית והמעצבת של המתחם. יזמה ומובילה אותו דפנה גניגר. האולפן מחולק לשבעה מתחמי יצירה מותאמים לכל הגילאים. החומרים שהמבקרים ייצרו ויצלמו בביקורם באולפן יישלחו אליהם ישירות לתיבת המייל המבוקשת למזכרת ושיתוף.

 מתחמי היצירה כוללים מתחם איפור ותחפושות בו יוכלו הילדים לעטות אביזרים, לאפר את עצמם ולשנות צורה לקראת היצירה באולפן; רכב הקרנה אחורית המאפשר לילדים לבחור באיזה רכב הם נוהגים ובאיזה עולם: ג'יפ על הירח או הליקופטר מתחת למים, לברוח מדינוזאורים ולנהוג בעננים; אולפן חדשות לילדים בשיתוף חדשות 12 בו הילדים יוכלו לבחור כתבות שיוקרנו על מסך מאחוריהם כשהם מדווחים על החדשות החמות שיצרו; שני מסכים ירוקים (Green screens), מסך זחילה ומסך טיפוס, המאפשרים לדמיון של הילדים להמריא לגבהים חדשים, עם רקעים ואפקטים מפתיעים בהם יוכלו לברוח על רכבת, ליפול מבניין, להיות תלויים על הקרח ולבלות במסיבת ממתקים; חלל אנימציה בשיתוף שרוטונים וזאק אנד קוואק עם עמדות שונות – עמדת סטופ מושן, זאוטרופים ועוד; חלל סאונד שיאתגר את הילדים ליצור קולות לסרטים מוכרים מהארכיון העשיר של אולפני הרצליה וחלל דיבוב אליו מגיעים הילדים דרך מקרר המוביל אותם למיקום סודי שבו יוכלו לדובב את סרטי האנימציה שהכינו.

 בנוסף, מוצבת ב"אולפן הקסם" עמדה מיוחדת של סינמטק ירושלים – ארכיון הישראלי לסרטים, שתאפשר למבקרים להתרשם משלל קטעים מדהימים ונדירים מיומני כרמל ויומני גבע – מבזקי החדשות שהוקרנו לפני תחילת כל סרט בקולנוע בתקופת המנדט הבריטי ובקום המדינה. היומנים שהיוו כלי תקשורת מהותי בתקשור הנעשה בארץ לציבור ומהווים אוצר היסטורי המאפשר ללמוד על התנהלות החיים בראשית המדינה, מונגשים באמצעות אתר הארכיון והמשפחות המבקרות בתערוכה יוכלו לחפש בעמדה חומרים מעניינים לפי אנשים, אזורים גיאוגרפים, ונושאים שונים.

האולפן ייפתח לציבור הרחב החל מיום שבת ה-19 ביוני ויהיה פתוח במהלך סופי שבוע. במהלך השבוע האולפן ייפתח לסיורים עבור בתי ספר, ארגונים ומוסדות.

הביקור ב"אולפן הקסם" מתאים לכל הגילאים ובמיוחד עבור גילאי 4-13.

בעת ההרשמה לפעילות יקבלו המשתתפים צמידים שיאפשרו להם להזדהות בכל מתחמי היצירה באולפן ולשמור את הסרטים שיצרו.

מחיר ההשקה המיוחד יעמוד על 60 ₪ לילד ולמבוגר כאחד.

 

יו"ר אולפני הרצליה, עמי גניגר: "'אולפן הקסם' מהווה דרך כיפית ואיכותית להעביר לילדים ובני נוער, וגם להורים, את הקסם שטמון בעשייה הטלוויזיונית והאודיו-ויזואלית. בעולם מידי של טיק טוק ואינסטגרם, זו הזדמנות אמיתית בה כל המשפחה יכולה להתרגש ביחד, לצד היכרות עם ההיסטוריה של התעשייה בישראל שצמחה מאולפני הרצליה. אנחנו מודים לעיריית הרצליה ולראש העיר, משה פדלון, על הפירגון, שיתוף הפעולה והתמיכה במיזם".

דפנה גניגר, מנהלת אולפן הקסם מסרה: "היום, כל ילד עם חשבון תיקתוק הוא גאון מדיה: תסריטאי, עורך, כוכב ראשי וגוף משדר. רצינו לייצר שיח עם העומק והמורכבות של יצירת תוכן: לתקשר שבטלוויזיה וקולנוע מאות אם לא אלפי אנשים נוגעים בכל שידור, ולנסות ולהעביר את סטנדרט המצוינות והאחריות שנגזרים מזה גם לדור הבא שיכול ליצור כל דבר ברגע, ולהגיע לחשיפה עצומה. רצינו שהם יחשבו שניה לפני שהם מעלים: “הסרטון הזה יהיה מצחיק יותר אם אקצר אותו? האם להוסיף כתוביות?” אולי סרטון כזה יכול לפגוע בי או במישהו אחר, ועדיף שלא להעלות?”.

 

רקע אודות "אולפני הרצליה":

אולפני הרצליה מהווים את בית ההפקה הגדול בישראל. באולפנים ניתנים שירותי פיתוח תוכן והפקה, צילום ופוסט פרודקשן עד לשלב השידור. לצד פיתוח תוכן, מספקים האולפנים שירותי מערך מרובה מצלמות עם החזקה של אולפני צילום, חדרי קונטרול ושתי ניידות שידור המשוכללות והעדכניות בישראל. באולפנים מצולמות הפקות של קשת 12, רשת 13, הפקות עבור כאן 11 ועוד. האולפנים נוסדו ב-1949 על ידי מרגוט קלאוזנר, מחלוצות התיאטרון והקולנוע העברי והישראלי. מיומני כרמל וגבע לפני קום המדינה, למירב שעות השידור של הערוץ הראשון המקורי, שידוריה הראשונים של ערוץ שתיים המסחרי ועד להיום, אולפני הרצליה ממשיכים להיות הבית של הטלוויזיה הישראלית.

 אולפן הקסם, הקסם 12, צלע מזרחית, הרצליה

 שעות פתיחה: ימי שבת, בין השעות 9:00- 19:00, וצפוי להיפתח גם בימי שישי בקרוב

לינק לסרטון

אתר "אולפן הקסם": https://www.ulpanhakesem.co


← פוסט בבלוג לאחר ביקור במרכז הבמקרים "אולפן הקסם" אפשר לקרוא כאן:

https://hamigvan.blogspot.com/2021/08/ulpanhakesem.html


 

פארק נינג'ה ישראל הרשמי הגדול ביותר שנראה בארץ

בעקבות התכנית "נינג'ה ישראל" של קשת 12 שהפכה לתופעה, פארק הנינג'ה הרשמי,

הגדול ביותר שנראה בישראל

ייפתח בביתן 2, אקספו ת"א החל מ-26/7

 

התכנית "נינג'ה ישראל" שעלתה לראשונה בקשת 12 לפני ארבע שנים, יוצאת מהפריים טיים והופכת לפארק עם למעלה מ-2,000 מטרים של כל המתקנים האיקוניים, כולל מתקן המדמה את הר המידוריאמה שמגיע לראשונה לקהל הרחב.

החשיפה של הקהל בישראל לתופעת הנינג'ה הובילה תרבות נינג'ה שמשכה רבים להתאמן, ויצרה ביקוש בקרב ילדים ומבוגרים להתנסות בענף הספורט הייחודי.

 

כזכור, בקיץ 2019 פקדו את פארקי הנינג'ה הרשמיים מעל 150 אלף מבקרים שנהנו מהמתקנים, האתגרים והחוויה.

כעת, הפארק ייפתח מחדש באקספו ת"א, גדול ועוצמתי יותר במיוחד לחופש הגדול, ויכלול בין היתר מתקני נינג'ה מקוריים מהתכנית כמו הקיר המעוקל, הסטפרים, צינור הטבעות, הגשר השבור, הקורה המתהפכת, לראשונה - הר המידוריאמה, ועוד מגוון רחב של פעילויות נינג'ה לכל המשפחה. הפארק ממוזג ומקורה, חניה בשפע.

 

הפארק הרשמי מנוהל על ידי חברות ההפקה Bluestone Group, פורום הפקות וחברת הדרן יזמות והפקות ונבנה על ידי חברת 2NINJA, שמחזיקה בניסיון עשיר בבניית מתחמי אימון מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימת דגש על בטיחות.

 

שעות פעילות: ימי חול – 09:00-21:00, ימי שישי וערבי חג – 09:00-17:00, ימי שבת– 09:00-21:00

כרטיסים בטיקטמאסטר 9964* www.tmisrael.co.il

 

מחירי כרטיסים: מחיר מלא – 139 ₪, מכירה מוקדמת באתר \ מכירה בקופה – 129 ₪, כרטיס משפחתי ל4 נפשות – 329 ₪

חייבים בכרטיס מגיל שנתיים.  

הטבה בלעדית בסניפי רשת חצי חינם – כרטיס רק ב59 ₪ (פרטים בסניפי \ אתר חצי חינם)

הטבה ללקוחות קרביץ – כרטיס רק ב-79 ₪ החל מה15.07 בסניפי הרשת ובאתר קרביץ

מותנה ברכישה של 50 ₪ ומעלה בסניפי קרביץ

1+1 בכל חברות האשראי והטבות נוספות בכל וועדי העובדים השונים.

 

קיץ ישראלי בפארק המים שפיים


עונת הרחצה נפתחת, עם השקה של ריינבו סליידס, מתחם המגלשות החדש: מקסימום הנאה, מינימום תור

פארק המים שפיים פתח את שעריו, ומשיק את ריינבו סליידס, מתחם חדש ומרשים של ארבעה עשר מסלולי גלישה חווייתיים במיוחד מגיל שבע ומעלה, עם אפשרות תפוסה נרחבת, המצמצמת את התורים למגלשות משמעותית.

הפארק משתרע על שטח של חמישים דונמים ובו בריכות, מסלולי אבובים ומגלשות לכל הגילאים, מתחמים רבים ואטרקציות מגוונות, שטחי דשא מרווחים, מוצלים ומזמינים ומתחמי מזון שונים, בהגשה בכלים מתכלים, החל מארוחות בוקר, כריכים ומאפים, סלטים ושתיה חמה, דרך מזון מהיר דוגמת המבורגרים, נקניקיות, מוקפץ אסייתי, תפו"א מוקרם, פיצה ועוד, ועד פינוקים מתוקים כגלידות, קרפ צרפתי, ברד, דונאטס ועוד, לבילוי מהנה של יום שלם.

עוד בשפיים בריכת הגלים הגדולה בישראל, מתחם הפיראטים בו ספינת פיראטים ייחודית עם 8 מגלשות, תותחי מים, בריכה רחבה עם מסלולי שחייה ואזור ג'קוזי מפנק למבוגרים.

המגלשות החדשות מצטרפות למתקנים המבוקשים: ארבעת מגלשות רייסר על גלשן מיוחד, מגלשת סופה מהירה במיוחד לגילאי 12 ומעלה, מגלשות קמיקאזה - מגלשות אקסטרים מהירות במיוחד לגילאי 10 ומעלה ומגלשה מפותלת במסלול סלאלום מרגש לילדים מגיל ארבע וגם למבוגרים. מגלשות ומסלולי האבובים כוללים את פאנטזיה, שייט אבובים זוגי במסלול חשוך עם אפקטים מיוחדים במהלך הגלישה לגילאי 5 ומעלה ואת קרייזי קונס, מגלשת אבובים יחידה מסוגה בישראל – עולים, מתהפכים וממשיכים, 3 פעמים.

לגילאים הצעירים מתחמים ייעודיים: עולם הילד, המותאם לגילאי שנתיים ומעלה, מעוצב כחוף ים קאריבי עם מזרקות המתוזמנות למוזיקה ולתאורה, ברז מים ענק, מגלשות, מתקני משחקים, בריכת פעוטות המעוטרת בדמויות מעולם המים ועוד, ומתחם ג'ונגל לפעוטות ולילדים מגיל שנה ועד שמונה, בו 700 מ"ר של מזרקות, חיות משפריצות, מנהרות מים ומתקנים ייחודיים ומשעשעים.

לדברי שרה רם-שליין, מנכ"לית פארק המים שפיים: "אנחנו שמחים לחזור לשגרה ולהציג בפני המבקרים שלנו את הריינבו סליידס, שצפויים להוות מקור משיכה גדול ולעשות מהפכה של ממש בחוויית הגלישה. בשל הביקוש הרב לביקורים משפחתיים ולאירועי חברה בפארק, הרחבנו השנה את שעות הביקור, ונהיה פתוחים בימים רבים גם בשעות אחר הצהריים והערב".

פארק המים שפיים, הממוקם בצמוד לקיבוץ שפיים מונגש

מספר המקומות מוגבל - ממומלץ לשריין מקומות מראש דרך אתר האינטרנט ולהתעדכן במועדי הפעילות, משום שיש תאריכים בהם הפארק סגור לאירועים עסקיים ופרטיים: https://waterpark.co.il/

שעות פעילות: ראשון עד חמישי וגם שבת - ביקור יום 9:00 עד 16:00, ביקור ערב: 17:00-22:00, שישי – 9:00 עד 16:00, בכפוף למועדים הזמינים באתר האינטרנט בלבד.

מחיר כניסה: 129 ₪ לכרטיס החל מגיל שנתיים. מחירים מיוחדים לחיילים ולבעלי מוגבלויות עם הצגת תעודה מתאימה בכניסה. בחודש יוני מבצע מיוחד: 4 כרטיסים ב- 364 ₪ בלבד.


← פוסט בבלוג לאחר ביקור בשפיים אפשר לקרוא כאן:

https://hamigvan.blogspot.com/2021/07/shefayimwaterpark.html



I PARK על גג עזריאלי 


חוגגים הפקות" גאים להציג:" קיץ מטורף על גג עזריאלי תל אביב עם פארק האטרקציות של ישראל!

בפארק האטרקציות תוכלו להנות מהמון מתקנים ואטרקציות מדליקות:

פארק מים אתגרי הכולל מגלשת מים, מתקן חבלים ואקסטרים מטורף, מתקני מתנפחים, מתקני שעשועים ועוד..

המתחם תוכנן כדי להעניק למבקריו חוויה בלתי נשכחת, מלאת התנסויות כיפיות ומהנות והכל בכרטיס אחד!

*מתאים לגילאי  3-10

משך הביקור: 90 דקות

15.7 -31.8 

א'- ש' בשעות: 10:00-19:00

ימי ו' – 10:00-15:00

עלות כרטיס:79 ₪ , מבצעים בוועדי עובדים וחברות האשראי

 לפרטים ורכישה באתר

 


רוי בוי בפארק


הקורונה הביאה אותנו לצאת מגבולות המחשבה כזה הוא פארק רוי בוי פארק שכולו כיף, הנאה ושבירת שגרה שבסופה מופע מלא של רוי בוי במתחם המנאג' עם ג'אנגו הסוס.

בפרדס תפוזים ענק בראשון לציון הקים כוכב הילדים רוי בוי את פארק רוי בוי.

פארק המתפרס על דונמים של טבע, שם תמצאו מגוון פעילויות:

פינת חי עם מגוון חיות אותם רוי בוי הציל ומתחזק בתנאי טבע

פינת הפיראטים בהם ניתן לפגוש את קפטן קורקוס - כוכב סרטי הילדים של רוי בוי

עמדות יצירה

כבאית קצף

מתנפחי מים

קטיף תפוזים ואשכוליות

מתחם פיקניק

והופעה מלאה במתחם המנאג' של רוי בוי


פרטים: https://www.royboy.co.il

https://www.youtube.com/watch?v=fu2m78E8iW8

 

 פארק דינוזאורים חווייתי


 בילוי משפחתי ענק בגני יהושע !

בואו לגלות עולם מסתורי קדום בפארק דינוזאורים מלא אטרקציות !

*35 דינוזאורים ענקיים ודמויות פרהיסטוריות*

בואו לגלות עולם קסום, בו היצורים הגדולים ביותר ששכנו על כדור הארץ לפני 180 מיליון שנים קמים לתחייה !

הרפתקה מטורפת בה תזכו להיפגש פנים מול פנים עם טי-רקס אימתני וגיגנטוזאורוס עצום. האם אתם מעיזים לבוא?

בילוי משפחתי ענק מהחיים בפארק הדינוזאורים.

מוכנים לחוויה הכי גדולה בקיץ הזה?

בפארק הענק בנוסף לחוויות הדינוזאורים בגדול טבעי, מחכות לכם אין ספור אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה. חוויה המערבת הרפתקה מטורפת של היכרות עם מי ששלט בכדור הארץ לפני 180 מיליון שנה.

דינוזאורים זזים ורועמים בקול ובמרחק נגיעה * 35 דינוזאורים ענקיים ודמויות פרהיסטוריות בין שבילי הפארק * שלד הדינוזאור הגדול בעולם * מסלול גשרים מטורף לראות את העולם דרך עיניי הדינוזאורים  * תל חפירה ארכיאולוגי למציאת אוצרות מאובנים * תקופת האבן בקולנוע מציאות מדומה * פינות ישיבה מוצלות* מתקני רכיבה * עמדות סלפי * מתחם מתנפחים ענק * מתחם קטנטנים * פינות יצירה * מסלול אופנועים לילדים* מתחם משחקים  ועוד.

החל מה 1 באוגוסט 2021

פארק גני יהושוע (מתחם ספורטק צפון), תל אביב

 

כרטיסים רק בקופת לאן  www.leaan.co.il

ובקופת פארק הדינוזאורים שתפעל מה 1 באוגוסט בשעה 16:00

מכירת הכרטיסים לקהל הרחב תחל ביום שני, 19 ביולי


הפארק יפעל בהתאם להוראות משרד הבריאות

הפקה:EGOeast הפקות וגד אורון הפקות

 

פארק הדינוזאורים

ילד מגיל 3 ומעלה חייב בכרטיס

החל מה 1 באוגוסט ועד ה30 בספטמבר 2021

פארק גני יהושוע (מתחם הספורטק)

א'-ה' 16:00 – 21:00

שבת 16:00 – 21:00

*שעות הפעילות משתנות. כדאי להתעדכן בקופת הכרטיסים לאן

 

מחירי הכרטיסים במכירה מוקדמת : 99 ש"ח

הטבות ניתן למצוא בחברות כרטיסי האשראי, ועדיי עובדים וגופים שונים

ניתן לרכוש כרטיסים במקום



פארק אריאל  שרון מציע מגוון פעילויות לחופש הגדול:

•             סיורי שקיעה וצפרות  לכל המשפחה במתחם ההר

•             הופעות לילדים  של טובי היוצרים במתחם חוות שלם

החופש הגדול כבר כאן וזה הזמן לצאת אל מרחבי הטבע. פארק אריאל שרון הינו הפארק המטרופוליני הגדול בישראל השוכן במרכז הארץ ומציע במגוון פעילויות פנאי ונופש לכל המשפחה - סיורים, הופעות ואפשרות למגוון פעילויות טבע.

הפארק האטרקטיבי מציע חווית בילוי למשפחות בימי החופש הגדול. הוא  כולל שטחי טבע, ארכיאולוגיה, נחלים, תצפיות ייחודיות,  אגמים מלאכותיים ואף שטחים חקלאיים לצד מסלולי  טיול, הליכה ורכיבה על אופניים  ומגוון אזורים לשהייה בחיק הטבע.

 

 סיורים לכל המשפחה במתחם ההר:

 סיור צפרות:

סיור למשפחות במתחם ההר, מנקודת מבטן של הציפורים בפארק, תוך הכרות עם סיפור המהפך שעבר הר הפסולת ממפגע תברואתי לפארק ירוק.

לכל ילד.ה תינתן משקפת מתקפלת ומגדיר ציפורים להכנה עצמית.

 

סיורי שקיעה למשפחות:

 סיור ייחודי לכל המשפחה במתחם ההר המתחיל בשעות האור ומסתיים בחושך, בליווי עששיות.

הזדמנות לחוות את הטבע המשתנה לעת ערב, לצפות בשקיעה המרהיבה על מטרופולין גוש דן ולהכיר את סיפורו הייחודי של שיקום הר הפסולת והפיכתו לפארק ירוק.

הפארק מציע סיורי שקיעה למשפחות וסיורי שקיעה למבוגרים.

לכל ילד.ה ינתן מגדיר ציפורים להכנה עצמית.

 

סיורי שקיעה : 11.07.21 , 12.07.21, 14.07.21 ,26.07.21

 התכנסות בשעה 18:00 , תחילת הסיור-  18:30-20:30

 

סיורי צפרות: 09.07.21, 16.07.21 , 23.07.21 ,30.07.21

התכנסות בשעה : 09:00 , תחילת הסיור בשעה- 09:30-11:30

מועדי חודש אוגוסט יתעדכנו בהמשך בלינק המצ"ב

 

מחירים: 40 ש"ח

בהרשמה מראש כאן:   https://www.eventer.co.il/user/parksharon


שישי בפארק! מופעי קיץ לכל המשפחה 

פארק אריאל שרון מציע חוויית בילוי משפחתית מהנה עם סדרת מופעי  קיץ  שתכלול את מיטב מופעי המוזיקה לילדים של מועדון הדב הירוק.

הפעילות תתקיים בימי שישי באוויר הפתוח במתחם "חוות שלם" שבפארק והיא מיועדת לכל המשפחה.

בין המופעים וההרכבים  שייקחו חלק בפעילות ניתן למצוא את טובי היוצרים לילדים וגם שילובים מרעננים ומפתיעים בין יוצרים וביניהם:

 יהונתן גפן עם המופע "איך שיר נולד" – בהופעה אינטימית שתציע מבחר משירי הילדים שלו, מ"שירים שענת אוהבת במיוחד" ועד שירי "הכבש ה-16", ושירים חדשים,  יספר יהונתן לילדים על הכתיבה שלו ועל איך למה ומתי שירים נולדים, וישתף את הקהל ביצירתו רבת השנים לילדים ולמבוגרים שעדיין מסתתר בהם ילד.

הקאמרית הישראלית יעלו במתחם הפארק את העיבוד המרהיב שלהם ל "איה פלוטו" .

אמנים והרכבים נוספים : עלמה זהר, ענן על מקל, תנינים על הראש, אינדי-ילד ועוד רבים וטובים המסמנים את חזרתו של עולם תרבות הילדים לקדמת הבמה.

 

מחיר כרטיס (למופע בודד)  59-89   ש"ח

רכישת כרטיסים מראש, באתר האינטרנט:

לינק לרכישת כרטיסים:    https://bit.ly/2R2V5mg

 

פירוט מועדי המופעים:

אינדי ילד- להיטי ילדים מכל הזמנים

אינדי ילד הוא הרכב רוקנרול לכל המשפחה אשר מופיע ברחבי הארץ משנת 2011 עם קלאסיקות של שירי הילדים בהגשה רוקיסטית. ״אמת או חובה״, ״הופה היי״, ״אלוהים שלי״, ״ אני תמיד נשאר אני״, ״אפונה וגזר״, ״איך שיר נולד״, ״גן סגור״ הם רק חלק מהשירים שתשמעו במופע."היינו ילדים וזה היה מזמן..." אבל זה אף פעם לא מאוחר מדי להכיר לילדים שלנו (ולהיזכר בעצמנו) בכל השירים שעליהם גדלנו!

16.7 בשעה 16:30

 

ילדי בית העץ

בעקבות העונה החדשה העולה ממש עכשיו בחינוכית, מופע מוזיקלי חדש לכל המשפחה!

ילדי בית העץ - הפרויקט המוסיקלי של האחים רן ויאיא כהן אהרונוב הוא סיפור הצלחה מרגש.

הפרויקט החל באלבום שירים, אלבום שני, התפתח לשני ספרי ילדים, הצגת תיאטרון המבוססת על הספר בתיאטרון המדיטק בחולון, ומשם לסדרת טלויזיה מצליחה ועטורת שבחים הנחשבת לסדרת הדגל של הטלוויזיה החינוכית.

 23.7 בשעה 17:00

 

ענן על מקל 

מיטב השירים של היוצרת רינת הופר שהולחנו והפכו למופע מרגש

ירדן בר כוכבא, עידן אלתרמן, טל בלכרוביץ' ודידי שחר מבצעים את  השירים השנונים והקסומים.  תמונות חיים קטנות של ילדה ושמה עמלי, ילדה חולמנית שחווה את המציאות בדרכה המשעשעת ומלאת הדמיון.

 30.7 בשעה 17:00


איך שיר נולד? – מפגש מוזיקלי לילדים עם יהונתן גפן

יהונתן גפן, משורר הילדים וסופר הכבשים, במפגש של שירים וסיפורים לילדים מגיל שנתיים עד מאתיים. הופעה אינטימית שתציע מבחר משירי הילדים שלו, מ"שירים שענת אוהבת במיוחד" ועד שירי "הכבש ה-16", ושירים חדשים, יספר יהונתן לילדים על הכתיבה שלו ועל איך למה ומתי שירים נולדים, וישתף את הקהל ביצירתו רבת השנים לילדים ולמבוגרים שעדיין מסתתר בהם ילד.

6.8 בשעה 16:30

 

תנינים על הראש

איך סוחבים משפחה של תנינים על הראש? מה עושה חתול לבן שרוצה להיות שחור?

"תנינים על הראש" (הספר והמופע) הוא פרויקט חדש של תזמורת מארש דונדורמה, התזמורת הירושלמית האהובה, שלוקחת את הקהל למסע מוזיקלי בין ערבות אפריקה, מדרכות העיר הסואנות והמקלחת שמחכה לכולנו בסוף היום. במופע משולבים סיפורים מוזיקליים עם השחקן והקריין יואב יפת

 13.8 בשעה 16:30

 

מג'יקל בנד- ביטלס  לכל המשפחה

חברי המגי’קל מיסטרי טור (הידועה גם כמג’יקל בנד), מהלהקות הטובות והמצליחות בארץ ובעולם אשר מתמחות במופע שירי הביטלס, מציגים את ‘ביטלס לכל המשפחה’ מופע מוסיקלי סוחף משירי הביטלס המותאם לילדים ולמבוגרים. מסע קסום בעולמם של הביטלס וכולל את הלהיטים הגדולים שכולנו אוהבים. החוויה משפחתית ומאחדת מאוד, גם ההורים נהנים מהשירים המוכרים וגם הילדים נסחפים לחוויה סוחפת. חברי הלהקה מקפידים על מופע אותנטי, הם מתלבשים בחליפות כמו של הביטלס, מנגנים על אותם כלי נגינה ומציגים ביצועים מוסיקליים מדוייקים שנשמעים ממש כמו המקור. במופע שירי ביטלס מכל הזמנים  ביניהם:YELLOW SUBMARINE, OBLADI-OBLADA, HARD DAY’S NIGHT, WITH A LITTLE HELP FROM MY FRIENDS ,SHE LOVES YOU, I WANT TO HOLD YOUR HAND, HEY JUDE & more

20.8 בשעה 17:00

 

איתמר פוגש ארנב - אופרה לילדים ולכל המשפחה

אופרה לילדים בהשתתפות האנסמבל הקולי הישראלי, על בסיס ספר הילדים האהוב של דויד גרוסמן למוסיקה מאת יוני רכטר המספרת על ידידות אמיצה הנרקמת בין איתמר לארנב - שניהם פוחדים מן הזר והלא מוכר, אך לומדים להכיר זה את זה והופכים לחברים. "איתמר פוגש ארנב" היא אופרה קטנה מאת שניים מהיוצרים הגדולים בישראל, המביאה מסרים של דו-קיום ודיאלוג בסגנון מלא חן והומור.

 

,מאת: דויד גרוסמן ויוני רכטר, במאי: אלי גורנשטיין, מעבדת: לטם עזנר, מנהל מוסיקלי: יובל בן עוזר

אורח מיוחד: דויד גרוסמן (מספר), בהשתתפות: אלי גורנשטיין - ארנב, עדי צ'זרה - איתמר, האנסמבל הקולי הישראלי: תום בן ישי, תמר לנדסברג, אורי בצ'קו, דניאל פורטנוי, תומר בר - פסנתרן . איור הספר : אורה איל

27.8 בשעה 17:00


אלומיני במוזיאון

מופע קסום ואינטראקטיבי לכל המשפחה מבית היוצר של המופע הבינלאומי "אלומיניום"


אלומיני במוזיאון, מופע קסום ואינטראקטיבי לכ המשפחה, יציג ב- 16-18 באוגוסט למוזאון תל אביב.

ביצירה המקורית חוברים החומר, המוזיקה והרקדנים והשחקן לחוויה בימתית מלאת קסם המשלבת תנועה, תיאטרון ויזואלי מוסיקה והומור. כל אלה סוחפים את קהל הילדים וההורים לחוויה מסקרנת ורב חושית.

המופע מספר את סיפורו של אוצר במוזיאון, המקדיש את זמנו לצחצוח וסידור יצירות האלומיניום אך מעולם לא יצר דבר בעצמו. לקראת תערוכה חדשה, מחליט האוצר ליצור את יצירתו הראשונה, אך אבוי, ההשראה לא מגיעה. באישון לילה, במוזיאון השקט, מתחילים חומרי הגלם ויצירות האלומיניום להתעורר, סוחפים את הגיבור והקהל להרפתקה אינטראקטיבית ומלאת דמיון. צינורות ואביזרים מאלומיניום קמים לתחיה ומואנשים באמצעות מחול ומוסיקה. חפצים דוממים הופכים לדמויות מסתוריות ומשעשעות, מרחיבות דמיון וסוחפות. ההרפתקה הלילית תוליד אצל האוצר את הגילוי כי גם בתוכו קיימת יצירתיות.

המופע "אלומיני", מעודדת מיחזור ושימוש חוזר בחומרים ומעודדת חשיבה יצירתית ובו זמנית הוא אלגוריה לעולם שנשלט על-ידי איסוף וצרכנות. המופע מעורר מחשבה על שינוי נקודת המבט והפעלת חשיבה מחוץ לקופסה שיכולים להוביל לשינוי ולהעצמת הצד היצירתי הקיים בתוך כל אחד ואחת.

המופע מיועד לילדים והוריהם.

 

 מועדי ההופעות:

מוזיאון תל אביב לאמנות, שד' שאול המלך 27, ת"א

16.8.18 יום שני, בשעות: 10:00, 12:30, 17:00

17.8.18 יום שלישי, בשעות 10:00, 12:30, 17:30

18.8.18 יום רביעי, בשעות 12:30,10:00, 17:00

 

לכרטיסים:

טיקטמאסטר 9964* WWW.TMISRAEL.CO.IL

https://www.tmisrael.co.il/event-group/2480790/ALL/iw

מחיר: 49-99, הטבות למחזיקי כרטיסי אשראי שונים ולוועדי עובדים.

כרטיס הכניסה למופע מקנה ביקור גם במוזאון.

 

 

www.alumini-show.com

לינק לקליפ המופע: https://www.youtube.com/watch?v=nSP0o335bqI

 


רוקדים עם ילדים


 לראשונה השנה בפסטיבל תל אביב דאנס של מרכז סוזן דלל ישולבו גם מופעים לילדים ולכל המשפחה 

עם החזרה של עולם התרבות,  מרכז סוזן דלל  משיקה את  פסטיבל תל אביב דאנס  2021,  שייערך השנה בין ה-3 – 15 באוגוסט, ובמסגרתו יוצגו 25 הופעות, מתוכן 8 בכורות ו-13 הפקות חדשות של מיטב היוצרים המקומיים. השנה, לראשונה,  יכלול הפסטיבל 3 הופעות חדשות המיועדות לילדים ולכל המשפחה.  

תל אביב דאנס הינו פסטיבל שנתי, המתקיים במרכז סוזן דלל מאז 1999 ומציג להקות מחול וכוריאוגרפים מקומיים ובינלאומיים. הפסטיבל היה מאז ומתמיד מוקד עליה לרגל, לשוחרי המחול ונחשב לאחד מהמובילים בעולם בתחומו.

להלן המופעים לילדים ולמשפחה במסגרת תל אביב דאנס:  

 

1.            היוצרת רננה רז תעלה בבכורה  את "ההצגה הכי משעממת בעולם",  מופע מיוחד לילדים ולמשפחה בהשראת הספר ״הספר הכי משעמם בעולם״ מאת ננה אריאל.

רננה רז מתארת את העבודה: "בעידן שבו אנו חיים של ריבוי גירויים, השעמום נתפס כדבר שלילי ובמיוחד בתקופת הקורונה, שבה הורים לילדים שמעו את המשפט 'משעמם לי' ביתר שאת. לפי חוקרים וגישות מסוימות שעמום הוא מצב שמכסה רגש אחר", מוסיפה רז, "לכן יצאתי לחקור את התופעה באמצעות הגוף והתנועה עם שותפיי להופעה איליה שליט ועופר עמרם. ההופעה לא מתקיימת על במה אלא בסטודיו זהבה, המאפשר תקשורת בלתי אמצעית עם הקהל, ילדים והורים."

המופע יעלה ביום שישי בתאריך ה -6/8/2021  בשעה 11:00 וביום שבת ה-7/8/2021 בשעה 11:00 וב-12:30 במרכז סוזן דלל. מחיר כרטיס: 80 ₪ 

 

2.            המופע 'הארמון של איתי' מאת רייצ'ל ארדוס

בתוך "ארמון" שעשוי מאורות צבעוניים, שתי הדמויות יבחנו רעיונות ומחשבות בנוגע לחדר, לבית ולמשפחה, יחליפו סיפורים על האנשים שחיים בביתם ומערכות היחסים עמם, על המאכלים שהם הכי אוהבים לאכול ועל הפנטזיות הסודיות שלהם לבתי חלומות שהם מכירים מסיפורים, מאגדות ומסרטים.

המופע יעלה ביום שישי בתאריך ה -13/8/2021  וביום שבת 14/8/2021 בשעה 12:30  במרכז סוזן דלל. מחיר כרטיס: 60 ₪.


3.            אנדריאה מרטיני  יציג בטרום בכורה את PayPer Play, המספר את סיפורה של דמות בודדה, שחיה בחדר, עשוי כולו מארגזי קרטון ומבודדת מהעולם החיצון. הקשר היחיד שלה למציאות: מסך טלוויזיה ואיש מכירות מטורף.

המופע יעלה ביום שבת בתאריך ה -14/8/2021  בשעה 11:00 ובשעה 14:00 במרכז סוזן דלל. מחיר לכרטיס: 80 ₪.

 

המכירה תחל באתר מרכז סוזן דלל במהלך חודש יולי – יש לעקוב אחר הפרסומים

הפסטיבל זוכה לתמיכת משרד התרבות והספורט.

לפרטים נוספים ולמכירת כרטיסים החל מיולי באתר מרכז סוזן דלל:

https://www.suzannedellal.org.il/

אודות מרכז סוזן דלל

מרכז סוזן דלל למחול ולתיאטרון, הינו המרכז המשמעותי ביותר למינוף המחול בישראל מזה שלושים שנה, מרכז תרבות ישראלי השוכן במתחם אשר נמצא בשכונת נווה צדק שבתל אביב. המרכז הוכרז כזוכה פרס ישראל בתחום אומנות המחול לשנת 2010.



איפה גוגו'  - הצגת ילדים מקורית חדשה

זוכת פרס השחקנית הטובה ביותר לשנת 2015 ע"ש דודו דותן

מוזיאון תל אביב לאמנות -  3.7, 15.7, 7.8

הצגת הילדים החדשה 'איפה גוגו' מגיעה בקיץ הקרוב למוזיאון תל אביב לאמנות ל–3 הצגות בלבד!

הצגת ילדים מקורית ואיכותית של השחקנית והיוצרת רותי תמיר, שחקנית וירטואוזית,  אשר על ידי ליצנות ויזואלית ומעט מאד מילים, מעבירה את הילדים חוויה של חיפוש, תקווה ומציאת הגוגו הטמון בפנים. 'איפה גוגו' היא הצגה מלאה בתקווה, חלום, והמון המון דמיון ובמרכזה אהבה וקבלה של כל אחד ואחת את עצמם בדיוק כמו שהם. ההצגה לגילאי 4-8. כניסה חינם לתערוכות המוזיאון ביום ההצגה.

משום מקום היא מגיעה, עם מזוודה קטנה ביד ושאלה גדולה בלב: איפה גוגו? אבל.. מי הוא גוגו? מה הוא גוגו? האם אפשר לראות את גוגו? בחיפושיה היא מוצאת הפתעות שונות ומצחיקות, היוצאות מתוך הדלתות, החלונות וגגות הבתים בשכונה ציורית.

רותי תמיר, שחקנית תיאטרון, קולנוע וטלוויזיה, בימאית ומחזאית, יוצרת תיאטרון פיזי, מופיעה בפסטיבלי תיאטרון ברחבי העולם, זוכת פרס השחקנית הטובה לשנת 2015 ע"ש דודו דותן מטעם א.מ.י, ההצגה בבימויה, 'אורח בא לדב', של תיאטרון המדיטק, זכתה בפרס ההצגה הטובה ביותר לגיל הרך לשנת 2020. בימים אלה עובדת על הצגה חדשה למבוגרים.


יצירה עיצוב בימוי ומשחק – רותי תמיר

מוזיקה מקורית – יוני טל


מחיר כרטיס: 50 ₪

כרטיסים דרך אתר 'קופת בראבו':  https://ww.kartisim.co.il/announce/68655


  Summer Party - קיץ צעיר ורענן בקניון רננים 

מגוון פעילויות תרבות לילדים ולהורים ללא תשלום במהלך חודשי הקיץ

בין האירוע המרכזיים:

מופע של בן זיני לבני הנוער, מופע של רינת גבאי לילדים,

מופע טרולים, פסטיבל בלונים מתוקים ומופע של כוח פי.ג'יי

בין הפעילויות הנוספות: מגוון הופעות, הצגות וסדנאות חווייתיות – סדנת בלונים, סדנת קישוטים, סדנת אוריגמי ועוד...

למרות עטיית המסכות במקומות סגורים, אנו לפני קיץ וחופש גדול. אירועים, הופעות, ודברים שאפשר לעשות. בוקר, צהריים, ערב ולילה. קניון רננים פותח את החופש הגדול ומציע לבוא וליהנות מפעילויות SUMMER PARTY- מגוון פעילויות ייחודיות ומגוונות, משותפות לילדים והורים במקום ממוזג – נכנסים בבוקר ויוצאים בערב, בחודשים יולי אוגוסט, ללא תשלו.

בין האירועים- המופע של בן זיני, עם הלהיטים האהובים- 'שחקנית', 'הלילה יעבור', 'מאמי בוקר טוב' ועוד ; המופע של רינת גבאי עם מופע שירי ילדים, תפאורה ססגונית ותלבושות מרהיבות ; פסטיבל טרולים- הטרולים האהובים מהקולנוע מטיילים מסביב לעולם ומגיעים לקניון רננים עם הטרולית ההרפתקנית פופי שמגיעה לרננים עם להקת רקדניות למופע מוזיקלי מקפיץ, מצחיק וסוחף. פסטיבל בלונים מתוקים שיכלול מתחם פעילות ויצירה המעוצב כולו בהשראת עולם הממתקים עם מיצגי ענק כדוגמת גלידה, קאפ קייק, סוכריות על מקל ודונאטס, לצד עמדות פעילות ויצירה. המופע של שלישיית גיבורי כוח פי.ג'יי- ילד חתול, ינשופונת וג'קו עם חגיגת קיץ מלאת שירים וחוויה לילדים.

עוד יתקיימו בקניון מגוון סדנאות- סדנא קישוטים למסיבה,  סדנת אוריגמי, סדנת ליצירת שלט אישי עם שם לתלייה על דלת החדר, סדנה להכנת קישוטי שיער ומחזיקי מפתחות במגוון טכניקות, חומרים, צבעים וצורות, יצירת לוח תמונות מקושט ומעוצב, התלוי על חוטים לתליית תמונות. פסטיבל בלונים.

אורית סגל, מנהלת שיווק קניון רננים: "אנחנו מזמינים את הצעירים והוריהם להגיע לקניון רננים הממוזג והקריר, לקיץ של אטרקציות ופעילויות וליהנות ממבחר גדול של אירועים לקטנטנים בוגרים, סדנאות יצירה ומופעים של מיטב גיבורי הילדים והנוער, לצד הבאולינג, הפעלטון, יער ההרפתקאות המתחדש ומתקני מציאות מדומה, שיהפכו את הקיץ לחוויה".

לכל הגילאים

איפה: קניון רננים, קומה 0, ליד השופרסל

מתי: במהלך חודשי יולי אוגוסט, בין השעות 17:00-19:00 (יש להתעדכן באתר הקניון או בעמוד הפייסבוק על הפעילויות בכל שבוע)

הכניסה חופשית  ניתן להירשם מראש באתר הקניון או בפייסבוק

קניון רננים: https://www.renanim.co.il



נמל תל אביב קיץ 2021

 מגוון פעילויות ומופעים חינמיים לכל המשפחה, בשעות אחה"צ וערב של החופש הגדול:


 הקרנת סרטי ילדים לכל המשפחה בנמל תל אביב

 מתי: בימי שלישי, בשעה 20:00

הקרנת סרטי ילדים מדובבים על מסך ענק תחת כיפת השמיים:  לגו 2, הנסיכה הגנובה, הנה בא הגראמפ, מפלצות בשלג, אימוג'י, פדינגטון 2

מיקום: נמל תל אביב, בדק המרכזי,  האנגר 16 (בסמוך לארגז החול).

 

 מוזיקה באוויר הפתוח  בנמל תל אביב

 מתי: בימי רביעי, בין התאריכים 21.7-25.8 , בין השעות 18:30-20:30

הרכבי מוזיקה של אמנים צעירים ומוכשרים בתחילת דרכם ינעימו את זמנם של המבקרים בנמל לקראת שקיעה.

 מיקום: בדק הצפוני, על הגבעה סמוך לקרוסלה

 

 קבלת שבת מוזיקלית בשקיעה, בנמל תל אביב

 מתי: בימי שישי בין 18:30-20:30.

 לקראת שקיעה יערוך "בית תפילה ישראלי" טקס קבלת שבת המשלב מוזיקה ותפילה אלטרנטיבית

 מיקום: יולי - באמפי-טריבונה, יריד המזרח.   אוגוסט - מול הים דק מרכזי, בסמוך לארגז החול, נמל תל אביב

 

נמלצ'יק – משחקים חווייתיים בארגז החול בנמל תל אביב

מתי: בימי חול, בין התאריכים 1.8-9.8.21, בין השעות 17:30-20:00.

פעילות חווייתית מהנה למשפחות עם ילדים בארגז החול בשעות הערב, הפעלות יצירתיות של בנייה ופיסול בחול ים, משחקים אינטראקטיביים. לרווחת המשפחות, ארגז החול יכוסה בהצללה ומסביבו יפוזרו כסאות ים צבעוניים לטובת ההורים

מיקום: ארגז החול, נמל תל אביב

 

 Happy Hour - מוזיקה והפעלות משותפות להורים ולילדים בנמל תל אביב

 מתי:  בימי רביעי, 11.8- 25.8 , בין השעות 17:00-20:00

 פעילות אינטראקטיבית משותפת להורים ולילדים עם מוזיקה מקפיצה והפעלות להנאת המשפחות

 מיקום: בסמוך למזרקה, יריד המזרח.

 

כל הפעילויות שצויינו כאן ללא עלות.

פרטים נוספים באתר נמל תל אביב  namal.co.il



חיפה והצפון:

קיץ חם ופעיל בצפון

הקיץ כאן, מזג האוויר חם ומהביל וגם הילדים בחופש ובטח כבר מטפסים על הקירות משעמום.  ריכזנו לכם הצעות לבילוי באתרי התיירות המובילים שביקור בהם הוא תמיד חוויה משפחתית מהנה, שתשאיר לכם טעם טוב ותייצר זמן איכות לכולם

 

שייט בירדן - קייקי כפר בלום

חווית השייט בקייקי כפר בלום, הייתה ועודנה חווית חובה לכל מבקר שבוחר לטייל או לנפוש בצפון. שייט במסלול המשפחתי, במי הירדן הצוננים, באוויר הפתוח בלב ערוץ החיים והטבע של מדינת ישראל יוצר זמן איכות משפחתי שובר שגרה. משך המסלול כשעה ורבע בצמחיה טבעית מנקודת השילוח בבית הילל. הזרימה נפלאה, המים קרירים בטמפ' של 17 מעלות צלזיוס ושיא הכיף מגיע במפלון, שם מומלץ לחייך – כי מצלמים אתכם. אורך המסלול כ-4 ק"מ. ניתן להירשם למסלול הארוך, (8 ק"מ) (יש להתעדכן על שעות וגילאים), באתר פארק חבלים, אומגה באורך 90 מ' למי הירדן הצוננים, קיר טיפוס ומתחם חץ וקשת.

לאוהבי לינת השטח "בלום וילג"-מתחם אוהלים ממוזגים, חדש ומאובזר (לינה כולל בילוי). באתר: מזנון, שירותים, מקלחות, מים חמים ומרחבי דשא מטופחים.


10:00 –15:30.

גילאים: מגיל 5 (קיימת מגבלת גיל בהתאם לזרימת המים בירדן).

שייט במסלול המשפחתי בלבד. עלות ליחיד: 103  ₪

רכישת כרטיסים במחיר מוזל באתר האינטרנט של קייקי כפר בלום

מחירי לינה מול מרכז ההזמנות

לפרטים:  04-6902616  www.kayaks.co.il

  

 קר וחם - חמת גדר

אתר המרחצאות חמת גדר מציע בקיץ, חופשה  באוויר הפתוח, בכפר האוהלים הממוזגים הסמוך לבריכות הטרמו מינרליות החמות. פתרון אידיאלי לחופשה כוללת במחיר מצוין ובתנאים הכי בטוחים.  למפונקים נבנה המתחם המשודרג, 53 אוהלים לבנים, ממוזגים ונוחים המכילים את כל הנדרש לחופשת קמפינג, נוחה. מאובזרים במזרונים, כריות, ציפיות למזרונים ולכריות ואפילו שקעי חשמל לטעינת טלפונים ניידים. כל אוהל מתאים ל- 5 נפשות. המתחם השני, אוהלי הקולמן,  30 אוהלים מאובזרים במזרונים, כריות וציפיות למזרונים ולכריות (ללא מיזוג) מתאים ל-4 נפשות.  לנוחיות האורחים, מקררים מרכזים לאחסון המזון, שולחנות וכסאות קמפינג, אזור למנגל, חנות נוחות ומרכז לטיפולי ספא. גולת הכותרת בחמת גדר הן מרחצאות המים החמים בטמפ' של 39 מעלות צלזיוס, הנובעים מארבעה מעיינות חמים עשירים במינרלים, מלב האדמה מעומק משוער של כ-2 קילומטר ומספקים חוויה מופלאה תחת כיפת השמיים, רחצה בבריכה רחבות ידיים, מנוחה  סביב הבריכה ומרגוע לגוף ולנפש וכמובן גם בריכת המים הקרים ומגלשת הספלאש.


כל השבוע, 9:00 – 17:00

מחירים: 102 ₪ לאדם באמצ"ש / 112 ₪  לאדם בסופ"ש וחגים. מחירי לינה באתר ובמרכז הזמנות.

להזמנות : 6393*  באתר www.hamat-gader.co.il 

  

חדש בחמת גדר – סיורי עששיות ליליי

במהלך חודש אוגוסט יהנו אורחי כפר האוהלים ומלון ספא וילג' בחמת גדר מסיורי עששיות ליליים.  בשבילי הפארק נצעד בהדרכת ליאור, אור הירח הרך והעששיות  ילוו את משתתפי הסיור, במהלכו יעלו סיפורי גבורה על המרגל אלי כהן, אשר אחת מתחנות מסע חייו הייתה בחמת גדר. נעצור לתצפית לילה מעל העתיקות הרומיות המפוארות ונשמע על בתי המרחץ של הורדוס ואנשיו.

נשמע על ואת חיות הבר בסביבה, סיפורים מרתקים ובעיקר נכיר את הפארק, את האזור ואת הלילה בחמת גדר.

 

 הרשמה במשרד הקבלה.

 מתי: יציאה לסיור בשעה 20:30  ברחבת הקופות.

 

בתאריכים הבאים: 1.8, 3.8, 5.8, 10.8, 15.8, 16.8, 17.8, 19.8.

**סיורים נוספים יפתחו, בהתאם לביקוש.


פסטיבל בין הכרמים 2021

פסטיבל בין הכרמים מתקיים מדי שנה ברחבי אזור מרום הגליל בשבוע של ט"ו באב, היום המיוחד בו יצאו בעבר בנות ישראל לחולל בין הכרמים. בין האירועים השונים לאורך השבוע: מופעי מוסיקה משקיעה ועד זריחה תחת כיפת השמיים ביניהם מופע זריחה של עמיר בניון (23.7) באמפי ביישוב ליבנים מול נוף הכנרת והרי הגולן ושלושה מופעי ענק נוספים ביער עין הוזים, אחד ממתחמי המופעים היפים והמיוחדים בארץ: הפרויקט של עידן רייכל בהפקה אורחת מרגשת לרגל 15 שנות פסטיבל בין הכרמים (26.7), חנן בן ארי (27.7) ובניה ברבי מארח את אליעד (29.7). עוד יתקיימו ירידים גליליים ביישובים שונים ביניהם כרם בן זמרה וספסופה; אירועים מיוחדים בשיתוף קק"ל ביניהם חנוכת סינגל אופניים מיוחד בין הרי ועמקי האזור וסיור חווייתי לילדים במצודת ביריה, אירועי מוסיקה וסיורים ביקבים ובכרמים, אירועי ילדים והצגות, מופעי מוסיקה, פעילויות לכל המשפחה ועוד.

בין התאריכים 23-29.7

ברחבי מרום הגליל

חלק גדול מהאירועים בכניסה חופשית, מחירי הכרטיסים למופעים הגדולים 150-230 ₪

לפרטים נוספים: https://www.2beav.co.il/

 

חוזרים בזמן  - סיור מודרך בכפר הדייגים מגדלה



פארק העתיקות מגדלה, מקיים סיורים מודרכים (בתאום מראש) בעיר  העתיקה 'מגדלא' מהמאה הראשונה לספירה שנחשפה במהלך בניית מלון מגדלה הסמוך. במהלך החפירות נחשף כפר דייגים משגשג מהמאה הראשונה בגליל. סיור בין חורבותיה של העיר העתיקה ובית הכנסת של מגדלה, אחד משבעת בתי הכנסת שנמצאו ברחבי ישראל מתקופה זו והשמור ביותר מבניהם, בו נתגלתה האבן המיוחדת עם כל סממני בית המקדש כולל המנורה, כד השמן ועוד,  בסיור תחשפו לחיי הכפר לשוק, לבתים, למקוואות ולשרידי העיר.

במלון מגדלה

ימים ראשון עד שבת בין השעות 8:00-16:00.

מתאים לכל המשפחה.

מחיר:   17 ₪ לאדם. סטודנטים ומבוגרים מעל 65 - 12 ₪ (ילדים מתחת לגיל 12 ללא תשלום). (מחירים מיוחדים לקבוצות מעל 10 אנשים)

לפרטים נוספים: באתר או 0747003204  reservation@magdala.org 

 

 קיץ באתר תיירות ראש הנקרה

אתר התיירות ראש הנקרה התחדש בשנה האחרונה עם בית קפה מול הים, דוכני מזון בריא, עיצוב מחודש לפינות חמד והפתעות נוספות. פעילות היום באתר כוללת ירידה ועלייה ברכבל התלול בישראל, צפיה במיצג האור-קולי וכמובן ביקור בפלאי הטבע - הנקרות היפהפיות – אחד האתרים המיוחדים בישראל.

מעוניינים להעשיר את החוויה? פעילויות מיוחדות נוספות לכל המשפחה

הדרכה קולית – Audio Guide –  המוצעת ב-6 שפות – עברית, אנגלית, ערבית, רוסית, צרפתית וספרדית. המבקרים עוברים ב-12 תחנות שמע שונות בהן מקבלים הדרכה על ההיסטוריה של האתר, הגיאולוגיה המיוחדת, החי והטבע באזור. מחיר השכרת האוזניות 10 ₪ למבקר.

אופניים ורכבים חשמליים לאורך החוף  –אפשר להעשיר את החוויה ברכיבה על אופניים או נהיגה ברכבים חשמליים לאורך טיילת החוף, רוויה נופים מיוחדים ומפרצונים מדהימים, בילוי משולב של טבע וספורט – בתוספת 31 ₪ לאדם

שעות הפעילות 09:00-18:00.

מחיר הכניסה לאתר ראש הנקרה– 48 ₪ למבוגר, 38 ₪ ילד (גילאי 3-18)

 

'שישי בראש' - קבלת שבת בין הנקרות

אירועי שקיעה לקראת שבת בין הנקרות לקהל הרחב: מדי יום שישי בין השעות 16:30-20:00 ייפתח לקהל אזור מיוחד ב'קפה מול הים'– עם אווירה טובה, DJ, תפריט אוכל קיצי קליל (סלטים, פיצות, מטוגנים, מאפים, שתיה מגוונת כולל בירה ואלכוהול), פינות ישיבה ומתחמי רביצה מול השקיעה. באותן השעות גם הכניסה לאתר תהיה מוזלת - מחיר הכניסה יהיה 30 ₪ בלבד כולל משקה ראשון חינם.

 

עששיות בין הנקרות

מה? לאחר סגירת האתר, גם הקיץ ייפתח האתר מחדש לסיורי עששיות ליליים, מדי שבוע לפחות סיור אחד שייצא החל מהשעה 20:00.

סיור העששיות כולל: נסיעה לילית ברכבל המואר אל הנקרות הימיות וסיור מודרך בתוך הנקרות החשוכות לאור עששיות. נלמד כיצד נוצרו הנקרות ולמה דווקא כאן, נעלה על הגשר המפורסם שעליו עברה הרכבת המנדטורית שאף הובילה לארץ מעפילים ונשמע את הסיפור המרתק על הלילה שבו המחתרות פוצצו את גשר הרכבת. (משך הפעילות: שעה ורבע).


בראש הנקרה

מחירים: עלות למבוגר 54 ₪, עלות לילד (3-18)  48 ₪. קיום הסיורים מותנה במינימום משתתפים.

תאריכי הסיורים לחודשי יולי ואוגוסט – 6.7, 15.7, 27.7, 5.8, 10.8, 17.8, 19.8, 24.8, 26.8. סיורים נוספים ייפתחו בהמשך בהתאם לביקוש

לפרטים נוספים: הפעילות הלילית בהרשמה מראש באתר  https://www.rosh-hanikra.com או בטלפון 073-2710100

.

 קיץ במנרה לודג'

מבלים במנרה לודג' מול הנוף המרהיב של הגליל העליון  במתחם טיפוס - Iclimb מנרה גדול ומקצועי הכולל בתוכו מאות מסלולי טיפוס משתנים המתאימים למטייל המתחיל, המתקדם והמקצועי. מתקן נינג'ה מקצועי, קירות בולדר, קיר סימולטור- קילטר השני מסוגו בארץ, פאנטופיה- קירות טיפוס לילדים ומתחם iclimb Power - מתחם פונקציונלי לאימוני כוח משלים לכל הרמות. אחרי הטיפוס והמאמץ, נהנים בבריכת השחייה החדשה, חצי אולימפית עם מרבץ ישיבה ושיזוף בתוך המים מול נוף עוצר נשימה, בריכת פעוטים, מלתחות, מרחבי דשא ומזנון. בסביבת מגוון מסלולי טיול המותאמים למשפחות, מטיילים, רוכבים, מטפסים וחובבי אקסטרים. סיורי עששיות-בכל ערב (בתיאום מראש), סיורי עששיות מודרכים במתחם הלודג'.

קיבוץ מנרה

כל יום בין השעות : בריכה –10:00 – 18:00 / מתחם טיפוס - יום ג' – ה' – 15:00 – 21:00, שישי – 11:00 – 19:00 , שבת  - 10:00 – 17:00.

מתחם Iclimb מנרה- 55 ₪. בריכת שחייה- אמצע שבוע 60 ₪ למבוגר  40 ₪ לילד (מגיל 3 ועד 18) שבת 80 ₪ למבוגר, 60 ₪ לילד. סיור עששיות- 50 ₪ .

לפרטים נוספים www.manaralodge.co.il  04-6908209

 

מבלים עם הילדים – קניון נחמיה, קרית שמונה

במהלך חודשי הקיץ, סדנאות יצירה חווייתיות לכל המשפחה וללא תשלום, בקניון נחמיה, בקרית שמונה בהדרכת האמנית ורד חזן. בנוסף, מתחם באולינג מתקדם ושלל חנויות לילדים, לצד מתחם מזון וביסטרו אל קפה בו גם הילדים נהנים ממשחקים.

סדנאות יצירה כל יום ג' בשעה 17:00

קניון נחמיה, צומת המצודות קרית שמונה, קומה 2.

לפרטים נוספים:  6905555 –04  www.nehemia.co.il 



תערוכת ״סודות הדינוזאורים״ רב חושית


כשטכנולוגיה חדשנית פוגשת פרהיסטוריה: המסע בזמן מתחיל הקיץ במדעטק - המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל בחיפה החל מ- 9.7

מדעטק – המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל בחיפה, פותח את הקיץ עם מסע מהפנט בזמן ומזמין את המבקרים לגלות את "סודות הדינוזאורים", חוויה רב חושית במימד חדש ופורץ גבולות, בו הדינוזאורים מתעוררים לחיים – פיזית וגם וירטואלית, בזכות טכנולוגיה חדשנית.

התערוכה לוקחת אותנו למסע גילוי דרך שלוש תקופות שונות בציר הזמן: טריאס, יורה וקרטיקון, ומציגה בהדרכות וגם בסיור עצמאי, איך הדינוזאורים התפתחו וכיצד השתלבו בסביבה ובין בני מינם, באמצעות 47 דינוזאורים אינטראקטיביים בגודלם האמיתי – ממידות ילדים ועד לגובה 7 מטרים ואורך של 15 מטרים, הפרושים בכל רחבי המוזיאון והפארק הפתוח.

בנוסף, נערכת במתחם חדש הקרנה היקפית וירטואלית של 360 מעלות בשילוב הרמוני של אורות וצבעים, הלוקחת את המבקרים לצלילה סוחפת עם חיות פרהיסטוריות תת ימיות, וגילאי 7 ומעלה יוכלו גם להיכנס למתחם חדשני של מציאות מדומה עם משקפי VR, ולחוות טיול בפארק היורה, הגורם להרגשה, שאנחנו נמצאים, פיזית, בתקופת חייהם ולצידם של הדינוזאורים, במרחק נגיעה ממש.

לאורך כל התערוכה יפעל מתחם פעילות ויצירה של חקר דינוזאורים מבית היוצר של המוזיאון וברוח גישתו הייחודית: למידה חווייתית ורב חושית מתוך משחק והנאה. לרשות המבקרים תעמודנה עמדות צילום, סרטונים ועוד, והמבקרים יגלו את התשובות לשאלות הכי מסקרנות: מתי הדינוזאורים חיו, איך נראה כדור הארץ בתקופתם, אילו חיות מתקופתנו התפתחו מהם, מדוע נכחדו ואיך אנחנו, עשרות ומאות מיליוני שנים אחריהם, יכולים לחשוף את סודותיהם הכמוסים ביותר.

התערוכה מתאימה לכל המשפחה והמבקרים בה יוכלו ליהנות גם מכל שאר הפעילויות במוזיאון: עשרים תערוכות מדע עם מאות מוצגים אינטראקטיביים להפעלה עצמית במגוון ענק של נושאים מדעיים מרתקים: אור וחושך, אסטרונומיה, מדעי החיוך, תופסים גובה - תעופה, המדע שמאחורי הקסמים המפורסמים, איך יוצרים אנרגיה ירוקה, שעשועי תעתועי ראיה ועוד, פארק המדע במוזיאון, המחולק לחצרות המציגות את פועלם של גדולי המדענים בהיסטוריה - ארכימדס, ליאונרדו דה-וינצ'י, סר אייזיק ניוטון, דניאל ברנולי, עם אפשרות להתנסות במוצגים הגדולים שברחבי הפארק. לצעירים מציע מתחם הגיל הרך מרחב התנסות, המשלב פעילות משחקית עם חוויה של הבנה מדעית טכנולוגית.

 לדברי יוסי אני, מנכ"ל המוזיאון: "במדעטק יש מקום לסקרנות. אנו שמחים לארח תערוכה כל כך מרשימה וחדשנית מהמבוקשות בעולם, עם תכנים מותאמים לכל הגילאים, שיפתיעו גם את מי שחושב, שהוא יודע כל מה שאפשר על הדינוזאורים. החדשנות הטכנולוגית מציבה את הדינוזאורים הכי קרוב אלינו מאי פעם".

תערוכת "סודות הדינוזאורים" במדעטק – המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל, רחוב שמריהו לוין 25, חיפה

החל מ 9.7

מומלץ לשריין מקומות ולרכוש כרטיסים מראש דרך אתר האינטרנט: www.madatech.org.il

מחיר: 75 ₪ לכרטיס בהזמנה מראש, מחיר ברכישה ישירה בקופה: 89 ₪ לכרטיס. עד גיל 5 כניסה חינם.  פתוח 7 ימים בשבוע, יש לעקוב באתר האינטרנט אחר שעות הפתיחה. 


אטרקציות בחרמון - קיץ בגובה 2,040

באתר החרמון, בגובה 2,040 מ' מעל פני הים,  גם בימים החמים ביותר בקיץ, ניתן להנות ממזג אויר נעים לצד שלל פעילויות מהנות לכל המשפחה: לחובבי הטבע והמורשת, סיורים מודרכים לפסגת החרמון, רכבל מבקרים חדש, מזחלות אקסטרים, סקיי ריידר, אבובי קיץ ונהיגה עצמית בקרטינג, בקיצור שמח ומהנה בגבהים

הקיץ כאן להישאר ובפסגת הר החרמון בגובה 2040, מזג האוויר נראה אמנם כמו קיץ אבל מרגיש הרבה יותר כמו סתיו, הטמפ' צונחת בעשר מעלות לעומת העמק, רוחות קרירות מנשבות ואין מושלם מזה בימי הקיץ הלוהטים. הר החרמון, מהווה חלק משמורת טבע, הפריחות הייחודיות להר מפציעות ומפתיעות כל פעם מחדש. פסגת החרמון, הנקודה הצפונית והאסטרטגית בישראל, ההר הגבוה במדינה שעל אדמתו נרשמו בדם סיפורי קרבות וזכה בתואר "העיניים של המדינה" הפך מזמן לאתר בילוי ופנאי, המשנה את פניו בין עונות השנה. במהלך סופי השבוע ביולי (שישי שבת) ובחודש אוגוסט כולו יתקיימו סיורים מודרכים (ללא תשלום ובהרשמה מראש) שישלבו טבע, מורשת וגיאופוליטיקה. הסיור מתחיל במפלס העליון, בגובה 2040 מ', לאחר נסיעה ברכבל הקרוניות החדש שמונה 42 קרוניות, הליכה לתצפית מרהיבה והסבר על הגולן, הגליל העליון, עמק החולה והרי הלבנון. בנוסף מציע אתר החרמון שלל פעילויות לכל המשפחה: לצעירים גלישה באבובי הקיץ במדרון, חוויה מהנה בישיבה באבוב מיוחד (מגיל 5), גלישה במתקן מזחלות האקסטרים, בילוי להורה וילד (מגיל 3 בליווי מבוגר) ובגובה, מתקן הסקיי ריידר, שמזכיר רכבת הרים תלויה, רק בקצב רגוע ומראה מדהים מגובה 12 מ'. השנה, הוכשר מסלול לנהיגה עצמית בכלים בעלי שלושה גלגלים – קרטינג, לא ממונע במדרון הסקי, עליה ברכבל לתחנה האמצעית וירידה רכובה ומהנה באקסטרים. (מגיל 16).

"אתר החרמון, הפך בחמש השנים האחרונות לאתר תיירות פעיל כמעט בכל ימות השנה. מדובר בהר אחד בו מתקיימות שפע של פעילויות. כל מבקר מתחבר למימד אחר בחרמון. אנו מצפים גם לחזרת תיירות החו"ל לארץ, לקבוצות בני הנוער הרבות שהיו מגיעות לכאן". ציין רפאל נוה מנכ"ל אתר החרמון.


** הסיורים בהרשמה מראש, משך הסיור כשעה וחצי, יש להגיע חצי שעה לפני שעת הסיור ולהצטייד בנעלי הליכה, לבוש חם ומים. היציאה לסיורים מהקפיטריה בתחנה העליונה (הסיורים מתקיימים בהתאם לתנאי מזג האוויר)

מידי שישי – שבת יוני ויולי, באוגוסט בכל ימות השבוע. שעות: יש להתעדכן בשעות הסיורים.

הסיורים והכניסה לאתר ללא תשלום, המתקנים בתשלום:

רכבל –54 ₪ לאדם, מזחלות אקסטרים / סקיי ריידר / קרטינג / אבובי קיץ – 40 ₪.

מבצע כרטיסיה באוגוסט ברכישה אינטרנטית בהקלדת קוד קופון בלבד עד סוף אוגוסט

(למכירה ומימוש עד סוף אוגוסט)

מחיר: 110 ₪ (במקום 130 ₪), קוד קופון: hermon21

ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים באתר האינטרנט: www.skihermon.co.il

האתר פתוח בין השעות 8:00 – 16:00 (כניסת רכב עד השעה 15:00)

לפרטים:  אתר החרמון : 1599-550-560       http://www.skihermon.co.il/



טיול משפחתי במנהרות הזמן של העיר עכו 

עכו מלמעלה – איתמר גרינברג


עכו מציעה שפע פעילויות לכל המשפחה לימי החופש הגדול.

כל אתרי התיירות בעכו העתיקה בכרטיס אחד חגיגי במיוחד.

אחת הערים העתיקות ביותר בעולם אוצרת בתוכה אטרקציות מדהימות מתקופות ותרבויות שונות וכולן עכשיו בכרטיס אחד בעלות מבצע של 40 ₪ בלבד למבקר.

האתרים הכלולים בכרטיס: אולמות האבירים, החמאם התורכי, בית כנסת ומרכז מורשת רמח"ל, מנהרת הטמפלרים, מוזיאון עוקשי ומוזיאון אוצרות בחומה.


 ← מוזמנים לקרוא על הטיול שלנו בעכו בבלוג כאן:

https://hamigvan.blogspot.com/2021/08/akkotrip.html


אולמות האבירים בעכו

ביקור באולמות האבירים, מבטיח הצצה אל חייהם של האבירים הצלבנים שחיו בעכו לפני מאות שנים. בתוך מכלול האולמות, מוצג סיפור בן 4,000 שנה-באמצעות מוצגים מוזיקאליים, הקרנות על הקירות של מסעי הצלב ועוד מידע רב על התקופות השונות. במהלך הסיור יקבל כל מבקר אוזנייה לשימוש ב-10 שפות להפעלת כל התצוגות. במהלך היום יהיו פתוחים חלק מהרחובות, קאפלה, חנויות ושוק האמנים מהתקופה הצלבנית: נפחות פלדה, נפחות זכוכית, קדרות, אריגה, ריקמה, רציעת עור, קליעת סלים, ייצור בשמים ושמנים ועוד. האולמות משתרעים על פני שטח עצום מתחת לפני הקרקע וכוללים דוכני אמנים אותנטיים וקמרונות אדירים ומרהיבים. הסיור באולמות האבירים הינו חוויה תיירותית יוצאת דופן.

בשעות 10:00-17:00.

איפה-ויצמן 1 עכו

כמה - ילד עד גיל 5 חינם, 40 ש"ח לכרטיס משולב, המאפשר כניסה לכל האתרים : אולמות האבירים, חמאם טורקי, גן הקסום, גן הבוסתן, מוזיאון עוקשי לאמנות מודרנית והמוזיאון האתנוגרפי.

אולמות האבירים – קרדיט גיל ירום

 

מוזיאון עוקשי

בעכו העתיקה, בצמוד לאולמות האבירים, במבנה קמרונות מצולבים עתיק מהתקופה העות'ומאנית, נמצא מוזיאון המציג תערוכות מתחלפות של אמנות ישראלית לצד תצוגת הקבע מעבודותיו של האמן אבשלום עוקשי ז"ל (1916 – 1980) אשר היה אחד הציירים הישראלים החשובים ביותר והטביע היטב את חותמו על האמנות הארצי-שראלית. את רוב שנותיו עשה האמן בעכו בה חי, יצר והקים את סדנת הציור שלו שהפכה לאחר מותו ל"מוזיאון עוקשי לאמנות" במטרה להנחיל את מורשתו האמנותית לדורות הבאים. עוקשי שימש מורה לציור ברוב בתי הספר בעכו. כמו כן לימד בחוג לאמנות של אוניברסיטת חיפה בשנותיה הראשונות. נושאיו הראשונים מושרשים בטבע ובמציאות האנושית והרוחנית בארץ ושואבים מן המקורות עליהם גדל בבית סבו.

המוזיאון מנהל דיאלוג קבוע עם אמנים הנמנים עם ממשיכי דרכו של עוקשי ועם תלמידיו ומציג מעבודותיהם בכל הזדמנות.


איפה-ויצמן 1 עכו

כמה - ילד עד גיל 5 חינם, 40 ש"ח לכרטיס משולב, המאפשר כניסה לכל האתרים : אולמות האבירים, חמאם טורקי, גן הקסום, גן הבוסתן, מוזיאון עוקשי לאמנות מודרנית והמוזיאון האתנוגרפי.



מוזיאון "אוצרות בחומה"

בעכו העתיקה שוכן בלב החומה המזרחית מוזיאון שמטרתו לשמר את המורשת ההיסטורית המרתקת של העיר ולשחזר מראות אותנטיים מהעבר. דרך מאות החפצים המוצגים במוזיאון, המבקרים מתוודעים לבעלי המלאכה המסורתיים שעבדו בשווקים, לרהיטים המרהיבים של עשירי העיר ולרקמת החיים בעיר שהייתה מקום מפגש ייחודי של אמונות ודתות. מלבד תצוגות הקבע במוזיאון, מוצגות גם תערוכות מתחלפות אחת לשלושה חודשים. בתערוכה ניתן לראות כיצד השתנו העיצובים והטכניקות בהתאם לרוח התקופה ולאופנה. השילוב הקסום בין אולמות האבן המקומרים לבין מאות החפצים יוצרים חוויה מיוחדת וייחודית. פנינה נוספת במוזיאון היא החצר הפנימית המעוגלת שעל החומה בה ניצבו בעבר התותחים. כיום משמשת הגינה לקבלת פנים, ערבי תרבות ואירועים פרטיים.

הביקור במוזיאון אטרקטיבי למבוגרים וילדים כאחד.

ניתן להזמין סיורים מודרכים בליווי שחקן. השחקן מעורר לחיים (תרתי משמע) את החפצים ומשתף את הקהל בהווי המוזיאון.

איפה-ויצמן 1 עכו

כמה - ילד עד גיל 5 חינם, 40 ש"ח לכרטיס משולב, המאפשר כניסה לכל האתרים : אולמות האבירים, חמאם טורקי, גן הקסום, גן הבוסתן, מוזיאון עוקשי לאמנות מודרנית והמוזיאון האתנוגרפי.

 מוזאון אוצרות החומה – קרדיט – יגאל יששכרוב

 

מנהרת הטמפלרים

מנהרת הטמפלרים נפתחת מחדש למבקרים וכוללת מסלול תת קרקעי באורך כ 150 מטרים שחצה את הרובע הפיזני בעבר ושימש כמעבר תת קרקעי אסטרטגי, שחיבר את המצודה הטמפלרית האדירה במערב עם הנמל במזרח. ההליכה במנהרה על משטח עץ כאשר מים זורמים מתחת וחוויה במולטי מדיה מלווה את המסלול.

 

ימים א'-ה' בין השעות 21:00-15:00, ו' (וערבי חג)- 18:00-14:00

שבת וחג בין השעות 20:00-9:00


קרדיט גיל ירום

 

המרכז החדש למורשת יהודים בעכו

עוד בכרטיס, המרכז החדש למורשת יהודים בעכו ליד בית כנסת רמח"ל. משרד התיירות, משרד ירושלים ומורשת והחברה לפיתוח עכו העתיקה ונצרת בע"מ, משיקים את המרכז החדש שנפתח  למבקרים. מרכז המבקרים ע"ש הרמח"ל בעכו מתמקד בשני סיפורים: סיפור חייו הדרמטי של רבי משה חיים לוצאטו (רמח"ל) וסיפורה הלא ידוע של הקהילה היהודית בעכו, בתקופת שלטון הצלבנים במאות ה 12 וה 13.

בית הכנסת ומרכז המורשת סמוכים זה לזה, ממוקמים בלב העיר העתיקה בתוך שכונת מגורים. החללים המוזיאליים מטופחים ואינם מאד גדולים. הסיור באתרים משולב סרטים, מיצגים וממצאים ארכיאולוגיים מרשימים.

ימים א'-ה' בין השעות 21:00-15:00, ו' (וערבי חג)- 18:00-14:00

שבת וחג בין השעות 20:00-9:00


חופי הים – ים טורקיז ממש כמו בקריביים

חוף הלגונה, לגונה קסומה, שהפכה לחוף מוסדר, נקי ושקט מאוד, בסוף הטיילת הצפונית של עכו. בחוף התקינו מתקנים חדשים וחנייה בשפע.

חוף הארגמן בכניסה הדרומית לעיר עכו הוכרז כאחד מחופי הים הנקיים והמסודרים בישראל. החוף נהנה מחול רך ומפרץ טבעי המגן עליו משלושת עבריו. מהחוף נשקף מראה בלתי נשכח של עכו העתיקה. בשנים האחרונות החוף עבר שיפוץ המקנה אווירה הרבה יותר נעימה להגיע לחוף ולשהות בו.

בעכו העתיקה ניתן למצוא אטרקציות שימלאו חופשה שלמה, אבל מחוץ לחומות העיר קיימים נקודות עניין מומלצים, כמו  גבעת נפוליאון או בשמה הרשמי "תל עכו", הממוקמת בחלקה המזרחי של העיר והיא מקום נפלא לבילוי משפחתי בחיק הטבע.

להזמנת כרטיסים ופרטים נוספים  http://www.go-akko.com/


בילוי משפחתי חווייתי במרכז המבקרים של יקב רמת הגולן

ההורים ייהנו מטעימת יינות והמלצות על אירוח יין לקראת החגים והילדים ייהנו מהכנת איגרות ברכה מעוצבות לשנה החדשה

 יקב רמת הגולן מזמין את המשפחות ליהנות מסיור חווייתי במרכז המבקרים במהלך חודש אוגוסט.

הסיור, בליווי מדריך יין מקצועי, יחל בביקור באולם החביות שם היין מתיישן בחביות, כולל הסבר על תהליך ייצור היין מהכרם ועד הבקבוק.

להורים תוצע טעימה ממגוון יינות היקב והמלצות על אירוח יין לקראת חגי תשרי.

לילדים פינת יצירה מיוחדת של איגרות ברכה מעוצבות ממגזרות נייר, פרי עיצובה של יוצרת מקומית. כל ילד יקבל איגרת אישית אותה הוא יכול להכין ולשלוח לכבוד השנה החדשה לבני משפחה או חברים.

את האיגרת יכניס הילד לתיבת דואר מיוחדת וצוות היקב ידאג שהאיגרת תגיע ליעדה.

לקטנטנים יוצע קיר ציור ומיץ ענבים.

 

עלות למשתתף מעל גיל 6  - 20 ₪

 הסיורים יתקיימו בימי חול במהלך חודש אוגוסט,

 בתיאום מראש: טלפון/ווצאפ 04.6968435 או מייל  winetour@golanwines.co.il

מרכז המבקרים של יקב רמת הגולן, אזור תעשייה קצרין.



ספארי לילה, סיור שטח לילי בכרמי יקב רמת הגולן


 יקב רמת הגולן מציע בתקופת ימי הבציר החמים, חוויה גלילית מרעננת:

 ספארי לילה -  סיור ג'יפים לילי בכרמי צפון הרמה הגבוהים, כולל טעימה מיוחדת.

 המשתתפים ייהנו מסיור מודרך ברכב שטח בכרמי היקב, דרך משעולים מפותלים ותלי געש רדומים, כשעולם הטבע מתעורר עם בוא הלילה תחת שמים זרועי כוכבים ומזמן מחזה מרגש בחיות בר כמו תנים, שועלים, זאבים וציפורי לילה.

 המשך הסיור בכרם בראון הקסום, אחד מכרמי הדגל של היקב וביקור בבקתת הכורמים שבלב הכרם לטעימות יינות מקצועית וגבינות ממחלבות מקומיות.

 

משך הפעילות: כ-3 שעות

 עלות: 220 ₪ לאדם

 הסיורים יתקיימו בימי חמישי, במהלך חודשים אוגוסט עד אוקטובר 2021, מומלץ להגיע בלבוש חם.

 * מיועד לגילאי 18 +

 השתתפות בסיור מותנית בתיאום מראש במרכז מבקרים: 04-696840, winetour@golanwines.co.il



ירושלים:


ג'ונגל  SPACE

פארק האטרקציות של ישראל!

1000 מטר של אטרקציות חדשות ומפתיעות והכל בכרטיס אחד!

קיץ מטורף של אטרקציות חדשות ומפתיעות הפרוסות במתחם ממוזג  של 1000 מטר הכולל: מתחם נינג'ה וחבלים, מתקני  שעשועים ,מתחם מתנפחים,ועוד...

*מתאים לגילאים מחצי שנה ועד 10


מתחם מגה אור, מודיעין (מעל מחסני חשמל)

15/7-31/8 שעות:10:00-19:00

משך הביקור: 90 דקות

עלות כרטיס:    55 ₪    מבצעים בחברות האשראי            

לפרטים ורכישה באתר לאן



כשספורט ומדע נפגשים - "זמן לזוז"

תערוכה חדשה במוזיאון המדע ירושלים המשלבת ספורט ובריאות בחסות המדע


מוזיאון המדע ירושלים בחר בקיץ 2021, עם החזרה לשגרה מלאה, לחגוג את חווית החיים, בתערוכה פעילה שעוסקת בהיבטים השונים של יכולות הגוף, הספורט והבריאות.

התערוכה, "זמן לזוז" מזמינה מבקרים מכל הגילים, לזוז ולנער מעליהם את הישיבה הממושכת מול המסכים בימי הסגר הארוכים של המגפה, עם שלושים מוצגים אינטראקטיביים שיעמידו בפניהם אתגרים שונים בעזרתם יחקרו את גבולות היכולת שלהם.

גוף האדם  הוא מעבדה מצוינת - תמיד בהישג יד, מוכן לעבור בדיקות וניסויים שונים, מוכן להציג את גבולות היכולת שלנו. אך הגוף שלנו מעוצב גם על ידי הבחירות שלנו והאופן בו אנו דואגים לעצמנו ומשפרים את הרווחה הכללית של חיינו.

ביולי 2021 תפתח במוזיאון המדע תערוכה חדשה "זמן לזוז", תערוכה אינטראקטיבית מחו"ל, שתתארח במוזיאון במשך שנה שלמה. הביקור בתערוכה יהיה הזדמנות יוצאת דופן לבאי המוזיאון לבחון את יכולותיהם השונות, ללמוד על עצמם, להתאמן ולראות כיצד הם יכולים לשפר את יכולותיהם המוטוריות.

מבקרי התערוכה יוכלו לזוז ולנער מעליהם את הישיבה הממושכת מול המסכים בימי הסגר הארוכים בזמן המגפה. בעזרת  מוצגי התערוכה המבקרים יכירו את יכולותיהם ואת חדות החושים שלהם, יבדקו את יכולת ההתמדה ואת הסבולת שלהם, ימדדו את קצב הלב (במאמץ ובמנוחה), את נפח הריאות, את חום גופם ואת המדדים הפיזיולוגיים שלהם. תוך התמודדות עם אתגרים שונים יוכלו המבקרים לחקור את גבולות היכולות שלהם ולהשוות אותם עם אחרים, ודרך זה לגלות את הייחודיות שלהם, ואת התכונות המשותפות לרוב האנשים.

התערוכה משתרעת על פני כ-500 מ"ר וכוללת כשלושים מוצגים אינטראקטיביים, פותחה ונבנתה על ידי מוזיאון המדע טכנורמה בשוויץ, הוצגה בהצלחה במוזיאוני מדע נוספים באירופה וזכתה לעניין רב בקרב קהל המבקרים, צעירים ומבוגרים כאחד.

במסגרת התערוכה יתקיימו במוזיאון הדגמות חווייתיות, סדנאות, סיורים ומופעים לכל הגילים, שגם הם יזמינו אותנו להזיז את הגוף ולחקור את היבטיו השונים:

מופע קרקס, שיתוף פעולה ייחודי של צוות "קרקס בומבה" עם מוזיאון המדע בירושלים הוליד מופע צבעוני ומרשים לכל המשפחה- קרקס ישראלי מקורי- עם קטעי להטוטנות וג'אגלינג והסברים על המתמטיקה והפיזיקה שמאחורי היכולת הקרקסית, על החלקים בגוף שעובדים ואיך מלמדים את הגוף לשכלל את היכולת הפיזית.

מסלול מזרקות מים – לצד חללי התערוכה הצבעוניים, שעוצבו באופן ייחודי על ידי צמד האמנים  Brothers of Light, תאוייר גם רצפת רחבת המוזיאון החיצונית במסלול פעילות ספורטיבי וצבעוני שירוצף בעשרות מזרקות רצפה שיתיזו מים לגובה של שני מטר ויציעו חוויית קיץ ספורטיבית ורטובה.

Brothers of Light הם צמד אמנים שפועל בכמה מדיומים של ציורי קיר, קנבסים, עץ ופיסול, תוך שימוש במגוון טכניקות אמנותיות.

"מרפאת הדובים" בה ייכנסו המבקרים הצעירים לתפקיד הרופאות והרופאים ויבדקו את הדובים "החולים". לדובים החמודים יש סיבות מגוונות לבקר במרפאה ודרכים מפתיעות להציג את התסמינים שלהם. המשחק בכלים מוכרים של רופאות ורופאים והיפוך התפקידים יחשפו את הילדים למאפיינים שונים בגוף האדם בחולי ובבריאות ויעזרו להם לא לפחד ואולי אפילו לחבב רופאים ואת עולם הרפואה בכלל.

"ממוח לכוח": הדגמה של מערכת התנועה והיציבה בגוף האדם

 כיצד שולט המוח על פעולת השרירים? האם אפשר להזיז את הגוף בלי לערב את המוח? מה תפקיד הגידים ומה קורה אם אחד מהם נפגע? מה תורמים המפרקים ליכולת התנועה שלנו והאם אנחנו יכולים להסתדר בלעדיהם? כיצד אנחנו שומרים על שיווי משקל והאם אפשר להתאמן ולשפר את היכולת הזו? בהדגמה החווייתית נכיר את מערכת התנועה והיציבה בגוף האדם באמצעות הפעלת השרירים, התנסות באמצעים מיוחדים וצפייה בניסויים מפתיעים.

סדנת בנייה: שעון חול. המשתתפים יבנו שעון חול מעוצב ויחקרו גורמים המשפיעים על פרק הזמן שמודד שעון החול. שעון החול מאפשר למדוד יכולות שונות של הגוף כמו דופק ונשימה אבל גם שיפור בכושר, בקואורדינציה  המשתתפים יוזמנו לבצע מגוון משימות בפרק הזמן שמודד שעון החול שבנו, ולבדוק האם חל שיפור לאחר שהתאמנו.

מתחם תנועה חווייתי לקטנטנים הכולל מגוון מתקנים לילדים בגיל שנתיים עד חמש, המתאים למשפחות עם ילדים צעירים שמבקרות במוזיאון. ההתנסות במתקנים מאפשרת לילדים ללמוד על גופם תוך פיתוח הקואורדינציה ויכולות מוטוריות שונות.

סיור בתערוכה: הכישרונות החבויים של הספורטאים הגדולים - בסיור נחקור ונתנסה ביכולות מפתיעות שנדרשות מספורטאים וספורטאיות בענפי ספורט שונים. כמו כן, נוכל למדוד את היכולות שלנו ולבדוק האם אנחנו בדרך הנכונה להיות ספורטאים מקצועיים.


ורדה גור בן-שטרית, סמנכ״ל חינוך ופיתוח תכנים במוזיאון המדע ירושלים: "התערוכה תוכננה להיפתח עוד לפני שידענו מה זה קורונה, אבל דווקא עכשיו היא חשובה הרבה יותר. פרק הזמן הארוך בבית וחוסר היכולת לבצע פעילות ספורטיבית גרמו לנזקים בטווח הקצר והארוך. אנחנו שמחים שהמוזיאון יכול לאפשר למבקרים, בכל הגילים, לנער מעליהם את המגיפה ולהתחיל לזוז"

מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד ירושלים החל מה-2 ביולי

שעות פתיחה בחודש יולי:

ראשון עד חמישי, 10:00 עד 18:00; ימי שישי, 10:00 עד 14:00; ימי שבת, 17:00-10:00 

שעות פתיחה בחודש אוגוסט: ראשון עד חמישי, 10:00 עד 18:00; ימי שישי 10:00 עד 14:00 ; שבת 10:00-17:00

מחיר: 45 ₪ לכרטיס

 למידע נוסף ומכירת כרטיסים באתר - יש לשריין מקום ולרכוש כרטיסים מראש:

https://lp.mada.org.il/summer21

 

SNOW SHOW - ממלכת השלג בגן הבוטני 

האירוע הצונן של הקיץ, בגן הבוטני גבעת רם בירושלים

הימים החמים בפתח ובגן הבוטני גבעת רם בירושלים מתכונננים לקיץ קררר וצונן במיוחד. במהלך יולי אוגוסט מזמין הגן את הקהל הרחב, משפחות, ילדים ומבוגרים, להגיע לממלכת שלג אמיתית, להצטנן ולפגוש את גיבורי סרטי הקרח המוכרים והאהובים בשלל הרפתקאות קרירות ואפילו קפואות משולבות בקרח ובשלג אמיתי.

מדי יום, החל מהשבוע האחרון של יולי ובמהלך אוגוסט, בין התאריכים 25.7-31.8, תפתח ממלכת השלג המרהיבה בגן הבוטני החל משעות אחה"צ ועד הערב הקריר לטובת המבקרים, הילדים והמבוגרים, שיוכלו ליהנות ממפגש ייחודי עם דמויות ידועות, פעילויות קרח משעשעות משולבות באתגרים קרירים במיוחד, כמו כן יתהדר הגן היפה ביותר בארץ בתפאורה מדהימה ובתאורה קסומה.

בממלכת השלג יפגשו הילדים ב"אולאף" איש השלג בבקתת השלג, כמו כן יוכלו הילדים לשוטט במבוך הלבן כמו ב'עידן הקרח', יחפשו את "ביג פוט", ידוגו דגים בקרח עם בת הים, יצטלמו עם בני המשפחה כמשפחה קדמונית מתקופת הקרח, האמיצים במיוחד יוכלו להתנסות בהרכבת פאזל מיוחד תחת הקרח הקפוא, יחצבו 'יהלומים' מתוך גושי קרח ענקיים ,יצפו בסרט אודות שלג והתחממות כדור הארץ בכיכובם של אודי ואביעד ואף יוכלו לבקר במתחם מדהים ובו שלג אמיתי שירד וייערם על הקרקע בשיא הקיץ!

 

הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם הוא פנינה של טבע בלב ירושלים. הגן פועל כמרכז חינוכי ומחקרי ומכיל אוסף מגוון של צמחים מכל העולם בתצוגה גיאוגרפית. הגן הינו מוקד לבילוי, לתיירות ולאירועי תרבות כמו גם מרכז לחינוך, הדרכה ומחקר. זהו הגן הבוטני הגדול בישראל, שטחו משתרע על פני 120 דונם, ובו אוסף הצמחים החיים הגדול ביותר בישראל ובמזרח התיכון. בגן גדלים יותר מ- 6600 מינים וזנים של צמחים שונים מהעולם, המוצגים בשש חלקות גיאוגרפיות (אפריקה הדרומית, אירופה, אמריקה הצפונית, אוסטרליה, דרום-מערב ומרכז אסיה והים התיכון). חלקות הגן מדמות את נופי הצומח של כל אזור ומציגות מופעי שלכת ופריחה מרהיבים לאורך כל השנה.


 25.7-31.8  -  17:00-21:30

שעות הפעילות: א'-ה' ומוצ"ש מהשעה 17:00 עד 21:30

עלות: כרטיס רגיל מגיל שנתיים ומעלה: 89 ₪, מבצעים בכל חברות האשראי של 1+ 1 

 כרטיסים מוזלים בוועדים השונים ובמועדוני כוחות הביטחון,

 לפרטים והזמנת כרטיסים: בימות 6226*  www.bimot.co.il 

לפרטים נוספים: הגן הבוטני האוניברסיטאי טל. 02-6794012 באתר ובעמוד הפייסבוק



קיץ קסום לכל המשפחה ברמת הנדיב

משחק בריחה * עמדות ציור באוויר הפתוח * סדנאות ייחודיות  * בועות ענק ושעשועי ממטרות * מופעים קסומים לילדים באמפי ועוד שלל פעילויות

יולי - אוגוסט 2021  בין השעות: 08:00-19:30 (חוץ מימי שלישי)

הקיץ מתקרב, אז מה עושים עם הילדים אחה"צ? במהלך חודשי הקיץ -  יולי אוגוסט - מזמין אתר  רמת הנדיב (ליד זכרון יעקב) את הקהל הרחב, ליהנות משלל פעילויות לקטנים וגדולים בשעות בין ערביים באווירה קסומה ופסטורלית במרחבי הגנים. כמו כן במהלך יולי-אוגוסט יתארכו שעות הפתיחה עד השעה 19:30 (בחלק מימי השבוע).

 

סוד הגנים - משחק בריחה נושא פרס

מדי יום במהלך יולי אוגוסט  ,מוזמן הקהל להצטרף להרפתקה בסגנון חדרי בריחה במרחב הפתוח, במהלכו ייצאו המשתתפים למסע בזמן עם מדען מבולבל, שחזר מהעתיד ישר ללב הגנים! המשתתפים יעזרו לו לגלות את הסוד החיוני לעתידו של המין האנושי, זה שיציל את כדור הארץ.

האם תצליחו לעמוד במשימה? האם תצליחו לגלות את סוד הגנים?

 

ערכת משחק בעלות של 55 ₪ את הערכה ניתן לרכוש בחנות המידע בכניסה לאתר.

שימו לב: ערכת המשחק מומלצת לעד 5 אנשים , ולגילאי 7 ומעלה.

אורך המשחק כשעתיים ונגיש לעגלות וכסאות גלגלים



ביולי - מופעי איכות לילדים

על רקע מרחבי דשא ירוקים, ובריזה קרירה מהים יתקיימו באוויר הפתוח במהלך חודש יולי

מופעים לילדים מידי יום שלישי בשעה 18:30.

 

שלישי 6.7 - "ואם פתאום אפגוש אריה"  תיאטרון חיפה

מופע מוסיקלי לילדים עם  שירי חיות מאת משוררים אהובים: על פילה מנוזלת, זבוב שעזב לבלי שוב,  

החתול בלעם שלתוך פיהוק נעלם ועוד נביחות וקרקורים מאת טובי המשוררים.

מומלץ לגילאי 2-7. אורך המופע כ 50 דקות

 

שלישי 13.7 -  מגש הקצב - שירי הילדים של נתן אלתרמן מתעוררים לחיים!

פרויקט מוזיקלי מצחיק ומרגש לקטנים ולגדולים המבוסס על טקסטים של המשורר נתן אלתרמן

השירים מלווים בקטעי קישור משעשעים שנכתבו בחריזה אלתרמנית בסגנון עכשווי, עם מוזיקה עדכנית עשירה וסוחפת.

 מתאים לגילאי 0-99  אורך המופע כשעה

 

שלישי 27.7 -  תיאטרון  אורנה פורת " עכבר השדה ועכבר העיר"

בובי וצ'ופצ'יק הם שני עכברים שגדלים כחברים הכי טובים, עד שדרכיהן נפרדות – בובי עובר לגור בעיר הגדולה, וצ'ופצ'יק משתקע בטבע, בשדה הפתוח. שני החברים מבינים שלא כל מה שטוב לאחד בהכרח טוב לשני, ושלכל אחד מתאים משהו אחר. אפשר לכבד את צרכיו והעדפותיו של האחר - ועדיין להישאר חברים טובים לתמיד.

*מומלץ לגילאי 4-7. אורך המופע כשעה.

 

כניסה החל מהשעה 18:00

עלות כרטיס 55 ₪ לאדם

הישיבה על כסאות (לא מסומנים)  

 

*יש להירשם מראש באתר רמת הנדיב www.ramathanadiv.org.il 

הכרטיסים ימתינו בקופת החנות

 

אוגוסט 2021

 

שלל פעילויות וסדנאות על הדשא ; הצגות ילדים באמפי    

ימי שלישי במהלך אוגוסט, 10.8, 17.8 ,24.8 בין השעות 20:00-17:00

עלות 20 ₪ לאדם כולל מופע וסדנאות למעט סדנת הציור

בריזה נעימה, שקיעות מרהיבות ומדשאות רחבות הם רק חלק מהאווירה הקסומה שתמצאו ברמת הנדיב גם בחודש אוגוסט החם. על רקע התפאורה המושלמת, מוזמנים לצאת מהבית לאחר הצהריים של כיף לכל המשפחה:

  • עמדות ציור
  • סדנה להכנת כדורי זרעים-המבקרים יגלו איך לנצל את תכונותיה הייחודיות של האדמה כדי ליצור  ממנה  בית לזרעים.
  • חווייה רטובה ומרעננת בין ממטרות
  •   בועות סבון ענקיות - מתחם פעיל על הדשא ,
  • מים, לא מה שחשבת- פעילות חווייתית דרכה ילמדו המשתתפים מאיפה מגיעים אלינו המים, מה קורה בצינורות ולאן הם הולכים לאחר שהשתמשנו בהם.
  • עמדות אופניים סולאריות
  • משחקיטו - מגרש משחקים פרי דמיון הילדים.

עם רדת השמש בשעה 18:30, מוזמנים ההורים והילדים למופע ילדים מבית היוצר של תיאטרון המדיטק

10.8 חנן הגנן

ספרה האהוב של רינת הופר מקבל לראשונה עיבוד בימתי מוסיקלי וסוחף.

חנן יראה לסיון ולילדים איך חרצן קטן הופך למטמון מופלא: עץ עמוס פירות מתוקים. בסוף המסע יגלו סיון והילדים שעם חריצות וסבלנות, גם בזרע קטן יכול להסתתר מטמון גדול.

לגילאי 3-7 אורך המופע כשעה

 

17.8 - ספר השיאים של פוז

ע"פ ספרו של דויד גרוסמן

פוז הארנב הנמרץ חולם לשבור שיא עולמי. הוא נחוש למצוא שיא מיוחד שאותו יוכל לשבור ולהיכנס באמצעותו לספר השיאים אבל עמיקוד, אחיו הגדול והקנאי, לא מאמין שפוז יצליח . צמד האחים יצטרכו למצוא את הדרך לסלוח זה לזה ולהשלים.

הצגה ליצנית ומשעשעת על שני אחים ארנבים, על קנאה עזה ועל אהבה גדולה.

לגילאי 3-7 אורך המופע כשעה

 

24.8 לא סתם סיפור

הספר "הסיפור שאינו נגמר" נותר פתוח, והספרים נמחקים. ספרנית אמיצה יוצאת להציל את הספרים המחוקים.

שוטר שנזדמן במקום פותח ספר ומכאן מתגלגלות העלילות עד לסוף הטוב, יחד עם ילדים שבקהל הם מצליחים להחזיר את הסיפורים האבודים.

לגילאי 4-9 אורך המופע כשעה

 

עלות 20 ₪ לאדם כולל מופע וסדנאות למעט סדנת הציור

התשלום מגיל 3 בקופת חנות המידע * המופע בישיבה על הדשא

* מומלץ להביא בגדים להחלפה לילדים שובבי מים

* במקום דוכני מזון קל לשירותכם 

* הסדרי נגישות - ניתן לתאם מראש טלפונית במספר 04-6298104

 

רכישת הכרטיסים בקופות המקום  ביום האירוע לפרטים נוספים

  04-6298111 שלוחה 4

www.ramathanadiv.org.il  


קרחנה בירושלים

החלקה על הקרח לכל המשפחה בתחנה הראשונה


החופש הגדול אוטוטו מתחיל וכולנו מחפשים פתרונות יצירתיים לנצל את הזמן, להנות עם הילדים וגם לברוח מהחום הכבד. קבלו את 'קרחנה בירושלים' הפתרון האולטימטיבי והצונן ביותר לבילוי כיפי בחופש הגדול עם כל המשפחה.

החל מה-19.7.21 מזמינות עיריית ירושלים וחב' אריאל את הקהל הרחב לפעילות הכי צוננת בארץ – 'קרחנה בירושלים' - מתחם החלקה על הקרח בתחנה הראשונה. המתחם הובא במיוחד מאוסטריה בהשקעה של למעלה מ 4 מיליון שקלים ומשתרע על שטח של כ-750 מ"ר. המתחם מצויד במשטח החלקה מקצועי ברמה גבוהה ובסטנדרטים בינלאומיים, מאובזר בציוד חדיש, עשוי קרח אמיתי המציע חוויית בילוי והנאה לטווח רחב של גילאים מגיל 5 ואילך.

לטובת הגיל הרך הובאו בובות בצורת פינגווינים וכלבי ים המאפשרים לילדים להחליק בביטחה.

השנה לראשונה יתקיימו במתחם שיעורי החלקה לילדים, חוגי החלקה לילדים, אירועים, מסיבות DJ   אל תוך הלילה, ליין שישי צהרים ועוד.

לרשות המבקרים יעמוד צוות הדרכה מקצועי ומיומן. בנוסף, נרכשו השנה עשרות זוגות של נעליים מותאמות להחלקה על מנת לעמוד בביקוש הרב.


ראש העיר ירושלים, משה ליאון: " ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "לאחר שנת הקורונה הקיץ הזה יהיה שמח במיוחד, מלא בפעילויות, לכל הגילאים ולכלל הסגנונות. בחודשים האחרונים עמלנו על מגוון אירועים עבור תושבי ירושלים ומבקריה. אני מזמין את כולם להגיע וליהנות מהאירועים והפעילויות הרבות שהכנו. קיץ שמח לכולם!"

אורי מנחם מנכ"ל חברת אריאל: "מתחם ההחלקה החדש מאפשר פעילות לכל בני המשפחה בכל הגילאים והרמות והוא ללא ספק אחת האטרקציות המצננות בעיר. לאחר שבילינו את הקיץ שעבר בבתים, זוהי הזדמנות מצוינת לנצל את הקיץ בפעילות מהנה לכל המשפחה. בנוסף, מוזמן הקהל הרחב להנות מבילוי משפחתי מגוון במתחם התחנה הראשונה".

'קרחנה בירושלים'

החלקה על הקרח לכל המשפחה בתחנה הראשונה

עלות: שעת החלקה 45 ₪ בהצגת כרטיס ירושלמי. מחיר מלא: 67  ₪ / שעתיים 100 ₪

כרטיסים מוזלים בוועדים השונים, בחברות האשראי ובמועדוני כוחות הביטחון,

הזמנת כרטיסים מראש באתר:

WWW.ICEJEURSALEM.COM


לקבלת פרטים נוספים, הזמנת כרטיסים לקבוצות ו/או שירות לקוחות ניתן להתקשר לטל 03-7772030  או להשאיר הודעת וואטסאפ ניתן לפנות במייל

icejerusalem@gmail.com  

ההחלקה על הקרח מתאימה לילדים מגיל 5 ומעלה בלבד. 

המתחם נגיש לעגלות וכסאות גלגלים כניסה אחרונה בשעה 21:00

 



מוזיאון המוזיקה העברי 

משתדרג ומתחדש לרגל הקיץ ומציע


יולי-אוגוסט - ראשון עד חמישי בין השעות 10:00-19:00 שישי 10:00 עד 14:00

 

לקראת הקיץ שודרג מוזיאון המוזיקה העברי בירושלים והתחדש בסרטונים והפעלות חדשות ואיכותיות, כמו גם בכלי נגינה חדשים. בשדרוג המוזיאון הושקעו למעלה מ 350,000 ₪ לטובת שדרוג ומינוף החוויה.

במהלך יולי-אוגוסט מוזמן הקהל הרחב על מגוון הגילאים לצאת למסע מוזיקלי אינטראקטיבי חוצה יבשות ולגלות מוזיקה יהודית שהייתה נהוגה בתפוצות.  במסע הייחודי ייהנו המבקרים מאלמנטים מוסיקליים היסטוריים ועכשוויים, פעילות אינטראקטיבית והתנסות בכלי נגינה עתיקים וחדשים

 

דרך מסע במרכז אסיה והקווקז, מרוקו ואנדלוסיה, אפריקה, אתיופיה, תימן, אירופה, בלקן, סוריה עיראק והחלל העברי מוזמנים המבקרים להכיר מעל ל250 כלי נגינה מיוחדים ומרהיבים שהגיעו מאותן תפוצות המוצגים במוזיאון, מסיפורן של משפחות וקהילות יהודיות, מאנשים שסיפורם טרם סופר. בשבועות האחרונים הגיעו למוזיאון עשרות כלי נגינה  יחודיים שנתרמו ולראשונה מוצגים לקהל הרחב.

 

לשדרוג חוויית המוסיקה והעצמתה הופקו 8 סרטים חדשים לטובת קהל המבקרים. הסרטונים, בהשתתפות חברי התזמורת האנדלוסית, 'מקמאת' העותמנים מובילי הזמר התימני, נגנים נוספים ואמנים שונים, מלווים בקריינות של  המוזיקאי יאיר דלאל.

 

כאמור, מידי יום במהלך הקיץ, יוכלו המבקרים ליהנות מסיורים מוזיקליים לכל המשפחה (מודרכים או עצמאיים) בשילוב תלבושות ודמויות היישר מארצות הגלות. בסיור מודרך (האופציה המומלצת) יוכלו לשמוע על ההיסטוריה של כלי הנגינה הנמצאים בכל חלל וחלל במוזיאון, על האנשים המרתקים שנהגו לנגן בהם בתפוצות, על המדינות מהן הם הגיעו וכמובן להתנסות בנגינה!.

 

בנוסף יוכלו באי המוזיאון לצאת לסיורים עצמאיים בעזרת 'סבא לוי', המדריך הוירטואלי, המלווה את מבקרי המוזיאון. את סבא לוי ניתן להכיר באמצעות הטאבלט הניתן בכניסה למוזיאון. המבקרים מוזמנים להצטרף למשחקים האינטראקטיביים הקיימים בכל חלל: בחלל מרכז אסיה: מוזמנים להשתתף במשחק אינטראקטיבי בסגנון 'גיטר הירו' וליהנות מהתנסות בכלי נגינה עתיקים כמו זורנה כורדית, זארב פרסי, רובאב בוכרי, פאנדור קווקזי ועוד.  (טאבלט לילד מגיל 10 ומעלה בלבד)

בחלל המוקדש למסורת המרוקאית ולהשפעות ספרדיות – מרוקו אנדלוסיה – נהנים המבקרים מסרטון המציג את התרבות המקומית וכלי הנגינה הייחודיים לאזור זה ולהצטרף למשחק אינטראקטיבי המבוסס על "סיימונס" משחק זכרון.

בחלל המאפיין מוזיקה מאזור עיראק סוריה מצרים והודו ימצאו המבקרים ברקוד שיזמין אותם להצטרף למשחק טריוויה אינטראקטיבי העוסק בסגנון המוסיקלי הייחודי לארצות אלו.  בחלל המוקדש לשירה והמוזיקה של ארצות אירופה ואשכנז מוצג ספר דיגיטלי ענק המעניק חוויה ייחודית ופרטים על דמויות מפתח שהשפיעו על המוסיקה היהודית וגם סרט בהנחיית 'סבא לוי'. בחלל ארצות הבלקן מוזמנים לבדוק את מיומנותם בכלי נשיפה אופייניים לאזור ע"י משחק תחרותי אינטראקטיבי וליהנות מתצוגה הכוללת בוזוקי, קאנון, מנדולינה וצלילי טברנה מקפיצים.

הכרת כלי הנגינה אפריקאים כמו פעמון דון דון, תוף גינאה, נבל אתיופי שופרות תימנים ועוד בחלל אפריקה ותימן.

גולת הכותרת של המוזיאון, החלל העברי, המוקדש לקיבוץ הגלויות ולעבר המוסיקלי המיוחד של ארץ ישראל וירושלים, יוכלו ליהנות המבקרים מסיור בדגם בית המקדש הווירטואלי באמצעות משקפי מציאות מדומה (במוזיאון 16 עמדות). מה שהופך את הביקור במוזיאון לחוויה מרגשת וייחודית. במהלך הסיור ילמדו המשתתפים על הסגנונות המוזיקליים השונים אשר השפיעו על המוזיקה והשירה שהיו נהוגים בתפוצות בהם חי העם היהודי.

 

מוזיאון המוזיקה העברי – רחוב יואל משה סולומון 10 נחלת שבעה.

שעות פתיחה א-ה 10-19 שישי 10-14

מחירים: רגיל - 60 ₪ אזרח ותיק/ ילד מגיל 5 ומעלה – 45 ₪ סטודנט 40 ₪ חייל 32 ₪

לפרטים נוספים ותיאום הגעה בטלפון 02-5406505

או במייל contact@hebrewmusicmuseum.com

http://hebrewmusicmuseum.com/he

 


קיץ של גיבורים במוזיאון ידידי ישראל 

מיצגים * סיורים במוזיאון * סדנת יצירה לילדים להכנת תחפושת גלימה ומסיכה * סיורי חינם לצוותים רפואיים

מוזיאון ידידי ישראל FOZ הממוקם במרכז העיר ירושלים מזמין את הקהל הרחב ליהנות מפעילות מיוחדת ומלאת ערכים ב"קיץ של גיבורים". מידי ראשון ורביעי במהלך חודשי יולי אוגוסט,  מציע המוזיאון חוויית למידה ויצירה בהשראת גיבורים אנושיים מתוך סיפורי הקמת מדינת ישראל.

בכל ילד או ילדה יש את היכולת להפוך לגיבור/ה, לסייע ולעזור לאחרים. סיור במוזיאון ידידי ישראל מעניק חוויה חדשנית. באמצעות טכנולוגיות שונות נפגשים המבקרים עם דמויות וגיבורים מההיסטוריה של עם ישראל החל מהתקופה המקראית ועד לתקופת הקמת המדינה. לאחר ביקור וצפייה במיצגים השונים הפזורים בחללי המוזיאון, מוזמנים הילדים להיכנס למתחם היצירה וליצור לעצמם את התחפושת המושלמת לגיבור: גלימה ומסיכה מותאמת אישית.

בנוסף, מוזיאון ידידי ישראל מצדיע לצוותי הרפואה שהיוו השראה לכל תושבי המדינה בתקופה האחרונה. "צוותי הרפואה ובני משפחותיהם הם הגיבורים המודרניים שלנו ולכן החלטנו במוזיאון ידידי ישראל להצדיע להם וכמחווה לאפשר לכל צוותי הרפואה ובני משפחתם מדרגה ראשונה (רופאים/ות, אחים/ות, עובדי/ות בתי חולים קופות חולים ומד"א) ליהנות מסיור וכניסה ללא תשלום בקיץ הקרוב" אומר דניאל וואיצ'ק מנכ"ל מוזיאון ידידי ישראל.

 

כאמור, הפעילות " קיץ של גיבורים" תתקיים במהלך חודשי יולי- אוגוסט בימי ראשון ורביעי בלבד.

עלות: כניסה לילד (3-18 שנים), תושב ירושלים, סטודנט 33 ₪. כניסה למבוגר 44 ₪.  גמלאי, נכה או חיל- 22 ₪

צוותי רפואה ובני משפחה (עד 4 אנשים) כניסה חינם בתיאום מראש ובהצגת תעודה מזהה.

עלות כניסה משפחתית לסיור במוזיאון (2 מבוגרים +3 ילדים) 100 ₪.

השתתפות בסדנה  - 15 ₪ לכל ילד.

יש להירשם מראש באתר https://fozmuseum.com/he/ או במייל

reservations@fozhc.com או בטלפון: 02-5329400


מוזיאון ידידי ישראל הוא מרכז היסטורי חווייתי בנושא ציונות, הנותן במה לסיפורי הגבורה והחסד של לא יהודים אשר חרטו על דגלם לפעול בכל דרך שרק יכלו, מול תלאות וקשיים אישיים, מתוך אמונה, להשבת העם היהודי לארצו המיועדת בציון, ושגשוגו, לאורך כל השנים החל מההבטחה התנכ"ית, דרך תקופות שונות, ועד ימינו אנו.

המרכז מספק למבקר חוויה ויזואלית ורגשית ומוביל אותו אל מסע בעקבות ההיסטוריה, דרך 7 מיצגי מולטימדיה אור קוליים מתקדמים המשלבים עיצוב, טכנולוגיה ואפקטים שלא נראו קודם בארץ. הביקור במוזיאון מומלץ לילדים/ות מגילאי 7 ומעלה.

 

המוזיאון פתוח בימי א'-ה': 10:00-18:00 (סיור אחרון יוצא בשעה 17:00),

בימי ו' בין השעות 9:00-15:00 (סיור אחרון יוצא בשעה 14:00)

הכניסה למוזיאון בהזמנה מראש והסיור הינו בהדרכה בלבד.

המוזיאון מוצג ב-16 שפות שונות בתיאום מראש.

כתובת: יוסף ריבלין 20 ירושלים



פסטיבל 'מאאתיים סיפורים ירושלמים' 

 חגיגת סיפורים ירושלמים לכל המשפחה

מידי יום בשעות הבוקר תתקיים בפסטיבל פעילות המותאמת למשפחות, סיורים בתערוכות מוזיאון חצר הישוב הישן, משחקים של פעם והקרנת סרטונים.

בשעות אחה"צ יתארחו מופעים ומספרי סיפורים כמו ג'קי לוי, יהודה עצבה ועוד. בנוסף יתקיימו סיורים תיאטרליים אל סמטאות הרובע היהודי גדושים בסיפורים ירושלמים, רכילות עסיסית ואווירה של פעם. את הפסטיבל יפתח המופע "מאאתיים, אבויויו ועג'ואים" יהודה עצבה, שוקי בן עמי וחברים ידברו על השפה הירושלמית. בהמשך יהיו מופעים על נשים ירושלמיות, "מגזימים סיפור אהבה". האם אפשר בכלל לספר סיפור בלי להגזים? ג'קי לוי מספר סיפורים ומגזימן כרוני בפני עצמו, בשיר הלל להגזמות מפוארות ולמגזימים הגדולים בסיפור היהודי, הירושלמי ובכלל. דביר סורמלו בסיפורים משעשעים מבית סבא, הרב ישראל גליס ודנצ'ו ארנון על כובעים בירושלים, מפגש כלייזמרים וסיור-פיוט עם טעימות לקראת שבת עם יחיאל פרץ ועוד.


2-5 באוגוסט 2021

מוזיאון חצר היישוב הישן  אור החיים 6  הרובע היהודי ירושלים

עלות: פעילות בוקר מבוגר 20 ₪ ילד/גמלאי 10 ₪ סטודנט/ירושלמי 15 ₪. כרטיס משפחתי 50 ₪. מופעי ערב ואחה"צ 50-75 ₪

לפרטים נוספים: באתר או בטלפון 02-6276319, 052-4002478




דרום:

 לונדע מסביב לעולם-קיץ 2021

בקיץ הקרוב עפים על העולם בלונדע!

לונדע - מוזיאון הילדים של באר שבע ע"ש ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל, מוזיאון חדשני בקונספט ייחודי, המעודד למידה חווייתית באמצעות משחקים מקוריים ואינטראקטיביים, התנסות וחישה.

מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות ייחודיות שיאפשרו למשפחות לחוות תרבויות שונות לצד מרחב עצום של חוויות פיזיות, רגשיות וחינוכיות.

בקיץ הקרוב "לונדע", מוזיאון הילדים של באר שבע, משיק קיץ סובב עולם במסגרתו המשפחות ילמדו, ישחקו ויחוו את המדינות דרך התרבויות השונות:

משימות בנושאי מדינות יפוזרו ברחבי המתחמים, סדנת יצירה של כדור פורח ומשקפת לחוקר הצעיר, מתחם משחקי רצפה ענקיים ועוד..

בנוסף בין התאריכים 15.8-30.8.2021 הצגה מיוחדת ומדהימה חובקת עולם!

לצד כל אלו יעמדו לרשות המבקרים מרחב עצום של חוויות פיזיות, רגשיות וחינוכיות מגוונות, שיספקו להם זמן איכות משפחתי מלא בהנאה.


אורטל מיכאל חדד מנהלת "לונדע", מוזיאון הילדים של באר שבע: 

"לאחר שנה וחצי שהיינו פתוחים לסירוגין אך בעיקר סגורים, אנחנו כל כך שמחים לפתוח את דלתות המוזיאון לקהל המבקרים. הקיץ לונדע מציע למשפחות חוויה סובבת עולם הנוגעת בתרבויות שונות, מדינות, מנהגים ותופעות מעניינות בעולם תוך שימת דגש על ערכי לונדע ביניהם: שיתוף פעולה, למידה באמצעות משחק, זמן איכותי משמעותי, מגבש ומעצים לכל המשפחה. אני מזמינה אתכם משפחות יקרות לצאת אתנו למסע סביב העולם עם תכנים עשירים ואיכותיים לכל הגילאים."

לונדע - מוזיאון הילדים של באר שבע על פני 3 קומות גדולות, בשטח כולל של 4,000 מ"ר, פזורים שמונה מרחבי ידע בהם למעלה מ-50 מייצגים ומתקנים שונים ומפתיעים, וכוללים משחקי חוץ ופנים. הצבעוניות של המקום אנרגטית ומסקרנת והמבקרים בו נכנסים לעולם אחר, עולם הילדים. כל חלק עוסק בפן אחר של העולם הסובב אותנו, ומאפשר לילדים לחוות את המציאות על רבדיה השונים, לגלות את עצמם ואת מקומם במרחב האישי, המשפחתי, הציבורי והחברתי,  כפרטים וכחלק מקבוצה. בנוסף יש במקום שני שטחי חוץ מושקעים המשלימים את החוויה.


לונדע – מוזיאון הילדים של באר שבע ע"ש ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל

רחוב דוד הראובני 25, באר שבע 

כל יום, החל מה-20.7, בין השעות  09:30-18:30

ימי שישי 09:30-14:00

שבת  18:30- 09:30


מחיר הכניסה למבקר:  57 ₪ התשלום מגיל שנתיים ומעלה

מחיר מיוחד לתושבי באר שבע: 42 ₪ למבקר

ניתן לרכוש חבילות משפחתיות מוזלות ל-4 נפשות ומעלה

לתושבי העיר באר שבע החל מ- 148 ₪

לתושבי חוץ החל מ- 196 ₪

ניתן לרכוש כרטיס להצגה בתוספת של 10 שקלים לילד בלבד

בעת רכישת הכרטיסים באתר או בקופות המוזיאון- (מהרו מספר המקומות מוגבל)

עובדים גם עם קרנות השוטרים וחבר

מומלץ להזמין מקומות מראש דרך אתר האינטרנט www.lunada.co.il

08-6226926 טלפון:


*השהות במוזיאון הינה ללא נעליים-רצוי להצטייד בגרביים

חנייה חינם 

פייסבוק: לונדע-מוזיאון הילדים

Lunada | אינסטגרם: לונדע


← פוסט על ביקור בלונדע שעלה בבלוג אפשר לקרוא כאן:

https://hamigvan.blogspot.com/2018/11/lunada.html 



ברחבי הארץ:


פעילויות לילדים ולכל המשפחה בחופש הגדול עם

 רשות הטבע והגנים:


אפולוניה – חוויות עד שעת ערב מאוחרת הארכת שעות פעילות

שני עד חמישי מבלים באפולוניה -  בכל יום פעילות קטנה לכל המשפחה.
בחודשים יולי-אוגוסט מיום שני עד יום חמישי אנו מזמינים אתכם ליהנות מגן לאומי אפולוניה גם בשעות הערב הנעימות. הגן הלאומי יפתח את שעריו בשעה 8:00 וייסגר בשעה 22:00.

נוסף על הבריזה, הנוף, השקיעה, השקט של הלילה והשביל המואר והמונגש אנו מזמינים אתכם להוסיף לטיול חוויה אחרת בכל יום, ולבנות מזכרת משפחתית משותפת.

בימי שני:

 חידאפולוניה – כתב חידה בצבעים לכל המשפחה, העובר בין המקומות המעניינים באתר. בשעות: 17:30 – 20:00

ימי שלישי:

 פקח צעיר וארכיאולוג ותיק – לצד חוברת הפעילות הוותיקה ואהובה מסדרת  "פקח צעיר" (החוברת בעלות 10 ₪) תוכלו לפגוש דמות ססגונית של ארכיאולוג ותיק ומנוסה (שחקן) שיספר על חוויותיו כחופר מוסמך וינגיש בדרך היתולית את עבודת הארכיאולוג באפולוניה. בשעות: 17:30 – 20:00

ימי רביעי:

 ארבעה סיורים מודרכים מותאמים לכל המשפחה:

   18:00 על חפיר, פסיפס, מבצר ומה שבניהם -  סיור מורחב לאוהבי לכת, משך הסיור כשעה. לא נגיש פיזית.

   18:30- נפלאות אפולוניה – סיור קצר לאורך המצוק והמבצר הצלבני. מותאם לכל המשפחה. נגיש לעגלות ילדים             

               ולכיסאות גלגלים.

   20:00, 20:30אפולוניה באור אחרון – עם שקיעה ולאור תאורת השביל הנגיש.

ימי חמישי:

צלבנים ממלוכים ומה שבניהם -  – הרצאה דינאמית ומרתקת  לכל המשפחה עם אביזרים ותלבושות , הצצה אל כלי המצור שצרו על העיר ארסור ומתחם מיומנויות עתיקות עם גבירת העיר הצלבנית- מסע בזמן לימי הביניים: התנסות בהשחלת חוט ומחט, מכתש ועלי, ריקודי חצר ועוד. בשעות: 17:30 – 20:00

היכן: גן לאומי אפולוניה
מתי: ימי שני עד חמישי ביולי ובאוגוסט, בשעות 17:30- 20:00. הגן יישאר פתוח עד 22:00. כניסה אחרונה לגן בשעה 21:00
ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויי מטמון.

חוברת "פקח צעיר" ניתן לרכוש במרכז השירות למטייל בעלות של 10 ₪ כולל תג.

ניתן להדפיס בבית מראש את החוברת ללא תשלום מאתר רשות הטבע והגנים ולרכוש את התג בעלות 6 ₪ במרכז השירות למטייל.



עם זריחה אל פסגת מצדה: טיול זריחה בגן לאומי מצדה

מוזמנים לטיול זריחה מיוחד וסיור מודרך על בימת ההר שהפך לסמל. נטייל בין שרידי ארמונות פאר מתקופתו של המלך הורדוס, שרידי המצור הרומי, בורות מים, מחסני ענק ותצפית מקיפה על אזור ים המלח ומדבר יהודה. סיור מרתק, חווייתי, שלא מותיר אף מטייל אדיש. 

היכן נפגשים: בסככת צל שנמצאת מול שער שביל הנחש, על במת ההר. ניתן להגיע באמצעות טיפוס של כחצי שעה בשביל הסוללה (ממצדה מערב – כביש 3199), בטיפוס של כשעה בשביל הנחש (ממצדה מזרח – כביש 90), או באמצעות הרכבל מכיוון מצדה מזרח.

מתי: ימי שישי ביולי ובאוגוסט 2/7, 9/7, 16/7, 23/7, 30/7, 6/8, 13/8, 20/8, 27/8, בין השעות 6:30-8:30    

משך הפעילות: כשעתיים. הסיור מתחיל בשעה 06:30.

מי: מסלול מתאים לכל הגילאים, שאינם מתקשים בהליכה ויכולים לעלות ולרדת מדרגות בליווי מעקה.  

דרגת קושי: בינוני. המסלול אינו מונגש. הרכבל מונגש (העלייה ברכבל כרוכה בתשלום).

מה להביא: מים לשתייה, נעלי הליכה, כובע

העלייה בשבילים כרוכה בעלות כניסות – חינם למנויי מטמון. העלייה ברכבל בתוספת תשלום – 25% הנחה למנויי מטמון על עלויות הרכבל.

שימו לב שבקיץ צפויים עומסי חום גם בבוקר. יש להיערך בהתאם.

יש לתאם ביקור לפני ההגעה לאתר.

לילות שאן – חוויה לילית קסומה פעילות ערב

גן לאומי בית שאן מזמין אתכם לראות את ההיסטוריה מתעוררת לחיים במופע האור-קולי "לילות שאן". בואו ליהנות מחוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה.
"לילות שאן" הוא סיור לילי ייחודי באמצעות מיצגים אור-קוליים מורכבים, המקימים לתחייה יישוב חי ותוסס והתרחשויות היסטוריות מלפני אלפי שנים בעיר בית שאן. "לילות שאן" – חייבים להיות כדי להאמין​.
היכן: גן לאומי בית שאן
מתי: בימי שני עד חמישי ביולי–אוגוסט בשעות החשכה. המיצגים מתחילים כל חצי שעה בשעות 20:15–22:00.

מחיר: מבקר: 55 ₪, ילד: 45 ₪; מנויים: 28 ₪; אזרח ותיק: 28 ₪.
לפרטים
והרשמה מראש במוקד ההזמנות התקשרו: 04-6481122 או 04-6587189.

 


הולכים בתל בשעות הנעימות בגן לאומי תל מגידו המחודש הארכת שעות פעילות

גן לאומי תל מגידו נפתח מחדש ואתם מוזמנים לבוא בשעריה של עיר שנמנתה עם החשובות והחזקות בכנען ונזכרת במקרא ח"י פעמים. בהיסטוריה הארוכה שלה יושבה מגידו ונעזבה שוב ושוב ועכשיו תורכם לגלות אותה: לעבור בשער הישראלי המשוחזר, להתרשם מהמקדשים ומהארמונות והאורוות ולרדת לנקבה קרירה שבה נחצב מפעל מים אדיר. במבואת האתר יש אמצעי המחשה חדשים ומשוכללים והם מקימים לתחייה את סיפורי העבר.

אפשר לבקר בתל גם בשעות הנעימות של היום – שעות אחר הצהריים מדי יום חמישי בחודשים יולי - אוגוסט באופן עצמאי

היכן: גן לאומי מגידו

מתי: מידי יום בחודשים יולי אוגוסט בין 8:00-16:00, בימי חמישי בין 8:00-19:00

נגישות: כל המסלול פרט למפעל המים.

ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויי מטמון.

יש לתאם ביקור לפני הגעה לאתר



ניסים ונפלאות על שפת הכנרת

גן לאומי כורסי הוא הפתעת השנה. ממש על הכנרת ובתוך נוף קסום, עתיקות מרשימות, סיפורים מרתקים ואנרגיות טובות. משחק חדש מזמין אתכם לאסוף חוויות ומראות באתרי הגן הלאומי, ומלבדו תיהנו גם מתצפית על הגליל, מגילוי סיפורה של כורסי, ממשחקי מנקלה ואפילו מיוגה! בואו לאתר, קבלו את דף הפעילות והתחילו לצבור חוויות ותמונות.

היכן: גן לאומי כורסי

מתי: בכל יום בשעות פעילות האתר

ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויי מטמון.

יש לתאם ביקור לפני הגעה לאתר.



מצודה, טבע ומה שביניהם הארכת שעות פעילות

טיול ערב וסיורים מודרכים  ללא תשלום בגן לאומי מגדל צדק בשעות הנעימות של היום.

בימי רביעי וחמישי בחודשים יולי ואוגוסט, גן לאומי מגדל צדק יפתח את שעריו משעות הבוקר ועד השעה 21:00.

עם בוא הימים החמים, אתם מוזמנים להגיע אחר הצהרים, כשקצת פחות חם, ולטייל ברגל או באופניים, להצטרף להדרכות ללא תשלום. תוכלו לבחור בין שני סיורים:

סובב מצודה - סיור מודרך במסלול נגיש המקיף את המצודה, (משכו כ- 40 דקות), ומספר את סיפורו של הגן הלאומי ההולך ומתהווה לנגד עיננו, ויסתיים בסיור בתוך המצודה.   הסיור יצא בשעה 18:00, 19:00

בתוך המצודה -  סיור מודרך במצודה בלבד – (משכו כ- 20 דקות), שיספר את סיפורה של המצודה החולשת על דרך היסטורית חשובה וצופה אל מרחבי גוש דן. ההדרכה תתקיים בשעות: 17:30, 18:30, 19:30

שימו לב: העבודות באתר טרם הסתיימו ויש בו שטחים שעדיים אסורים בביקור מטעמי בטיחות. יש להישמע להנחיות השילוט ולפקחים באתר.

היכן: גן לאומי מגדל צדק

מתי: בכל ימי רביעי וחמישי בחודשים יולי ואוגוסט, בשעות: 9:00-21:00 כניסה אחרונה ב20:00.

ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה, חינם למנויי מטמון.

יש לתאם ביקור לפני הגעה לאתר.


משקיעה לזריחה – מופע רב חושי המוקרן על הר המצדה  פעילות ערב

אתם מוזמנים להגיע ולצפות בסיפור מצדה תוך חוויה רב חושית מרתקת.

המופע הלילי החדש "מצדה משקיעה לזריחה" מוקרן על הצלע המערבית של ההר (מאזור הסוללה עד הארמון הצפוני) ומשלב בו אמצעי המחשה חדישים: טכנולוגיה מתקדמת של VideoMapping מהגדולות שנעשו בארץ בשילוב אפקטים ייחודיים של תאורה ועשן. הפסקול המרגש נכתב במיוחד למופע על ידי המוזיקאי שלמה גרוניך ובביצועו משתתפים זמרים רבים, בהם הראל סקעת, לירז צ'רכי ותזמורת ומקהלה סוחפת. כל אלו יחד עם עשרות שחקנים וניצבים מפיחים חיים בסיפורו של הר מצדה ובגיבוריו ההיסטוריים.

מומלץ להשלים את החוויה, להגיע שעה לפני תחילת המופע ולהנות מסרט על החפירות במצדה וקולנים המסבירים על צדדים נוספים של מצדה.

מתי: בימים שלישי וחמישי– בשעה 21:00.

היכן: גן לאומי מצדה מערב (הגעה דרך ערד, כביש 3199)

בתשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר.

הנחה למנויי מטמון וללנים בחניון הלילה מצדה מערב

להזמנת מקומות - הקישו כאן


זריחה של מלכים

עולים לזריחה במצדה ברכבל

הזדמנות חגיגית לראות את הזריחה בלי להתאמץ - עולים ברכבל, מתמקמים טוב ומחכים לשמש שתעלה מעל ים המלח. בכוחות שחסכתם, תוכלו לטייל אח"כ בין השרידים היפים שעל ההר באופן עצמאי או להצטרף לסיור מודרך של מורי דרך שימתינו לכם בשעה 06:30 בסככה שליד שער שביל הנחש.

היכן: גן לאומי מצדה מזרח (מכיוון כביש 90)

מתי: בימי שישי בחודשים יולי-אוגוסט עם אור ראשון – הקופות יפתחו החל משעה לפני הזריחה (סביב השעה 04:45). הרכבל יתחיל לפעול עם אור ראשון.

מחיר: העלייה ברכבל כרוכה בעלות נוספת על דמי הכניסה לאתר. 25% הנחה למנויי מטמון על עלויות הרכבל.

יש לתאם ביקור לפני ההגעה לאתר.

 



כוכבת הילדים נעמה סופר על משיקה מופע חדש לקיץ 2021 : פסטיפאן קסם בצחוק

כוכבת הילדים האהובה נעמה אתל , הלא היא נעמה סופר על, מציגה: 'פספטיפאן קסם הצחוק'

סוף סוף אפשר לחזור, להיפגש, לשיר לשמוח ולרקוד.

 אולם יש מישהו שבכל זאת מנסה למנוע ולהפריע. מי יוכל לעזור ואת הבעיה לפתור?

נעמה סופר על כמובן, שמגיעה  לסדר את הכל.
הפסטיפאן במופע חדש ומלהיב בשילוב שחקנים, רקדנים ובובות ענק .

בהשתתפות : 'נעמה סופר על'

עומרי רוטברד , שרון צור , פאן פאן ועוד

 

רשימת הצגות :

30.7.2021 בית ציוני אמריקה, 2.8.2021 יהוד, 9.8.2021 כפר סבא, 11.8.2021 אשדוד, 12.8.2021 באר שבע, 16.8.2021 קרית חיים בית נגלר, 17.8.2021 פתח תקווה, 19.8.2021 בת ים, 23.8.2021 נתניה , 24.8.2021 אשקלון , 25.582021 גני תקווה, 26.8.2021  גבעת ברנר

לרכישת כרטיסים: http://festifunpro.com/

 

נעמה סופר על , כוכבת ילדים, זמרת כותבת מלחינה ויוצרת בישראל ובארה"ב.

בשנים האחרונות חולקת נעמה את זמנה וחייה בין ישראל לקהילה היהודית בארה"ב.

נעמה הקימה לפני 8 שנים את מותג הילדים מופע "הפסטיפאן" מחזמר לילדים ולכל המשפחה עם הכוכבים הכי גדולים של ישראל. מידי שנה במרץ-אפריל בסיבוב הופעות בארה"ב ובקיץ יולי אוגוסט ברחבי הארץ. כל הפסטיפאנים והסדרה המצליחה 'נעמה בחצר המתנות' משודרים בהוט , יס , פרטנר טיוי וסלקום טיוי.

השנה השיקה נעמה את הסרט ל'הציל את בית הספר ' במרכז העלילה אשר מתרחשת בביה"ס "עצמאות"  קוראים לה הילדים לעזרה מול כוחות רשע שמפריעים ומציקים להם. נעמה נרתמת במלוא כוחה כשהיא מחופשת למורה מחליפה ומעניקה כוחות מחודשים לכולם.

בסרט משתתפים נעמה אתל,טל מוסרי, חני נחמיאס,  אופק שם טוב, שלומי אדרי ,מני צור ויובל שם טוב 

10 תגובות:

  1. מי שקורא את העדות הזו היום צריך לחגוג איתי ועם משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה עבור כמה אנשים שאמרו שזה בלתי אפשרי. שמי יוסף בן דוד ואני מתל אביב, ישראל. אבל אני עובר לשיקגו בארה"ב עם אשתי. אני נשוי באושר עם שני ילדים ואישה מקסימה. משהו נורא קרה למשפחתי, כשאיבדתי את מקום עבודתי ואשתי עזבה את ביתי כי לא יכולתי לטפל בעצמי ובצרכי המשפחה. שלה ושל ילדיי באותו רגע. הצלחתי במשך תשע שנים, אף אישה לא תומכת בי לטפל היטב בילדים. אני מנסה לשלוח הודעת בדיקה לאשתי אבל היא מונעת ממני לדבר איתה אני מנסה לדבר עם חבר שלה ובני משפחתה אבל עדיין יודע שאפשר לעזור לי והגשתי בקשה מאוחר יותר לכל כך הרבה חברות אבל עדיין הם עשו זאת אל תתקשר אליי, עד שיגיע יום נאמן שלעולם לא אשכח בחיי. כשפגשתי חבר ותיק שלי שהסברתי לו את כל הקשיים שלי והוא סיפר לי על איש גדול שעזר לו להשיג עבודה טובה בתחום חברת קוקה קולה והוא סיפר לי שהוא מכשף כישוף אבל אני אדם שמעולם לא מאמין במאסטר כישוף אבל החלטתי לנסות אותו ודריגבינוביה הנחה אותי והראה לי מה לעשות בשבעת ימי הארוחה האלה. אני פועל לפי כל ההוראות ועושה מה שהוא ביקש ממני לעשות טוב. דריגבינוביה דאג שהכל ילך כשורה ואשתי תראה אותי שוב אחרי עבודה נפלאה של דריגבונובה. אשתי התקשרה אליי עם מספר לא ידוע והתנצלה והיא אמרה לי שהיא באמת מתגעגעת אליי ולילדים שלנו ואשתי חוזרים הביתה. ואחרי יומיים התקשרה אלי חברה ששלחתי מכתב הערכה שלי, עכשיו אני המנהל של חברת פרגון בארה"ב. אני מייעץ לך אם יש לך בעיות שלח הודעה לדוא"ל זה: doctorigbinovia93@gmail.com או WhatsApp אותו בטלפון +12162022709 ותקבל את התוצאה הטובה ביותר. קח את הדברים כמובן מאליו וזה ייקח ממך. אני מאחל לך את הטוב ביותר.

    השבמחק
  2. נפגעתי ושבורת לב כאשר קרתה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר לזרק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. dralaba3000@gmail.com. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק
  3. אני רוצה לחלוק את העדות הנפלאה שלי איך החזרתי את בעלי, אני רוצה גם לנצל את ההזדמנות כדי להודות לד"ר איגבינוביה על עבודתו הנהדרת, הוא קוסם עוצמתי אמיתי. לאחרונה הוא עזר לי לאחד מחדש את מערכת היחסים שלי עם בעלי שזרק אותי אחרי שהתגרשנו במשך שלוש שנים אז יצרתי קשר עם דריגבינוביה והסברתי לו את המצב שלי אז הוא אמר לי לא לדאוג יותר, והוא עשה קסם אהבה שבעלי יחזור ו זה עבודה בדיוק כמו שהוא אמר לי תוך שלושה ימים בעלי שאמר שאין לו שום קשר איתי שוב התקשר אלי והתחנן שאקבל אותו בחזרה. אז בבקשה לכל מי שקורא את המאמר הזה וזקוק לעזרה, דריגבינוביה יכולה גם להציע כל מיני עזרה כמו איחוד נישואים ומערכות יחסים, תרופה לכל מיני מחלות או תביעות משפטיות והריון, אני מאוד שמח על השמחה שיש ל-Dr.igbinovia להכניס שוב לנישואים שלי. Dr.igbinovia גורם לו להבין כמה אני אוהב אותו. האיש הזה אמיתי וטוב מדי הוא גם יכול לעזור לך לתקן את מערכת היחסים השבורה שלך החזרתי את בעלי זה היה כמו נס בלי שום ייעוץ נישואין, צור קשר עם האיש הנהדר הזה אם יש לך בעיות כלשהן עם פתרון מתמשך באמצעות דוא"ל doctorigbinovia93@gmail.com
    WhatsApp: +12162022709
    Viber: +12066713285

    השבמחק
  4. שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR APATA. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות כלשהן, צור קשר עם Dr apata במייל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק
  5. אני מאוד שמח היום על מה שעשה הרופא איגבינוביה, מטיל הכישוף הגדול, בחיי. הייתה לי אי הבנה עם בעלי כבר כמה שנים ולכן זה הוביל אותנו להיפרדות עד 3 שנים אבל יום אחד ראיתי פוסט של ליסה אנדרו שפרסמה באינטרנט שדוקטור איגבינוביה הוא מטיל כישוף נהדר שעזר לה עם לחש זה החזיר את בעלה אז החלטתי ליצור קשר עם דוקטור איגבינוביה כדי לעזור לי והוא הבטיח לי שבעלי יחזור אליי. למזלי היום אני מאוד שמחה לכתוב בבלוג הזה, שבעלי חזר אליי כפי שאמר מטיל הכישוף הגדול דוקטור איגבינוביה ומבטיח לי...
    האם יש לך בעיה עם בעלך, כרטיס מנצח, חבר, חברה, זוגיות, נשואים או במשרד שלך ואתה חושב שאיבדת אותם? אל תדאג יותר כי דוקטור איגבינוביה, מטיל הכישוף הגדול יכול לעזור לך בדיוק כפי שהוא עזר לי להחזיר את בעלי. ו-viber +12066713285

    השבמחק
  6. אני רוצה לספר לכולם כאן איך DR אלאבה שינה את גורלי. במשך כמעט חמש עשרה שנה עבדתי כמוכרת בחברת רכב ובקושי קיבלתי עמלה כדי לשלם את החשבונות בזמן שעמית מסוים בראש קנה בתים. הייתי מבולבל סביבה כי כולם קינאו בכמה עמלה היא עשתה. לא הבנתי מה לא בסדר כי הייתי טוב בעבודה שלי ולא היה שום דבר נוסף שהיא עשתה שעשה אותה שונה ובמשך כמעט חמש שנים לא יכולתי לאזור אומץ לבטא את עצמי בפניה. יום אחד כשהיא גירשה אותי, התחננתי בפניה שתיתן לי עצה והחלטתי ללמוד ממנה, אבל היא אמרה שאני יותר טוב בעבודה, מה שעוד יותר בלבל אותי כי ברור שהיא יותר טובה. לאחר שיחות רבות, היא הודיעה לי על ד"ר אלאבה שביצע את כישוף הקסם שלה שהפך אותה ליוצאת דופן. היא נתנה לי את הקשר שלו וביקשה שאדבר איתו ואעשה כל מה שהוא מבקש ממני. עברו שבעה חודשים ורק קניתי את הבית הראשון שלי וחסכתי מספיק כסף כדי לשלוח את התאומים שלי לקולג'. הייתי שבור וחסר בית ולעולם לא הייתי מעלה על דעתי להיות בעלות על בית כל כך מהר. תודה ד"ר אלאבה. בקש ממנו עזרה וברשותו אני משאיר את מספר הקשר הישיר שלו WhatsApp / Viber: +1(425) 477-2744 או אימייל: dralaba3000@gmail.com

    השבמחק
  7. שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. ד"ר אלאבה. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק
  8. אני מצטער להעלות את זה לאינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בכישופי אהבה או לחשים עד שפגשתי את הקוסם הזה כשביקרתי את חברי בישראל לפסגה עסקית השנה. אני פוגש אדם בשם ד"ר אלאבה היה ממש חזק, והוא יכול היה לעזור עם לחשים שיחזירו את האבודים, האוהבים וכסף הקסם, קסם או קסם לעבודה טובה או אושר. אני שמח עכשיו. אני מעידה כי הגבר שרציתי להתחתן איתו עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה והחיים שלי התהפכו בגלל שהקשר שלנו נמשך 3 שנים. מאוד אהבתי אותו, אבל אמא שלו הייתה נגדנו ולא הייתה לו עבודה בשכר טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה התלבטתי וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובעוד יומיים, כשחזרתי לגרמניה, התקשר אליי חבר (היום בעל) ובא אליי והתנצלתי שהכל סודר עם אמו ומשפחתו וקיבלתי ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר אלאבה רק שאל את השם שלי ואת השם של החבר שלי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו השתפרו בהרבה. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. האימייל שלו הוא: dralaba3000@gmail.com אתה יכול גם ליצור איתו קשר דרך WhatsApp / viber עם המספר הזה +1(425) 477-2744

    השבמחק
  9. גלגל איות אהבה דחוף ויעיל שיעזור לך להחזיר את המאהב לשעבר שלך מהר מאוד ווטסאפ: +2347054019402
    אני רוצה להגיד תודה ל-DR WALE על הדבר הטוב שהוא עשה בשבילי, למרות שאני לא בטוח אם זה הפורום הטוב ביותר להראות את השמחה והאושר שלי על מה שהוא עשה בשבילי אבל אני לא יכול להסתיר את האושר השמחה שלי אז אני חייב לחלוק אותה עם אנשים, הנישואים שלי התרסקו לפני שנים בערך וניסיתי כל שביכולתי אך ללא הועיל. ראיתי פוסט ועדות על הדברים הטובים ש-DR WALE עושה אז החלטתי לנסות. אמנם הוא תמיד גבר עסוק אבל כשהוא הגיב בחזרה לוואטסאפ שלי הוא נתן לי שבועות כדי שהנישואים שלי ישוחזרו ממש כמו שהוא אמר שהנישואים שלי שוחזרו מאז אני שמח ואני חי באושר אני כל כך אסיר תודה DR WALE . אתה תמיד יכול WhatsApp/Viber: +2347054019402 או אימייל: drwalespellhome@gmail.com

    השבמחק
  10. זו העדות שלי על עבודתו הטובה של אדם שעזר לי... שמי ליזי דסלר ואני בסיס בארה"ב. החיים שלי חזרו!!! אחרי 9 שנות נישואים, בעלי עזב אותי והשאיר אותי עם הילד האחד שלנו, הרגשתי שהחיים שלי עומדים להסתיים, והתפרקו. הודות למטיל כישוף בשם Prist Erzulie שפגשתי באינטרנט. ביום נאמן אחד, כשגלשתי באינטרנט, חיפשתי מטיל כישוף טוב שיכול לפתור את הבעיות שלי. נתקלתי בסדרת עדויות על מטיל הכישוף הספציפי הזה. חלק מהאנשים העידו שהוא החזיר את אהובתם לשעבר, חלק העידו שהוא משקם את הרחם, חלק העידו שהוא יכול להטיל כישוף כדי לעצור את הגירושים וכן הלאה. הייתה עדות אחת ספציפית שראיתי, היא הייתה על אישה בשם גרייס, היא העידה על איך פריסט ארזולי החזיר את המאהב לשעבר שלה תוך פחות מ-72 שעות ובסוף עדותה היא שלחה את כתובת הדואר האלקטרוני של פריסט ארזולי. לאחר שקראתי את כל אלה, החלטתי לנסות את Prist הנהדר. פניתי אליו במייל והסברתי לו את הבעיה שלי. תוך 3 ימים בלבד, בעלי חזר אליי. פתרנו את הבעיות שלנו, ואנחנו אפילו יותר מאושרים מבעבר. הכומר ארזולי הוא באמת איש מוכשר ומוכשר ואני לא אפסיק לפרסם אותו כי הוא איש נפלא... אם יש לך בעיה ואתה מחפש אדם אמיתי ומטיל כישוף אמיתי כדי לפתור את הבעיה עבורך. נסה את פריסט ארזולי הנהדר היום, אולי הוא יהיה התשובה לבעיה שלך. הנה איש הקשר שלו: pristbacasim@gmail.com תודה רבה פריסט Erzulie צור איתו קשר לגבי הדברים הבאים: (1) אם אתה רוצה את האקס שלך בחזרה. (2) אם תמיד יש לך חלומות רעים. (3) אתה רוצה להתקדם במשרד שלך. (4) אתה רוצה שנשים/גברים ירוצו אחריך. (5) אם אתה רוצה ילד. (6) [אתה רוצה להיות עשיר. (7) אתה רוצה לקשור את בעלך או אשתך להיות שלך לנצח. (8) אם אתה זקוק לסיוע כלכלי. (9) טיפול בצמחי מרפא 10) עזרה בהוצאת אנשים מהכלא (11) לחשי נישואים (12) לחשי נס (13) לחשי יופי (14) קסם רכוש (15) לחשי משיכה (16) לחשי עין הרע (17) לחש נשיקה ( 18) הסר לחשי מחלה פנה אליו עוד היום בכתובת: pristerzulie@gmail.com

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...